Sony przedstawia PlayStation Move na GDC!PlayStation 3
0000-00-00 00:00:00
12:00 | Doczekaliśmy się wreszcie ostatecznego potwierdzenia kontrolerów wykrywających ruch od Sony. Znane dotąd jako PS3 wand / arc zostały przemianowane na PlayStation Move. W rozwinięciu newsa znajdziecie też przekaz prosto z GDC, gdzie będziecie mogli obejrzeć jak japoński gigant prezentował nowe gadżety do PS3 zgromadzonym na sali dziennikarzom.
PlayStation Move ma być dostępny w trzech zestawach:
sam kontroler (dla tych, którzy posiadają już kamerkę PS Eye),
kontroler + kamerka + gra (ten bundle ma kosztować ok. 100$),
konsola PS3 + PS Move + PS Eye.
Przedstawiciele Sony przyznali, że lag (opóźnienie) w odwzorowaniu ruchów gracza przez PS Move wynosi jedną klatkę, więc tak naprawdę jest niedostrzegalne. Można to porównać do opóźnienia, jakie towarzyszy graniu przy użyciu DualShocka 3.
W dalszej części konferencji firma zaprezentowała pierwsze gry: Gladiator Duel (walka jeden na jednego) oraz jakiś tenis stołowy - obie prezentowały się bardzo dobrze.
Ciekawe co zaraz napisze
elka. Element - bądź
konsekwentny. Nazywałeś
Wiilota crapem i zabawką
dla dzieci, to chyba PS
Move też uznasz za crapa
co? :). Odnośnie
kontrolerów - zrzynka na
maxa, ale jak kopiować
to tylko dobre rzeczy.
Przecież nawet wibracje
w dualu były kiedyś
skopiowane z pada do N64.
Oby tylko nie skonczyło
sie na zalewie minigierek
jak na wii.
Merlin czwartek, 11 marzec 2010r.
Dobrze że poprawili też
design tych padów bo
wcześniej wyglądały
beznadziejnie.
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
to co zrobilo sony nie
jest nawet zenujace - to
dno dna. przez 4 lata
gadali jak to oni nie
konkuruja z wii i
nintendo jakie to wii
jest denne itd. by nie
dosc, ze podpatrzec i
zaimplementowac podobne
sterowanie w przypadku
sixasix\'a, ktory okazal
sie niewypalem to jeszcze
calkowicie ukrasc i
skopiowac nie tylko
kontroler nintendo, ale i
gry wydane przez Big N.
Move Fighter to ksero Wii
Boxing tyle, ze z dennym
odczytywaniem ruchow(na
tej prezentacji jest
spory 0.5 sekundowy jesli
nie wiekszy lag). Move
Party wyglada jak
kserokopia You\'re in the
Movies od MS. Sports
Champions to dokladna
kopia Wii Sports tyle, ze
graficznie wcale nie
wyglada duzo lepiej od
Wii Sports. moge sie
zalozyc, ze te minigierki
tez nazwa Move Sports. do
tego cale sterowanie
pokazane w innych grach
to zywa kalka tego co
mamy na wii. jesli chca
przekonac ludzi do kupna
ps3 zamiast wii to tego
na pewno nie zrobia
tworzac marne kopie gier
nintendo, ktore zapewne
nigdy nie beda tak
grywalne jak oryginaly.
Nintendo powinno juz
dawno pozwac sony za te
wszystkie patenty i
pomysly ukradzione i
skopiowane przez ta firme
oraz ich deweloperow.
Lewy czwartek, 11 marzec 2010r.
Mnie najbardziej
rozbawiły screeny z
gier. Dobre jest
strzelanie z łuku -
IDENTYCZNE jak na wii.
Nawet tarcze są 100%
takie same :D
HomerLive czwartek, 11 marzec 2010r.
oj oj @ktosik wydaje mi
sie ze ludzie wybiorom
bardziej WII w HD czyli
ps3 ^^ wiem ze jestes tym
wkurzony ale spoko luzzz
heheze ja na bank se
kupie DLA szczelaninek
filmik z SOCOM 4 mnie
tylko do tego przekonuje
Marlon czwartek, 11 marzec 2010r.
Taa wcześniej było
wyśmiewanie wii a teraz
nagle okaże sie że
ps3-boye będą
zachwyceni :).
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
Nie potrzebnie Sony
wprowadza Move, mimo że
z technicznego punktu
widzenia jest lepszy od
gówna jakim jest wilot
jak i również Wii, to
moim zdanie jest to
niepotrzebna
zabawka.Generalnie jeśli
wypuszczą jakieś
sensowne gry i Move
będzie wykorzystany w
pełni, to jestem jeszcze
wstanie przymknąć oko
na to posuniecie
Sony.Podobno Killzone 3
ma obsługiwać efekt 3D
i Move - zobaczymy co z
tego wyjdzie.
voyanek czwartek, 11 marzec 2010r.
Powiem krotko, widac ze
Sony zazdroscilo Nintendo
sukcesu. Po co sie
wysilac jak mozna cos
skopiowac. Tak samo bylo
w przypadku galki
analogowej do pada i
wibracji. Po prostu dno.
HomerLive czwartek, 11 marzec 2010r.
masz racje xbox to dno
sajmon czwartek, 11 marzec 2010r.
Jak to było mówione...
Siedzenie i machanie
przed telewizorem,
kawałkiem plastiku....
co za dziecinada. :)
:):)
GILUPL czwartek, 11 marzec 2010r.
