THE BULLRING MEXICO
Air Gaps------------------------------------------
Wussy Rollin Gap
Musisz przeskoczyć zjazd na którym stoisz na starcie. Wybij się z half-pipe po jego prawej stronie i przeskocz na lewą (lub na odwrót).
Rollin Gap
Tak jak poprzednio, tylko musisz przelecieć w górze większą odległość, przeskakując nad zjazdem...
Air Toro
W Rollin Gap musiałeś przeskoczyć zjazd od strony half-pipu. W tym transferze pojedź za half-pipe (w tą stronę, gdzie są wybrzuszenia) i przeskocz ten sam zjazd, ale z drugiej strony. Jeśli jeszcenie wiesz o co chodzi zrób tak - od startu obróć się o 180 stopni i zeskocz na dół. Teraz znowu obrót o 180 stopni i spójrz przed siebie. Zobaczysz po prawej i po lewej stronie czerwone quartery a pomiędzy nimi przerwę z rurką - to jest przerwa, którą musisz przeskoczyć, ale u samej góry. Jeśli jeszcze nie wiesz o co chodzi, na końcu opisu są dwa screeny.
Plat Gap
Po lewej stronie half-pipu (patrząc od startu) jest quarter, dzięki któremu możesz się wybić i rozpędzić by przejechać zakręconą kontrukcję. Jednak teraz się nie wybijaj, tylko przeskocz za ten quarter (trzymając górę).
Gate Gap
Musisz przeskoczyć którąś z bram prowadzących do byka. Każda z nich jest jednak przykryta jakąś konstrukcją. Inaczej - przeskocz nad którąś z wyskoczni, dzięki której możesz dostać się na druty u samej góry (była na nich kasa w karierze). Wybij się po którejś ze stron z czerwonego quartera i wyląduj na drugiej stronie.
Launchin On Up
Od startu jedź w lewo i wyskocz z brązowej wyskoczni zakrywającej bramę, tak by w górze przelecieć nad wyskocznią, dzięki której dostajesz się na druty.
Launchin the Pipe
Po lewej stronie masz zakręconą konstrukcję. Musisz nad nią przeskoczyć. Nie będzie to trudne - podpierają ją małe czerwone quartery.
Big Enchilada Mama
Wyskocz z dwóch wybrzuszeń ("cycków") znajdujących się na arenie tak jakbyś wyskakiwał na jakimś quarterze. Wiesz, nie trzymaj góry, tak jakbyś je przeskakiwał, tylko wybij się z jednego (jak z normalnego pipu) i wyląduj na drugim.
Jumpin Da Humps
A teraz właśnie wyskocz z jednego i doleć za drugi (wybij się z jednego, jadać na wprost drugiego trzymając górę).
Tight Gap
Musisz przeskoczyć na drugą stronę zjazdu (właściwie to na ten drugi zjazd), którym zjeżdżasz na początku. Zjedź więc na dół, rozpędź się i wracaj na górę i wybij się w ostatnim momencie, a znajdziesz się po drugiej stronie. Zaliczane je także wtedy gdy wylądujesz z grindem na poręczy u samej góry. Musisz się wybić w odpowiednim momencie (na sam koniec) - wiele osób męczy się z tym gapem po prostu za szybko wyskakując...
Grind Gaps-----------------------------------------
Lil Wee Wussy Gap
Przegrinduj krawędź half-pipa po której zaczynasz. W miejscu zjazdu jest mała przerwa - przeskocz ją i grinduj dalej.
Enjoyin the viwe
Przegrinduj jedno z zadaszeń u góry tam gdzie zbierałeś kasę w karierze. Jeśli przegrinujesz z połowę na pewno dostaniesz ten transfer.
Takin the High Road
Dostaniesz jeśli po prostu wskoczysz na jedno z zadaszeń u góry.
Kink
Wyskocz tak jakbyś robił plat gap, czyli przeskocz podwyższenie na którym są zaczepione rurki po lewej stronie half-pipu, tylko że teraz dodatkowo wyląduj na jakiejś krawędzi. Może to być np. rurka na wprost, ale i krawędź podwyższenia na któryym stoją rurki.
Grindin the pipe
Przegrinduj krawędź zakręconej konstrukcji po lewej stronie half-pipu.
Friggin a Hombre
Musisz dostać się na druty u samej góry areny (z jednej z czterech wyskoczni). Za każdą zbitą lampę, dostaniesz ten transfer.
