Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Sprzedaż Red Steel 2 w USA poniżej oczekiwańWii
0000-00-00 00:00:00

12:20 | Czy rzeczywiÅ›cie gry dla "prawdziwych" graczy nie majÄ… racji bytu na Wii? Red Steel 2, czyli najnowsza propozycja Ubisoftu dla tzw. hardcore'owców znalazÅ‚a zaledwie 50 tysiÄ™cy nabywców w Stanach Zjednoczonych przez pierwsze 12 dni sprzedaży. Dla porównania, najlepiej sprzedajÄ…ca siÄ™ gra marca w tamtym regionie - God of War III - może pochwalić siÄ™ wynikiem 1,1 miliona sprzedanych kopii (w 19 dni).

Reprezentant Ubisoftu powiedziaÅ‚, że jest jeszcze za wczeÅ›nie by osÄ…dzać czy RS2 okaże siÄ™ sukcesem czy nie. "BiorÄ…c pod uwagÄ™, że dane od NPD sumujÄ… sprzedaż tylko z 12 dni i nie obejmujÄ… wszystkich kanaÅ‚ów sprzedaży, czekamy na kompletne, miesiÄ™czne zestawienie, które pokaże nam na czym stoimy." Historia nauczyÅ‚a nas jednak, że raczej nie należy spodziewać siÄ™ poprawy (podobna sytuacja miaÅ‚a miejsce w przypadku Dead Space: Extraction, The Conduit, czy MadWorld).



Red Steel 2 zadebiutowaÅ‚ w Wielkiej Brytanii na 34. miejscu w cotygodniowym notowaniu najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ gier. Dla porównania ostatni hit kasowy Ubisoftu dla casuali - Just Dance - jest w chwili obecnej trzeciÄ… najlepiej sprzedajÄ…cÄ… siÄ™ grÄ… od developera third-party w historii Wii. Z kolei Splinter Cell: Conviction, tytuÅ‚ dla hardcore'owców na Xboxa 360, zadebiutowaÅ‚ w zestawieniu sprzedaży gier w UK na pierwszym miejscu... [Ski]

Kana³ RSS
Kanał RSS
Dodaj komentarz
do tej nowości
Komentarzy: 5
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
ktosik
wtorek, 20 kwiecien 2010r.
w odroznieniu od gier na konsolach hd gdzie sprzedaz w pierwszym tygodniu stanowi zazwyczaj jakies 60% calosciowej sprzedazy danego tytulu, a gry na wii sprzedaja sie latami. nawet te wymienione wyzej produkcje przyniosly zysk wydawcom. Dead Space Extraction przekroczyl obecnie bariere 250tysiecy sprzedanych kopii i nadal schodzi jakies 5k tygodniowo(raprem 30 tysiecy kopii sprzedanych w pierwszym tygodniu). Madworld niedlugo osiagnie 500tysiecy kopii i obecnie w kazdym tygodniu sprzedaje sie w prawie 10 tysiacach(68 tysiecy w pierwszym tygodniu). Conduit dostaje sequel. z ocena sprzedazy to lepiej poczekac przynajmniej 3-4 miechy wtedy bedzie wiadomo. Chinatown Wars tez podobno bylo niewypalem, a juz dawno przekroczylo milion sprzedanych kopii na ds\'ie.
ktosik
wtorek, 20 kwiecien 2010r.
swoja droga just dance w pierwszym tygodniu rowniez kupilo jedynie 25 tysiecy kopii, ale dobra opinia o tej grze spowodowala, ze ludzie zaczeli ja wrecz masowo kupowac.
GILUPL
wtorek, 20 kwiecien 2010r.
Gier hardcorowych na Wii poprostu nie ma sensu robic, taka prawda. Skoro dobre gry hardcorowe na Xa czy PS3 nie maja problemu z przeskoczeniem 5tys czy nawet dobiciem do banki, a jak wiadomo Xow i PS3ek razem wzietych jest mniej niz Wii. Co tu sie oszukiwac... Wii=swietne gry od samego Nintendo + gry dla causali + ogromna biblioteka gniotow niewartych nawet 5zeta. Jak tak dalej pojdzie wszyscy przestana robic hardcorowe gry na Wii.
GILUPL
wtorek, 20 kwiecien 2010r.
Mialo byc z przeskoczeniem \"500tys\" czy nawet dobiciem do banki ;)
ktosik
wtorek, 20 kwiecien 2010r.
ta, a po jakiej ilosci sprzedanych kopii te gry sie zwracaja? 2-3mln? gra na konsole hd kosztuje srednio ponad 30mln$(gry na konsolach hd na podstawie filmow jak Transformers kosztowaly po 20mln$ z tego co potwierdzilo Activision), a kolejne 20-30mln$ idzie na kampanie reklamowa(nawet taki. dla porownania najdrozszymi produkcjami od 3rd party developerow sa Conduit(7mln budzet przeznaczony na produkcje silnika, gry i jej reklame), House of the Dead Overkill(koszty produkcji gry zwrocily sie juz przy 200 tysiacach kopii wiec budzet byl jeszcze mniejszy) oraz pierwszy Red Steel, ktorego ponad 1/2 budzetu(z 12.75mln$, ktore wciaz sa najwyzszym budzetem jesli chodzi o produkcje na wii) poszla na zakup i przeportowanie na wii Unreal Engine 2.5 oraz reklame. gry atlusa na wii przynosza dochody juz po sprzedazy pierwszych 80-100 tysiecy kopii - pokaz mi jedna duza produkcje na ps360, ktora dostala sequel w momencie sprzedazy 200-300 tysiecy kopii? ile firm wydajacych gry na konsolach hd zbankrutowalo w wyniku strat(nawet Rockstar powoli zbliza sie ku upadkowi)? ponad 20...i to w zeszlym roku. to jest biznes i prawda jest taka, ze gry na wii przynosza zyski podczas gdy 80% produkcji na konsolach hd to same straty - Ubisoft sam otwarcie przyznal, ze na jedna produkcje typu Assassins Creed, z ktorej maja spore zyski przypada kilka lub nawet kilkanascie gier, ktore nigdy nie zwracaja kosztow jakie zostaly wlozone w ich produkcje dlatego produkcje gier na konsole hd sa finansowane w duzym stopniu z gier wydawanych na konsolach nintendo. gdyby wydawcy musieli wydawac pieniadze na platformy, na ktorych je zarobili to oferta gier na konsolach hd ograniczylaby sie do corocznych sequeli typu FIFA i NFS.
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!