Moim zdaniem Sony
ostatnio dobrze
kombinuje, hehe. Chyba w
tym roku zarzadzi i to
grubo... GT5 w 3D to moze
byc cos, byc moze jeszcze
w tym roku zobaczymy
takie gry jak TLG, K3,
Motorstorm3, Resistance3,
LBP2, Socom4. Do tego
jeszcze PS Move, ktore
moim zdaniem jest bardzo
dobrym posunieciem, az
sie waron spienil, hehe.
Popatrzmy na to z tej
strony, sa conajmniej 3
plusy tego rozwiazania...
po pierwsze machanie
przed telewizorem w HD,
po drugie precyzja
napewno bedzie duzo
lepsza niz na WII, gdzie
trzeba dokupic Wii motion
plus, po trzecie
konwersje z Wii beda
pewnie ladniejsze i
\"bezbolesne\", bo to
przeciez te samo
sterowanie. Hmm, No more
Heroes, Madworld na PS3,
jesli kiedys tak to
bedzie super, napewno sa
szanse duze, bo
developerzy malo
zarabiaja na Wii jesli
chodzi o produkcje
bardziej dorosle, wiec
musza sie \"odkuc\". No i
fajny ex wychodzi jeszcze
na PSN czyli Joe Rider
czy jakos tak, swietna
gra sie zapowiada, stare
czasy wracaja ;). Zaloze
sie, ze na tym nie
koniec, musze powiedziec,
ze Sony ostatnio naprawde
sie stara, popatrzmy ile
gierek dla causali pod PS
Move jest szykowanych,
glowa mala, a wygladaja
duzo lepiej niz Wii
Sports, ktore wyglada jak
gowno i PSx by to
pociagnal, taka prawda.
Xbox R.I.P, to tak dla
wk..wienia
coponiektorych, hehe. Ale
zes sie waron spienil,
dawno cie takiego nie
widzialem, pierwsze w
ch.ja cie zroili z 4xMSAA
w Halo Reach, teraz znowu
z kombajnem przyjetym w
Alan Wake na klate, za
chwile zrobia cie jeszcze
w ch.ja z Metro33 i znowu
cos innego bedziesz
wychwalal, na oncu bedzie
tak, ze tylko Spinter
Cell ci zostanie. Ludzie
kupujcie PS3 jedynego
slusznego nextgena z
budowanym Wii HD w
srodku, hehe. W sumie
przepraszam, bo my
bedziemy machac
rozdzkami, a w natalku to
nawet ku..sem bedzie
mozna... rewolucja jak
ch.j, hehe.
GILUPL czwartek, 11 marzec 2010r.
Zaloze sie, ze PS3
odniesie podobny skces do
swoich poprzedniczek,
naprawde w to wierze... i
zaloze sie, ze za 2 lata
na Xa powoli ludzie
przestana robic gry, a
PS3 jeszcze 5 lat pozyje,
nie wiem tak czuje, Xboxa
zabila przedewszystkim
awaryjnosc, nikt nie chce
miec na chacie przyszlego
trupa i kolekcje
porysowanych plyt.
Pozatym PS3 dostaje duzo
oryginalnch gier jak HR i
juz niedlugo pozamizta z
GOW3 ze swietnym
dubbingiem. Wkrotce Xboxy
szturmem zaatakuja
Allegro, hehe.
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
nie ma to jak fanboje
sony wasza hipokryzja nie
zna granic. vamp, sorry,
ale ksero sony ma w
najlepszym wypadku
dokladnie takie same
mozliwosci jak wii po
podlaczeniu motion plus
patrzac po tym co
zaprezentowano.
sajmon czwartek, 11 marzec 2010r.
Heheheh dobre :) Aż dziw
bierze jak szybko
machanie plastikiem przed
tv stało sie fajne.:) I
jak szybko wydawanie gier
dla casuali stał się
bardzo dobrym
posunieciem:) Teraz tylko
wystarczy poczekać i
machanie ku....sem
równie szybko stanie
się fajne wśród
posiadaczy sony:)
GILUPL czwartek, 11 marzec 2010r.
Waron jest mala roznica
miedzy wiilotem, a
rozdzkami, nie wiem czy
zauwazyles... tak brak
kabla, niby bzdura, a
jednak nie czujemy sie
uwiezieni, hehe. Wogole
Nintendo poszlo po
najmniejszej lini oporu,
Wii to poprostu Gamecube
tunning z willotem i
grucha plus niepotrzebny
kabel. Pozatym sterowanie
na Wii jest malo
precyzyjne, Wii Sports1
to porazka, graficznie to
kupa, a sterowanie nie ma
nic wspolnego z
dokladnoscia. Nie wiem
jak Wii Sports2 z Wii
montion plus, bo nie
gralem, no ale widac, ze
dodatek ten powinien byc
od samego poczatku. Takze
fakt faktem Sony
nieladnie kopiuje od
Nintendo i to trzeba
przyznac, ale szczerze co
mnie to obchodzi, mnie
gracza? Niedosc, ze jest
mnostwo swietnych gier to
jeszcze dostaniemy
kolejna \"duza porcje\"
swietnych gier, czy to
nowych, czy to z Wii, nie
mi robi roznicy. Ale ja i
tak czekam na 3D, wlasnie
zbieram na TVka, przed
swietami w grudniu sobie
moze kupie, kiere G25
Logitecha juz mam,
jeszcze tylo GT5 i bedzie
masakra ;). Kurde nie
wiedzialem, ze tyle
gierek przygotowuja pod
PS Move, super.
voyanek czwartek, 11 marzec 2010r.
