Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykułów: 954
Sortuj:

[17.07.2011] Wielu graczy od dawna zastanawia się czy The Legend of Zelda: Ocarina of Time rzeczywiście jest najlepszą grą video wszech czasów, jak wskazuje na to średnia ocen przyznanych przez branżowe media. Wiadomo, że kiedyś przy mniejszej liczbie serwisów i czasopism branych pod uwagę o dobry wynik było łatwiej, ale na pewno nie umniejsza to pierwszym trójwymiarowym przygodom Linka. Teraz, wraz z nową wersją tej produkcji przygotowaną dla posiadaczy 3DS-a młodsze osoby będą miały okazję przekonać się o świetności hitu Nintendo, natomiast starsi gracze pewnie z przyjemnością przypomną sobie jedno z najwspanialszych growych doświadczeń w ich życiu.


Duke Nukem Forever - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[07.07.2011] Jeśli ktoś sądził, że Duke Nukem Forever nie zostanie wydany, był naiwny. Gra-widmo, o której mówiło się od czternastu lat, której twórcy zmieniali się jak rękawiczki, a wydawca coraz bardziej tracił cierpliwość, musiała w końcu ujrzeć światło dzienne. Po pierwsze dlatego, że praktycznie każdy gracz o niej słyszał, a po drugie - by zainwestowane środki chociaż w jakiejś części się zwróciły. Firma wydawnicza (w tym przypadku: Take-Two) wiedziała co robi wypuszczając ten twór na rynek, bowiem w pierwszym tygodniu wskoczył on na pierwsze miejsce najlepiej sprzedających się gier w Europie. Mniejsza o jakość - dla graczy najważniejsza była legenda. Inna sprawa, że DNF tak naprawdę nie powinien zostać oddany w nasze ręce… Przynajmniej jeśli patrzeć z jakościowego punktu widzenia.


Hunted: The Demon's Forge - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[05.07.2011] Flaki, trupy i wyrywane serca – to tylko niektóre atrakcje, jakie serwują nam twórcy bardzo dobrych Opowieści Barda. Do tego tryb kooperacji, dwójka ciekawych bohaterów, klimat darkfantasy i wszystko obficie polane krwią. Jest to krew nie byle jaka, bo należąca zarówno do smoków jak i demonów z piekła rodem. Pozwólcie więc, że opowiem Wam tę smutną historię. O walce, miłości, ale także zdradzie i pogardzie…

[27.06.2011] „Chcę w to zagrać!”, „Niezła zabawa, bez kitu” -  to chyba najlepsza rekomendacja dla tej pozycji, a takie właśnie okrzyki słyszałem z ust znajomych, którym zaproponowałem tryb kooperacji w nowej produkcji Traveller's Tales. Czy w praktyce jednak jest tak miodnie jak przy pierwszym wrażeniu? Cóż… Tu są różne opinie i dość mieszane uczucia. Czym grzeszy Lego: Pirates of Caribbean?  Otóż diabeł tkwi w szczegółach…


Red Faction: Armageddon - recenzja

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje
[12.06.2011] Najważniejsze pytanie stawiane przy okazji Red Faction: Armageddon powinno brzmieć: czy wolicie liniowe gry i prowadzenie za rączkę, czy może jednak preferujecie otwarty świat do eksploracji? Wydany w 2009 roku Red Faction: Guerrilla zaskoczył fanów serii przynosząc ze sobą w pełni otwarty świat. Jeśli nie interesowaliście się za bardzo do tej pory najnowszą, czwartą już częścią, ona również Was zaskoczy, bo powraca do liniowych poziomów, z których z kolei pamiętamy dwie pierwsze odsłony serii. No więc jak: lubicie liniowe gry akcji czy nie?
[12.06.2011] Oto nadszedł kolejny dodatek do ulubionej gry Waszych dziewczyn! Tak jest, panowie z Maxis przysiedli, rozgrzali szare komórki i tym razem postawili na rozbudowane interakcje pomiędzy naszymi podopiecznymi. Poprzednie dodatki: Wymarzone Podróże, Kariera i Po zmroku dotyczyły całkiem innych sfer życia. Teraz w końcu przyjdzie nam zająć się rodziną.


