Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Gran Turismo 6 - recenzja PlayStation 3

Gran Turismo 6 pojawia się na rynku w niefortunnym momencie. Dopiero co zdążyła ukazać się PlayStation 4 i oczy wszystkich graczy zwrócone są na next-genowy system, a przecież wystarczyło ustalić premierę gry na dwa miesiące przed launchem nowej konsoli Sony. Efekt jest taki, że premierowy tydzień dla GT6 jest pięć razy słabszy (pod względem sprzedażowym) niż w przypadku „piątki”. Teoretycznie można by uznać, że taka marka jak Gran Turismo i tak się obroni, ale ktoś chyba popełnił tutaj błąd. Mimo wszystko dla każdego posiadacza PS3, to bardzo ważna, jeśli nie najważniejsza premiera roku. Tylko czy studio Polyphony Digital wyciągnęło wnioski po krytyce poprzedniej części?

Kluczowe w odbiorze szóstej części jest podstawowe pytanie: czego od niej oczekujecie? Encyklopedii motoryzacji, genialnego modelu jazdy i klimatu, z którego słynie seria GT? Czy też chcecie kluczowych zmian – lepszej SI przeciwników, modelu wizualizacji uszkodzeń, czy systemu kolizji? Gran Turismo 6 dla części z Was będzie genialną grą. Trudno polemizować z obsesyjnym przywiązaniem twórców do detali, rewelacyjnym modelem jazdy (jeszcze bardziej poprawionym poprzez pracę nad systemem zawieszenia samochodów), szerokimi możliwościami tuningu, czy ogromną żywotnością tej produkcji. Od tak dużej marki trzeba jednak oczekiwać stawiania dużych kroków naprzód, bo w wielu aspektach – mimo całej swojej świetności – Gran Turismo dalej tkwi w epoce PlayStation 2. Dla tych, którzy oczekiwali rewolucji: GT6 to raczej małe, subtelne zmiany w porównaniu do „piątki”, a nie kroki milowe i definiowanie na nowo gatunku. Wszystko za co od lat kochamy tę serię, można w najnowszej odsłonie znaleźć. Niestety, wszystko za co ją krytykujemy – również.


Gra jak zwykle rozpoczyna się efektownym intrem. Narzekaliśmy na przydługi film początkowy z poprzedniej części, ale w "szóstce" nie ma się do czego przyczepić.

Gra jak zwykle rozpoczyna się długim intrem. Polyphony Digital to jedna z nielicznych firm, która dalej hołduje zasadzie wypuszczania filmików początkowych, które mają nas rozgrzać przed właściwą rozgrywką. W recenzji piątej części narzekałem na intro, które było przydługie, rozkręcało się zbyt wolno i nie miało takiej mocy jak filmy z wcześniejszych części GT. W „szóstce” jest pod tym względem dużo lepiej. Po wypuszczeniu patcha 1.01, który wydłużył intro, na chwilę obecną trwa ono niecałe 5 minut. Zaczyna się jak zwykle spokojnie, aby przejść do dynamicznych ujęć przy akompaniamencie niezłego soft-rockowego kawałka od Daiki Kasho („All My Life”). Film jest na tyle dobrze zmontowany i zsynchronizowany z muzyką, że ogląda się cały ten spektakl z prawdziwą przyjemnością i znowu wraca to uczucie z dawnych części GT, kiedy to niemalże każde odpalenie gry kończy się obejrzeniem intra. Za to pierwszy mały plusik dla twórców.

