Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Tony Hawk's Pro Skater 2 - poradnik solucja opis, wszystkie transfery

SKATESTREET VENTURA

Krótkie wyjaśnienie na początek. Na tej planszy są dwa ukryte obszary. Jeśli piszę "Jedź do ukrytego obszaru" mam na myśli ten na prawo od startu. A jeśli piszę "Jedź do drugiego ukrytego obszaru", to chodzi mi o ten na wprost (i lekko w lewo) od startu.

Air Gaps-----------------------------------------

Over the wall

Z miejsca startu udaj się na dół i w lewo. Jest tam ceglany murek oddzielający dwa quartery (stoi na nim zresztą latarnia). Musisz przeskoczyć z jednego quartera na drugi, w locie przeskakując nad murem.

Railing Hop

Na początku jedź prosto na dół. Po lewej będziesz miał podwyższenie terenu (po prawej wielki quarter) - wjedź na nie - znajdują się tu dwa drzewa mające różowe osłony u podstawy. Koło jednego z nich (tego bliżej wielkiego quartera) jest rurka ustawiona wpoprzek. Musisz ją przeskoczyć wybijając się z podwyższenia. Musisz wylądować u podstawy wielkiego quartera by transfer został zaliczony.

Over the Bridge

Gdy zaczynasz, stoisz po jednej stronie halfpipu. Przejedź na drugą stronę. Znajduje się tu most (pod nim jest rurka, kicker i quarter), którym możesz przejechać aż do baru i stoliczków. Musisz przeskoczyć ten "mostek". Proponuję zrobić tak. Jadać w kierunku quartera, machnąć na rurce jakiś trick (najlepiej specjal), wyskoczyć na quarterze i zawracając wybić się z kickaera.

HP to Bowl

Obróć się o 180 stopni od miejsca startu. Powinieneś po prawej i po lewej stronie widzieć dwa half-pipe'y. Wskocz do prawego (większego) i wybijając się z niego przeskocz do tego po lewej (mniejszego).

Bowl to HP

A teraz na odwrót - z mniejszego do większego.

Bullet Bowl Hop

Wskocz do tego mniejszego half-pipu i wybij się z niego w kierunku wyskoczni, pośrodku której znajduje się słup (albo na odwrót - z wyskoczni do half-pipu).

Over the Deck

Rozpędź się na tym quarterze, gdzie robiłeś Over the wall (tylko po prawej stronie tego murka) i przsekocz schodki wszerz znajdujące się na podwyższeniu (z niego z kolei robiłeś Railing Hop).

Daaaaay Tripper

Jedź do sekretnej areny i przeskocz nad białym samochodem.

Gimme Gap Redux

Jedź jeszcze raz do tego quartera, gdzie robiłeś Over the wall. Wybijając się z niego przeskocz w kierunku ściany do małego half-pipu.

Sodee Pop Gap

Jedź w róg planszy, tam gdzie są stoliki i bar. Musisz wybijając się z stąd dolecieć aż do half-pipu. Tip - zrób wallride na ścianie.

Cut the corner

Jedź w prawo w stronę ukrytego obszaru, wjedź tam i zawróć w stronę skateparku. Po prawej od wyjazdu masz podjazd. Jedna część (po prawej) jest trochę wyższa (tego podjazdu ofkoz). Musisz się wybić z tej wyższej części i wyskoczyć na ukos w stronę pochylonej niższej części.

High Sticker

Jedź do wielkiego half-pipu w rogu planszy (na lewo od wyjazdu z ukrytego obszaru) i wybij się na nim wysoko od strony ściany.

Shoot the gap

Jedź do drugiego ukrytego obszaru. Są tam dwa quartery. Przeskocz z prawego na lewy.

No kidding around

Musisz rozpędzić się na głównym half-pie (obok niego startujesz) i dolecieć aż do obszaru ze stolikami i barem. Tip - wykorzystaj wallride - inaczej może być ciężko.

