Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Liczba artykułów: 955
Sortuj:


The Last of Us Remastered - recenzja

PlayStation 4
Recenzje
[14.08.2014] The Last of Us to jedna z najlepszych produkcji poprzedniego roku, klasyczny już tytuł, który wycisnął bardzo dużo z PlayStation 3 i stanowił piękne ukoronowanie żywota tej konsoli. Czy jednak był sens już rok później wydawać edycję zremasterowaną na PS4? Dla Sony pewnie był. Badania pokazały, że blisko połowa świeżo upieczonych posiadaczy nowej konsoli japońskiej firmy nie miała styczności z PlayStation 3. A że PS4 nie grzeszy powalającą liczbą exclusive’ów (przynajmniej na razie), na odświeżoną wersję z pewnością skusi się niejeden posiadacz starszej wersji. Wydawca upatrzył sobie doskonały moment – w wakacje mamy straszną posuchę jeśli chodzi o pozycje AAA, zatem wielkiej konkurencji o nasze portfele nie ma.


UFC - recenzja

PlayStation 4Xbox One
Recenzje

[28.06.2014] EA Sports dorwało w końcu prawa do UFC. Nie wszyscy wiedzą, ale parę lat wstecz, gdy szef organizacji Dan White udał się do siedziby EA usłyszał, że mieszane sztuki walki to nie jest sport i nie ma opcji na taką grę od „Elektroników”. Czas leci, hajs przestał się zgadzać i EA wraca do gry. Pytanie z jakim skutkiem...


Watch Dogs - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PCPlayStation 4Xbox One
Recenzje
[17.06.2014] Historia nauczyła nas, że wygórowane oczekiwania rzadko kiedy się spełniają. Celem wydawcy jest przede wszystkim zbudowanie atmosfery wielkiego oczekiwania i ciśnienia na dany tytuł, bo przecież najwyższa sprzedaż notowana jest w pierwszym, premierowym tygodniu. Jeśli gra będzie przy okazji świetna – tym lepiej, da potencjał na kontynuację w przyszłości. Cel pierwszy został przez marketingowców osiągnięty z nawiązką. Watch Dogs był jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów ostatnich miesięcy. Wszyscy spodziewali się, że Ubisoft dostarczy wreszcie produkcję pokazującą na co stać konsole nowej generacji. Czy tak się stało w istocie? Sprawdźmy.
[02.06.2014] Jeśli można mieć do Nintendo o coś pretensje w ostatnich miesiącach, to co najwyżej do tego, że bardzo odcina kupony. Sprzedaż Wii U nie idzie najlepiej, więc japoński koncern chwyta się wszystkich swoich kluczowych marek niespecjalnie przejmując się tym, że brakuje w nich świeżych patentów czy innowacyjnego wykorzystywania GamePada (co mogłoby stanowić wzór dla innych developerów). Inna sprawa, że praktycznie wszystkie produkcje japońskiego koncernu gwarantują z urzędu bardzo wysoki poziom. Donkey Kong Country: Tropical Freeze wpisuje się idealnie w ten schemat. Niewiele tu nowego w porównaniu z poprzednią częścią z Wii, a unikalne funkcje kontrolera pozostały nietknięte, ale jednocześnie Retro Studios (dev.) zapewnia platformówkowy wygrzew na najwyższym możliwym poziomie.


Wolfenstein The New Order - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PCPlayStation 4Xbox One
Recenzje
[25.05.2014] Cudowne lata dziewięćdziesiąte… Czasy kiedy w kioskach królowały komiksy z Kaczorem Donaldem, w sklepach można było kupić gumę Turbo, w TV rządziło disco polo, a na komputerach zagościł Wolfenstein 3D. Gra, która zmieniła historię FPS-ów i stała się legendą obok innego klasyka, czyli Duke Nukem 3D. Mija około dwadzieścia lat - w tym czasie wychodzi parę tytułów z wyrazem Wolfenstein w nazwie, ale żaden nie staje się hitem na miarę pierwowzoru. 20 maja 2014r legenda powraca pod nazwą Wolfenstein The New Order. Czy sprostała oczekiwaniom? Przekonajmy się...