Wiadomo jednak, że intro to jedynie zajawka mająca nas rozgrzać przed daniem głównym. Dużo ważniejszy jest w końcu właściwy gameplay. Wszystko zaczyna się standardowo dla tej serii, czyli od wrzucenia nas za kierownicę kompletnego ślimaka – Hondy Fit. Niektórzy zarzucają twórcom, że nie idą z duchem czasu i wzorem innych podobnych tytułów nie dają nam zasiąść za kółkiem kilkusetkonnych potworów. Zgadza się, progres w GT6 jest wolny, ale szczerze mówiąc mi to w ogóle nie przeszkadza. To nawet wskazane, aby nauczyć graczy jeździć na początek słabszymi maszynami, bo opanowanie przez nowicjuszy na przykład samochodowych pocisków znanych z Le Mans graniczyłoby z cudem. Przygotujcie się zatem przynajmniej na godzinę, czy dwie wolnej jazdy, ale z każdym kolejnym kwadransem będzie coraz lepiej.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Przedstawiamy Wam 16 minut gameplayu z GT6 z komentarzem - możecie obejrzeć jak prezentuje się początek, menu główne i kluczowe aspekty najnowszej produkcji Polyphony Digital. Film pochodzi z naszego kanału na YouTube: onlygamespl.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Twórcy zdecydowali się na zupełnie nowy system progresu, który bardzo przypadł mi do gustu. Pamiętacie żmudne testy licencyjne z poprzednich części? Nie zabrakło ich także w GT6, choć tym razem nie stanowią już oddzielnego trybu i nie trzeba ich zaliczać kilkudziesięciu naraz, żeby mieć dostęp do poważnych zawodów. Tym razem dostaliśmy sześć głównych kategorii zawodów: Nowicjusz (Novice), Krajowa B, Krajowa A, Międzynarodowa B, Międzynarodowa A i w końcu Super. Oczywiście na początku uzyskacie dostęp jedynie do pierwszej, a żeby mieć możliwość pościgania się w wyższej klasie, będziecie musieli zdobyć określoną liczbę gwiazdek. Gwiazdki to nowość w GT, choć pomysł jest tak naprawdę bardzo prosty. Startując w każdym z wyścigów możecie zdobyć od jednej do trzech gwiazdek (trzy za zwycięstwo, dwie za miejsce 2-3, jedną za miejsce 4-5). Trzeba zebrać ich kilkadziesiąt (np. 25 na 70 dostępnych w danej kategorii), aby odblokowały się testy licencyjne lub finalne zawody. Licencje są zatem wymagane do przeskoczenia do kolejnej kategorii, aczkolwiek muszę uspokoić wszystkich z tego powodu niezadowolonych – testów jest mało (zawsze wystarcza zaliczyć pięć) i są dużo łatwiejsze do zaliczenia niż dawniej. Prawda jest taka, że po pięciu minutach będziecie mieć je z głowy, a najwięksi fani zasiądą po prostu do zdobywania złotych pucharów, bo do ich uzyskania trzeba się nieco bardziej wysilić (choć i tak jest to prostsze niż kiedyś).


Twórcy zaproponowali nam w GT6 nowy system progresu oparty na gwiazdkach. Każdy wygrany wyścig to 3 zainkasowane gwiazdki - w każdej z kategorii trzeba ich zebrać kilkadziesiąt, aby mieć możliwość przejścia dalej. Może i nie jest to innowacyjne rozwiązanie, ale i tak dużo lepsze niż totalnie archaiczny system z poprzednich części.

Oprócz standardowych wyścigów twórcy przygotowali też trochę zadań pobocznych. Mamy tutaj między innymi wyścigi samochodów jednej marki, eventy typu „Przerwa na kawę” (zbijanie pachołków, drifting), czy zawody przypominające testy licencyjne (ukończ dany odcinek w określonym czasie i wyprzedź kilka samochodów). Miła odskocznia od głównych trybów, choć nie jest to nic szczególnie grywalnego.

Amerykańskie serwisy narzekają na to, że system progresu w Gran Turismo 6 jest archaiczny i podniósł się lament nad tym, iż wymagane jest zdawanie testów licencyjnych, podczas gdy w GT5 było to opcjonalne. Szczerze? W „piątce” system progresu był jeszcze bardziej przestarzały, a poruszanie się po menu głównym trwało wieki. Najnowsza odsłona serii została pod tym kątem znacznie usprawniona – w menu zastosowano coś w rodzaju systemu kafelkowego, dzięki czemu dostanie się do pożądanej opcji jest szybkie i bezbolesne. Po ujrzeniu wymogów danego wyścigu nie trzeba już wycofywać się przez kilka ekranów, aby wejść do garażu. Dodano bowiem proste, podręczne menu, z którego błyskawicznie przeniesiecie się do garażu, aby zmienić samochód, czy dostosujecie ustawienia posiadanej fury. Tak to właśnie powinno wyglądać od początku. Pewnie, jest jeszcze kilka elementów do poprawy (np. wychodzenie do menu głównego po zakończeniu zawodów, szybkość przeskakiwania do kolejnego wyścigu czy licencji), ale jak na standardy Gran Turismo, i tak sporo uległo poprawie.