Nintendo ma paten na
wylacznosc .Kontroler
ktory kozysta z
akcelerometrow albo innej
techniki wykrywania ruchu
i sluzy do sterowania w
grach wideo. Wyraznie
napisane w patencie.
Smiac to sie dopiero
bende jak Nintendo poda
Sony o lamanie ich
patentu. Juz widze mine
szefow Sony jak benda
musiec wycofac to
badziewko z produkcji i
ze sklepow. Oj jeszcze
bedzie sie grubo dzialow
tym temacie zobaczycie.
voyanek czwartek, 11 marzec 2010r.
Zapomnialem dodac ze nie
wazne jest to ze Sony
skozystalo z innej
technologi by uzyskac cos
ala Wii Mote tylko liczy
sie zalozenie ogulne do
czego zostanie
zastosowany ich produkt.
To dla tych ktorzy mysla
ze jesli zastosuje sie
inna technologie to niby
nie lamie sie praw
patentowych innego
produktu opartego na
calkiem innej koncepcji
dzialania lecz sluzacego
do tego samego. (kontrola
gier za pomoca ruchu)
GILUPL czwartek, 11 marzec 2010r.
Co sie bedzie dzialo
voyanek? Sony po porazce
z Imersion z wibracjami
nie jest juz takie
glupie, maja tez swoich
adwokatow i znaja prawo,
pewnie ich rozdzki jesli
chodzi o sposob dzialania
pod wzgledem
technicznym/elektroniczny
m sa inaczej rozwiazane
niz wiilot. Zreszta swoja
droga slyszalem, ze
Imersion to firma, ktora
patentuje wszystko co sie
da, nic tak naprawde z
tym patentem nie robiac,
a pozniej wloczy sie po
sadach. Chociaz kto wie.
moze Nintendo bedzie
chcialo cos zarobic i
zlozy sprawe do sadu, ale
nie wiem czy ma jakies
szanse, byc moze tak?
Mnie bardziej jara 3D niz
te rozdzki szczerze, ale
od przybytku glowa nie
boli, szczegolnie ze
wydaje mi sie, ze na PS3
beda lepiej wykorzystane
i beda lepsze gry. Takie
SMG na Wii czyli
najlepsza gra prawie nie
wykorzystuje wiilota, bez
tego by sie obeszlo.
Teraz widze, ze nie ma
sensu dla Nintendo
wypuszczania Wii HD,
chyba musza wymyslic cos
innego, hehe.
Liton czwartek, 11 marzec 2010r.
Wy w ogóle
czytacie/oglądacie te
newsy? By Move działało
- potrzebna jest kamera,
która śledzi ruchy tej
zabawki - było to
mówione milion razy do
tej pory + wspomniane w
artykule innym, gdzie
wymienione były zestawy.
Wii używa akcelerometra,
więc jak można
oskarżyć tutaj ich o
patent, skoro działa to
inaczej? Dzieci, dzieci..
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
@ktosik - Wii to jest
żenada, teraz mam
pytanie - czy jest jakiś
większy sens
wypuszczanie przykładowo
Wii HD, lub całkowicie
nowej konsoli bez jakiś
większych zmian, nie
wliczając w to HD.
Nintendo jeśli będzie
chciało dalej wojować
rynek, to będą musieli
zrobić mocniejszych
sprzęt od Sony,
Microsoftu i jeszcze
czymś nas
zaskoczyć.Weź przestań
ktosik, myślisz że ich
kontroler jest na tak
żenującym poziome co
wilot ? tam będzie
wszystko lepiej
funkcjonowało i mogę
się założyć od teraz,
że mam rację, co nie
zmienia faktu, że i tak
nie jest mi potrzebny ten
kontroler, bo mnie takie
rzeczy nie kręcą
zbytnio.
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
Sony przeciwieństwie do
zabawki Nintendo ma
więcej do zaoferowania.
Przede wszystkim :
świetną grafikę w HD,
ekskluzywne gry - gdzie
takie Microsoft może
tylko pomarzyć o takim
czymś, Blu-ray, darmowy
internet i teraz Move, 3D
- mając wybór pomiędzy
beznadziejnym Wii a ps3,
to zdecydowanie więcej
daję Sony.
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
tak wiemy vamp jestes
fanbojem sony i nie
musisz sie nam tlumaczyc,
ale nie kazdy kupujac
konsole DO GIER mysli
tylko o tym, by odtwarzac
na niej filmy na nosniku,
ktory jest przezytkiem.
do tego nikt na ps3 nie
chce robic ekskluzywnych
gier w przeciwienstwie do
360tki i wii, bo wszyscy
wiedza, ze ps3 jest
martwe(sarkazm). widzisz
i can do that too.