Infamous: Second Son - recenzja

PlayStation 4
Recenzje
[01.05.2014] Przyznam szczerze, że moje doświadczenia z serią Infamous do tej pory przebiegały na zasadzie znajomości z daleką rodziną – niby się znamy, niby spędzimy ze sobą trochę czasu od święta, ale do bliższych relacji nigdy nie doszło. Koniec końców jakiekolwiek kontakty z tytułami od Sucker Punch dane mi było nawiązywać jedynie u znajomych – brak PlayStation 3 potrafił czasem zaboleć. Wiele zmieniło się wraz z premierą PS4. Do życia powołany został Second Son, który jednocześnie ma być „system sellerem” japońskiego giganta. Pora sprawdzić, czy przygody niejakiego Delsina Rowe’a są dobrym powodem do nabycia obecnej generacji.


Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PlayStation 4Xbox One
Recenzje
[06.04.2014] Niewiele jest serii na rynku, które wzbudzają tyle emocji przed premierą co Metal Gear Solid. Na każdą kolejną część czekają miliony fanów na całym świecie, a słynne ok. 10-minutowe trailery są poddawane głębokiej analizie. Chciałem powiedzieć jeszcze, że Konami dorzuca grywalne dema MGS-a do innych swoich tytułów, aby podbić ich sprzedaż, ale są to już dane historyczne. Tak było w przypadku poprzednich części, ale przez ostatnie lata modele biznesowe uległy zmianie. MGS V: Ground Zeroes jest niczym innym jak jedynie prologiem do pełnej wersji - rozbudowanym demem, które w epoce PS2 byłoby dorzucone do innej gry za darmo. W 2014 roku natomiast trzeba słono za nie zapłacić, bo wydano je jako pełnoprawny produkt.


Tomb Raider Definitive Edition - recenzja

PlayStation 4Xbox One
Recenzje

[09.03.2014] PlayStation 4 cały czas cierpi na chorobę wieku dziecięcego – zalew konwersji gier opracowywanych z myślą o poprzedniej generacji. Brakuje jej ekskluzywnych gier, ale to przecież przypadłość praktycznie każdego debiutującego systemu. Pamiętacie jednak jak na rynku pojawiła się PS3 i za bardzo nie było w co na nią grać? PlayStation 2 dostała rządzącego God of War II i mówiło się wówczas, że najlepszą grą na PS3 jest… GOW2 właśnie, w którego można było pograć dzięki wstecznej kompatybilności pierwszych modeli trzeciej generacji konsol Sony. Siedem lat później o podobnym luksusie możemy zapomnieć, bo najnowsza platforma japońskiego giganta nie jest już kompatybilna ze starszymi grami. Daje to pretekst wydawcom do wypuszczania „ostatecznych edycji” swoich hitów, podpakowanych graficznie. Choć nie jestem fanem tego typu zabiegów, w przypadku Tomb Raidera zrobiłem wyjątek i sięgnąłem po Definitive Edition na PS4. Jednej z najlepszych gier ubiegłego roku należał się szacunek.


Tearaway - recenzja

PS Vita
Recenzje
[16.02.2014] Jeśli nie gracie od roku, tylko od kilkunastu czy kilkudziesięciu lat, w najnowszych produkcjach oczekujecie przede wszystkim kreatywności, innowacyjności. Zgadza się? Czym natomiast zalewany jest rynek? Dziesiątkami podobnych gier akcji, które kopiują od siebie wszystko, co się da. Duże firmy stawiają przede wszystkim na sprawdzone rozwiązania, bo przecież nikt sobie nie może pozwolić na niepotrzebne ryzyko. Często unikalne funkcje danej konsoli spychane są na dalszy plan, bo przecież trzeba zadowolić gawiedź przyzwyczajoną do rynkowych standardów… PS Vita jest na rynku od niemal dwóch lat, a czy ktoś policzył ile gier pokazało w pełni jej możliwości? Ile pudełkowych gier było czymś więcej niż klonami wersji z konsol stacjonarnych? Na szczęście od czasu do czasu pojawiają się rodzynki, które pozwalają uwierzyć w potęgę kreatywności. Pojawiają się takie perełki jak właśnie Tearaway.


