Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Jak & Daxter - poradnik solucja, opis jak przejść grę na 100 procent PlayStation 2

BOGGY SWAMP

Wielki i bardzo, bardzo zakręcony poziom. Uprzedzam - będzie trudno! Drogę do większości z zadań będę podawał od samego początku - inaczej byśmy się pogubili.

 

Power Cells

1. Ride the flut flut

Idź tak jak opisałem to w Scout flies (5) aż dotrzesz do ptaka. skacząc po drewnianych platformach, w końcu zdobędziesz kulę.

2. Protect Farthy's Snacks

Gdy dojdziesz do mokradeł (tam gdzie jest też ptak), okrąż je a dotrzesz do pijanego krasnala. Musisz uchronić jego grzyby przed szczurami. Radzę nie strzelać "na pałę", tylko mierzyć. Musisz przetrzymać 3 większe napory...

3. Defeat the lurker ambush

Idź tak, jak opisałem to w zadaniu 5. Tam gdzie jest yellow eco, są trzy rozgałęzienia. Wybierz stronę przeciwną do tej, gdzie latają czerwone nietoperze (?). Zawczasu weź żółte eco ! Biegnij przed siebie. Po prawej zobaczysz przygniecioną kamieniem katapultę. Strzel w kamień (kwadrat) - odblokujesz wyskocznię. Wskocz wyżej, na półkę po blue eco. Teraz wróć się do katapulty i wyskocz. Znajdziesz się w pułapce. Z góry będą spadały chmary przeciwników. Gdy zabijesz ich wszystkich (wykorzystuj żółte eco - będziesz silniejszy), dostaniesz power cell. Po wszystkim, zbierz blue eco i przeskocz z powrotem. Wylądujesz koło drugiej katapulty. Niech to Cię jednak nie zmyli. Z niej też trzeba wyskoczyć - prowadzi bowiem do zadania 6. Zbierz więc blue eco z podwyższenia i wyskakuj.

4. Break the tethers on the zeppelin

Rozwal kamień, który blokuje poduszkowiec. Od miejsca startu idź cały czas przed siebie, aż dojdziesz do rozgałęzienia - można iść prosto za pale i w lewo. Idź za pale - będzie tam to czego szukasz. Uwaga ! To właśnie tutaj na początku nie możesz rozwalić jednej z nor szczurów, bo nie doskoczysz do jajek - patrz uwagi (2).

5. Break the tethwers on the zeppelin

Od początku idź cały czas prosto aż natrafisz na rozgałęzienie. Można iść prosto za pale (to droga do zadania 4), albo skręcić w lewo. Skręć w lewo i idź cały czas przed siebie. Za sekcją, gdzie będziesz musiał się trochę "pohuśtać" będzie drugi kamień blokujący zeppelin. Zaraz za palami jest żółte eco, więc złap je i przywal (z wyskoku) w kamień. Power cell jest twój.

6.Break the tethwers on the zeppelin

Idź tak, jak opisałem w zadaniu 5. Gdy dojdziesz do miejsca z żółtym eco, trafisz na trzy rozgałęzienia. Wybierz stronę, przeciwną do tej, gdzie latają czerwone nietoperze. Idź przed siebie, wskocz na półkę, gdzie jest niebieskie eco, zeskocz dalej na dół i wybij się z katapulty. Będzie tu kolejny kamień blokujący zeppelin. Zbierz żółte eco, rozwal norę szczurów oraz kamień, po czym wracaj na drogę.

7. Break the tethwers on the zeppelin

Gdy zbierzesz helikopterek (7), idź dalej a w końcu trafisz na ostatni kamień. Dużo krótsza i prostsza droga jest następująca. Na samym początku etapu, wejdź na drewniane platformy po prawej. Stań na zielonym wystąpieniu i spójrz się w lewo. Wśród zarośli i kolców, powinieneś zobaczyć platformę a na niej stalową skrzynkę (do rozwalenia tylko dzięki yellow eco). Przeskocz tam wykonując długi skok i idź przed siebie. Szybko trafisz na kamień blokujący zeppelin (trzeba do niego doskakać po grzybkach).