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
vamp, przeciez fakty sa
takie, ze deweloperzy sa
zmuszani do pracy na ps3
i gdyby nie to nie
mialbys w co grac. sony
po prostu chwyta sie
wszystkiego zeby sprzedac
te kilka konsol;)
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
@ktosik - tak wiem, że
jesteś fanboyem
Microsoftu i
rozpoznawalny w całej
Polsce, co w pewien
sposób budzi we mnie
respekt, bo nie każdy
jest tak zdolny jak
ty.Przeżytkiem to jest
DVD, które pokazało
swoją moc w Final
Fantasy 13, gdzie gra
chodzi w rozdzielczości
576p jak i również
filmiki CGI, toż to
żenada.Rzeczywiście
x360 ma świetne gry
ekskluzywne, które są
na PC i pierwszy lepszy
fanboy Sony może w nie
zagrać na swoim PC, ale
zaraz wyskoczysz, że
kogo stać na wypasionego
PC - \"powiem że
każdego\", tak samo jak
każdego stać na ps3.
Zrozum, takie Wii to jest
wchodzenie komuś w pupe
z wazeliną, gdzie
konsola jest nieco lepsza
od wcześniejszej
generacji, a był i jest
sprzedawana za cene
absurdalną jak na taki
krapowy sprzęt.
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
ciekawe czemu nie piszesz
o tym okropnym lagu jaki
ma Move - mozna zapomniec
o graniu w jakiekolwiek
gry akcji. Move Fighter
idealnie to pokazuje
kiedy konsol odczytuje
wykonywanie ciosow
dopiero po ich
zakonczeniu - sam wiimote
jest bardziej precyzyjny
od tej podrobki. roznica
w dzialaniu wiimote\'a i
podrobki jest taka, ze
wiimote ma akcelerometr i
podczerwien, a podrobka
akcelerometr i czujniki
wykrywane przez eye
toy\'a(dlatego ta bzdurna
lampka musi sie caly czas
swiecic - bez tego nie
zostanie wykryta. zycze
powodzenia w ladowaniu
tego czegos co 20 minut).
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
Vamp, rozumiem w takim
razie, ze jak kazdy
polski gracz masz
najnowszego peceta z i7,
karta nvidia z DX11,
przynajmniej 8giga ramu
za jakies 5+ tysiecy
zlotych, prawda?
przypominam, ze trzeba
miec takiego peceta by
zagrac na ustawieniach
porownywalnych z 360tka.
Czy ja o czymś nie wiem?
Czy nVidia wydała już
kartę graficzną zgodną
z DX11? Z tego co wiem to
Radeon narazie potrafi. I
kompa wypisałeś
takiego, że ja pierdziu.
Są praktycznie 3 bądź
4 gry, które
wykorzystują DX11. Ja
gram w Shifta na znacznie
gorszym kompie z
rozdziałką 1280x1024 w
60 klatkach i graficznie
powalam to samo co na
konsolach. Przypominam,
ze trzeba mieć takiego
peceta by zagrac na
ustawieniach
porownywalnych z 360tka.
To już ci udowodniłem,
że w żadnym wypadku nie
trzeba. Wydać kase na
takiego kompa co ty
podałeś to szkoda kasy
ponieważ: Programiści
programują na dwa
rdzenie. Nawet z Quadów
nie potrafią wykrzesać
mocy podczas gdy na siłe
już jest wpychany
Nehalem. 8GB RAM to
kolejna bzdura jaką
słyszałem. Wystarczy
3GB bez problemu max 4GB.
Karta nVidia GTX260 też
nieźle sobie radzi
narazie. Z tego co wiem
to BC2 ma zalecaną
właśnie tą kartę tak
więc jak widzisz.
Dopiero teraz. Podałeś
bzdury, na których co
ważniejsze się nie
znasz i chcesz kit
wcisnąć? Może innym
wcisnąłeś lecz nie mi
i każdy kto się choć
troszeczkę zna nie da
się nabrać. Vamp
powiedział dobrze, że
fanasy PS3 mogą sobie
pograć w takie gry jak:
ME2, Metro2033 itd. itd.
Nie wiem na co się
rzucasz. Na to, że
prawdę powiedział? To,
że nie wszyscy mają
kompa, który pozwala
pograć na max nie
znaczy, że nie zagrają
i nie przejdą danego
tytułu, a o to w tym
chyba najbardziej chodzi.
Czyżbym się mylił?
Pozdro :)
x czwartek, 11 marzec 2010r.
Waron nie jest normalny.
Dyskutujecie jeszcze z
tym typem? zenua
powiem tak , nie byłem
dobrze nastawiony na move
ale po obczajeniu
materiałów z SOCOM4
diametralnie zmieniłem
zdanie i pomyslałem
sobie hmm to może sie
udać!!! A do tego U2 i
K2 tez dostanie tą opcje
sterowniczą move ok
napewno sie obczai . A
ty
@ksiegowy/ktosik/waronek
Pizgnij sie w ten głupi
łeb ośle! @Piotrus
szkoda ze tobie Natalek
da same popierdułki bo
o konkretach możesz
zapomnieć do grania z
natalkiem wiec prosze cie
nie sap człowieku.
Anthermil czwartek, 11 marzec 2010r.
\"pomyslałem sobie hmm
to może sie udać!!! \"
- to sie już udało
(patrz Wii)
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
@ktosik - zrozum jedną
zasadę - Microsoft traci
na tym, że dopuszcza
swoje pseudo ekskluzywne
gry na PC, bo jeśli by
szanował swoich graczy,
to by gry zostawały na
x360 i by więcej
zarobił na swoim
sprzęcie, a tak - to
nawet Sony zarobi na
swoich laptopach, czy
też inna firma. Mały
Bill pokazuję wam
środkowy palec i robi z
wami inne nieprzyzwoite
rzeczy, ale jak widać -
jest wam z tym dobrze.
