Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Silent Hill 4 - opis przejścia poradnik solucja PlayStation 2

WIĘZIENIE II
Wejdź do windy. Wylądujesz na dachu więzienia. Jest tu portal, oraz jedyne drzwi prowadzące na zewnątrz. Będzie tu znany już człowiek w płaszczu, stojący przed drzwiami – nie zważaj na niego, tylko wychodź na zewnątrz. Udaj się na trzecie piętro (proponuję naokoło, a jeśli zejdziesz drabinką, to nie zapomnij poczekać na Eileen, która będzie musiała pobiec okrężną drogą. Przeszukaj więc trzecie piętro (3F na mapce). W środku będą 3 dwugłowe karły, które mogą napsuć ci trochę krwi (szczególnie, jeśli zaatakują wszystkie naraz). Po ich ubiciu przeszukaj wszystkie pokoje – znajdziesz tylko naboje do pistoletu i notatki (oraz dziury, ale nie wskakuj jeszcze w żadną z nich). Po przeszukaniu spójrz na mapkę trzeciego piętra (3F). Ponownie wyobraź sobie, że masz przed sobą zegar. Udaj się do pomieszczenia tak, jakby gdyby na „godzinie pierwszej” – tego z dziurą. Proponuję wskoczyć w dziurę i zeskakiwać na sam dół – Eileen zostanie oczywiście, ale będzie bezpieczna. Na samym dole wytnij narośla i znowu otwórz mapkę. Znajdujesz się w kuchni, czyli ćwiartce prawo-górnej. Udaj się teraz do pomieszczenia będącego lewą-górną ćwiartką. Tutaj znajdziesz ‘Prisoner’s Shirt’. Wracaj do kuchni, a potem przejdź do ‘Dining Hall’ (patrz mapa). Znajdziesz tutaj na stołach ‘Saint Medallion’ oraz ‘Nutrition Drink’ oraz kolejne narośla do wycięcia. Po wyjściu na korytarz, przejdź jeszcze na chwilę do ‘Shower Room’, by zebrać naboje do pistoletu. Po powrocie na korytarz, wytnij narośla by dostać się do drabinki. Wejdź aż na trzecie piętro a znajdziesz ‘Nightstick’. Po jego zebraniu, wracaj na dół. Teraz musisz dostać się do własnego pokoju, żeby „wyprać” ‘Prisoner shirt’, którą znalazłeś wcześniej. Proponuję więc wyjść na kręcone schody i wejść na górę (po drabince, albo okrężną drogą) – po otworzeniu drzwi będzie portal, ‘Guard’s Diary’ oraz ‘Nutrition Drink’ na ziemi. Wskakuj do portalu, a będąc w swoim apartamencie udaj się do łazienki i przemyj ‘Prisoner’s Shirt’ w wannie z krwią. Potem wracaj portalem do więzienia. Udaj się na drugie piętro (proponuję drabinkami, bo będzie cię ścigał człowiek w płaszczu) i przeszukaj je. W środku nie najweselej – 4 karły do ubicia. Koniecznie staraj się robić załatwiać je pojedynczo, bo mogą naprawdę zaleźć za skórę. Po uporaniu się z nimi, sprawdź wszystkie pokoje. W jednym z nich (tym na „godzinie siódmej”) jest ‘Sword of Obedience’, w innym („godzina jedenasta”) będzie karzeł o dwóch głowach oraz ‘Holy Candle’, i w ostatnim („godzina piąta”) kolejny karzeł + naboje do pistoletu. Reszta drzwi jest zamknięta. Po przeszukaniu drugiego piętra, wracaj o jedno piętro niżej (1F) – po drodze uważaj na pana w płaszczu. Będąc już na pierwszym piętrze, najpierw wykończ dwa dwugłowe karły (uważaj też na ptaszki). Po załatwieniu ich przeszukaj pokoje. „Godzina siódma” to ‘Nutrition Drink’, „Godzina dziesąta” to ‘Holy Candle’ oraz notatka, wreszcie „godzina piąta” to naboje do pistoletu. Reszta jest albo pusta, albo zamknięta. Teraz musisz udać się na sam dół, do poziomu B2. W międzyczasie proponuję się podleczyć, oraz wziąć ze skrzyni pistolet oraz dużą ilość najlepiej ‘Silver Bullets’. Musisz mieć też ze sobą znaleziony ‘Sword of Obedience’. Po drodze bowiem włączy się scenka a na samym dole będziesz musiał „położyć” ducha. Gdy już go powalisz kilkunastoma strzałami, podejdź do niego i użyj ‘Sword of Obedience’. Dzięki temu dostaniesz ‘Water Generator Room Key’. Pora wracać po Eileen, czyli na trzecie piętro do pokoju „na pierwszej godzinie”. Idąc w jej kierunku oczywiście możesz używać drabinek. Będąc już przy niej, daj jej ‘Nightstick’, dzięki czemu nie będzie już taka bezbronna. Teraz musicie wrócić znowu na sam dół (do B2), oczywiście już bez pomocy drabinek. Drogę mogą uprzykrzać ptaszki oraz człowiek w płaszczu, ale nie sprawią większego problemu. Będąc już na dole proponuję skorzystać z portalu, podleczyć się oraz zrobić save. Po powrocie do więzienia wyjmij jeszcze sztylet z „przybitego” ducha i ruszaj do jedynych dostępnych drzwi na dole. W środku na ubcicie czeka 6 (!) dwugłowych karłów. Jak „pozamiatasz”, udaj się do wyjścia. No i ponownie – wycieczka w dół. Tym razem dotrzesz do...




