14:15 | W najnowszym wydaniu Official Nintendo Magazine znalazÅ‚ siÄ™ wywiad z Samem Barlowem (lead designer odpowiedzialny za Silent Hill: Shattered Memories), który staraÅ‚ siÄ™ odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak dobre tytuÅ‚y jak Dead Space: Extraction czy Resident Evil: The Darkside Chronicles nie sprzedajÄ… siÄ™ dobrze na Wii.
Barlow odniósÅ‚ siÄ™ do niedawnych rewelacji, wedÅ‚ug których wielu wydawców byÅ‚o niezadowolonych z wyników sprzedaży dużych gier na Wii. MiÄ™dzy innymi wÅ‚aÅ›nie Sega oraz EA odpowiedzialne za wspomniane tytuÅ‚y. Twórca najnowszej części Silent Hill zna odpowiedź na drÄ™czÄ…ce innych pytanie.
"Wiele z gier, które nie sprzedaÅ‚y siÄ™ za dobrze to shootery na szynach. Dlaczego siÄ™ nie sprzedaÅ‚y? Bo to shootery na szynach - niszowy gatunek, który umarÅ‚ razem z Dreamcastem".
"Wiemy, że wÅ›ród posiadaczy Wii znajdzie siÄ™ wielu fanów horrorów i innych mocnych gatunków. Wraz z Shattered Memories staraliÅ›my siÄ™ wiÄ™c do nich trafić oraz tak skonstruować rozgrywkÄ™, by bez problemu mogli oni kupić naszÄ… grÄ™ i siÄ™ niÄ… cieszyć. StworzyliÅ›my coÅ› napradÄ™ dobrego i unikalnego - jeÅ›li ktoÅ› lubi thrillery, na pewno bÄ™dzie zadowolony. To jednak trochÄ™ inny typ rozgrywki niż w przypadku shooterów na szynach..."
Silent Hill: Shattered Memories ma trafić do Europy z początkiem marca tego roku.
Co o tym sądzicie? Czy rzeczywiście "celowniczki" nie mają już dziś racji bytu? [Ski]