Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Tony Hawk's Pro Skater 2 - poradnik solucja opis, wszystkie transfery

SCHOOL II

Air Gaps----------------------------------------

TC Roof Gap

Jedź na sam koniec planszy. Znajdują się tam dwa małe budynki na które można wskoczyć. Wskocz na któryś z nich i przeskocz na drugi a dostaniesz transfer (było to także jedno z zadań, tylko, że przeskakiwałeś z kickflipem).

Table Transfer

Na początku, gdy zeskoczysz na dół, zobaczysz dwie ławki. Grindując po jednej, przeskocz na drugą i też grinduj. Możesz też normalnie przeskoczyć, ale z grindem jest łatwiej.

Over the wall

W ukrytym obszarze, za miejscem, gdzie zbierałeś ukrytą kasetę, rozpędź się i wybijając się z wyskoczni stojącej pod murem, przeskocz go.

Leap of Faith!!!

Gdy zaczynasz jedź przed siebie i zeskocz na dół, na lewo od schodów a dostaniesz ten transfer.

Drop out roof gap!

Zaraz na początku, po prawej na ścianie masz dzwonek. Na tej właśniej ścianie zrób wallride i dostań się na górę. Tam jadąc, przeskocz przez szybę a dostaniesz ten transfer.

Awning Hop

Od miejsca startu jedź w prawo na dół. Będziesz na dużym obszarze, po którego bokach są daszki. Po jednej ze stron znajdują się małe wyskocznie (stoją na nich małe drzewka), dzięki którym możesz wskoczyć na daszek (najpierw się jednak rozpędź wybijając się z quartera). Gdy wskoczysz dostaniesz ten transfer.

Overhang air

Od miejsca startu jedź przed siebie i obserwuj lewą stronę. Mniej więcej w połowie planszy, znajdują się dwie rurki i daszek nad niebieskimi drzwiami. Musisz przeskoczyć nad daszkiem - proponuję zrobić wallride po ścianie i (cały czas jadąc po ścianie) wyskoczyć.

And over the bank

Tak jak robiłeś Over the wall, przeskakując murek z ukrytego obszaru, rozpędź się jeszcze bardziej i przeskocz zarówno murek jak i rurkę znajdującą się kawałek za nim (nie wiadomo dlaczego, często nie "załapuje"... Ale próbuj, w końcu dostaniesz ten transfer - mi wyszedł za szóstym razem).

Carlsbad 11 Set

W ukrytym obszarze znajdują się na środku schodki. Musisz je po prostu przeskoczyć i po sprawie.

3 Points!!!

Aby wykonać to zadanie musisz najpierw otworzyć salę gimnastyczną (czyli niebieskie drzwi pod daszkiem, o których pisałem w zadaniu Overhang air). Aby to zrobić jedź od miejsca startu w prawo i gdy tylko wiedziesz na plac, skręć w lewo, teraz przed siebie. Dojedziesz do schodów i rurki, znajdującej się koło nich. Teraz słuchaj, kiedy zadzwoni drugi dzwonek (a stanie się to mniej więcej 20 sekund po starcie, gdy na liczniku zostanie 1.40 s). Gdy tylko zadzwoni, wskakuj na rurkę i grinduj po niej do końca. Teraz udaj się do otwartej sali. Gdy wjeżdżasz do niej masz do wyboru dwie drogi. Wybierz prawą. Znajdziesz się na boisku koszykarskim. Przy jednym z koszów znajdują się dwa quartery. Musisz przeskoczyć z jednego na drugi i po sprawie.

Carlsbad Gap

Tak jak w Carlsbad 11 Set przeskakiwałeś nad schodkami w ukrytym obszarze, teraz przeskocz nad trawą znajdującą się na lewo od schodów.