KOMPLEKS SKLEPÓW II
Od razu obróć się w lewo – za samochodem leży ‘Nutrition Drink’. Znajdziesz tu też pamiętnik. Spotkasz tu też nowy rodzaj ducha. Nie zważając na niego, wchodź do windy. Będąc z niej, wciśnij na ściance ‘Top Button’. Gdy dojedziesz na górę, wyjdź i biegnij przed siebie (uważaj na ducha). Na następnej arenie koło drzwi leży ‘Nutrition Drink’, a na ubicie czekają dwa pieski. Po „posprzątaniu” ruszaj schodami na górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu z portalem. Na blacie leżą tu ‘Cake Candles’, więc weź je. Jest tu też pudło z piłkami do siatkówki – radzę je zapamiętać. Wyjdź drzwiami znajdującymi się przy portalu. W pomieszczeniu tym jest ‘Holy Candle’, ale nic więcej – udaj się więc do wyjścia. Na korytarzyku wejdź w następne drzwi. Teraz wycieczka na górę, uważając na ducha. W następnym pomieszczeniu jest duch oraz tort urodzinowy na stole – użyj na nim ‘Cake Candles’. Z podłogi podnieść ‘Stuffed Cat’ i opuść ten pokój tylnymi drzwiami. Na zewnątrz do zatłuczenia czekają dwa pieski. Wejdź schodami piętro wyżej i ubij dwa kolejne. Jest tu też ‘Nutrition Drink’ obok kolejnych schodów. Po jego zebraniu udaj się na górę. Tutaj znajdziesz ‘Holy Candle’, a na masce samochodu ‘Revolver Bullets’. W korytarzu na górze będą dwa kolejne psy oraz na samym końcu kij golfowy. Pora wracać aż do pokoju z koszem na piłki do siatkówki i portalem (B5). Gdy już tu dojdziesz, pora sprawdzić drzwi, które wcześniej opóściłeś (skierowane na północ patrząc na mapkę). Najpierw klatka schodowa – nie ma tu nic, po prostu zejdź do drzwi na dole. Są tu trzy duchy, które mogą napsuć Ci trochę krwi. Na jednym ze stołów leży też klatka, w którą włóż znalezionego wcześniej kota (‘Stuffed Cat’). Oprócz tego na jednej z półek są naboje do pistoletu. Wyjdź jedynymi drzwiami. Znowu znajdziesz się na klatce i znowu nic tu nie będzie oprócz wyjścia. Znajdziesz się w pomieszczeniu odwróconym „do góry nogami”. Do ubicia czekają 4 ptaszki, a do zebrania naboje do pistoletu. Po załatwieniu spraw, musisz wrócić całą drogę, aż do windy, którą na początku wjechałeś na najwyższe piętro. Powrót będą ci uprzykrzały oczywiście duchy. Gdy już dotrzesz do windy, tym razem wybierz ‘Bottom button’ (z ‘middle’ zaczynałeś). Po wyjściu od razu po prawej leżą naboje do pistoletu, a trochę dalej ‘Holy Candle’. Jest tu też druga winda, więc wsiadaj. Jest tu też drabinka, więc zejdź na dół (Eileen oczywiście zostanie na górze). W kanałach na dole, zignoruj drabinkę naprzeciw, bo zatoczysz tylko koło. Poszukaj tej w głębi korytarza (drogę do niej blokują narośla). Obok drabinki w rogu leży ‘Billiard Ball’, więc podnieść ją i wchodź na górę. Zabij jednego ptaszka, i idź przed siebie – włączy się scenka. Po niej pojawi się duch oraz ptaszki, ale zignoruj je i biegnij dalej przed siebie. Na następnej arenie, blisko pudeł i drzwi na dole leży ‘Volleyball’ – podnieś ją. Zaraz obok leży też ‘Saint Medallion’ – zabierz go i wchodź przez drzwi obok. Zejdź na dół - będą tam jeździły wózki inwalidzkie, więc uważaj (zawsze bezpieczny jesteś