Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13708
Ilość wiadomości: 8180
Ilość artykułów: 1793
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykułów: 174
Sortuj:


Fallout New Vegas - wywiady z twórcami

PlayStation 3Xbox 360PC
Publicystyka
[06.05.2010] Fallout New Vegas zapowiadany jest na czwarty kwartał tego roku. Jakiś czas temu prezentowaliśmy Wam pierwszy oficjalny trailer z tego tytułu, a teraz przyszła pora na wywiady z twórcami. Pod ścianą stanęli Joe Sanabria (starszy grafik) oraz Josh Swayer (kierownik projektu).


Piractwo raz jeszcze - dyskusja

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

[22.01.2010] Problem piractwa powraca niczym bumerang. Był obecny i szeroko komentowany kilkanaście lat temu, a teraz jeszcze przybiera na sile. Niedawno Microsoft zorganizował akcję „Nie przerabiam, nie kradnę”, a najwięksi polscy dystrybutorzy co roku nie nadążają liczyć strat i zastanawiać się kiedy poniesione nakłady w końcu zaczną im się zwracać. Może i nie jest aż tak źle, ale Polska należy niestety do krajów, w których piractwo jest rozwinięte na bardzo dużą skalę. Czy ma to szansę się zmienić w najbliższym czasie?
[15.01.2010] Niedawno donosiliśmy Wam, że Sega jest niezadowolona z wyników sprzedaży swoich "dorosłych" gier na Wii, co zapewne poskutkuje mniejszą ilością lub brakiem tego typu produkcji od firmy Sonica. Teraz do grona rozczarowanych wydawców dołącza Capcom i zapowiada, że w ślad za nimi pójdą kolejni. Czy czeka nas powolny odwrót największych gigantów spośród wydawców third-party od konsoli stacjonarnej "Wielkiego N"?


Podsumowanie roku 2009 cz. 4 - według platform do grania + GRA ROKU 2009

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

[03.12.2009] Mamy pierwsze dni 2010 roku, więc najwyższa pora ostatecznie podsumować minione 12 miesięcy. Od kilku dni bardzo szczegółowo opisujemy Wam to, co wydarzyło się w poprzednim roku. Po trzech częściach dużego materiału, dzisiaj prezentujemy Wam ostatnią, czwartą, a zarazem najważniejszą część. To tutaj wybierzemy najlepsze gry dla każdej z platform oraz ostatecznie dokonamy wyboru naszym (i Waszym!) zdaniem najlepszej gry 2009 roku.


Podsumowanie roku 2009 cz. 3 - opinie redakcji OnlyGames.pl

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka
[31.12.2009] Do tej pory zaprezentowaliśmy Wam podsumowania roku 2009 w kategoriach specjalnych oraz ze względu na gatunki gier. Jeszcze przed najważniejszym artykułem, w którym wybierzemy najlepsze tytuły dla każdej z platform oraz ostatecznie wskażemy najlepszą GRĘ ROKU 2009, proponujemy Wam noworoczne wydanie OGM Shoutcast, czyli naszych przemyśleń na temat mijających 365 dni.


Podsumowanie roku 2009 cz. 2 - według gatunków gier

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

[30.12.2009] Od wczoraj podsumowujemy ostatnie 12 miesięcy, bo 2009 rok prawie za nami. Jak je wspominacie? Z perspektywy gracza był to bardzo udany okres. Może i na nadmiar exclusive'ów dedykowanych konkretnych platformom nie mogliśmy narzekać, ale wszystko nadrobili developerzy 3-party, którzy dostarczyli jedne z najlepszych pozycji zeszłego roku. W naszym plebiscycie jak zwykle przyjrzymy się najlepszym grom w poszczególnych gatunkach, wybierzemy topowe gry dla każdej z platform, by na koniec wybrać tę jedyną, najlepszą grę 2009 roku. Wczoraj poznaliście już nasze wybory w kategoriach specjalnych.


Podsumowanie roku 2009 cz. 1 - kategorie specjalne

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

[28.12.2009] Jeszcze przed podsumowaniem 2009 roku w najważniejszych kategoriach (ze względu na gatunek, platformę i w końcu wybór najlepszej gry ostatnich dwunastu miesięcy) proponujemy Wam zestawienie najlepszych pozycji kategoriach specjalnych. Która gra okazała się najlepszą nową marką? Jaka pozycja zaskoczyła nas ścinającą z nóg oprawą graficzną? Którą wybraliśmy "rozczarowaniem roku 2009"? Zapraszamy na pierwszą część dużego materiału podsumowującego to, co wydarzyło się na przestrzeni ostatnich niemal 365 dni.