No ok @athermil lecz ja
nie mam na myśli tych
smiesznych popierdułek z
Wii one mnie kompletnie
nieinteresują ,ja
czekałem na konkrety w
sprawie Wielkich
produkcji na miare K2 U2
czy Socom4 i własnie
się doczekałem i na
dodatek znikome
opóznienia owego
kontrolera napawaja
optymistycznie baaa aby
nie powiedzieć WOW
będzie grubo :).
Chętnie zobacze jak to
działa w GOW3 :))) .A
co do Wii to ta konsola
ma już pozamiatane
heehe zgon na miejscu
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
HMM, przykro mi, ale
takie sa wymagania Metro
2033 i to dla ustawien
porownywalnych z 360tka
lub wyzszych. to nie ps3
gdzie 2-3 letni komp
wyciagnie taka oprawe, a
mocny sprzet i gry
wymagajace mocnych
maszynek. sam i7 w
porzadnej wersji to
wydatek minimum
1600-1800. jako, ze Metro
2033 bedzie wspierane
tylko i wylacznie przez
nvidie musisz rowniez
kupic najnowsza karte
graficzna, a koszt tych
kart to grubo ponad 2
tysiace zlotych. dolicz
sobie rowniez wymiane
dysku na SSD albo taki o
predkosci minimum 10k
rpm(kolejne minimum
500-600zl za dobry dysk).
wspomnialem juz o
porzadnej plycie
glownej(800+ zl) i
pamieci ram DDR3(500+
zl). no, ale to tylko
szczegoly, bo przeciez
kazdy posiadacz ps3 ma
kompa za ponad 6 tysiecy
zlotych, prawda?
ktosik czwartek, 11 marzec 2010r.
Vamp, facepalm.
przepraszam, ale MS ma
dwie platformy Windows i
Xbox 360. o ile mi
wiadomo to wszystkie gry
pc/360 sa windows-only
wiec co z tego, ze mozesz
sobie je odpalic na
minimalnych ustawieniach
na laptopie sony? robisz
to na systemie
operacyjnym windows,
ktory kupiles. elus,
gdzie ty widzisz to
znikome opoznienie, bo ja
tam widze prawie
jednosekundowy lag i to w
kserze Wii Boxing gdzie
nic sie nie dzieje i mamy
jedynie dwie osoby w
prostym zamknietym
pokoju(czyli cos co nawet
ps2 by pociagnelo). z
tego co pokazywali to
taki Socom 4 ma widoczne
autocelowanie - wyraznie
widac duzy obszar na
srodku ekranu, po ktorym
automatycznie porusza sie
celownik(ty jedynie
strzelasz). jestes
hipokryta nie z tej ziemi
patrzac na twoje teksty.
Vamp czwartek, 11 marzec 2010r.
@ktosik - Windows to
oprogramowanie, a nie
platforma do grania.
Mały Bill nie wypuszcza
na rynek PC firmy
Microsoft. Smutne jest
to, że Bill z masonerią
jest tak potężny, że
ktoś inny, kto by
chciał zawojować
Windowsa nie miałby zbyt
dużych szans.Gra
ekskluzywna, to taka gra,
która ma sprzedać
konsole, a nie nowe karty
graficzne, ramy itp itd.
Zresztą, co to za gra
ekskluzywna, która daję
mi wybór - PC lub x360.
Sony z każdą gierką na
wyłączność poszerza
sobie grono graczy, a u
konkurencji niekoniecznie
tak jest.Dobrze wiesz,
że masz możliwość
kupna laptopa specjalnie
przystosowanego do gier i
niekoniecznie jesteś
zmuszony, aby grać na
minimalnych
detalach.Wiem, że prawda
boli - zostałeś jako
gracz oszukany, bo
zamiast o was dbać i
szanować, to najgorszy
fanboy Sony dzięki
takiej, a nie innej
polityce Billa - zagra
sobie w twoje pseudo
exy.Nie ma sensu bronić
kogoś kto pokazuję Ci
środkowy palec - ten
facet z masonerii myśli
o sobie i o pieniążkach
- on Cię nie kocha.
sajmon czwartek, 11 marzec 2010r.
Jaki środkowy palec? Czy
ktoś Cię zmusza do
kupowania xboxa? Czy
ktoś Cię zmusza do
kupowania gier na x?
Wyluzuj człowieku to
Twoja wolna wola chcesz
kupuj nie chcesz nie
kupuj. Z resztą
idiotyczne jest
podejście niektórych
ludzi nie kupię tej gry
bo jest na innych
platformach. Moim zdanie
takie osoby albo są w
wieku 13-18 lat albo
mają jakiś problem. Bo
konosla nie służy im do
rozrywki ale do
przechwałek.
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
Vamp, lecz sie czlowieku.
to juz nie hipokryzja a
zwykla schizofrenia.
przypominam, ze w cenie
100$ dostaniemy jedynie
jedno dildo ze swiecaca
kulka. zestaw dla jednego
gracza wymaga drugiego
wibratora i podrobki
nunchuck. czyli wychodzi
na to, ze cena zestawu
dla jednego gracza rowna
jest cenie nowego wii z
dwoma grami i wii motion
plus(ba za ta cene mozna
kupic 2 zestawy wiimote z
motion plus i
bezprzewodowa grucha).
zabawne, ze jakis fanboy
sony podal bezprzewodowy
nunchuk za glowny powod
\"lepszosci\" podrobki
sony kiedy bezprzewodowe
nunchuki sa dostepne na
rynku tak od jakiegos
roku jesli nie dluzej.
zabawne jak fanboje sony
teraz probuja dowiesc, ze
poruszanie pilotem jest
super, ale tylko na ps3
mimo, ze to co
zaprezentowalo sony to
dokladne kopie gier, w
ktore mozna grac od
ladnych 4 lat na wii. ps3
- it only does what WII
been doing since 2006.