Crazy Roof Gap

Gdy zaczynasz, po prawej masz ścianę na której jest dzwonek. Zrób wallride i dostań się wyżej na daszek. Następnie przeskocz przed szybę i jedź dalej. Teraz odpowiednio wyskakując wskocz na rurkę, grinduj do końca i przeskocz na trzeci dach a dostaniesz ten transfer. Polecam grindować jakimś specjalem - dostaniesz większa prędkość i będzie Ci łatwiej przeskoczyć na trzeci dach. Zresztą, jeśli zebrałeś już całą kasę wykonując zadania na tym poziomie, powinieneś już mieć zaliczonego tego gapa.

2 Da Roof Gap

Ten transfer dostaniesz wskakując na daszek, gdzie znajdowała się ukryta taśma.

Huge Transfer!!!

Jedź na sam koniec planszy, tam gdzie robiłeś TC Roof Gap. Pod jedną ze ścian stoją dwa małe oddalone od siebie quarterpipy (w zadaniach nad jednym była litera a nad drugim kluczyk). Musisz przeskoczyć z jednego na drugi.

Suicidal Roof Gap!!!

Trudne zadanie. Musisz przeskoczyć wszystkie budynki tak jak w Crazy Roof Gap. Teraz z ostatniego budynku musisz wyskoczyć w lewo na oddalony mały budynek, na którym robiłeś TC Roof Gap. Od razu zaznaczam, że bez specjala na rurce się nie obejdzie. Przeskakując przez dachy, wskoczysz w końcu na rurkę - tu musisz zrobić jakiś specjalny grind, inaczej będziesz miał zbyt małą prędkość. A dalej życzę szczęścia, bo w tym przypadku na pewno się przyda...

Mad Skeelz Roof Gap!!!

Na początku myślałem, że jest to zadanie niewykonalne. Wskakując na daszek z ukrytą taśmą, musisz przeskoczyć na następny daszek nie używając rurek ! Jednak odkryłem, że TH2 jest oparty na zasadzie "no tricks, no boost". Po prostu wskakując na pierwszy daszek musisz zrobić jakieś dwa proste tricki, np. kickflipy. Dostaniesz dzięki temu przyspieszenie i bez problemu przeskoczysz na drugą stronę.

Balcony to Aning!!!

Gdy zaczynasz, jedź po lewej stronie. Przeskocz przez barierkę na mały daszek po lewej a z niego na kolejny daszek niżej.

Are you serious ?!!

Jedź do ukrytego obszaru. Musisz tak przeskoczyć mur, by znaleźć się na dachu budynku na który wjeżdżałeś w poprzednich zadaniach ! Użyjesz do tego nie tej wyskoczni dzięki której przeskakiwałeś mur np. w zadaniu Over the wall, ale stojącej na lewo małej kładki/wyskoczni. Ale zacznijmy od początku - po lewej od schodów jest druga mała kładka. Musisz rozpędzić się na quarterpipe po drugiej stronie, wyskoczyć z tej małej kładki, dolecieć do rurki naprzeciwko, wykonać na niej grind, zeskoczyć na ziemię i wybić się z tej małej kładki przy murze. Oczywiście pod koniec grindu nie wyskakuj, tylko normalnie spadnij z rurki i od razu się pochyl do skoku. Ja polecam odpalenie na rurce jakiegoś specjal grinda - tylko tak wykonałem to zadanie - inaczej będziesz miał zbyt małą prędkość, by dolecieć aż na budynek w oddali.

Grind Gaps--------------------------------------

Roll Call! Gonz Rail!

Od miejsca startu jedź przed siebie, omiń salę gimnastyczną i gdy skończy się budynek po lewej skręć w lewo. Znajdują się tam dwa quarterpipy, z których wyskakiwałeś wykonując zadanie Huge Transfer. Ale koło schodków znajduje się także mała kładka. Wybij się z niej i grinduj po poręczy.

Gym Rail to Rail

Przy wejściu do sali gimnastycznej po obu stronach są dwie rurki, musisz grindując po jednej, przeskoczyć na drugą.

Overhamg Stomp

Musisz pogrindować po daszku nad wejściem do sali gimnastycznej.