Stairset

Jedź na koniec obszaru ze stolikami (ale nie w stronę ściany, tylko w stronę ukrytego obszaru). Na końcu będą schodki. Musisz zrobić na ścianie koło nich wallride i wyskoczyć, przeskakując je.

Hexbox Gap

Na środku planszy jest płaskie pudło, wyglądające jak kawałek spłaszczonego sześcianu. Musisz je przeskoczyć. Jedź się rozpędzić w stronę ściany - jest tam niewielki quarter. Gdy zawrócisz, jedź śladem dwóch żółtych linii na podłodze i wyskocz na styku tych linii i pochylonej ścianie pudła. Chyba tylko tak można je przeskoczyć.

High Jumper

Gdy obrócisz się w lewo od miejsca startu, zobaczysz skręcającą rurkę. Pod nią, przy wyjeździe z half-pipu masz quarter. Musisz wybijając się z niego, przeskoczyć rurkę. Jedź raczej powoli - inaczej przeskoczysz pod rurką.

Grind Gaps---------------------------------------

Rail Secret Area Key

Jedź przed siebie i wjedź na górę wielkiego quartera z wybrzuszeniem na górze. Jedź w jego lewą stronę i przed barierką wybij się i wskocz na rurkę zawieszoną w powietrzu (odkrywa jedno z ukrytych pomieszczeń).

Rail to Rail

Od startu jedź w prawo i za basenem jeszcze raz w prawo. Zobaczysz rurkę a po jej obu stronach murki. Musisz gridnując po rurce, przeskoczyć na murek.

Van Secret Area Key

Od miejsca startu obróć się w lewo - zobaczysz skręcającą rurkę (musiałeś ją wcześniej przeskoczyć). Musisz ją przegrindować. (odkrywa drugie ukryte pomieszczenie).

Nail to Rail

Obróć się o 180 stopni. Po prawej masz główny half-pipe a po lewej basen. Musisz wybijając się z basenu, wskoczyć na krawędź half-pipu.

HP to Rail Box

Przy wyjeździe z głównego half-pipu masz quarter. Musisz wybijając się z niego, spaść na krawędź murka, albo na rurkę na wprost.

Wave Wall Minigap

Jedź przed siebie i troszkę w prawo - wjedź na górę wielkiego quartera z wybrzuszeniem u góry. Musisz grindując po jego krawędzi, przeskoczyć na rurkę, która zawieszona jest w powietrzu i która odkrywa ukryte pomieszczenie.

Surfin USA

Musisz przegrindować wybrzuszenie na górze tego wielkiego quartera.

Skatin on the dock of the bay

Jedź do ukrytego obszaru i przegrinduj po krawędzi szarego quartera.

Havin a Picnic

W tym samym ukrytym obszarze znajdują się dwa czerwone stoły (ławki ?). Musisz gridnując po jednej przeskoczyć na drugie (wystarczy trzymać grind).

Extension Transfer

Na krawędzi baseniku (od stronu half-pipu) jest murek. Grinując po nim, zeskocz na krawędź basenu.

Circle the pool

Zrób Extension transfer, tylko, że jak spadniesz na krawędź basenu, to musisz przegrindować ją całą (całe kółeczko).

Big Air Railing Grind

Jedź tam gdzie robiłeś przeskok nad mostem (Over the bridge). Musisz wyskoczyć tak samo, tylko z mniejszą prędkością, tak by wylądować na grindzie na drewnianej poręczy tego mostku.

Manual Gaps--------------------------------------

Funbox Wheelie

Jedź do spłaszczonego pudła na środku planszy (wcześniej musiałeś je przeskoczyć). Tym razem przejedź po nim na manualu.

Lip Gaps------------------------------------------

Bowl Lip

Złap się krawędzi którejś ze ścian basenu.

HP Lip

A teraz którejś z krawędzi głównego half-pipu.