Oprócz standardowych wyścigów twórcy przygotowali też zadania poboczne. Niektóre z nich przypominają standardowe testy licencyjne, inne opierają się na driftowaniu, a do tego jest też znane już z poprzednich części zbijanie pachołków.

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 31
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
binio
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Mogę nie obiektywnie ocenić mdłaria milion czy zjeblę ale tak się składa że racery a już bardziej real racery to właśnie mój konik. I mogę ręczyć że nota ogólna 7.9 to lekko mówiąc zbyt hojnie jak na taki mdławy kawałek beznadziejnego jadącego jeszcze co dziwi na marce z czasów psx/ps2 tytułu. Mowa o \"Jak zwykle świetny model jazdy\" - No lecę z fotela na pysk!!! dosłownie! Pytanie gdzie? bo chyba nie chodzi o prymityw gt6 albo raczej 5.1! Żywotność 10/10 to dopiero totalna pomyłka. No patrząc masochistycznym spojrzeniem zacierając wszystkie doznania z serii forza czy nawet nfs shift tak to nie pomyłka chodzi o shift bo ta gierka daje lanie mydlanej papce z polyphony. Moja ocena tej zakały real racerów a raczej fanowskiego dusigrosza to 2/10! gierka pusta pozbawiona gameplayu i żerująca na nazwie kultu minionych epok! Bardzo ciekawe jaką notę dostałby ten niedorobiony babol jakby wyszedł spod skrzydeł mało znanej stajni i z inną nazwą! Ciekawe?
Piotrek
czwartek, 26 grudzień 2013r.
binio jak zwykle przesadzasz, to znaczy albo coś totalnie mieszasz z błotem albo wychwalasz pod niebiosa;). 2/10? To w takim razie która gra wyścigowa jest dla ciebie gorsza od gt6? Rozumiem, że gt6 najgorsze na tej generacji;). Jak już pisałem w innym newsie męczę GT6 od kilkunastu dni. Moja ocena to 7.5/10 ale tylko dlatego że oczekiwałem więcej. Nie podoba ci się model jazdy? A co ci się w nim nie podoba? Chyba nie potrafisz rozdzielić samego modelu jazdy a na przykład kolizji które są bardzo słabo wykonane. Sam model jazdy to praktycznie perfekcja - wyłączyć wszystkie asysty i jeździć na kierownicy to czysta poezja. Jeśli by oceniać GT tylko za time trial i bez konieczności liczenia kolizji to byłoby to 10/10. Co tak w ogóle ci się nie podoba bo w twoim komentarzu nie napisałeś nic, tylko jedziesz po tej grze bez argumentów;)
binio
czwartek, 26 grudzień 2013r.
GT6 to symulator jazdy 10/10 (pan chyba nie gra w real racery) w grze wyścigowej na 5/10”.( 2/10) i wtedy można powiedzieć że coś w tym jest. Nie uniósłbym tego To niegrywalny produkt z grafiką rodem z ps2 Model jazdy nie istnieje chyba że sznurowate ciąganie kartoników nazywamy modelem jazdy brrr. Co to jest model jazdy? gdzie on jest genialny? Grałeś baron w forzę? widziałeś co się dzieje podczas wyścigu? jak pracują oponenci? jaka wytwarza się presja? jak dochodzi do różnych sytuacji? Także nie pitol mi o genialnym modelu jazdy w gt5.1 bo go tu niema za grosz a wyścig to pustka i nuda bez emocji!!!!!!!
Ski
czwartek, 26 grudzień 2013r.
binio, jeśli już to komentujmy konkretnie. Co ci się nie podoba w modelu jazdy? (zaznaczam: wyłącznie w modelu jazdy - nie bierz pod uwagę systemu kolizji, wizualizacji uszkodzeń, SI przeciwników itd.). Druga sprawa - polemizujesz z żywotnością na 10/10? Rozumiesz, co kryje się pod pojęciem żywotności? Na ile gra wystarczy, jeśli ktoś będzie chciał w nią grać. GT6 jest bardzo obszerne, ma dużo więcej eventów niż np. GT5 i wynik 70-100 godzin to bardzo dużo. Do tego mamy jeszcze tryby online i obietnicę wypuszczania co miesiąc aktualizacji z nowym kontentem. Dlatego za żywotność 10/10. Który inny racer zapewnia ci granie przez 100 godzin w singlowej karierze? Po trzecie, nie ma czegoś takiego jak obiektywna ocena. Jest tylko subiektywna i \"bardzo subiektywna\". Twoją można ocenić jako \"bardzo subiektywną\", bo przyznawanie 2/10 to gruba przesada :).