Rack 'Em Up

Po rozpoczęciu jedź w prawo, potem w lewo tak jak jechałeś do rurki, dzięki której otwierałeś salę gimanstyczną. Gdy już będziesz przy rurce, zjedź na dół i skręć w prawo. Znajdują się tam dwie długie rurki. Musisz grindując po jednej, przeskoczyć na drugą.

Pole Stomp!

Jedź na sam koniec planszy i poszukaj larani. Możesz ją przewrócić - uderz w nią centralnie od lewej. Najlepiej jest to zrobić, grindując szybko po lewej i trafiając prosto na nią. Gdy się przewrócci, jeszcze raz grinduj po lewej, ale teraz grindując, przeskocz na latarnię, wykonując drugi grind.

Roll Call! Opunsezamme Rail!

Przegrinduj rurkę, dzięki której otworzyłeś salę gimnastyczną.

Big Rancho Bench Gap

Od startu, jedź w prawo na dół, następnie od razu skręć w lewo. Musisz po grindować po murkach po lewej, przeskakując dość duża przerwę, pomiędzy nimi.

Pole 2Brix

Jeśli już przewróciłeś latarnię, zalicz Pole Stomp, a następnie przeskocz jeszcze w prawo na kolejny murek.

Bank 2 Ledge

Jedź do rurki, dzięki której otworzyłeś salę gimnastyczną. Zjedź na dół i popatrz w prawo. Opróćz dwóch rurek, na których wykonywałeś wcześniej Rack 'Em up, przy ścianie znajduje się jeszcze murek. Wybijając się z dołu, musisz dolecieć do niego i odpalić grinda.

Roll Call! Nightmare Rail!

Zaraz na początku, gdy jedziesz przed siebie, dojeżdżasz do schodów, przy których znajduje się poręcz. Przegrinduj po niej.

Bendy's Curb

Jedź na sam koniec planszy i jak najbardziej na lewo. Koło śmietnika znajduje się murek - grindowałeś już po nim, przeskakując później na latarnię. Do zalicznia tego transferu, trzeb przegrnidować go od początku do końca.

Flyin' the Flag

Jedź tam gdzie zdobywałeś ukrytą taśmę i z daszku, wskocz na rurkę.

Stage Rail 2 Rail

Jedź w prawo po starcie. Na placu wjedź na małe podwyższenie na środku na którym znajduje się też quarterpipe. Znajdują się też tam rurki. Musisz grindując na jednej przeskoczyć na drugą.

Kicker 2 Hook

Już masz to zapewne zaliczone. Jedź do ukrytego obszaru i z małej kładki wskocz na rurkę (tak jak wykonywałeś zadanie Are you serious ?!!.

Backboard Dance

Jedź do sali gimnastycznej na boisko do kosza. Po jednej ze stron znajdują się dwa quartery na których wykonywałeś wcześniej zadanie 3Points!!!. Po drugiej znajduje się kładka, dzięki której możesz wyskoczyć nad drugi kosz. Przegrinduj po jego górnej krawędzi tablicy.

Manual Gaps---------------------------------------

Planter on Edge

Zaraz na początku, masz przed sobą trawnik. Musisz na nim zrobić manuala. Nie musisz na trawie, ale na tej konstrukcji - od początku do końca.

2 Wheelin' TC's Roof

Jedź do budynków na których wykonywałeś TC Roof Gap (koniec planszy). Teraz wskocz na jeden z nich, lądując na manualu, a następnie (cały czas jadąc na manualu), przeskocz na drugi i także wyląduj na manualu.

Ledge of Edge

Jedź teraz do murka, na którym miałeś zrobić grind w zadaniu Bank 2 Ledge. Musisz po nim przejechać na manualu.

Bendy's Flat

Koło latarni po lewej jest śmietnik i murek na którym grindowałeś. Teraz musisz po nim przejechać na manualu od początku do końca.

Lip Gaps-------------------------------------------

Arch Extension

Od razu na starcie, po lewej masz dwa quartery. Jedź na ten po prawej i na krawędzi budynku zrób lipa.

