10:55 | GrÄ™ Super Mario Run pobrano już 90 milionów razy od daty jej premiery (15-ego grudnia) na iOS, okoÅ‚o 10% tych pobraÅ„ stanowi peÅ‚na wersja gry, co przyniosÅ‚o firmie zysk z rzÄ™du 30mln $.
WiÄ™kszoÅ›ci graczy wystarcza jednak wersja demonstracyjna tego tytuÅ‚u. Demo daje dostÄ™p do 3 pierwszych poziomów gry, jest to gra "na szybko" Å›wietnie nadajÄ…ca siÄ™ do gry w kolejce na poczcie czy w banku i wiÄ™kszość graczy nie widzi sensu zakupu peÅ‚nej wersji tego tytuÅ‚u. Super Mario Run nawet nie zbliżyÅ‚o siÄ™ do Pokemon Go. Ten ostatni tytuÅ‚ zarobiÅ‚ 200mln $ w 32 dni od swojej premiery, gdy Marian ma obecnie 30mln $ w ciÄ…gu 20-tu dni. Problemem z pewnoÅ›ciÄ… jest, że absolutna wiÄ™kszość graczy nie wykupuje peÅ‚nej wersji gry.
W planach jest wersja na Androida, która ma siÄ™ ukazać w tym roku, co z pewnoÅ›ciÄ… te liczby jeszcze powiÄ™kszy. Na Google Play można już sobie zarezerwować kopiÄ™ dla siebie. Nieznana jest póki co ani dokÅ‚adna data premiery ani cena peÅ‚nej wersja gry (jeÅ›li nie zrezygnujÄ… tutaj z wersji demo). [Martin]