Ski
czwartek, 26 grudzień 2013r.
binio - widzę, że napisałeś komentarz, gdy ja wrzucałem swój, więc jeszcze się odniosę. Tak jak myślałem, źle pojmujesz \"model jazdy\". Co ocena \"modelu jazdy\" ma wspólnego z tym jak zachowują się przeciwnicy? // Oprawa z PS2? Odpal zatem GT4. Nie twierdzę, że oprawa w GT6 miażdży ale nie przesadzajmy. // Co do tego czy grałem w Forzę... Jeśli śledzisz nasz serwis to wiesz, że grałem i wiesz, że oceniałem ją wyżej niż GT5 i GT6. O tym jak zachowują się oponenci i jaka jest presja już w sumie pisałem - powtarzam, mylisz pojęcia. To nie jest model jazdy tylko SI przeciwników, a ten element akurat mocno skrytykowałem w recenzji. O tym, że jak twierdzisz \"nuda podczas wyścigu\" też wspomniałem. Przeczytałeś w ogóle recenzję, czy opierasz się na jednym akapicie? Wyraźnie pisałem o tym, że GT6 to bardziej ściganie się z czasem niż z przeciwnikami, bo SI oponentów jest słabiutka i występuje denerwujący handicap. // Prośba - wróć do dyskusji jak przeczytasz recenzję, bo inaczej nie ma to sensu.
Zibi
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Binio zejdź na ziemię hehe
binio
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Do gt6 podszedłem tylko na chwilkę bo już nie mam ps3 i zagrałem chwilkę u znajomego który z wściekłością rzucał mięchem o gt6. Ale udało się zagrać i nie mogłem uwierzyć oczom że ta gierka to paskudne deja vu. Nie miałbym siły w to grać także szacun Piotras. Widzisz nie interesuje mnie puste połykanie toru z sztywnym kordonem oponentów udających wyścig
Piotrek
czwartek, 26 grudzień 2013r.
binio kolego co ma presja na trasie i SI przeciwników do modelu jazdy? Nie poznaje cie ;)
Reptile
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Widzisz binio przynajmniej jasno postawiłeś sprawę - zagrałeś chwilę, nie podobało się i dałeś sobie spokój. Daj jednak innym dokładniej ocenić ten tytuł bo wszystko co napisałeś to gruba przesada. Ja w większości zgadzam się z Baronem. Nie wiem dlaczego mieszasz sam model jazdy z SI przeciwników - chyba sam się zapędziłeś w kozi róg. Model jazdy w GT6 miażdży, moim zdaniem jest nawet lepszy niż w Forzy. A co do SI przeciwników to tragedia, zresztą w recenzji jest to bardzo dobrze opisane. Tak jak napisał Baron, chyba nawet nie przeczytałeś recenzji a już niepotrzebnie wylewasz pomyje.
binio
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Dobra ok jestem tym bardziej wściekły że wychowałem się na trzech pierwszych częściach i nie mogę uwierzyć że tak może się mieć sprawa
Zibi
czwartek, 26 grudzień 2013r.
A ja wam napiszę tak, dla mnie GT6 to duży zawód tej zimy ale jednocześnie i tak trudno mi się oderwać. Za to że utrzymuje mnie przy konsoli daję 8/10 ale nie zmienia to tego że jak na Gran Turismo taka ocena to i tak duży zawód. To powinno być co najmniej 9,5/10 ale nie będzie dopóki polyphony się nie obudzi. Wydaje mi się że sony powinno dokoptować japończykom jakichś specjalistów z europy czy usa żeby oni zajęli się SI przeciwników czy kolizjami a yamauchi niech sobie dalej rzeźbi model jazdy i swoją encyklopedię zawartą w grze (ile tu jest danych!).
Zibi
czwartek, 26 grudzień 2013r.