DIRT 3 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[05.06.11] Po zeszłorocznym ledwie dobrym WRC od Milestone, wszyscy fani rajdów samochodowych w konsolowym/komputerowym wydaniu czekali na DIRT 3 od Codemasters. Wprawdzie ewolucja serii Colin Mcrae Rally od "Mistrzów Kodu" obecnie podejmuje także temat innych wyścigów (Rally Cross, driftowanie, samochody terenowe), to jednak w przypadku najnowszej części twórcy zarzekali się, że największy nacisk zostanie położony na klasyczne rajdy samochodowe, czyli to, z czego słynie ich marka. Czy rzeczywiście warto było czekać, przekonacie się za chwilę.


Crysis 2 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[03.06.2011] Od premiery pierwszej części Crysis-a  upłynęły  już  cztery lata. Gatunek FPS nabrał wtedy w płuca duży wdech świeżego powietrza, który dokonał małej rewolucji. Zapamiętaliśmy  z niej  piękną  oprawę, dużą  grywalność oraz przede wszystkim majestatyczną wyspę do swobodnej eksploracji. Po ukończeniu „jedynki’’ zacierałem ręce i zastanawiałem się nad tym,  czy z tej marki można wycisnąć jeszcze więcej i czymś zaskoczyć graczy… Crytek  bez wahania zaskakuje, to na pewno. Postawił na bardzo odważne zmiany chcąc zmienić środowisko gry lecz zostawiając całą jej esencję. Czy wyszło to jej na dobre? Z odpowiedzią na to pytanie wstrzymajmy się jeszcze chwilę. Przed tym zobaczmy co gra oferuje i jak zmieniła się względem pierwszej części produkcja od naszych zachodnich sąsiadów.

[18.05.2011] Od pewnego czasu, czekam z utęsknieniem na kolejne polskie gry i kupuję ich dosyć dużo. Ostatnio świetnie zaznaczyły swoją obecność choćby Nail’d, czy Bulletstorm (których recenzje mieliście okazje przeczytać na naszej stronie) i przyznam się wam, że ogarnia mnie radość, gdy widzę dobre rodzime produkcje. Bo przecież fajnie jest przekonać się na własne oczy, że Polak potrafi. Muszę Wam się jednak przyznać, że w przypadku Wiedźmina 2 było zupełnie inaczej. Do zagrania w „jedynkę” kilkakrotnie zachęcał mnie przyjaciel, który nawiasem mówiąc na słowa „Nowy Wiedźmin” zareagował jak pies widzący kawałek mięsa. Postanowiłem przekonać się co takiego ludzie widzą w tym całym Wieśku. Jak się okazało później, odbiłem się od tej gry jak piłka o ścianę. Dlatego, kiedy dowiedziałem się, że powstaje część druga zareagowałem na to bez specjalnego optymizmu. Jednak coś w środku kazało mi spróbować jeszcze raz z „jedynką” i podczas drugiego podejścia miałem wrażenie, że gram w zupełnie inną produkcją. Mówiąc krótko – po dogłębszym poznaniu zachwyciła mnie, choć nigdy jej w całości nie skończyłem. Przeżywając jeszcze pierwszą część przygód Geralta z Rivii, zamówiłem preorder The Wicher 2. Wydawałoby się, że latach oczekiwań do mych drzwi zapukał pan kurier, którego przywitałem jak członka rodziny. Zapłaciłem należną kwotę i tak oto moim oczom ukazało się pudełko z grą Wiedźmin 2.


Mortal Kombat - recenzja

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje

[05.05.2011] Mortal Komat to jedna z kultowych serii, które święciły triumfy w latach dziewięćdziesiątych w 2D, a potem nie wytrzymały próby przejścia w trzeci wymiar. Krótko mówiąc – ukazały się Tekken i Virtua Fighter, które pozamiatały całą konkurencję. Mimo to, trzy pierwsze części MK wspominam bardzo ciepło. Pamiętam to jak dziś – po szkole urywaliśmy się do kumpla, który posiadał wówczas obiekt westchnień – Segę Mega Drive – i tłukliśmy dzień w dzień po kilka godzin w Mortal Kombat 3. To był jeden z multiplayerowych królów połowy lat dziewięćdziesiątych, który praktycznie nie miał prawa się znudzić, jeśli tylko mieliście z kim grać.
[10.04.2011] Ridge Racer to marka kojarzona głównie z konsolami PlayStation. To wśród użytkowników tej platformy produkcja Namco uchodzi za wzór arcade'owych wyścigów i każdą część można kupować praktycznie w ciemno. Mniej szczęścia mieli jak do tej pory posiadacze maszynek Nintendo. Ridge Racer 64 na Nintendo 64 był łagodnie mówiąc "nieudany", nie wspominając już o miernej edycji na DS-a. Dobrze więc, że wraz z Ridge Racer 3D fani Big N mogą wreszcie poznać potęgę dzieła Japończyków z Namco. Inna sprawa, że jeśli posiadacie inne konsole i mieliście kontakt z pozostałymi edycjami serii, niewiele nowego tu znajdziecie.