\"Vamp, lecz sie
czlowieku. to juz nie
hipokryzja a zwykla
schizofrenia\" miałes na
mysli siebie KOLEŚ
@waron ! Wez człowieku
skończ pisac brednie
idz strzel se kupe w
klozecie wiekszy pozytek
z ciebie będzie :////
Ile mozesz pisać
kłastwa farfloclu !!Qaaa
jak długo jeszcze
bedziesz KłAMAĆ !!!
Masz naprawde jakies
urojenia stary , podaj
lepiej numer telefonu do
starych ,trzeba cos
zrobic z tobą bo
jeszcze troche i bedzie
po ptakach ! mózg ci juz
siada a co bedzie za
kilka lat MASAKRA widac
internet i fora nie sa
dla wszystkich.
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
lol, prawda jest taka, ze
Move to jedno wielkie G.
Move Fighter pokazal to
dokladnie, a z tego co
napisali dziennikarze,
ktorzy testowali Move w
roznych grach wyglada to
gorzej od tego co
oferowalo Wii w 2006
roku. Move jest podobno
tak kiepski, ze jeden z
dziennikarzy porownal
zaprezentowane gry i jego
mozliwosci do tego czym
zasypali wii niezalezni
wydawcy zaraz po starcie
tej konsoli - czyli
szybkie porty starych
gier jak Prince of Persia
lub tez kolekcje
minigierek stworzone w 2
miesiace przez 2 osoby
wypuszczane przez Data
costam. wiekszosc nazwala
Move \"gimped Wiiremote\"
- to chyba wystarczy za
\"rekomendacje\".
Piotrek piątek, 12 marzec 2010r.
LOL i kto to mówi.
Element ty sie lepiej nie
wypowiadaj bo ilość
kłamstw z twojej strony
jest nie do policzenia.
Co, teraz nagle machanie
pilotem jest super? Przez
ostatnie dwa lata
polewałeś z wii jakie
to dziecinne i w ogole a
teraz krzyczysz \"WOW\"
na PS Move? Hipokryto.
Głupka udajesz i niby
nie wiesz że na wii jest
masa poważnych gier
które wykorzystują
wiilota do normalnego
grania? Nie takich jak
wii sports, ale
normalnych gier dla
hardcorowców. Co
tymczasem pokazało sony?
Właśnie mase
głupkowatych gier
pokroju wii sports itd,
totalne ksera. I sorry
ale jeśli coś takiego
wychwalasz a
równocześnie jedziesz
po wii to jesteś
śmieszny. // Vamp - o
tobie już nie wspominam.
Chyba najwiekszy fanboy
sony na tej stronie.
Żal, Żal i jeszcze raz
ŻAL. Pseudo exy? Pokaż
mi forze 3, alan wake,
banjo kazooie, fable czy
wiele innych gier na
innych platformach?
Śmieszny jesteś i tyle.
A to że developerzy
3-party wypuszczają
swoje gry i na pc (vide
Splinter Cell) to jest
oczywiste. Podobny ruch
był kiedyś w przypadku
tomb raidera. TR był
exem na PSX ale
wychodził i na PC.
Pytanie tylko co to
obchodzi graczy
konsolowych? Ja np.
jestem konsolowcem i pc
nie tykam. Już to widze
zresztą jak ty będziesz
grał w splintera na PC
hipokryto. Masz sprzecik
który go pociągnie na
normalnych detalach
płynnie? To chętnie
powymieniam sie z tobą
wrażeniami na temat gry
po jej premierze. //
Podsumowując, stado
hipokrytów. Nagle
machanie pilotem jest
super a do tej pory przez
lata było wyśmiewane.
Brawa dla wszystkich
osób z podobnymi
teoriami.
sajmon piątek, 12 marzec 2010r.
Nie, nie Piotrek. Mylisz
się. Machanie pilotem
przed tv jest fajne tylko
i wyłącznie przy
PS3!!!!!!!! Tylko i
wyłącznie tam!!!!! I
mase skserowanych gier
dla casuali(też
wysmiewane) też są
fajne tylko na PS3. A
wiec podsumowując
machanie plastikiem przed
tv zrobiło się fajne,
ale w wypadku natala,
machanie łapkami przed
tv nie jest fajne.
Przypuśćmy że za 2,3
lata cos ala natal pojawi
się na PS3 .... co
wtedy? sytuacja się
powtórzy i machanie
przed tv łapkami będzie
ok:) To jest właśnie
hipokryzja. No chyba, że
wyśmiewanie wiilota
przez pare lat było
oznaką zazdrości?:)
Vamp piątek, 12 marzec 2010r.
Ktosik/ piotrek/sajmon -
jesteście zabawni, ale
za takie coś was kocham.
