Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Wipeout Pulse - playtest PSP

Wipeout Pure towarzyszący launchowi PSP w Europie był jedną z ciekawszych gier na ten system. Dopracowany, piękny – po prostu idealnie spełnił swoje zadanie: pokazał, na co stać małego handhelda Sony. Nie był jednak bez wad, co bezlitośnie wytknęliśmy mu w naszej recenzji. Największą był przestarzały system rozgrywki, który polegał tylko i wyłącznie na zaliczaniu kolejnych lig. Denerwować mogła też AI oponentów, bo kolejność na mecie poszczególnych „pojazdów” dziwnym zbiegiem okoliczności zawsze była bardzo zbliżona. Po zagraniu w wersję preview Pulse mam dobre wieści – developer (Studio Liverpool) wszystko podrasował, dodał nowe trasy oraz zajął się wspomnianymi wyżej minusami. Efekt? Wprost nie możemy doczekać się pełnej wersji!

Cieszyć może zwłaszcza całkowite przemodelowanie głównego trybu, tym razem ochrzczonego jako Race Campaign. Nie ma już tu sztucznego podziału na poszczególne rodzaje wyścigów, które musimy zaliczać w oddzielnych trybach. Kampania podzielona jest na kilka sekcji. Po wejściu do każdej z nich naszym oczom ukazuje się siateczka wyzwań do zaliczenia. Na początku pola są puste, jednak po zaliczeniu danego eventu, przyjmują barwę zdobytego medalu (oczywiście najlepiej złotego). Najlepsze w tym wszystkim jest to, że tryby zostały tutaj wymieszane ze sobą, więc oprócz ścigania się z oponentami trzeba też czasami wykręcić dobry czas w Time Trial albo pokonać określoną liczbę „stref” w Zone Mode. Sprawdza się to wyśmienicie, bo przed przystąpieniem do głównego wyścigu z oponentami, można wcześniej poznać sobie spokojnie trasę w „czasówce” – nic nie narzuca nam kolejności zaliczania kolejnych wyzwań. Znakomitą nowością jest też możliwość ustawiania poziomu trudności, a raczej umiejętności przeciwników w trybie Single Race. Nie muszę chyba nikomu przypominać, że Wipeouty nigdy nie należały do gier przyjaznych graczowi – trzeba było kuć trasy na pamięć, bo podczas wyścigu nie było już czasu na naukę. Teraz, dzięki temu, że można ustawić niższy poziom trudności, jest też szansa na to, że w grę łatwiej „wbiją” się również niedzielni gracze.



Doliczyłem się w sumie siedmiu typów wyścigów i najprawdopodobniej właśnie tę siódemkę ujrzymy również w pełnej wersji: Single Race (ścigamy się z siedmioma przeciwnikami), Time Trial (trzeba zejść poniżej podanego czasu zaliczając kilka okrążeń), Speed Lap (zejść poniżej podanego czasu na jednym okrążeniu), Zone (prędkość cały czas nam rośnie i gramy dopóki nie stracimy całej energii), Tournament (kilka wyścigów Single Race pod rząd), Head 2 Head (jeden na jeden z wybranym oponentem) oraz Eliminator (co okrążenie odpada ostatni „zawodnik”). Na nadmiar nowości nie można narzekać, ale cudów też trudno było się spodziewać. Najważniejsze, że to co najważniejsze, twórcy dostarczyli. Mogę jedynie zapewnić, że z takim przekrojem eventów trudno się znudzić.

W wersji preview, którą miałem okazję sprawdzać, twórcy dostarczyli 5 tras, z czego każdą można było pokonywać również od tyłu. Nie będę owijać w bawełnę – wszystkie są wprost genialne. Zakręcone na maksa (pętle), wyładowane detalami, mają świetny design i niczego im nie brakuje. Wyraźnie widać, że Studio Liverpool użyło tego samego silnika graficznego, który napędzał Pure, ale możecie mi wierzyć, że został on solidnie dopakowany. Tekstury są znacznie lepszej jakości, szczegółów na trasach jest ze dwa razy więcej, a wszystko klimatycznie dopracowane wręcz perfekcyjnie. Genialny jest również soundtrack, co wcale nie było tak oczywiste, zważywszy na fakt, że poprzednia część pod względem doboru utworów lekko zeszła z dotychczasowego poziomu tej serii, przynajmniej moim zdaniem. Pulse nie pozostawia jednak żadnych wątpliwości – OST po prostu dodaje skrzydeł, jest tak dobry. Oczywiście musicie trawić elektroniczną muzę, ale Dj Fresh, Mason, Booka Shade, Mist, czy B-phrek powinni przekonać do siebie nawet przeciwników tego rodzaju twórczości. Zresztą podobno w pełnej wersji ma być możliwość wgrania sobie własnych mp3-jek, więc każdy powinien być zadowolony.



W kwestii broni udało mi się dostrzec tylko jedną nowość – coś przypominające blastera lub też plasma guna. Jego działanie jest notabene jeszcze niedopracowane, bo w 99% przypadków odpalenie tej broni owocuje spadkiem ilości fps-ów, ale mam nadzieję, że do pełnej wersji zostanie to poprawione. Dla równowagi wyleciał (obecny w Pure) Disruption Bolt, który powodował nieprzewidziane zachowanie trafionego bolidu (np. przestawały działać hamulce lub skręt w lewo oznaczał skręt w prawo). Reszta to standardzik: miny, rakiety samonaprowadzające i zwykłe, przyspieszenie, osłonka, itd. Nie wiem czy to już wszystkie bronie, jakie znajdą się w pełnej wersji, ale obstawiam, iż jednak autorzy zaskoczą nas jeszcze czymś nowym.