Bulletstorm - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[07.04.2011] Wiele osób patrzy na gry polskiej produkcji z przymrużeniem oka, nie bierze ich do końca na serio i ocenia przychylniej niż inne. No bo przecież to „swojski” wyrób i musimy być dla niego łaskawsi. Jednak moim obowiązkiem jest sprawiedliwie oceniać gry i muszę Was rozczarować – Bulletstorm wymiata. Stworzyło ją studio People Can Fly i być może część Czytelników nie kojarzy tej nazwy, ale wymieniając takie produkty jak Paintkiller, bądź Gears of War (wersja PC) - a to właśnie dokonania ww. firmy - można być pewnym jakości produktu, który dostajemy teraz.
[26.03.11] Rayman 3D to nic innego jak kolejna wersja Rayman 2: The Great Escape – gry, którą widzieliśmy chyba na każdej możliwej platformie poczynając od N64 i PSX-a, przez Game Boy’a, DS.-a, PC, PS2, Dreamcasta, iPhone'a i pewnie kilku innych. Czy ten blisko dwunastoletni tytuł może jeszcze bawić dzisiaj? Pewnie może, ale wersja na 3DS-a niestety pozostawia wiele do życzenia.


Test Drive Unlimited 2 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[26.03.2011] Wyścigowe MMO? Dziwne, że jeszcze nikt porządnie się nie zabrał za ten temat. Pierwszą próbę mieliśmy w 2006 roku, kiedy to Eden Games dostarczyło na rynek Test Drive Unlimited. Gra została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez prasę, jak i przez media (także w naszym serwisie) i wydawało się, że twórcy są na dobrej drodze do ustanowienia kolejnej bardzo mocnej marki na rynku wyścigów. Pamiętam, żeTDU była jedną z pierwszych gier, które tak naprawdę przekonały mnie, że nowa generacja konsol rzeczywiście pokazuje sobą coś nowego (przypominam, że 2006 rok był okresem, kiedy Xbox 360 dopiero raczkował i w większości dostawał jedynie konwersje ze starszych konsol). Spędziłem z tą produkcją ładnych kilkadziesiąt godzin i nie żałowałem poświęconego jej czasu – wyspa Oahu, po której można było jeździć była na tyle ciekawym i dobrze przygotowanym miejscem, że przyjemność sprawiało samo jeżdżenie bez celu i poznawanie jej zakątków. Potem studio Eden Games zaszyło się w swoich biurach i nie słyszeliśmy nic na temat ewentualnej kontynuacji Test Drive Unlimited. Plotki wprawdzie pojawiały się, ale konkretów było jak na lekarstwo. Otrzymaliśmy je stosunkowo niedawno, co pozwoliło przypuszczać, że po czterech latach developingu dostaniemy świetne wyścigi, coś na miarę pierwszej części, jednak usprawnione o obecne standardy. Jak to wszystko wyszło developerowi? Przekonacie się za chwilę.


MotorStorm: Apocalypse - recenzja

PlayStation 3
Recenzje
[22.03.2011] MotorStorm to jedna z moich ulubionych arcade'owych serii wyścigów. Zespół Evolution stworzył flagową dla PS3 markę, która zdołała zaskarbić sobie serca milionów fanów na całym świecie. Twórcy po dwóch dotychczasowych częściach na konsoli stacjonarnej Sony (i jednej na PSP) dostrzegli, że formuła zaczyna powoli się wyczerpywać. Stąd pomysł na lekkie przebudowanie głównego trybu w Motorstorm: Apocalypse. Zamiast standardowego zaliczania kolejnych wyścigów i wybierania ich z menu dostaliśmy trzy wątki fabularne, które miały łączyć się w jedną całość i pokazywać nam wydarzenia z trzech różnych perspektyw. Pomysł może i dobry, ale wykonanie pozostawia już niestety wiele do życzenia. Zatem chociaż - jak już napisałem - jestem fanem tej marki, najnowsza część nie do końca spełniła moje oczekiwania.
‹  Poprzednia
Następna  ›
Strona:  ...  [7]  [8]  [9]  [10]  [11]  [12]  [13]  ...  /  64
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!