Nie rozumiem - czemu
bronicie Billa, gdy wy
stoicie w jego obronie,
to on prawdopodobnie z
Romanem Polańskim w tym
czasie zabawia się z
jakaś
małolatą.Powtarzam
jeszcze raz, że Move
jest tyle wart, co
beznadziejne Wii i jest
tyle wart, co was
rozpaczliwy bełkot -
wiem, że co niektórzy
by chcieli zaklinać
rzeczywistość, ale wam
to nie wychodzi.Piotrek,
to co ty napisałeś, to
już hipokryzja w
hipokryzji ty Hipokryto.
Przecież ja tu piszę o
pseudo exach, a Forza 3
to prawdziwa z krwi i
kości gra ekskluzywna,
to w czym problem -
myślę, że z
nadinterpretacją.Będąc
na waszym miejscu byłoby
mi przykro, że Bill
dopuszcza do takich
żenad - jak dodatki
tymczasowe, albo te wasze
śmieszne exy i później
można z was się
nabijać.Powtarzam
jeszcze raz - nie
łudźcie się, że
stojąc po stronie Billa,
którego dnia wam zapuka
do waszych drzwi i da wam
wieczną gwarancje na
x360.Pewnie większość
z was życzy mi, aby
udławił się padem od
xboxa lub przegrzał się
jak x360 i załapał
zawieche - po co mnie
atakujecie ? nikomu nie
są potrzebne kwasy i
nienawiść. Tylko
przestawiłem swój punkt
widzenia i tyle w tym
temacie.
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
co za glab. idac twoim
tokiem myslenia ponad
polowa ekskluzywnych gier
na ps3 nie jest
ekskluzywna jako, ze ma
swoje odpowiedniki na
psp.
Vamp piątek, 12 marzec 2010r.
@ktosik - nie, nie masz
racji, bo gry na psp nie
są takim samymi
odpowiednikami, co wersja
z x360 na PC - tylko że
z lepszą grafiką.
Zresztą Sony nie jest
dla siebie konkurentem i
poszczególne gry są
utożsamiane z ich
marką, co nie można tak
powiedzieć o x360, bo
tam to nawet Sony zarobi
na ich grach.Ktosik to co
napisałeś jest
śmieszne, ale tąpiący
brzytwy się chwyta.
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
ja mam psp jak wiekszosc
posiadaczy 360tek wiec
takie gry jak resistance,
LBP, Modnation Racers,
GT5, Socom, Ratchet itd.
nie sa dla mnie i dla
innych ekskluzywne skoro
mam je na psp.
sajmon piątek, 12 marzec 2010r.
Vamp o co Ci chodzi?
Bronić Billa? Człowieku
opanuj się.Poza tym
siła argumentów
poraża.
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
\"Zresztą Sony nie jest
dla siebie konkurentem i
poszczególne gry są
utożsamiane z ich
marką\". rozumiem, ze
gry pc/360, ktore
wychodza na pececie w pod
szyldem \"Games for
Windows\", dzialaja tylko
pod Windows\'em, ktory
jest wlasnoscia
Microsoftu, korzystaja z
uslugi sieciowej Windows
Live, ktora jest
wlasnoscia Microsoftu -
rozumiem, ze to zupelnie
inna sytuacja wedlug
ciebie. w takim razie z
kim konkuruje MS w tym
wypadku, oswiec mnie bo
jestem ciekaw z kim moze
konkurowac MS
dostarczajac jedyny
system operacyjny, z
ktorym te gry sa
kompatybilne?
Takie wymagania? powiem
jedno. Tego crapa na PC
nikt nie kupi. Kto
widział takie
wymagania!!! Grafy
Crysis\'a nie pobiję to
raz. Dwa to to, że po
wymaganiach wiem, że to
jedno wielkie gówno
będzie i tyle. Zrobili
słabą optymalizajcję i
tłumaczą się
wymaganiami. Tak samo
było z GTA4. Takie
wymagania i gra
porównywalna z X360? Czy
ciebie chłopie wali? Za
te wymagania gra powinna
powalić na kolana
Crysis\'a z palcem w
dupie. Zjebali port i to
jest zasługa takich a
nie innych wymagań.
Podałeś jedną grę na
razie. Podaj resztę.
Czekamy. Jestem pewien,
że zjebali
optymalizację na
całego. takie jest moje
zdanie i nie zmienie go.
Gra będzie miała setki
patchy. Właśnie takim
czymś zniechęcili nie
jednego kupca swojego
crapa. Widziałem filmiki
i powiem jedno. Gra
rewelacyjnie nie wygląda
niestety. Przykro mi ale
to będzie crap na całej
linii. Pozdro ktosik.
CRAP CRAP i jeszcze raz
CRAP. Sami znawcy
mówią, że grze daleko
do starego już
Crysis\'a. Buahahaha. SYF
jak ujjj...
Vamp piątek, 12 marzec 2010r.
@ktosik - przecież
Resistance na psp, to
całkiem inna gra, tak
samo Killzone i wiele
innych gier [czytaj -
inna historia, inny
widok, gorsza grafika,
mniej opcji]. Owszem,
można się przyczepić
do Little Big Planet, ale
to wersja jest uboga, te
gry na psp nie są tak
wypasione jak wersje
PC-towe.Nie możesz
zrozumieć, że Bill z
masonerią jest tak
potężny i nikogo innego
nie dopuści do koryta.
