Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Metal Gear Solid - opis przejścia PCPSX
Metal Gear Solid to cudowna gra przygodowa, która może sprawić trochę kłopotów dlatego ja, jej wyznawca i wielbiciel przygotowałem dla was ten oto opis co by nikomu ta gierka nie sprawiała trudności. Miłego grania życzy KSIONRZE.


OPIS INWENTARZA I BRONI W MGS

WEAPON:
-Socom - podstawowy pistolet z laserowym celownikiem, można go również wzbogacić o tłumik.
-Famas - karabin maszynowy, bardzo szybko strzela.
-PSG-1-karabin snajperski, duży zoom i siła ognia.
-Grenade - zwykłe granaty.
-Chaff grenade - granaty zabóżające pracę elektrycznych urządzeń typu kamery termowizyjne i zwykłe kamery ochrony, zakłócają też działanie Metal Gear Rexa.
-Stun grenade - granaty ogłuszające czy oślepiające strażników.
-Mine - miny, można je zbierać czołgając się z goglami termicznymi (lepsze) lub Mine detectorem (słabsze rozwiązanie).
-C4 - plastik, ładunki wybuchowe, można przyklejać do ścian i detonować na odległość.
-Nikita launcher - wyrzutnia rakiet kierowanych manualnie, po wystrzeleniu można rakietką kierować z widoku z nad niej lub z perspektywy pierwszej osoby po naciśnięciu i przytrzymaniu trójkąta, rakietka ma nie duży zbiorniczek paliwa dlatego długo nie polata.
-Stinger - to chyba wszyscy wiedzą no ale-jest to wyrzutnia rakiet samonaprowadzających się na cel który emituje ciepło, można stosować też na ludzi.
BANDANA - bonus, który otrzymujemy po przejściu gry z chappy endem, daje nieskończoną amunicję.

INVENTORY

-Ration - porcja pożywienia, odnawia życie Snake'a.
-Gigs - ulubione papierosy Snake'a, ich dym pomoże ci wyykryć wiązki laserowe.
-Scope - nowoczesna lornetka z zoomem.
-Camera - aparat fotograficzny, taki bajer, znajdziesz ją na piętrze B2 Tank Hangaru w miejscu gdzie walczyłeś z Ocelotem, będziesz musiał wysadzić jeszcze jedną ścianę na wprost od dziury którą zrobiłeś jako drugą.
-Security Cards level 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - karty dostępu do kolejnych poziomów i pomieszczeń w bazie.
-Thermal gogle - gogle termiczne, dzięki nim, nic co emituje z siebie ciepło się przed tobą nie ukryje.
-Cardboard box 1, 2, 3 - pudła, fajnie jest się przebrać za pudło co nie, gdy wskoczysz do ciężarówki i się tak przebierzesz to zawiozą cię na ten adres jaki jest napisany na pudle np: CB1-na lądowisko, CB 2-do hangaru z głowicami jądrowymi, CB 3-na zaśnieżone pole na którym walczysz ze Sniper Wolf.
-Mine detector - wykrywacz min, pomoże ci też zlokalizować PAL Key.
-Gas mask - maska przeciwgazowa, spowalnia zużywanie tlenu przez Snake'a.
-Night vision gogle-gogle pozwalające ci widzieć w ciemnościach.
-Diazepam - środek uspokajający drżenie rąk Snake'a podczas strzelania ze snajperki.
-Medicine - lekarstwo, jeśli przebywałeś w celi zbyt długo bez koszulki lub zbyt długo przytulałeś się do więziennego strażnika (on jest przeziębiony) to się przeziębisz, użyj wtedy lekarstwa i po sprawie.
-Scarf lub Handkerchief (zależy od wersji gry) - chusteczka, prezent od Sniper Wolf dla Otacona, który ci ją odda jak będziesz w celi, spowoduje ona, że wilki bedą cię lubić.
-Disc - zawiera plany i informacje o Metal Gear Rexie.
-PAL Key - trzy klucze w jednym, jest on ostatnią deską ratunku przed odpaleniem głowic jądrowych.
-Body armor - zmniejsza obrażenia zadawane ci przez strażników, kamery z karabinami i bosów.
-STEALTH - to taki fajny bajer powdujący, że strażnicy i kamery cię nie widzą, nie działa na bosów.