8. free 7 skut flies

Znajdź 7 skrzynek z helikopterkami.

 

Scout Flies

1. Zaraz na początku - idź przed siebie i lekko w lewo - przeskocz kolce i masz skrzynię.

2. Chwilę dalej będzie blue eco i katapulta. Wyskoczysz do dziury, gdzie zdobędziesz drugi helikopterek. Gdy go złapiesz, wróć oczywiście tym samym sposobem na właściwą drogę.

3. Od początku idź cały czas przed siebie, aż natrafisz na rozgałęzienie - można iść prosto - za pale, albo skręcić w lewo. Skręć w lewo (droga za palami, prowadzi do zadania 4 - patrz wyżej). Niedługo potem znajdziesz blue eco i katapultę. Skocz z niej a wylądujesz w dziurze z helikopterkiem i norą szczurów. Rozwal ją i wracaj tą samą drogą.

4. Idź tak, jak napisałem w zadaniu 5. Tam gdzie jest żółte eco, są trzy rozgałęzienia. wybierz któreś w stronę, gdzie latają czerwone nietoperze (?). Na końcu będzie czerwona skrzynia.

5 i 6. Idź tak, jak opisałem to w zadaniu 6, tylko nie musisz już oczywiście wyskakiwać z katapulty. Idź po prostu dalej. Przy mokradłach, zobaczysz ptaka, którego uratowałeś jeszcze w Sandover Village. Dzięki niemu możesz chodzić po bagnie bez straty życia. Ale Twoim calem niech będą drewniaone platformy, zawieszone wysoko. To na nich można znaleźć dwa helikopterki.

7. Gdy dotrzesz do krasnala idź dalej. Trafisz na plac z masą skrzynek - wiele z nich to NITRO (za palami znajdują się żółte eco). Jedną z nich jest skrzynia z helikopterkiem)

 

Uwagi

-przy pomocy yellow eco możesz puszczać fireballe (kwadrat). Tym samym możesz rozwalać nory szczurów, które w większych ilościach są bardzo upierdliwe.

-uważaj jednak - w jednym miejscu by złapać jajko (orb) nie możesz rozwalić jednej z nor - inaczej nie doskoczysz (tam gdzie są dwa grzyby, dwie nory i kamień blokujący zeppelin.. A tak - wejdź na dach tego czegoś i wykonaj podwójny skok. Patrz - zadanie 4.

 

 

LOST PRECURSOR CITY

Power Cells

1. Za pierwszym ślizgiem, znajdziesz się w komnacie, gdzie będziesz musiał przy pomocy blue eco, aktywować 5 kul (wszystko za jednym razem). Jeśli Ci się to uda, otworzą się drzwi i będziesz mógł aktywować przycisk za nimi. Jednak radzę jeszcze tego nie robić. Zostaniesz bowiem wyrzucony na powierzchnię i będziesz musiał wracać się potem do tego miejsca, by zebrać resztę kul. Najpierw radzę wykonać zadania - power cell (3) i power cell (6). Dopiero po zebraniu wszystkich power cells aktywuj ten przycisk (X, kwadrat). Zostaniesz wystrzelony na powierzchnię - do Rock Village. Po skałach dostań się na szczyt kupuły, z którą wypłynąłeś (wskoczyć na nią jest dość trudno - trzeba się wybić z samego brzegu skały i wykonać podwójny skok).

2. Follow the coloured pipes

W trzeciej z kolei komnacie, po lewej stronie na występie zobaczysz trzy kolorowe kapsuły, a w jednej z nich power cell. Naciśnij przycisk przed kapsułą z kulą i skacz jak najszybciej po kładkach, po lewej.

3. Reach the bottom of the city

Z pomieszczenia, gdzie aktywowałeś pięć niebieskich kul przy pomocy dark eco [power cell (!)] przejdź do kolejnej komnaty. Trafisz na drugi ślizg. Gdy przejedziesz na koniec, na platformie znajdziesz następny power cell.