Starting Blocks Extension

Jedź do sali gimnastycznej, tym razem wybierz stronę lewą, prowadzącą do basenu. Po prawej i po lewej stronie znajdują się pola startowe. Złap się na krawędzi któregoś z nich.

Lil' Guppy Extension!

Złap się krawędzi najniższej trampoliny przy basenie.

Mid Squid Extension!!

Złap się krawędzi śreniej trampoliny.

High Dive Extension!!!

Złap się krawędzi najwyższej trampoliny.

MARSEILLE

Air Gaps------------------------------------

Over the Lil' 4

Jedź na wprost od startu. Po prawej znajdują się 4 schodki. Przeskocz nad nimi.

Shorty Dumpster Pop

Przeskocz nad którymś ze śmietników na szerokość.

Dumpster Pop

Przeskocz nad którymś ze śmietników na długość.

Shorty Table Pop

Przeskocz nad któryś ze stołów na szerokość.

Table Pop

Przeskocz nad któryś ze stołów na długość.

Over the Gate

Od razu, po prawej od startu na dwóch słupach są zawieszone małe trójkąciki na rurce. Musisz nad nimi przeskoczyć (wybij się z dołu).

2 the Box

Jedź przed siebie, aż do siatki i spójrz się w prawo. Jest tam kręta poręcz. Musisz pogrindować po niej a następnie wyskoczyć i wylądować na wystąpieniu przed tobą (proponują odpalić jakiś specjal grind - większa prędkość).

Over the table

Znajdź przechylony na dół stół. Musisz nad nim przeskoczyć, ale nie tak normalnie. Trzeb wyskoczyć z pipu (z tego za transparentem "Bienvenue a Marseille") i przelecić w górze nad stołem.

Box 2 Box Action

Po rozpoczęciu od razu spójrz w lewo. Przy głośnikach stoi budynek a na dole dwa "pudła". Musisz przeskoczyć z jednego na drugie. Ale uważaj - nie możesz wybijać się z części pochylonej, tylko z górnej, bardziej fioletowej części tego pudła. Wjeżdżając na część pochyloną pudła, nie trzymaj wyskoku, bo nawet gdy go nie puścisz, Twój zawodnik przeskoczy pudło. Wciśnij ten klawisz dopiero, gdy zawodnik znajdzie się na górnej, fioletowej części pudła. Musisz wylądować na drugim pudle, również na jego górnej części.

Up the Lil' 4

Jedź do schodków z których wcześniej zeskakiwałeś na dół. Teraz musisz wskoczyć z dołu na górę.

Water Up La Backside

Otwórz ukryte pomieszczenie, wjeżdżając na kładkę podtrzymującą latarnię znajdującą się wśród drzew, a następnie będąc w sekretnym miejscu, przeskocz klosz z wodą na środku.

Up!

Po starcie, jedź w lewo na dół i przyjrzyj się murkowi po prawej. Na jednej z jego ścian narysowana jest zielona strzałka. To tutaj musisz się wybić jak najwyżej. Tylko wybić, nie przeskakiwać.

Up!!

Tak samo, tylko, że wyżej.

And Away!!!

Jeszcze wyżej, zresztą jak dobrze poszło, to zaliczyłeś od razu te trzy transfery.

Over the corssbar

Musisz przeskoczyć nad transparentem "Bienvenue a Marseille", wybijając się z któregoś pipu.

Freakin' Huge Hip

Jedź pod znany transparent, obok trzech połączonych basenów. Spójrz pod prawą nóżkę, która go podtrzymuje. Znajduje się tutaj quarter [musisz na nim wylądować w Big Mouth Gap (ostatni air gap w Marsylii)]. Musisz się z niego wybić i dolecieć aż do prawego basenu. Jest to cholernie trudne, ale wykonalne.

Big Ol' Stanky Gap

Na początku planszy przed tobą stoją dwa śmietniki. Musisz je przeskoczyć. Wykorzystaj do tego quarterpipe z lewej. Skocz w stronę siatki, za którą jest ulica.