Ride the Wave

Teraz zrób lipa na wybrzuszeniu wielkiego quartera na wprost (i troszkę w prawo) od startu.

Gully Lip

Jedź do wielkiego half-pipu w rogu planszy (po lewej stronie od wyjazdu z ukrytego obszaru). Zrób lipa na krawędzi strony przeciwnej do ściany.

Bowl Envy

Tym razem złap się krawędzi murka, który stoi na krawędzi basenu, od strony half-pipe.

Mr.Small Lips

Od startu jedź w lewo. Na lewo od wjazdu do drugiego sekretnego obszaru jest malutki half pipe. Zrób lipa na wewnętrznej krawędzi od strony skateparku, a nie ściany.

PHILADELPHIA PENNSYLVANIA

Air Gaps----------------------------------------

Easy Post Ollie

Jedź pod niebieski daszek na którym w karierze trzeba było robić Bluntslide. Są tam białe wniesienia (coś jakby podstawy pod lampy). Musisz przeskoczyć nad tym, które jest najbliżej murka na którym jest trawa.

Post Ollie

Przeskocz nad innym (obojętnie którym).

Statue Hop

Pod niebieskim daszkiem są też dwie skocznie, z których wybijałeś się by dostać się na daszek. Musisz wyskoczyć z jednej i wylądować za drugą.

Stair Set

Od strtu jedź w prawo i przeskocz nad schodkami.

Up the small Step Set

Niedalekdo niebieskiego daszku są 4 schodki (koło drzewa). Musisz wskoczyć na górę.

Bench Gap

Gdy zaczynasz po lewej masz murek poprzetykany mniejszymi murkami. Musisz przeskoczyć taką "dziurę" by zaliczyć ten transfer.

Worlds Most Obvious Gap

Po prawej od startu, za rurką masz zieloną wyskocznię. Musisz wyskoczyć z niej i wylądować na następnej - brązowej. Polecam wcześniej dobrze przegrindować rurkę (najlepiej specjalem) - większa prędkość.

Philyside Hop

Ukryty skatepark. Musisz się do niego dostać, wyskakując z małego brązowego kickera na lewo od rurek położonych po prawej stronie.

Philyside HP Transfer

W ukrytym skateparku po prawej stronie jest half-pipe. Musisz przeskoczyć z niego w stronę skateparku.

Pillar Fight

Nabierz dużej prędkości i wyskocz bardzo wysoko na którymś z filarów, np. przy tym niebiesko czerwonym. Wyskocz z quartera i wybij się jak najwyżej (trzeba polecieć bardzo wysoko).

THPS Fountain Gap

Najpierw musiasz osuszyć fontannę. Teraz wróć się na początek i podjedź do biało czerwonego pomnika THPS. Za nim są ceglane wystąpienia (takie same jak pod niebieskim daszkiem). Niektóre z nich są połączone łańcuchem (oczywiście te nie będą Cię obchodzić :). Wyskakując z góry (pomiędzy wystąpieniami) musisz dolecieć na dół do baseniku (tam, gdzie wcześniej była woda).

Chillin'on the Balcony

Musisz wskoczyć na balkon, tam gdzie znajdują się zawory do osuszania fontanny. Polecam (zaczynając z miejsca startowego), zrobić jakiegoś specjal grinda na rurce po prawej. Dzięki temu nabierzesz dużej prędkości - wyskoczysz z niebieskiego kickera i dzięki wcześniejszemu specjal grindowi, wylądujesz na następnej rurce na której też odpal specjala. Z taką prędkością bez problemu wybijesz się z krawędzi trawnika i wskoczysz na balkon.

Grind Gaps--------------------------------------

Track Smack

Przed ukrytym skateparkiem znajdują się rurki. Przeskocz z jednej na drugą (obojętnie które).

Hobo Grind

Przegrinduj całą rurkę prowadzącą do half-pipu w ukrytym skate-parku.

