Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykuw: 955
Sortuj:
[13.03.2012] Little Deviants to pierwszy zbiór mini-gierek wydany na PS Vita, a przy okazji dystrybuowany przez Sony. Tego typu pozycja na pewno jest potrzebna na start, bo może ładnie pokazać unikalne możliwości PS Vita, a przy tym trafić do młodszych osób. Pytanie tylko, czy jest to zestaw na tyle wartościowy, aby wydać nań ok. 100 zł, podczas gdy na smartfony podobne mini-gierki widnieją w platformach sieciowych za kilka złotych / sztuka.


The Darkness II - Recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[06.03.2012] Czy kiedykolwiek kochałeś kogoś tak pięknego i czystego, że nie mogłeś zmusić się, by pokazać jej swoją własną ciemność? Zawsze jest jakieś maleńkie światło ciemności… Widziałem cię dzisiaj. W alejce. I na torach. Wciąż cię widuję, gdziekolwiek nie pójdę… Jestem wszechmocny. Jestem nieśmiertelny. Mogę zrobić wszystko. Jestem przeklęty. Jestem Ciemnością.

[04.03.2012] Nintendo dopiero co wypuściło na 3DS-a Mario Kart 7, który sprzedaje się (jak zresztą każda część tej serii) rewelacyjnie. Sony chciało mieć swojego przedstawiciela w segmencie wyścigów kartów na start nowej konsoli, zatem dostaliśmy ModNation Racers: Road Trip – racera kojarzonego do tej pory z PS3 i PSP. Edycja na Vitę miała szansę zabłysnąć, bo dzięki możliwościom paneli dotykowych nowego handhelda budowanie swoich torów miało być tak proste i przyjemne jak nigdy dotąd. Zobaczmy co z tego się wykluło.


Reality Fighters - recenzja

PS Vita
Recenzje

[04.03.2012] Chociaż PS Vita kierowana jest głównie do prawdziwych, core’owych graczy, to jasnym było, że nie mogło na niej zabraknąć także mniej skomplikowanych pozycji dla casualowców. Kilka takich tytułów ukazało się już podczas premiery, a jednym z nich jest Reality Fighters – mało skomplikowane mordobicie, do którego promocji zostali wyznaczeni polscy celebryci: Olivier Janiak i Marcin Prokop. Pytanie tylko czy taka prosta w swych założeniach gra jest warta ok. 100 zł, jakie trzeba na nią wyłożyć.
[02.03.2012] Na debiut nowej konsoli na rynku producent zawsze szykuje jakiegoś system-sellera, grę mającą w założeniach sprzedać ten sprzęt. Przy okazji PS Vita od samego początku kreowano na taki tytuł właśnie Uncharted: Złota Otchłań. Odłam w bestsellerowej serii znanej z PlayStation 3 miał pokazać już w dniu launchu na co stać nowego handhelda, nie tylko pod kątem oprawy graficznej, ale także właściwości, jakie PS Vita oferuje. Chociaż za przenośnego Uncharted zostało odpowiedzialne Bend Studio, można było im zaufać – w końcu już na PSP pokazali, że w „przenośnym” segmencie czują się jak ryba w wodzie (dostarczyli m.in. wysoko oceniane Syphon Filter czy Resistance). Jak już zdążyłem się przekonać, z postawionego zadania wywiązali się znakomicie.


Władca Pierścieni: Wojna na północy - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[18.02.2012]  „Jeden pierścień by wszystkimi rządzić. Jeden by wszystkie odnaleźć…” Jeśli te słowa nic Wam nie mówią to najzwyczajniej najnowsze dziecko Snowblind nie jest dla Was. Jeżeli jednak na dźwięk tych słów czujecie przypływ euforii to macie coś wspólnego z autorem owej recenzji… Czy recenzent doniósł pierścień do wulkanu? O tym w niniejszym artykule.
[17.02.2012] W 2012 roku seria Mario Kart świętuje dwudziestolecie. Czy zatem po najnowszej części należało oczekiwać rewolucji? Jeśli macie za sobą poprzednie odsłony, to pewnie spodziewaliście się, że wersja na 3DS-a będzie raczej odświeżeniem starej formuły niż projektem nastawionym na innowacje. Tradycji więc stało się zadość – każda konsola Nintendo musi posiadać wyścigi z Marianem i ferajną. Pytanie tylko czy grając nałogowo w poprzednie części serii jeszcze się tym wszystkim nie znudziliście?


The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[11.01.2012] Kilka lat czekania na nowy projekt Bethesdy i wreszcie doczekaliśmy się. The Elder Scrolls V trafił do sklepów. Pierwszą rzeczą, która bardzo mnie dziwiła, była kampania promująca grę. Niby coś tam pokazywali, niby jakieś tam reklamy można było zauważyć, ale i tak, jeśli mówimy o tak rozbudowanym RPG-u, moim zdaniem było tego wszystkiego zdecydowanie za mało. I tak po oficjalnej premierze cały czas nie byłem do końca przekonany do zakupu, ale jednak poszedłem do sklepu.

[09.01.2011] 3DS potrzebował gry sprzedającej system. Nintendo nie przygotowało się należycie na premierę swojej najnowszej konsolki i właściwie przez pół roku nie było w co grać. Mój handheld leżał w szafie i się kurzył, bo jakoś niespecjalnie chciało mi się wydawać ciężko zarobioną kasę na remake’i starych hitów (wyjątek: Ocarina), a pozostały line-up nie zachwycał. Wszyscy czekali tak naprawdę na Mario, bo dla fanów platformówek hydraulik gwarantuje najwyższą jakość. Super Mario 3D Land wreszcie się ukazał, ale czy rzeczywiście jest na tyle dobry, by przekonać niezdecydowanych do zakupu 3DS-a?