OPIS DO METAL GEAR SOLID
CD 1
Gdy wyjdziesz z wody, po krótkiej rozmowie z pułkownikiem, przeczołgaj się pod rurą po lewej i biegnij do ściany na wprost. Możesz tam zostać do momentu aż zjedzie winda z jeszcze jednym strażnikiem lub fikołlka strażnikowi i biec do białego podnośnika w prawym górny rogu ekranu i tam poczekać. Powinieneś opuścić to pomieszczenie z dwoma porcjami Ration (jedno jest w wodzie obok skrzyni a drugie w prawym dolnym rogu ekranu).
Po skorzystaniu z windy znajdziesz się na lądowisku, biegnij po prawej przy ogrodzeniu, uważając na jednego strażnika, i wskocz do ciężarówki po SOCOMA, teraz udaj się w lewo na dół ekranu i zbierz CHAFF GRENADE ze środka lądowiska (zrób to wtedy gdy reflektor po twojej lewej-jeśli stoisz twarzą do lądowiska-będzie wyżej) następnie w pomieszczeniu z kamerą znajdziesz STUN GRENADE (aby nie dać się zauważyć kamerze nie musisz rzucać chaff grenade, możesz przejść zaraz pod kamerą i nie dać się wykryć). Teraz biegnij do schodów, uważając na kamerę obok nich, poczekaj aż strażnik pójdzie w lewo, potraktuj go fikołkiem i wczołgaj się do szybu wentylacyjnego na środku balkonu na którym się właśnie znajdujesz.
Jesteś w tank hangarze. Po lewej masz chaff grenade a po prawej kamerę, w pierwszym otwartym pomieszczeniu z kamerą znajdziesz THERMAL GOGLE (używaj ich do wykrywania min i wiązek laserowych). Na końcu, koło schodów jest kamera a na dole dwóch strażników. Za schodami znajdziesz naboje do Socoma. Przywołaj windę i zjedz na piętro B1.
Na końcu korytarza, obok drabiny, jest dziura w ścianie a w niej Ration. Jeśli nie masz ration to zbierz je i wejdź do szybu wentylacyjnego. Szyb ten ma dwie odnogi - po lewej stronie znajdziesz naboje do Socoma a po prawej DARPA Chiefa. Po wyjściu z celi włączy się alarm i zaczną sypać się strażnicy, stań w lewym górnym rogu ekranu i strzelaj (zbieraj naboje i Ration i wracaj w róg ekranu. Gdy będzie po wszystkiemu znajdziesz w swoim inwentarzu kartę dostępu LEVEL 1, idź teraz do windy i zjedź na piętro B2. W tym pomieszczeniu zbierz C4 i GRANATY wysadź ścianę lewym dolnym rogu holu. Za nią wysadź kolejne dwie ściany (jedną po lewej a za nią jeszcze jedną na górze ekranu) i przyszykuj się do walki z pierwszym bossem.

Boss1 - Revolver Ocelot
Gdy wciśniesz naraz kwadrat+X będziesz mógł biegać z pistoletem. Biegaj za Ocelotem, jednocześnie uważając by nie zahaczyć o którąś z linek na środku. Od czasu do czasu zacznie coś mówić - wtedy możesz go trafić. Po bokach masz dodatkowe naboje do Socoma.

Po pokonaniu go zdobędziesz kartę dostępu LEVEL 2. Wróć się do pomieszczenia z windą, zbierz FAMASA i granaty, uważaj na strażników którzy się tam pojawili. Wsiądź do windy i pojedź na piętro 1. Teraz skontaktuj się z MERYL, jej numer to 140.15, pogadaj z nią i pootwieraj wszystkie możliwe drzwi. Znajdziesz za nimi: chaff grenade, CARDBOARD BOX 1, MINE DETCTOR i SOCOM SILENCER (tłumik do socoma). Teraz w bezpiecznym miejscu poczekaj aż Meryl otworzy drzwi po prawej od windy. Za tymi drzwiami znajduje się dużo wiązek laserowych, musisz załączyć Thermal gogle i małymi kroczkami przesuwać się do przodu. Gdy przekroczysz następne drzwi znajdziesz się w małym, zaśnieżonym kanionie, na końcu którego czeka "duży samochód". Czołgając się z, włączonymi Thermal goglami, zbierz MINY, które są przed tobą and prepare to FIGHT.

2.Raven w czołgu
Najpierw musisz rzucić Chaff Grenade - w innym przypadku, nawet się do niego nie zbliżysz. Rzuć go i od razu przełącz się na normalne granaty. Musisz wrzucić ich kilka na górę czołgu, tam gdzie siedzi żołnierz. Gdy wykończysz jednego, pojawi się drugi - powtórz manewr. Po bokach są dodatkowe granaty i Ration - to tak jakby ci się skończyły :).