\"Widzisz nie interesuje mnie puste połykanie toru z sztywnym kordonem oponentów udających wyścig\" - jeśli pograłeś chwilę to nigdy nie zobaczysz nic innego. Jakbyś doszedł do zawodów \"Super\" to byś zobaczył prawdziwy wyścig ze zmienną pogodą (deszcz rządzi), 16 samochodami na trasie, zjeżdżaniem do pitu i tu ciężko jest wygrać nawet jadąc dobrze. Zgodzę się, że SI do dużej poprawy ale w tej grze (zresztą podobnie jak w GT5) trzeba bardzo dużo pograć żeby zobaczyć to co ma najlepszego do zaoferowania. Pierwsze wyścigi to pomyłka:)
binio
czwartek, 26 grudzień 2013r.
Wiem Zibi że tak to jest. Ale nie zamierzam jeszcze raz to ciągnąć zresztą gt5 mam ograne dla zasady ale nigdy nie nazwę jej dobrą grą. Bo nawet w wyższych poziomach kicz mocno ogranicza grywalność a zapał tworzy tylko podniesiona poprzeczka trudności nie mająca nic wspólnego z klimatem real racer. Stara toca ma większy klimat niż puste gt5 tym bardziej nie pocisnę w gt6 szkoda czasu. Wolę zdecydowanie forzę i z miłą chęcią powracam do niej
o
czwartek, 26 grudzień 2013r.
jak dla mnie GT6(i Gran Turismo w ogóle) to porażka tej całej generacji, ale również niestety potwierdzenie w którą stronę idą jej twórcy. na szczęści 6tkę dostałem jako prezent, bo sam bym jej nie kupił. zacznijmy od podstaw - menu i prezentacja. mamy 2013 rok, a to co zmalowali panowie z Polyphony to nawet już nie porażka a kompletna amatorka. człowiek dłużej siedzi w menu niż faktycznie gra(ten kto trafił na wyścig do którego nie miał danego auta albo chciał od razu odpali następne zawody od razu zrozumie o co chodzi). może jestem rozleniwiony przez Forzę(i w zasadzie KAŻDĄ inną grę wyścigową), ale to jest już niedopuszczalne. model jazdy i wykonanie aut nadal jest przerysowane i ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. kilkanaście tygodni temu miałem okazję uczestniczyc w jeździe pokazowej kilkoma supersamochodzami(w ramach własnego \"świątecznego\" prezentu). to co jest w GT6 nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, a co jeszcze bardziej wnerwia to wciąż sztuczne odgłosy aut. ja nie wiem jak oni te udźwiękowienie robią - odkurzacz miksują? nikt takich sztuczek nie odstawia w obecnych czasach.
o
czwartek, 26 grudzień 2013r.
nie wiem jak to możliwe ale pomimo, że grafika również wygląda znacznie gorzej od 5ki to wciąż się okazjonalnie zacina. to kompletnie frustrująca gra. wszystkie auta standard powinny by wyrzucone,a teraz nie dośc, że nadal są to jeszcze gorzej wyglądają z uwagi na cienie. pominę nadal nieistniejący model zniszczeń, AI oraz odgłosy towarzyszące stłuczkom. do tego nie dośc, że każą sobie za to płacic 200zł to jeszcze wsadzają mikrotransakcje?! naprawdę wkurza mnie to podejście oraz wszystkie osoby stwierdzające ślepo \"ale to przecież dobre stare GT\" - tak jest to STARE gt, ale było ono dobre kiedy je za pierwszym razem wydano blisko 15 lat temu. seria nie ruszyła z miejsca ani o milimetr. a jeszcze bardziej to wkurza kiedy się widzi podejście tych samych ludzi do nowej Forzy kiedy podają jako minus fakt, że twórcy woleli stworzyc na nowo trasy i auta by były jak najwyższej jakości niż tworzyc taki bajzel jak GT. powiem otwarcie to ostatnie GT w jakie zagram - zwłaszcza po wypowiedzi samego Yamauchiego, który powiedział, że przyszłe części tej serii będą tak samo robione(czyli portowanie starych tras/aut w niezmienionej części i dodawanie nowych). goście z Polyphony biorą za każdą częśc gry kilkakrotnie większe pieniądze od Turn10(nie mówiąc już o ludziach z Simbin czy Slightly Mad) oraz pracują nad nimi 2-3krotnie dłużej, a gra wygląda gorzej od tanich budżetówek. panowie z SCS wkładają więcej pracy i serca w serię Euro Truck a każda z tych gier ma budżet poniżej miliona dolarów.
o
czwartek, 26 grudzień 2013r.
jak dla mnie jest to maksymalnie 5/10, bo nie dośc, że właściwie żaden problem 5ki(która już w swoim czasie była przestarzała) nie został zaadresowany to dołożono całkiem sporo nowych. jedyny plus to fakt, że coraz więcej ludzi przejrzało na oczy i nie dośc, że jest pełno niskich ocen to i gra się dośc słabo sprzedaje. liczmy, że Sony i Polyphony wezmą sobie tą sytuację do serca i w końcu zrobią dobrą ścigałkę.