Planter Transfer

Po prawej na mały podwyższeniu masz trawnik na którym rosną drzewa. Grinduj krawędź tego trawnika (od strony schodków) i zeskocz na krawędź innego trawnika za schodkami (pod balkonem).

Railing to Planter

Grindując po barierce na balkonie (na którym są zawory) zeskocz na krawędź trawnika poniżej.

Pilar Hop

Jedź do ukrytego skateparku. Pod koniec znajdują się cztery niebieskie wybrzuszenia. "Wyrasta" z nich niebieski podjazd. Gridnuj po krawędzi tego niebieskiego podjazdu i jadąc wprost na filar przed Tobą, przeskocz na krawędzi za filarem (wystarczy wyskoczyć i grindować dalej).

Planter Double Pilar Gap

Jedź w prawo aż do ulciy. Znajduja się przy niej (od razu za domem) trawnik. Grindując po jego krawędzi, przeskocz na niższy trawnik, który stoi przy ścianie obok wyjazdu autaobusów.

Just Visiting

Od startu jedź na wprost - po prawej zobaczysz trawnik. Grinduj od początku do końca po jego krawędź (pod koniec jest lekki skręt, dopiero gdy skręcisz grindując, skacz) i i na koniec wyskocz na krawędź trawnika poniżej na którym stoi drzewo.

Short Stair

Zaczynając skręć trochę w lewo, tak jakbyś jechał centralnie na fontannę. Przegrinuj od początku do końca pierwszą krawędź jaką napotkasz (zaraz za słupkami).

Medium Stair

Przegrinduj drugą krawędź (schodek) jaką napotkasz.

Long Stair

Dokładnie według nazwy - przegrinuj całą najdłuższą krawędź (czyli trzecią od góry a pierwszą od fontanny).

Telephone Co. Gap

Wskocz na balkon i grinduj po poręczy w stronę słupów telefonicznych, połączonych ze sobą drutami (linami). Zbliżając się do końca poręczy, wyskocz lekko w prawo i zrób grinda na drucie.

Funbox Transfer

Gdy wjeżdżasz do ukrytego skateparku, po lewej masz długą rurkę, która na końcu zakręca. Właśnie na końcu, po lewej stronie masz funbox. Musisz na niego wskoczyć i przegridnować (dokładnie po murku, który wystaje).

Grind Up Dem Stairs

Jedź w prawo, tak jakbyś miał wskoczyć na balkon. Za brązowym kickerem jest rurka (na schodach), którą zjeżdżałeś by nie stracić na prędkości. Musisz ją przegrindować, ale z dołu na górę.

Awning Grind

Przegrinduj niebieski daszek, na którym trzeba było zrobić Bluntslide w jednym z zadań.

Little Corner Grind

Od startu obróć się o 180 stopni, dojedź do ulicy i wybierz jej lewą stronę i jedź aż do zakrętu. Na rogu przy ścianie znajduje się rurka (dość wysoko). Musisz zrobić wallride i wybić się, by na nią wskoczyć. Przegrinuj ją od początku do końca.

Fly By Wire

Wjedź na dach budynku z zaworami. Teraz gridnuj po rurce, którą tu wjechałeś (była na niej ukryta taśma) na dół. Cały czas trzymaj grind. Zawodnik z rurki przeskoczy na krawędź a ty zaliczysz ten transfer.

Death From Above

Tak samo wjedź na dach i grinduj po tej samej rurce na dół, ale teraz w połowie, gdy będziesz nad fontanną, zeskocz na jedną z podwójnych rurek, które do niej biegną (łatwiej na prawo).

Train Hard

Jedź do ukrytego skateparku. Zaraz za czterema niebieskimi wybrzuszeniami jest duże półkole (zaczynające się od słupa po prawej). Musisz je przegrindować od początku do końca.