Po udanej walce z Ravenem będziesz miał kartę dostępu LEVEL 3. Na końcu podwyższenia po lewej znajdziesz Ration. Gdy przeczołgasz się pod drzwiami, znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym nie można używać broni, jedynie chaff grenade. Idź przy ścianie po lewej aż do schodów. Piętro wyżej chodzi strażnik, zaczekaj aż odwróci się tyłem i go go go do windy. Zjedź na piętro B1, zabij gościa w kiblu i zabierz z pomieszczenia na dole ekranu NIKITA LAUNCHER, uważając na strażnika oczywiście (możesz go też kill). w pomieszczeniu tym znajdziesz jeszcze stun grenade, naboje do socoma i famasa (pod biurkiem na środku), wszystkie inne drzwi są zamknięte. Zjedź teraz na piętro B2. Tam znajdziesz się w pomieszczeniu z gazem i elektryczną podłogą do rozluźniających elektrowstrząsów. Będziesz musiał użyć Nikity aby rozwalić agregat prądotwórczy na końcu pomieszczenia (jest on pokazany na filmiku). Nie musisz od razu strzelać do agregatu, możesz najpierw rozwalić kamery co by ci nie przeszkadzały. Gdy już wyłączysz prąd idź do drzwi w lewym górnym rogu ekranu, przejdź przez następne korytarze i przyszykuj się do walki z NINJĄ.

3.Ninja
Po pierwsze schowaj broń - nią nic nie wskórasz. Gdy poślesz mu dwa combosy w łeb, Ninja schowa Katanę i będziecie walczyć na pięści. Teraz będzie próbował Cię trafiać swoimi combosami. Nie daj się trafić a gdy skończy, przywal mu swoją serię. Od czasu do czasu będzie też próbował na Ciebie skoczyć - zabiera to dużo energii. Gdy oberwie kilka (naście ?) razy zmieni styl walki - będzie używał stealth. Proponuję ustawić się w lewym dolnym rogu pomieszczenia i czekać na niego. Gdy będzie do Ciebie szedł, biegnij w jego kierunku, po czym przebiegnij przez niego (na wylot) i cały czas się poruszaj - spróbuje wypłacić Ci plombę, ale jego cios jest bardzo powolny i jeśli będziesz w ruchu, nie ma prawa Cię trafić. Po tym ciosie, ma bardzo duże opóźnienie, więc nie każ na siebie czekać i sprzedaj mu combo. Pod koniec, będzie po przebiegnięciu przez niego znikał podwójnie - cały czas się ruszaj, a nie trafi Cię na pewno. Gdy skończy mu się energia, utworzy się wokół niego dziwna niebieska energia. Potraktuj go wtedy krótką serią z Famasa - pojawi się tak kilka razy, w różnych miejscach.

Po zwycięskim mordobiciu zbierz wszystkie bajery z pomieszczenia (na jednym z biurek stoi czarne Playstation) i wróć do windy. Następnie pojedź na piętro B1 w poszukiwaniu Meryl. Otacon podpowiedział ci, że możesz ją rozpoznać po jej sposobie chodzenia (nieźle zarzuca dupką). Wybadaj sprawę i daj się jej zauważyć, możesz najpierw zabić strażnika, ona zacznie uciekać do damskiego kibla a ty ją goń. Jeśli będziesz szybki to zobaczysz jej majteczki. Po krótkim użalaniu się nad sobą Meryl da ci ..., kartę ci da Levelu 5 a nie, ty zbereźniku, pootwieraj wszystkie możliwe drzwi w pomieszczeniu na dole ekranu, zbierzesz DIAZEPAM, NIGHT VISION GOGLE, CARDBOARD BOX 2 i trochę naboi. Teraz udaj się do gabinetu generała, w którym teraz urzęduje PSYCHO MANTIS.

4.Psyho Mantist
Normalnie, pokonać go jest bardzo trudno. Ten psychol umie czytać w Twoich myślach. Po kilku nieudanych próbach, powiedzieli by Ci w końcu, żebyś przełożył joypada do drugiego portu - wtedy Mantis nie może przerwidywać Twych ruchów. Ty zrób to oczywiście zaraz po rozpoczęciu walki [najlepiej wtedy, gdy pojawi się napis Hideo (dla niewtajemniczonych - Hideo to w japońskich TV odpowiednik naszego AV - to miał być kolejny dowód na to, że Mantis ma władzę nad wszystkim... nawet nad telewizorem gracza !)]. Teraz walka będzie w miarę uczciwa. Mantis stosuje kilka taktyk. Gdy znika, wciśniej trójkąt - zobaczysz siebie jego oczami. Można w ten sposób łatwo przewidzieć, gdzie Mantis pojawi się za chwilę. Gdy zacznie sterować przedmiotami, padnij na ziemię, a w wolnych chwilach, strzelaj w niego. Gdy przejmuje władzę nad Meryl, schowaj broń i walnij jej combo - nie zabijesz jej a tylko ogłuszysz.
Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 549865
Okładka/art:
Tytuł:
Metal Gear Solid - opis przejścia
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!