Piotrek
czwartek, 26 grudzień 2013r.
ktosik gdzie ty widzisz pełno niskich ocen? Średnia 81 na metacritic i dominują oceny 8/10.
voyanek
piątek, 27 grudzień 2013r.
Ta gra nigdy nie miala nic wspolnego z symulacja. Osobiscie max dalbym 7/10. Kiedys byl szal ale dzis to robi sie juz nudne po raz kolejny to samo z inna cyferka a bledy dalej nie naprawione. The Real Driving Simulator BUAHAHHA
o
piątek, 27 grudzień 2013r.
Piotrek, średnia taka wysoka, bo nadal jest jeszcze kilku fanbojów wystawiających grze 9-10/10 za samo bycie Gran Turismo. nie zmienia to faktu, że sporo ludzi z branży i samych fanów serii przejrzało na oczy. nie rozumiem też mówienia o tym \"obsesyjnym\" podejściu twórców do detali skoro(po raz kolejny już) nie ma tu ani obsesji, a tym bardziej detali. nadal jest spartolona fizyka i model jazdy powodująca, że offroad to kompletna fantazja, a większośc aut poniżej 100-150 koni prowadzi się jak autobus. nie mówiąc już o wciąż braku poczucia prędkości. jazda wolniejszymi autami w Forzie czy innych grach jest ekscytująca, w GT człowiek zasypia i gra jak na autopilocie. jak to możliwe, że od wydania oryginalnego GT, Polyphony nadal używa tych samych dźwięków midi/syntezatorów jako odgłosy aut, nadal używa tych samych statystyk w zupełnie różnych autach czy skopiowanych modeli. pal sześc model zniszczeń, ale żeby przez ponad 15 lat nie wprowadzic kolizji i związanych z nimi fizyki. no i ten ciągły brak standaryzacji w grze(podział na lepsze i gorsze auta, trasy, występowanie zmiennej pory dnia lub warunków pogodowych jedynie na wybranych trasach itp.). gdyby jakakolwiek inna gra czy seria posiadałaby nawet jeden z tych aspektów zostałaby zjechana przez ludzi, ale w przypadku GT jest zawsze \"ale przecież to stare dobre GT\". dla mnie Polyphony to banda rozleniwionych oszustów. najlepiej niech świadczy o tym fakt, że od kilku tygodni gram ponownie w Race 07 z uwagi na zakupienie wersji Complete w BundleStars - ten SZEŚCIOLETNI już tytuł zrobiony przez niewielki team ze Szwecji jest znacznie lepszą grą, symulacją oraz z lepiej odwzorowanymi autami niż GT6.
binio
niedziela, 29 grudzień 2013r.
Gt6 to gierka tylko dla zatwardziałych ortodoksów którzy lubują się w masochiźmie. I tak im nic innego nie pozostaje bo sony i tak zamyka rozdział multi na paskudnej gt5. Czyli ponowne wyduszenie kasy. Ale zatwardziałym ortodoksom to bez różnicy Brrr
sebas
wtorek, 31 grudzień 2013r.
Zadziwia mnie wasz hejt na gt6. Gra jest świetna i możecie zaklinać rzeczywistość ale i tak nie zminicie tego, że jest uwielbiana przez miliony fanów na całym świecie. Zgodze sie że nie wszystko jest w niej dopracowane ale jak niektórzy krzyczą że to tytuł na 2/10 to jest to zwyczajnie śmieszne. Wielbiona przez was forza w tym roku na xbox one też nie zachwyciła, trzeba sobie to jasno powiedzieć. Powiem więcej - ma nawet niższe oceny niż GT6 a to chyba nie jest przypadek.
binio
wtorek, 31 grudzień 2013r.
