Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Need for Speed Undercover - zapowiedź PlayStation 3Xbox 360PC

ProStreet był nieudaną próbą pchnięcia serii Need for Speed w trochę inną stronę niż ta, którą znaliśmy z kilku wcześniejszych odsłon. Choć ostatnia część nie była oceniana najgorzej (u nas - 7.7/10), najważniejsze kryterium dla wydawcy, czyli oczywiście wyniki sprzedaży, pozostawiało trochę do życzenia. Koncern Electronic Arts odczytał sygnał właściwie i zamierza wrócić do korzeni. Znowu czeka nas wielkie, otwarte miasto do eksploracji, ucieczki przed policją oraz liczne filmiki przerywnikowe pomiędzy misjami, które poprowadzą nieźle pomyślaną fabułę.

Choć do premiery Undercover pozostały niecałe trzy miesiące, ludzie ze studia Black Box dalej utrzymują wiele szczegółów w tajemnicy. Podczas Games Convention zaprezentowano wreszcie grywalną wersję i zdradzono pierwsze ważne detale, co rozjaśniło nam nieco obraz całego tytułu.



Tym razem przeniesiemy się do metropolii nazwanej Tri City Bay Area. Składają się na nią trzy mniejsze dzielnice, które naturalnie będą otwierać się w miarę postępów w grze (schemat dobrze znany z wcześniejszych odsłon NFS). Głównym bohaterem będzie gliniarz działający pod przykrywką, który będzie starał się wejść w szeregi gangu zajmującego się kradzieżą fur, a przy okazji biorącego udział w licznych nielegalnych wyścigach na terenie miasta. W związku z dużym ryzykiem całej akcji, policjant będzie kontaktował się tylko ze swoją partnerką, agentką federalną Chase Lyn, w którą wcieli się słynna Maggie Q (czyli Margaret Denise Quigley), znana z takich filmów jak Mission Impossible III, Szklana Pułapka 4, czy Balls of Fury.



Otwarty obszar Tri City Bay Area to ponad 100 kilometrów dróg, wliczając w to ogromne autostrady, na których odbywać się będą najważniejsze pojedynki z rywalami. Jak podkreślają autorzy ze studia w Vancouver, Need for Speed Undercover będzie koncentrował się na pościgach i ucieczkach przed "ogonem". Twórcy chcą odwzorować najlepsze momenty z filmów akcji, co ma stać się możliwe dzięki Heroic Drivin Engine. Electronic Arts lubi chwalić się różnego rodzaju liczbami i nie inaczej jest także tym razem. Ludzie z Black Box podkreślają, że silnik odpowiedzialny za jazdę (także oponentów) w Need for Speed Underground posiadał cztery komponenty, podczas gdy ten z Undercover ma ich mieć już 430. Nie wiadomo o co tak naprawdę chodzi, ale podobno ma to zapewnić nam unikalnych oponentów, którzy będą mieć charakterystyczne zachowania. Pozostaje wierzyć na słowo.



Model jazdy jest podobny do poprzednich części - stanowi dobre wyważenie pomiędzy symulacją a arcade'em. Nawigacja po mieście również przypomina to, co doskonale już znamy. Nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć po całym obszarze metropolii w poszukiwaniu wyzwań, ale mniej cierpliwi będą mogli od razu przeskakiwać pomiędzy eventami. O rodzajach zawodów autorzy cały czas niechętnie się wypowiadają, ale udało nam się zdobyć potwierdzenie dwóch opcji zabawy. Jedna będzie polegała na ucieczce przed policją - prezentuje się to bardzo podobnie do analogicznego trybu z Need for Speed: Most Wanted. Tak jak w tamtej odsłonie, trzeba zgubić policję, czego można dokonać tylko jeżdżąc bardzo ryzykownie pomiędzy "kierowcami niedzielnymi". Na ekranie cały czas widoczny jest specjalny pasek, który pokazuje jak daleko gliniarze znajdują się od prowadzonego przez naszego bohatera pojazdu - jeśli uda się Wam uciec, będziecie jeszcze musieli dowieźć samochód do kryjówki. Druga opcja to Highway Battle, która - w dużym uproszczeniu - polega na ściganiu zaledwie jednego przeciwnika. Chodzi o to, by nie zgubić go na zatłoczonej autostradzie, co wcale nie jest prostym zadaniem zważywszy na duży ruch - o kolizję nietrudno. Warto dodać, że model zniszczeń samochodów będzie usprawnioną wersją tego, co widzieliśmy już w ProStreet. Akurat ten element był chwalony, dobrze więc, że w Undercover też będziemy mogli obserwować realistyczne kraksy i uszkodzenia samochodów.

Pod względem klimatu rozgrywki, najnowszej części NFS najbliżej jest do Most Wanted. Od razu widać podobną kolorystykę oraz charakterystyczny filtr obrazu. Wersja prezentowana na Games Convention była jeszcze daleka od ideału - bez problemu dało się dostrzec chrupiącą animację, dorysowywanie się elementy otoczenia (drzewka, fury...) czy niedopracowany jeszcze anty-aliasing. Wiadomo jednak, że trzeba to zrzucić na fakt prezentowania wczesnej wersji gry - do czasu premiery w sklepach wszystko powinno zostać dopracowane.



Need for Speed Undercover ma zadebiutować 18 listopada w Stanach Zjednoczonych i trzy dni później w Europie. Rewolucji wprawdzie z pewnością nie przyniesie, ale powinien być dobrą propozycją dla wszystkich fanów serii, którym nie przypadł do gustu ProStreet. To zbyt ważna marka dla Electronic Arts, by gigant mógł pozwolić sobie na drugą z rzędu wpadkę.

Rafał "Baron Ski" Skierski

 

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 6
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
voyanek
niedziela, 24 sierpień 2008r.
no nareszcie wrocili do tego co kochalem, poscigi policyjne :P
Piotrek
niedziela, 24 sierpień 2008r.
Jeśli bedzie to gra na poziomie most wanted to łyknę ją :). Pro Street niezbyt przypadło mi do gustu.
x
niedziela, 24 sierpień 2008r.
Z nfs juz nigdy nc nie bedzie
Pietja
poniedziałek, 01 wrzesień 2008r.
No żeby tylko poprawili to co trzeba bo dobrego nfsa nie było już 2 lata. Fajnie byłoby pograć w ulepszone most wanted z możliwościami tuningu ala underground 2 :D
SAP
poniedziałek, 01 wrzesień 2008r.
EA z NFS wpadło na rondo, z którego nie potrafi zjechać. Kolejne NSF i kolejne miasto do objechania i kolejne bajery do tuningu. Czy nie da się już wymyślić czegoś naprawdę nowego i nieoklepanego? Seria prócz nowej, ładniejszej grafiki nie ma nic nowego do zaoferowania.
Div_22
wtorek, 05 maj 2009r.
kod rejestracyjny do nfs undercaver

UID: 3649
Okładka/art:
Tytuł:
Need for Speed Undercover
Developer: EA Black Box
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR: 21/11/08
USA: 18/11/08
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!