stojąc na schodach). Wybierz dobry moment i ruszaj do wyjścia. Tutaj kolejna klatka – jeszcze przed zejściem na dół, możesz sprawdzić górę – jest tu ‘Holy Candle’. Potem schodź na dół do jedynych drzwi (tych na samym końcu – reszta jest zamknięta). Znajdziesz się w pokoju ze stołem bilardowym. Połóż na nim znalezioną wcześniej ‘Billiard Ball’. Na blacie leży notatka. By otworzyć drzwi na szyfr, musisz przez portal udać się do swojego pokoju, wyjrzeć przez okno i znowu zapamiętać 4 ostatnie cyfry na szyldzie nad budynkiem w lewym górnym rogu (ten szyld który zaczyna się na 555-...). Ale przed tym wypadałoby cofnąć się po Eileen. Wróć się więc do niej, a potem razem z nią musisz cofnąć się widną na samą górę, i potem aż do B5 na mapce. Gdy umieścisz ‘Volleyball’ w klatce, usłyszysz dźwięk zegara. Musisz się teraz udać z tego pomieszczenia (B5) tam, gdzie był pokój „do góry nogami” (czyli z B5 drzwiami na północ patrząc na mapkę). Gdy już tam dojdziesz, podjedź do zegara, a otworzą się drzwi. Czeka Cię kolejna klatka i schodzenie w dół. Wszystkie drzwi są pozamykane, jest tylko jedno wyjście na samym dole. Po przekroczeniu drzwi przywitają cię 4 małpy z kijami glofowymi oraz pies. Po oczyszczeniu sobie drogi, biegnij do jedynych drzwi (po drodze jest przy siatce ‘Nutrition Drink’). Kolejna wycieczka w dół po schodach (uważaj na duchy) do jedynego wyjścia. Znajdziesz się w znanej alejce. Biegnij przed siebie w dół nie zważając na duchy, i do następnej lokacji. W niej wejdź w jedyne dostępne drzwi i schodź na dół po schodach do następnych (uważaj na wózki). Kolejna klatka schodowa i tym razem jedna małpa i jeden ptaszek do załatwienia. Po „posprzątaniu” ruszaj do jedynych drzwi. Gdy będziesz już w pokoju ze stołem bilardowym, załatw jedną małpę i ruszaj portalem do pokoju wyjrzeć przez okno i zobaczyć cztery wspomniane wcześniej ostatnie liczby na szyldzie (w moim przypadku było to: 3750). Liczby nie zmieniły się od ostatniego razu. Co więc zrobić? Wykręć numer z szyldu na swoim telefonie (obok łóżka na szafce, czyli 555-3750). Automatyczna sekretarka powie ci nowy numer, więc zapamiętaj 4 ostatniego jego cyfry (w moim przypadku było to 4890, ale nie wiem, czy gra nie przyznaje ich losowo...). Potem wracaj i wprowadź nowy numer na drzwiach. Schodź na sam dół, po drodze wycinając ptaszki. Na parterze znajdziesz apteczkę oraz jedyne wyjście. W środku czeka Cię potyczka z bossem. Przejdź na drugą stronę do drzwi i przeczytaj notatkę. Tylko jeden z potworów jest prawdziwy i zabicie go, otworzy wyjście. Gdy będziesz okładał tego właściwego, wszystkie naraz będą obrywać – po tym poznasz, który jest ten jedyny. Po jego ubiciu (niezbyt trudne, można to załatwić nawet kijem bajsbolowym) drzwi staną otworem. A za nimi oczywiście znane już spiralne schody prowadzące w dół (a przy wyjściu będzie pamiętnik). Gdy przejdziesz przez drzwi na parterze znajdziesz się w...



Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  

UID: 46933
Okładka/art:
Tytuł:
Silent Hill 4 - opis
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!