Humptey Humps!!!

Pomiędzy trzema połączonymi basenami znajdują się wybrzuszenia. Musisz przeskoczyć z jednego na drugie. Najłatwiej jest to zrobić wyskakując w wybrzuszenia pod transparentem "Bienvenue a Marseille" do prawego basenu.

Big Mouth Gap

Podjedź do znanego już transparentu. Spójrz na słupy, które go podtrzymują - po prawej i po lewej znajdują się quarterpipy, na których te słupy stoją. Musisz się wybić z lewego quartera i wylądować na prawym. Trzeba dobrze wymierzyć ten skok, przeważnie skater leci zbyt daleko.

Grind Gaps------------------------------------

Rail 2 Rail

Obróć się o 180 stopni od miejsca startu. Są tam dwie rurki. Grindując na jednej, przeskocz na drugą.

Rail 2 Ledge

Na prawo od startu jest rurka skręcająca w lewo. Pogrinduj po niej i przeskocz na krawędź po lewej.

Ledge 2 Rail

A teraz z tej samej krawędzi na rurkę.

The Hidden 4 Kink

Jedź do sekretnego pomieszczenia i przegrinduj całą pierwszą rurkę prowadzącą na dół.

Dumpster Stomp

Od miesjca startu, spójrz w lewo na budynek koło głośników. Musisz wskoczyć na jego górną krawędź (wykonaj wallride + wybicie - będziesz na górze) i grindując po niej, przeskoczyć w prawo na śmietniki znajdujące się troszkę dalej.

Kink Stomp

A teraz w odwrotnym kierunku. Również grindując po górnej krawędzi tego budynku, tym razem skocz na rurkę na wprost od niego (tam gdzie wykonywałeś rail 2 rail.

Kink Klank

Pośrodku schodów, troszkę na prawo od startu jest rurka. Musisz wyskoczyć z quartera po lewej i wskoczyć na nią (wymaga dość dużej prędkości).

Crossbar Stomp

Przegrinduj po transparencie "Bienvenue a Marseille".

Lamp Stomp

Przegrinduj po którejś z lamp. Możesz od razu z transparentu, przeskoczyć na lampę znajdującą się na wprost - tak jest najprościej.

Knucklin Futs!!!

Przegrinduj po lampie pomiędzy drzewami (tej, która odkrywa ukryte pomieszczenie). Musisz wyskoczyć z quartera.

Lip Gaps------------------------------------------

Stanky Extension

Musisz się zrobić lipa na jednym ze śmietników. Najprościej jest to zrobić na śmietniku przy lewym basenie (trzy połączone ze sobą baseniki).

Boomin' Extension

Musisz zrobić lipa na kolejnym śmietniku. Od startu jedź w lewo, przed siebie. Nad quarterem będzie stał śmietnik (to raczej coś w rodzaju radia) - to ten sam quarter z którego musisz się wybić w Big Mouth Gap.

U.U.A. Extension

Tam gdzie wyskakujesz robiąc gap : "Up", "Up" i "Away" - musisz tu zrobić lipa.

Other Gaps---------------------------------------

Wall Crawler

Musisz zrobić wallride w sekretnej planszy. Naokoło tego pokoiku jest ścieżka z poręczą. Poprzecinana jest trzema "dziurami". Musisz zrobić wallride przeskakując jedną z tych "wyrw" (obojętnie którą).

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Poradnik jest oczywiście całkowicie bezpłatny. Jeśli jednak okazał się dla Ciebie użyteczny, kliknij proszę jedną z reklam widocznych na pasku po prawej stronie. Docenisz w ten sposób wiele godzin pracy autora, a przy okazji dołożysz kilka groszy (dosłownie!) na utrzymanie i rozwój strony. Dziękuję.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]

UID: 50747
Okładka/art:
Tytuł:
Tony Hawk's Pro Skater 2
Developer: Neversoft
Gatunek: sportowa
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!