Knack - recenzja

PlayStation 4
Recenzje
[26.01.2014] Już po pierwszej prezentacji Knacka wiedziałem, że nic dobrego z tego nie będzie.  Nieciekawie wyglądający główny bohater, nudne poziomy i schematyczna rozgrywka, która (przynajmniej na pierwszych gameplayach) nie prezentowała sobą niczego, co mogłoby nosić miano nowej generacji. Z drugiej strony iskra nadziei się tliła – grę w końcu firmował swoim nazwiskiem Mark Cerny, człowiek mający w swoim portfolio takie tytuły jak Crash Bandicoot, Spyro the Dragon, Ratchet & Clank czy Jak & Daxter, a ostatnio jeden ze współtwórców PlayStation 4. Wypadało oczekiwać, że Sony Japan Studio pokaże na co stać nową konsolę. Bo jeśli nie oni, to kto? Rzeczywistość okazała się jednak dużo bardziej brutalna.
[09.01.2014] Od lat czekam na sequel Super Mario Galaxy 2, a Nintendo z uporem serwuje nam kolejne odłamy platformówek z Marianem. Seria w ostatnich latach obrała kilka kierunków i tym samym twórcy hydraulika stworzyli trzy pod-serie. Mieliśmy zatem genialne dwie części Galaxy na Wii, ale także kilka edycji New Super Mario Bros. (konwencja 2D), czy wreszcie Super Mario 3D Land na 3DS-a, będący połączeniem formuły 2D z 3D (oprawa w 3D, ale rozgrywka jest liniowa, mało tu eksploracji – część graczy określa ten tytuł jako 2.5D, jak kiedyś np. Crash Bandicoot). Najnowsza konsola stacjonarna Big N dostała na swoją premierę rok temu bezpieczny New Super Mario Bros. U – tytuł mało odkrywczy, ale dobrze nadający się na launch sprzętu. Drugim „dużym” przedstawicielem rodziny hydraulika jest właśnie opisywany ty 3D World, będący duchowym następcą 3D Land z 3DS-a. Jak wypadł?


Need for Speed: Rivals - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PCPlayStation 4Xbox One
Recenzje

[31.12.2013] W ostatnich latach seria Need for Speed prezentowała nierówną formę. Utarło się już, że jeśli nową odsłonę tworzą ludzie z Criterion Games, można spodziewać się świetnych, arcade’owych wyścigów, natomiast inne studia przeważnie zasypywały nas dużo słabszymi produktami (wyjątek: Slightly Mad Studios, ale to stare dzieje). Za NFS: Rivals jest wprawdzie odpowiedzialna nowa ekipa Ghost Games, ale została ona stworzona po części z ludzi pracujących wcześniej w Criterion. Poza tym obie firmy współpracowały ze sobą podczas prac nad tym projektem, zatem można było spodziewać się naprawdę dobrej gry. Inna sprawa, że podstawowa idea tej części, którą ujawniono prezentując już pierwszy teaser, nie napawała optymizmem – ponownie mieliśmy wziąć udział w rywalizacji między policjantami, a kierowcami toczącymi wyścigi na granicy prawa.


Gran Turismo 6 - recenzja

PlayStation 3
Recenzje

[26.12.2013] Gran Turismo 6 pojawia się na rynku w niefortunnym momencie. Dopiero co zdążyła ukazać się PlayStation 4 i oczy wszystkich graczy zwrócone są na next-genowy system, a przecież wystarczyło ustalić premierę gry na dwa miesiące przed launchem nowej konsoli Sony. Efekt jest taki, że premierowy tydzień dla GT6 jest pięć razy słabszy (pod względem sprzedażowym) niż w przypadku „piątki”. Teoretycznie można by uznać, że taka marka jak Gran Turismo i tak się obroni, ale ktoś chyba popełnił tutaj błąd. Mimo wszystko dla każdego posiadacza PS3, to bardzo ważna, jeśli nie najważniejsza premiera roku. Tylko czy studio Polyphony Digital wyciągnęło wnioski po krytyce poprzedniej części?
[16.12.2013] Proffessor Layton and the Azran Legacy to już szósta odsłona popularnej serii studia Level-5. Serii skoncentrowanej na łamigłówkach i elementach przygodowych, dzięki którym odniosła tak wielki sukces. Sami twórcy chyba nie spodziewali się, że zaproponowana przez nich formuła tak bardzo przypadnie graczom do gustu, ale fani z utęsknieniem czekają co roku na nową część przygód słynnego profesora i jego ucznia.


Killzone: Shadow Fall - recenzja

PlayStation 4
Recenzje
[11.12.2013] Killzone: Shadow Fall to najważniejszy tytuł towarzyszący premierze PS4. Konsola Sony dostała oczywiście sporo dobrych gier multiplatformowych, ale przecież nie one mają sprzedać najnowsze dziecko japońskiego giganta elektronicznego. Presja na twórcach (Guerilla Games) była tym większa, że z innymi wysokobudżetowymi exclusive’ami pozostałe wewnętrzne studia po prostu nie wyrobiły się, przez co oczy wszystkich fanów PlayStation zwróciły się w stronę nowego Killzone.
‹  Poprzednia
Następna  ›
Strona: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  ...  /  64
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!