World Second Most Gap

Tak jak World Most Obvious Gap (jeden z Air Gap), ale tym razem musisz się wybić z zielonego kickera i wylądować na grindzie na rurce na schodach. Polecam zrobić tak - po prawej od startu masz rurkę. Najpierw się rozpędź i gdy będziesz na nią wskakiwał zrób jakiś prosty trick, np. kickflip (lewo + kwadrat), na rurce odpal jakiś specjal grind i trzymaj klawisz odpowiedzialny za wyskok (grinda nie musisz już trzymać). Cały czas trzymaj wyskok aż znajdziesz się na krawędzi zielonego kickera - teraz puść i leć - powinno się udać.

Fountain Ping!

Koło fontanny, od strony niebieskiego daszku stoi kicker. Musisz wybijając się z niego, dolecieć na żółte koło (z kantami :) pośrodku fontanny. Radzę rozpędzić się robiąc dobre grindy na murku z trawą, a nie na quarterze, gdyż tak trudno jest tam doskoczyć. Ja zrobiłem dwa proste grindy na murku, zeskoczyłem z kickflipem (lewo+grab) i miałem dobrą prędkość.

Grind of Faith

W miejscu gdzie była woda znajdują się dwie podwójne rurki i żółte koło. Musisz grindować po podwójnych rurkach i przeskoczyć na drugie podwójne rurki za kołem.

Manual Gaps--------------------------------------

Funbox Wheelie

Gdy startujesz, przed sobą masz pudło. Musisz przejechać po nim na manualu (tylko po tej niższej części, gdy wyskoczysz z wyższej na niższą, transfer nie zostanie zaliczony.

Flatands Techin'

Od startu jedź prosto aż do schodków, ale nie zeskakuj. Obróć się i zacznij jechać na manualu. Za pudłem (na którym robiłeś Funbox Wheelie) skręć w lewo i jedź prosto do końca do samych schodków przed domem z zaworami. Gdy będziesz przed schodkami, transfer zostanie zaliczony. Gdy będziesz zwalniał, skacz i rób kolejne manuale - dzięki temu przyspieszysz a nie wpłynie to ujemnie na zaliczenie tego transferu.

Manual Simulation

Jedź do ukrytego skateparku, tam gdzie są niebieskie wybrzuszenia. Musisz po dwóch z nich przejechać na manualu (po tych po lewej - jeden z nich ma biały napis Neversoft).

Rockin' the Stairs

Jedź do fontanny. Teraz musisz wrócić na górę schodów do pomnika THPS po schodach na których wcześniej robiłeś Short Stair, Medium Stair i Long Stair. Wskakuj na nie cały czas lądując na manualu aż dojedziesz na górę.

Lip Gaps-------------------------------------------

Wszystkie te lipy masz już zapewne zaliczone (są w ukrytym skateparku), gdyż są to te same, które trzeba wykonać w jednym z zadań.

Phillyside New Bowl Gap

Lip na krawędzi za niebieskimi wybrzuszeniami na której wcześniej robiłeś Train Hard.

Philyside Mid Bowl Gap

Krawędź także półkola, nad którym w karierze wisi wysoko kasa (półkole z ciemnym, fioletowym grafiti).

Philiside Big Bowl Gap

Lip na największym półkolu w ukrytym skateparku.

Philyside HP Lip

Na krawędzi half-pipu w ukrytym skateparku.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Poradnik jest oczywiście całkowicie bezpłatny. Jeśli jednak okazał się dla Ciebie użyteczny, kliknij proszę jedną z reklam widocznych na pasku po prawej stronie. Docenisz w ten sposób wiele godzin pracy autora, a przy okazji dołożysz kilka groszy (dosłownie!) na utrzymanie i rozwój strony. Dziękuję.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]

UID: 50778
Okładka/art:
Tytuł:
Tony Hawk's Pro Skater 2
Developer: Neversoft
Gatunek: sportowa
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!