4. Quickly cross the dangerous pool

Za pomieszczeniem z dark eco i obracającymi się kładkami, w lokacji z trzema "wirnikami skręć w lewo. W komnacie do której dotrzesz, zaraz przy wejściu znajdziesz przycisk. Uaktywnij go (X, kwadrat) i po utworzonych kładkach, wskakuj na górę po power cell.

5. Match the platform colours

Za pomieszczeniem z dark eco i "obracającymi się kładkami, w lokacji z trzema "wirnikami" i wirem wodnym pośrodku, skieruj się na prawo i idź do końca. Będą tam kładki. Musisz tak skakać na kładkach, bo zapalić wszystkie (zapala się, gdy naskoczysz) i z ostatniej kładki, którą zapaliłeś, doskoczyć do otwartego pomieszczenia z power cell. Proponuję zacząć od kładki najbardziej na lewo.

6. Climb the slide tube

Po zebraniu power cell (3) - 'Reach the bottom of the city', będziesz musiał biec co sił w nogach, gdyż pomieszczenie zalewane jest przez dark eco. Przy użyciu blue eco, będziesz biegł szybciej i wykorzystasz dwie katapulty. Na koniec wylecisz wysoko do kolejnego pomieszczenia, w którym znajdziesz kolejny power cell. Wyjdziesz w lokacji przed pierwszym ślizgiem.

7. Reach the centre of the complex

Za wejściem z trzeciej komnaty, w której był power cell (2) będzie dark eco, a nad nim "obracające" się co jakiś czas kładki. Pośrodku zaś - kolejny power cell.

 

Scout Flies

1. Zaraz w drugiej komnacie, na dole, na jednej z wysepek.

2. W drugiej komnacie, na wystąpieniu (trzeba dostać się tam przemieszczając się po platformach).

3, 4, 5, 6. W trzeciej komnacie natrafisz na dwa helikopterki, zamknięte w dwóch szklanych, kolorowych kapsułach. W trzeciej kapsule jest Power Cell (2). Mechanizm uruchamiasz wyląc "z byka" (X, kwadrat) w przycisk przed daną kapsułą. Gdy uruchomisz mechanizm, dany przedmiot poleci rurą w jakieś miejsce. Proponuję już mieć przygotowane blisko dwie -windy-platformy. Inaczej nie zdążysz. Trzeci helikopterek zdobędziesz skacząc po platformach, by złapać Power Cell (2), gdy uruchomisz przycisk przed kapsułą z nim. Czwartą skrzynkę z helikopterkiem znajdziesz u góry, na trochę na prawo od wejścia do tej komnaty. By do niego doskoczyć (basen cały czas pod prądem) wykonaj długi skok - R1, X.

7. W pomieszczeniu, gdzie aktywowałeś pięć niebieskich kul przy pomocy blue eco [Power Cell (!)], jest droga do drugiego "ślizgu". W komnacie przed nim są dwie kładki unoszone przez parę. Po nich dostaniesz się do ostatniej skrzynki.


 

MOUNTAIN PASS

Uwaga! Ten poziom to przejście do trzeciego poziomu domowego. Aby odblokować wejście do niego, znowu musisz zebrać odpowiednią ilość power cells. Wejście do niego znajduje się po kładkach (tak jakbyś szedł do Boggy Swamp, ale nie skręcasz, tylko skaczesz prosto). Gdy będziesz miał już odpowiednią liczbę power cells, przy wielkim dziale, spotkasz Kirę, która podniesie głaz, dotychczas blokujący przejście. Po skałach dostaniesz się do Mountain Pass, a tam już będziesz czekał drugi boss.

 

Power Cells

1. Defeat klawn

BOSS II

Na początek uciekaj przed głazami, którymi Klawn w Ciebie rzuca, przeskakując po platformach. Gdy skończy, na jednej z "wysepek" pojawi się blue eco, które zbierz jak najszybciej - utworzy się most, na który wskakuj i biegnij w kierunku bossa, uważając na toczące się głazy. Gdy zdobędziesz już żółtą energię (na końcu mostu) strzelaj w Klawna, aż wielki głaz, który podnosi, spadnie mu na łeb. Po czym wracaj się z powrotem jak najszybciej na jedną z trzech platform, na których byłeś na początku (głaz, który spadł mu na łeb, będzie toczył się w Twoją stronę. Manewr powtórz trzykrotnie (będzie coraz trudniej - szybciej) a power cell będzie Twój.