Lubisz to se graj. Forza nie ma i nigdy nie miała niższych ocen od niegrywalnego gt. chyba że mówisz o ortodoksyjnych sonostronach gdzie jad i zazdrość bije strumieniami a najgorsze g.wno w stylu gt jest wychwalane pod niebiosa. 2/10 to i tak sporo za ten powielony spartaczony do granic niemożliwego tytuł. Ale jak to mówią jak niema się najlepszego to wychwala się coś swojego. GT6 to porażka
sebas
wtorek, 31 grudzień 2013r.
binio - NIE. GT6 to świetna gra :]. Argument w stylu twoich komentarzy. Nie będę z tobą dyskutował bo nie mam o czym. Tak jak ktoś już napisał, brak ci merytorycznych komentarzy. Na zadane pytania \"Dlaczego?\" odpowiadasz \"bo tak\". Więc z czym tu dyskutować?
ps3fan
wtorek, 31 grudzień 2013r.
To proste - nie mają merytorycznych komentarzy bo w grę nie grali, nigdzie nie doszli, wiec co mogą napisać? Co najwyżej o tym co zobaczyli na filmikach. Dzieci, czas pakować tornistry bo niedługo szkoła!!
binio
sobota, 04 styczeń 2014r.
A ten przyczepił się jak rzep psiego ogona Kupiłeś tą qpe to se w nią graj! 2/10 to tak kredyt zaufania Za nazwę i sentyment do psx\'a.
ps3fan
sobota, 04 styczeń 2014r.
2/10 to są twoje komentarze:]. Zero konkretów samo lanie wody, way to go!
ps3fan
sobota, 04 styczeń 2014r.
A tak przy okazji to rozumiem, że już żadnego serwisu polskiego nie będziesz czytał bo wszędzie ocenili GT6 w miarę wysoko? Tutaj jest jeszcze jedna z niższych ocen. Widziałeś co dali z PSX Extreme? 8+/10? Chyba padłes na zawał. Przecież dostaje takie noty \"gierka pusta pozbawiona gameplayu\" :]
binio
sobota, 04 styczeń 2014r.
Ma markę wrobioną od trzech dekad to czego się spodziewałeś? A wystarczy zmienić tytuł studio i wydać to jeszcze raz to zobaczysz jakie wtedy będzie miało noty. Chłopie graj se ile wlezie. To produkt dla takich jak ty przecież noty ma wysokie buahahahaha A ktoś tu mawiał o tornistrach dobre :)
binio
sobota, 04 styczeń 2014r.
Jakie lanie wody? konkretem jest to że ta pusta gra musiałaby być napisana od nowa tu kuleje wszystko od a do z! Chcesz konkret? Dno na kółkach maglowane po raz enty! to jest konkret! 2/10 to optymalna ocena za produkt z poprzedniej generacji konwertowany i nieudolnie optymalizowany. Wciśnięty na siłę w dzisiejsze realia żerujący na wyrobionej marce! Jak to mówili? aaa Nawet gó.no sprzedadzą w ładnym papierku 2/10 i nic więcej to suchar i kpina z nas graczy!
PozeraczFrytek2014XT
środa, 15 styczeń 2014r.
Jak zwykle binio, przejaskrawiona do granic mozliwosci, kretynska wypowiedz z mocnym uwypukleniem brakow w zrozumieniu podstaw dyskusji w ktorej bierze jakze czynny udzial. Jego glowne argumenty to \"mam wszystkie konsole\", \"kumpel, kumpla, kumpla mowil, ze...\", \"gralem i mi sie nie podobalo\" Mimo to mam do goscia sentyment i wlasciwie wchodze tutaj obserwowac jak postepuje jego regresja ;))
Vamp69pl
środa, 19 luty 2014r.
Dawno tu nie zaglądałem, ale widzę, że bino i o ( nie kto inny jak ktosik ) nadal propagują swój intelektualny bełkot z przeinaczaniem rzeczywistości, aby bronić swoje wywody z kosmosu. Mocny argument cyt: \"grałem u kolegi chwilę i wystawiam ocenę 2/10\" heh. Czy naprawdę niektórzy ludzie nie zdają sobie sprawę, że są przekomiczni w swojej marnej egzystencji i nie można ich brać na poważnie.

UID: 5582
Okładka/art:
Tytuł:
Gran Turismo 6 - recenzja
Developer: Polyphony Digital
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR: 06/12/2013
USA: 06/12/2013
JAP: 05/12/2013
Poziom trudności:
średni (3/5)
7.9/10
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!