6:49 | CDP wypuÅ›ciÅ‚o komunikat odnoÅ›nie planów usuniÄ™cia wirtualnej póÅ‚ki z ich sklepu cdp.pl. WedÅ‚ug firmy tamten email miaÅ‚ zostać wysÅ‚any do wÄ…skiego grona klientów tej platformy i miaÅ‚ informować o usuniÄ™ciu produktów, które nie sÄ… wspierane przez ich producentów. JednoczeÅ›nie przedstawiciele firmy potwierdzajÄ…, że wirtualna póÅ‚ka nie zostanie usuniÄ™ta.
Ale jednak analizujÄ…c sytuacjÄ™, że email mógÅ‚ zostać wysÅ‚any omyÅ‚kowo do wiÄ™kszego grona klientów niż pierwotnie zakÅ‚adano, to jednak z treÅ›ci oryginalnego emaila wynikaÅ‚o zupeÅ‚nie coÅ› innego. Nie ograniczenie dostÄ™pnoÅ›ci poszczególnych produktów, które nie sÄ… wspierane przez producentów, a usuniÄ™cie caÅ‚ej usÅ‚ugi wirtualnej póÅ‚ki wraz z skasowaniem wszystkich produktów, które klienci zakupili i "chomikowali" dziÄ™ki tej usÅ‚udze. Okres informacji 9 dni przed "deadlinem" też byÅ‚ maÅ‚o poważny. Okres powinien przewidywać przynajmniej 30 dni przed zamkniÄ™ciem danej usÅ‚ugi, a nie nieco ponad tydzieÅ„ narażajÄ…c klientów na pewne straty finansowe. [Martin]