2. Reach the end of the mountain pass

Musisz po prostu dojechać do końca przed trzema fioletowymi głupkami.

3. Find the hidden power cell

Na razie nie uda Ci się go zebrać, gdyż potrzebna jest energia, którą uruchomisz, wykonując jedno z zadań w dalszym poziomie - Snowy Mountain. Gdy wykonasz już tam zadanie 'Find the yellow vent swich', wróć tu. Przed kopalnią utworzy się yellow eco, które zbierz i rozwal dzięki niemu wyróżniającą się (kolorystycznie) skałę po lewej - przeskocz przepaść i zbierz ukryty power cell - wyjedziesz w kopalni.

4. Free 7 scout flies

Uwolnij 7 helikopterków.

 

Scout flies

W tym przypadku niewiele Ci mogę pomóc, gdyż nie mam pojęcia jak miałbym opisać Ci lokalizację siedmiu helikopterków. Wszystkie leżą po drodze :). Przed wiazdem do kopalni powinieneś mieć ich 4, tam zdobędziesz ostatnie 3.

 

 

VOLCANIC CRATER

Na początek skieruj się do domku pośrodku i aktywuj teleport.

Power Cells

1. Bring 90 orbs to the miners

Po rozmowie z dziadkiem i Kirą, przepraw się przez górny mostek i idź na wprost. W jaskini spotkasz górników, którzy za 90 orbów, dadzą Ci power cell.

2. Bring 90 orbs to the miners

Musisz dać im następne 90 jajek, a ofiarują Ci kolejnego power cella

3. Bring 90 orbs to the miners

To samo co wyżej.

4. Bring 90 orbs to the miners

To samo co wyżej :).

5.Bring 120 orbs to the oracle

Po przejściu przez górny mostek, skieruj się w lewo i po skałach dojdziesz w końcu do wyroczni (oracle), która za 120 orbów (jajek) da Ci power cell.

6. Bring 120 orbs to the oracle

To samo co wyżej.

7. Find the hidden power cell.

Ten power cell jest ukryty na skałach wokół których jeżdżą trzecie wagoniki. Najłatwiej jest go dostrzec wtedy, gdy wracasz ze 'Spider Cave' do tego poziomu domowego. Nie wskakuj wtedy na wagonik, tylko spójrz się przed siebie (trójkąt), i lekko do góry na skały przed Tobą. Powinieneś zobaczyć skrzynkę, normalnie nie do rozwalenia. Potrzebna jest żółta energia (yellow eco). Tylko skąd ją wziąć ? Musisz pobiec do Spider Cave. Zauważ, że nad wejściem do jaskini pająków, po lewej u góry, znajduje się źródełko z yellow eco. Dostań się tam skacząc po skałach, złap je, po czym biegnij jak najszybciej w kierunku ukrytego power cella. Gdy będziesz już przy torach, podskocz i strzel - power cell będzie Twój.

 

Scout Flies

1.Gdy wchodzisz do tego poziomu z 'Mountain Pass' i widzisz przed sobą pierwszy mostek, pierwszy helikopterek jest ukryty za załomem po prawej, na dole.

2. Znajdziesz na drodze do wyroczni [patrz power cell (5 i 6)]

3. Na drodze do górników (za skałą). Skrzynka będzie doskonale widoczna, gdy będzie od nich wracał - będzie po prawej.

4. Po przeprawieniu się przez górny mostek, skieruj się na prawo, w kierunku wagoników. Po drodze znajdziesz kolejnego helikopterka.

5. Zaraz dalej, na wysepce wokół której jeżdżą "pierwsze" wagoniki.

6. Na wysepce, wokół której jeżdżą "trzecie" wagoniki.

7. Zaraz przy wejściu do Spider Cave.

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]    

UID: 29365
Okładka/art:
Tytuł:
Jak & Daxter
Developer: Naughty Dog
Gatunek: platformówka
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!