Need for Speed: The Run - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[31.12.2011] Czy wydawanie trzech części serii w okresie dwunastu miesięcy ma sens? Jeśli marka się sprzedaje, to wydawca nie będzie miał nic przeciwko - wręcz przeciwnie. Jak odbiorą to gracze? Cóż, mogą odebrać dobrze, ale są przynajmniej dwa warunki: gry powinny dość znacznie różnić się od siebie oraz stać na wyrównanym, wysokim poziomie. Pierwszy punkt "Elektronicy" zaliczyli bez problemu, ale na drugim niestety niestety się potknęli. Need for Speed: The Run dość znacznie odbiega jakością od swoich dwóch wielkich poprzedników.


Rayman Origins - recenzja

PlayStation 3Xbox 360Wii
Recenzje

[18.12.2011] Żal patrzeć na to, co obecnie dzieje się na rynku wśród kluczowych tytułów z całego roku. Bardzo dominują shootery, w dalszej kolejności pewnie wyścigi i gry sportowe, natomiast udane wysokobudżetowe platformówki można policzyć na palcach jednej ręki. Najpopularniejszy gatunek w połowie lat dziewięćdziesiątych obecnie przeżywa mały kryzys i właściwie oprócz firmy Nintendo, która dostarcza kolejne platformery ze swoimi postaciami (Mario, Kirby, Donkey) mało kto wierzy, że tego typu produkcje mogą przynieść twórcom (i wydawcom) dobre pieniądze. Tym większy szacunek dla Ubisoftu, że podjął ryzyko i postanowił przywrócić do życia Raymana. Mówi się, że w 2012 roku duży nacisk wydawcy położą na tzw. "gry rodzinne", a więc pozwalające pobawić się wspólnie 2-4 osobom, zatem francuski koncern będzie mieć od razu swojego przedstawiciela w tym segmencie.


Call of Duty: Modern Warfare 3 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[08.12.2011] Musieliśmy czekać dwa długie lata na kontynuację wydarzeń z Modern Warfare 2 i ostateczne rozprawienie się z Makarovem. Przez ten czas w sieci wrzało - szefowie studia Infinity Ward zostali zwolnieni i założyli swoje własne studio, a bestseller od Activision zyskał poważnego konkurenta w postaci Battlefield 3. Chociaż ludzie z EA na każdym kroku odgrażali się, że dostarczą "Call of Duty killera", to wydaje się, iż duży szum wokół tego pojedynku tylko pomógł Modern Warfare 3. Znowu pobite zostały rekordy w zamówieniach przedpremierowych i sprzedaży w pierwszym tygodniu. Znowu też można spokojnie przewidywać, że COD będzie najlepiej sprzedającą się grą w 2011 roku. Nawet z konkurencją ze strony Electronic Arts.


Assassin's Creed: Revelations - recenzja

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje
[04.12.2011] Ubisoft powoli przyzwyczaja nas do sytuacji, w jakiej co roku otrzymujemy kolejną część serii Assassin’s Creed. Co ciekawe nawet pomimo czasu, który działa na niekorzyść francuskiego dewelopera, jego produkcje wydają się być coraz bardziej dopracowane, oferują więcej możliwości w samej rozgrywce i swobody podczas wykonywania zadań – jednym słowem są lepsze. Największym przeskokiem w serii była część z numerkiem dwa, gdyż to właśnie ona wprowadziła olbrzymie zmiany w stosunku do „jedynki” - rozpoczęła również trylogię, w której głównym bohaterem jest sympatyczny włoski zabójca Ezio Auditore. Jego życie mogliśmy prześledzić praktycznie od momentu narodzin. Teraz przyszedł czas, aby pożegnać się z legendarnym Assassynem. Czy będzie to godne pożegnanie, przekonacie się w dalszej części tego artykułu.


RAGE - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[22.11.2011] Rage to jeden z najbardziej kontrowersyjnych tytułów końcówki tego roku. Nie chodzi bynajmniej o treści w nim zawarte, ale o samą rozgrywkę, która jest bardzo różnie odbierana przez recenzentów na całym świecie. Oceny wahające się od 6/10 do 9/10 zdradzają, że nie każdemu najnowsza produkcja id Software przypadnie do gustu, ale jeśli już połknie bakcyla, to nie może się od niej oderwać. Dodatkowego smaczku dodaje fakt, że po raz kolejny mamy do czynienia z różnicami w wersjach na PS3 / Xboxa 360 / PC. Rage na konsolach różni się od wersji na PC między innymi ilością bugów i stabilnością działania. Dlatego też postanowiliśmy napisać recenzję we dwie osoby. Ja opiszę edycje konsolowe, a Tenen zajmie się PeCetową.

[16.11.2011] Jeśli jakieś studio osiąga tak wielki sukces jak przy okazji Uncharted 2 (w zdecydowanej większości plebiscytów na całym świecie uzyskując tytuł "Najlepszej gry roku 2009"), ma w sumie dwa wyjścia. Albo bazować na sprawdzonej formule i w kolejnej części powielić te same pomysły (w myśl zasady, że zwycięskiej formuły się nie zmienia) albo wprowadzić istotne dodatki i tym samym zaryzykować. Ludzie z Naughty Dog wybrali tę pierwszą opcję i w swojej najnowszej produkcji dostaliśmy poziomy w dużej mierze bazujące na atrakcjach znanych z „dwójki”. Czy taka koncepcja okazała się słuszna? To już każdy powinien sam ocenić. Ja mogę natomiast przyznać, że po raz kolejny otrzymaliśmy świetną grę.
‹  Poprzednia
Nastpna  ›
Strona:  ...  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]  [11]  ...  /  64
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!