OGM Shoutcast: kilka zdań o coraz niższym poziomie trudności w grach

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka
W zamierzchłych czasach, erze panowania konsol 16-to a potem 32-bitowych gry stanowiły prawdziwe wyzwanie. Oczywiście zdarzały się także wyjątki, ale często trzeba było poznawać poziomy czy też np. trasy wyścigu na pamięć, by odnieść jakikolwiek sukces. Wówczas developerzy hołdowali zasadzie, że gracze powinni dążyć do perfekcji, bo dopiero wówczas można było sobie poradzić z wymagającym tytułem. Na przestrzeni ostatnich lat wszystko zmieniło się o 180 stopni – gry stały się dużo prostsze, bardziej przystępne także dla niedzielnych graczy. Czy jest to słuszne podejście i czy tęsknimy za starymi czasami, które często wspominamy z rozrzewnieniem?
LEM (Licomp Empik Multimedia) to jeden z największych dystrybutorów gier w Polsce. Ostatnio z dużym niepokojem patrzymy na rosnące ceny nowych tytułów (zwłaszcza konsolowych) w naszym kraju oraz sytuację rodzimych firm, dotychczas radzących sobie świetnie. Postanowiliśmy zadać kilka pytań Maciejowi Turskiemu, pełniącemu stanowisko dyrektora wydawniczego w LEM. Dowiecie się z tego wywiadu trochę na temat przewidywań polskiego dystrybutora na 2009 rok, lokalizacjach gier, a także sytuacji na naszym rynku.
Ostatnio coraz częściej można było zarzucić Blizzardowi to, że "zapuścił" World of Wacraft. W sieci natrafiałem na komentarze sugerujące, że gra stała się "boringcraftem", lamenty o zapuszczeniu gry, a nawet poważną krytykę kierunku, w którym zmierza proces tworzenia nowości do WoW-a. Kiedy sam tylko lekko zwróciłem na to uwagę że "to nie jest ten świat Warcrafta, którego pokochaliśmy", to w międzyczasie sam Jeffrey Kaplan przyznał, że trzeba skończyć już "z tym pisaniem książek". Dążycie Blizzardzie do autodestrukcji?


OGM Shoutcast: DLC (downloadable content) - przywilej czy zmora obecnych czasów?

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

DLC (downloadable content - z ang. treść / zawartość do pobrania) nabrał w ostatnich latach wielkiego znaczenia. Kiedyś producenci konsol rywalizowali najbardziej na exclusive'y (niektórzy na przykład twierdzą, że PSX zwyciężył z Saturnem między innymi dzięki podkupieniu przez Sony kolejnych części Tomb Raider na wyłączność), dzisiaj nie ma już na to możliwości. Przychody ze sprzedaży gier zrobiły się na tyle duże, że trzem największym gigantom obecnego rynku (Sony / Microsoft / Nintendo) po prostu nie opłaca się podkupywać konkretnych developerów, by Ci tworzyli exclusive'y na konkretną konsolę. Doszło więc do tego, że niezależni wydawcy wypuszczają swoje produkcje na każdą liczącą się platformę, co daje im większy potencjał zysku. Kto jeszcze kilka lat temu pomyślałby, że Tekken 6 i Final Fantasy XIII zostaną zapowiedziane na Xboxa 360? Rywalizacja na tytuły ekskluzywne odbywa się już w zasadzie wyłącznie pomiędzy developerami first-party, bowiem wszyscy pozostali nie zamierzają ograniczać się do jednej platformy (jedyny wyjątek w postaci Kojima Productions i Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots tylko potwierdza regułę). Teraz giganci zaczęli rywalizować w innych kategoriach - między innymi właśnie w ekskluzywnych DLC.


Podsumowanie newsowe 2008 roku - część druga

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka
Wczoraj zaprezentowaliśmy Wam przypomnienie pierwszych sześciu miesięcy 2008 roku. Mogliście odświeżyć sobie najważniejsze wydarzenia pierwszej połowy roku, teraz więc najwyższa pora na część drugą, w której również nie brakowało gorących informacji. Najgorętsze wiadomości to bez wątpienia potwierdzenia Final Fantasy XIII oraz Tekkena 6 na Xboxa 360, a także prezentowanie kolejnych wersji handheldów od Sony i Nintendo.


Najlepsze gry 2008 roku - wyniki

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka

Rok 2008 okazał się dla nas bardzo interesujący, choć początkowo trudno było spodziewać się rewelacji. Pomogły liczne przesunięcia, dzięki czemu po wielu obsuwach dotarły do nas wielkie hity (Metal Gear Solid IV, Grand Theft Auto IV), choć z drugiej strony drugie tyle świetnie zapowiadanych produkcji przełożono na jeszcze późniejszy okres (vide Gran Turismo 5, Killzone 2, Halo Wars, etc.). Dało się zauważyć kilka trendów - zasypywanie półek sklepowych sequelami czy coraz bardziej widoczne upraszczanie rozgrywki, by każda pozycja mogła zostać dobrze odebrana przez jak największą grupę osób.


Colin Mcrae: DiRT 2 - wywiad

PlayStation 3Xbox 360WiiPSPDSPC
Publicystyka
Po tym jak ludzie z Evolution Studios zajęli się produkcją Motorstorma, jedyną poważną pozycją podejmującą temat rajdów WRC została seria Colina Mcrae. "Latający Szkot" jak wszyscy pamiętamy, zginął w tragicznym wypadku w poprzednim roku, ale Codemasters nie zamierza rezygnować z jego nazwiska w tytule swojej słynnej serii - dzięki temu autorzy chcą oddać mistrzowi hołd.


Podsumowanie newsowe 2008 roku - część pierwsza

PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2PSPDSPC
Publicystyka
Koniec każdego roku to oczywiście okazja do wszelkiego rodzaju podsumowań. Nie da się ukryć, że minione dwanaście miesięcy należy zaliczyć do bardzo udanych. To chyba najlepszy okres obecnej generacji konsol, dostaliśmy tyle hitów (zwłaszcza pod koniec roku), że nie wiadomo było za co się brać. Wszystkie trzy konsole (PS3, X360, Wii) rozkręciły się na dobre. Było ciekawie także pod względem informacji, które serwowaliśmy Wam nieprzerwanie na łamach naszego serwisu.
‹  Poprzednia
Następna  ›
Strona: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  ...  /  12
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!