Warto czekać? Zdecydowanie! Zapowiada się doskonała gra, jeszcze lepsza niż launchowy Pure. Prawdę mówiąc wersję preview zaliczyłem już nie jeden raz i cały czas z chęcią do niej wracam – także żeby posłuchać doskonałego OST-a. Jeśli tylko nie nastąpi jakiś kataklizm, Wipeoout Pulse stanie się jednym z najlepszych tytułów na PSP. Ja przynajmniej już nie mogę się doczekać pełnej wersji i zacząłem odliczać dni dzielące nas od premiery.

Rafał "Baron Ski" Skierski

INNA OPINIA

BartX: Wipeout ponownie pokazał, że po prostu rządzi w temacie futurystycznych wyścigów na PSP. Genialny Pure postawił poprzeczkę bardzo wysoko i muszę stwierdzić, iż nowa część sprostała moim wysokim oczekiwaniom. Niesamowicie płynna animacja, jeszcze więcej mocy... Nie odnotowałem praktycznie żadnych nowości od czasów Pure, ale myślę, że wyszło to grze na plus. Po co ruszać to, co jest sprawdzone i dobre? Jako amator robienia zdjęć nieco rozczarowałem się na dołączonym Photo Mode – aż się prosi, by zawrzeć tutaj zoom, efekty (blur dla przykładu) i możliwość manipulowania kamerą. Szkoda, że nie ma takich możliwości. Nie zmienia to jednak faktu, iż pokazana demonstracyjna wersja Wipeout Pulse jest po prostu rewelacyjna.

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 5
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
Ktoso
czwartek, 03 styczeń 2008r.
@BartX: Wymienione przez ciebie brafi w photo mode istnieją. Można zoomować i obrazać kamerą, nie jakoś bardzo swobodnie ale da się. Przyglądnij się dokładniej ekranowi podczas photomode, są hinty co możesz podczas niego robić ;-)
lgLTRoWJPvLzlFw
środa, 20 czerwiec 2012r.
Jacek pisze:Nie bardzo rmeouizm co to znaczy ekologiczna żywność. Uważam ze takiej nie ma. Od kilkunastu lat mieszkam na wsi. Uprawy ekologiczne mogą się odbywać jedynie w zamkniętej przestrzeni a to niestety jest bardzo drogie. Na otwartej przy naturalnym nawożeniu i ekologicznymi opryskami rośliny przegrywają z rożnego rodzaju chorobami. Jedynym ratunkiem jest chemia i to w podwf3jnych dawkach . Po prostu wszystko się zmienia, mutuje się. Ciągle są nowe choroby ktf3re atakują człowieka tak samo dzieje się z roślinami. Na wsiach /tam gdzie mieszkam/ ciężko spotkać jaskf3łki czy wrf3ble. Naturalnych wrogf3w tego co się rusza.Jeden z rolnikf3w ktf3ry zajmuje się uprawa ekologiczna . Zgłosił to, już nie pamiętam komu. W każdym razie dostał instrukcje co ma robić. No i ścisłe ja przestrzegał. Zebrał niewiele bo mu plony choroby zjadły. Teraz uprawia „ekologicznie” ale po swojemu.Mam tez wątpliwości co do nawozf3w naturalnych. Zwierzęta mają rożnego rodzaju bakterie ,wirusy itd., ktf3re wydzielane są z kałem a to jest używane do nawożenia. A tym karmią się rośliny /takim przykładem może być ekologiczna farma ktf3ra wyhodowała śmiertelne kiełki/. Zdaje się. Raport ONZ na ktf3ry Pan się powołuje jest tyle wart jak ten ktf3ry sporządził „uczony” o topnieniu lodf3w w Himalajach nie wychodząc z domu.Myślę ze oglądał Pan zdjęcia , reportaże z z pf3l Afrykańskich ktf3re są niszczone przez rożnego rodzaju latających, pełzających stworf3w Żadna chemia nie jest w stanie je zniszczyć. Proszę tez przeczytać raport o stanie plantacji bananf3w afrykańskich. Przykro mi ale nie pamiętam gdzie można go znaleźć/ W TV można zobaczyć film na kanale BBC . Myślę ze będą go powtarzać.Zastanawia mnie tez skąd ekolodzy wezmą odporne na choroby rośliny i te ktf3re dadzą podwf3jne plony?Pozdrawiam
EMhLnOmAvfddESnK
czwartek, 21 czerwiec 2012r.
lmA4bw gpslfbuilryb
DtwQFqemQPjSstIA
piątek, 22 czerwiec 2012r.
643juI , [url=http://uiulqssaswbk.com/]uiulqssaswbk[/url], [link=http://kwbbizbxahlh.com/]kwbbizbxahlh[/link], http://vhjlqqgaqqua.com/
xWhPOXdESvxUYqW
piątek, 22 czerwiec 2012r.
CkDixN flirxwjlotdk

UID: 1480
Okładka/art:
Tytuł:
Wipeout Pulse
Developer: Studio Liverpool
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR: 01/11/07
USA: -
JAP: -
Poziom trudności:
średni (3/5)
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!