Ramp Rail to Banana
Gdy zjeżdżasz masz przed sobą jedną ze stron half-pipa. Grinduj z bardzo dużą prędkością po jej krawędzi w kierunku na prawo od startu. Wybij się z końca krawędzi i przeskocz na krawędź dość wysokiej zakręcającej brązowej kontrukcji (troszkę na lewo gdy wybijesz się z krawędzi). Jeszcze opis tej konstruckji, jakby ktoś jeszcze nie wiedział o cio chodzi - od startu zjedź na dół i skieruj się w prawo - wyjeżdżając z half-pipu, po lewej zobaczysz tą wyskoką brązową konstrukcję, która nazywa się Banana.
Box to Banana
Gdy od startu pojedziesz w prawo, zobaczysz przed sobą brązowe pudło, które przykrywa bramę do byka (można dzięki niemu wskoczyć na górę, nad wyskocznią). Musisz wybijając się z tego pudła, dostać się na wysoką, brązową, skręcającą konstrukcję, znaną już z poprzedniego transfera
Ramp Rail to Rail
Niemal tak samo jak Ramp Rail to Banana. Tyle tylko, że tym razem grindujesz krawędź tej strony half-pipu na której zaczynasz i na koniec przeskakujesz na niebiesko-zieloną rurkę z przodu.
Box to Rail
A teraz wybijając się z tego samego pudła, dostań się na zieloną rurkę po przeciwnej stronie niż banana (po prawej od wyjazdu z half-pipu).
Nice Friggin Ankles
Wskocz na zadaszenie u samej góry (tam gdzie zbierałeś kasę w zadaniach) i grinduj. Zeskocz z niego na wyskocznię, dzięki której możesz się dostać na druty u samej góry.
Nailin da Rail
Od startu jedź w lewo i wybij się z wyskoczni z której wyskakiwałeś robiąc wcześniej Plat Gap (od niej zaczyna się zakręcająca konstrukcja). W locie skręć w prawo, tak by wylądować na grindzie na barierce która stoi po tej stronie half-pipe.
Way to Go Amigo
Musisz się dostać na górę na druty dzięki wyskoczni, ale tej która znajduje się dokładnie na wprost od startu. Tak więc przeskocz half-pipe i jedź cały czas prosto a zobaczysz ją.
Screen pokazujący jak zrobić Air Toro (Air Gap) i Threadin the needle (Other gap). Czerwona linia to Air Toro a żółta - TTN.
Rail Plat Gap
Od startu, skieruj się w lewo i gdy będziesz wyjeżdżał z half-pipu, po prawej zobaczysz rurkę, prowadzącą na górę kontrukcji. Musisz grindować ją na górę i tam przeskoczyć na następną rurkę naprzeciwko tej pierwszej.
Launch to Banana, Launch to Rail
Od stertu skieruj się w prawo. Przy wyjeździe z half-pipu po lewej masz znaną już wyskoką kontrucję - Banana a po prawej niebiesko-zieloną rurkę (także znaną :). Musisz wybić się ze skoczni (dzięki niej wybijasz się by dostać się na druty u samej góry) i wylądować na danej kontrucji - na Banana a potem na rurce (zresztą kolejność jest przypadkowa).
Clenchfest!
Dostań się na któreś z zadaszeń u góry i grinduj je do końca. Na końcu przeskocz na rurkę biegnącą przez środek areny (dostajesz się na nią z wyskoczni).
Finesse Test
Dostań się na trybuny. Naokoło jest ogrodzenie, które oddzielają tylko wyskocznie. Musisz grindować to ogrodzenie i przeskoczyć nad skocznią na dalszą część tego ogrodzenia - dość trudne.
Other Gaps-------------------------------------
Up to the Stands
Po prostu dostań się na trybuny.
Threadin the Needle
Tak samo jak Air Toro, ale tym razem musisz przeskoczyć pod zjazdem, pomiędzy dechami (górnymi i dolnymi), które go podtrzymują. Jest tram mało miejsca, ale można się zmieścić.
Way to Go Gringo!!!
Przejedź zakręconą kontrukcję w środku dookoła.
--------------------------------------------------------------
AIR TORO
Oto jak wykonać wspominany wcześniej Air Toro (air Gap).
Screen pokazujący jak zrobić Air Toro (Air Gap) i Threadin the needle (Other gap). Czerwona linia to Air Toro a żółta - TTN.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poradnik jest oczywiście całkowicie bezpłatny. Jeśli jednak okazał się dla Ciebie użyteczny, kliknij proszę jedną z reklam widocznych na pasku po prawej stronie. Docenisz w ten sposób wiele godzin pracy autora, a przy okazji dołożysz kilka groszy (dosłownie!) na utrzymanie i rozwój strony. Dziękuję. |
------------------------------------------------------------------------------------------------------