Dałbym sobie rękę
uciąć, gdyby była
możliwość
zainstalowania innego
oprogramowania, które by
nie sprawiało jakiś
większych kłopotów i
byłby mniej awaryjny
niż Windows, to wielu
ludzi by zrobiło
przesiadkę.Wasze
argumenty nie trafiają
do mnie w żaden sposób
i są śmieszne.Chcecie
wmówić innym, że
jeśli jest
oprogramowanie Windows w
PC, to od razu należy do
Billa, innym razem
chcecie wmówić, że PC
nie jest platformą do
grania, albo kogo to
obchodzi, że u góry
jest tag z PC, bo i tak
nikogo nie stać - aby
zagrać na wysokich
detalach.
Aha jeszcze jedno. ktosik
- Czy ty w ogóle
grałeś na kompie w
jakąś porządną grę?
Taką z roku 2009? Raczej
nie. Każdy twój post to
przepisywanie żywca tego
co jest na innych
portalach. Wiedzy nie
masz w ogóle. Czyli, że
co? Jak będe miał Intel
Core i7 o taktowaniu 2.66
to pogram na maksymalnych
tak? A jeżeli będe
miał Intel Core 2 Quad
Q9650, który jest
taktowany zegarem 3.0GHz,
który ma tyle samo
pamięci LCache 12MB co
i7 2.66 to już nie
pogram na maksymalnych?
Taaa... Problem w tym,
że Quad Q9650 jest
lepszy w grach i na
dodatek lepiej się
kręci od i7 2.66GHz.
Łykasz wszystko jak
młody pelikan i taka
jest prawda. Bo napisali
i7 to musi byc i7. Co z
tego, że masz lepszego
Quada. Psss... Teraz z
głowy podam 3 gry,
które wykorzystują
Quady: Unreal Tournament,
GTA4 oraz BC2. Tak od
razu potrzeba Core i7?
Nie nie potrzeba. Prawda
jest taka, że Core i7
sprzedaje się fatalnie
bo powiedzmy sobie
szczerze. Nie było gier,
które wykorzystuja Quady
tak więc po co kupować
i7, a z nim nową płytę
główną Socket 1366 i
RAM DDR3, które są
drogie w porównaniu z
DDR2. Nie opłaca sie w
ogóle. Nie wiem nie
orientuję się, ale czy
GeForce GTX480 trzeba
podłączyć pod i7? W
sensie czy jest S-1366?
Wypisują wymagania,
żeby znaleźli sie
głupcy i kupili ten
sprzęt. Może mają
umowę z Intelem itd.
Nikt sie tego nie dowie.
Ja mam marnego Quada
Q8200 4GB RAM i GeForce
9600GT i gra FarCry 2
chodzi mi na
UltraWysokich z AAx4 w
rozdziałce 1280x1024 w
50 - 70 klatek. NFS Shift
ta sama rozdziałka AAx8
i mam ponad 55 klatek.
Tylko GTA4 i Crysis mi
mulą, ale one mają
zrypaną optymalizację.
Przykładowo złozyłem
kompa: Core 2 Quad Q9650,
4/6GB RAM 2x GeForce
GTX285. Praktycznie komp,
którego nie trzeba
wymieniać długi czas.
Takie Metro 2033
chodziłoby mi na
maksymalnych
ustawieniach, ale jest
pokichane DX11, które
zmienia wodę oraz
tekstury są ciemniejsze
niż w DX10.1. To ja sie
pytam. Czy dla takich
różnic musze kupować
od nowa wszystkie
części skoro na DX10.1
zagram na max w ok.50
klatkach? Raczej takich
różnic podczas
rozgrywki nie zauważe.
Jeżeli takie jest twoje
myślenie, że piszą i7
to ja muszę mieć i7 to
powodzenia życzę. Na
DX10.1 na Full i tak
będe miał grafę
znacznie lepszą niż to
samo na X360. Mam
nadzieję, że ktoś mnie
rozumie. Pozdro :)
ktosik piątek, 12 marzec 2010r.
zanim sam cos napiszesz
to sprawdz swoje
\"informacje\" twoj
Quadcore i karta
graficzna ledwo starczaja
na wymagania
rekomendowane zebys mogl
sobie gre odpalic na
standardowych
ustawieniach. wiesz czemu
Far Cry 2 i Shift ci
chodza na najwyzszych
ustawieniach? bo to porty
z konsol i nawet na
najwyzszych ustawieniach
daleko im do gier
pisanych dla peceta, a
Metro 2033 wlasnie taka
gra jest. poza tym
sprawdz sobie screen\'y z
wersji DX11 - graficznie
zdecydowanie lepiej
wyglada od Crysis\'a.
wiesz czemu potrzebne ci
i7? bo na wysokich i
maksymalnych ustawieniach
poza uaktywnieniem
wszystkich mozliwosci
DX11(i nie to nie tylko
popierdolki jak mowisz -
dowiedz sie czegokolwiek
o DX11 zanim zaczniesz
cokolwiek pisac), ale i
lepsza fizyke PhysX
specjalnie przygotowana
dla tej gry - z opinii
osob, ktore graly wynika,
ze jest to najladniejsza
gra pecetowa jaka do tej
pory zostala wydana. 4A
Games pracowali nad gra
razem z ludzmi z Nvidii
zeby wycisnac maksimum z
tej gry i engine\'u(choc
pewnie jak gre wypuszcza
to moderzy jeszcze gre
podkreca). podobnie jest
w przypadku Napoleon:
Total War - do
maksymalnych ustawien
musisz miec cos wiecej
niz Quad Core. jesli
zajmujesz sie grafika to
rowniez 6 rdzeni robi
spora roznice.
Tak tak. Widziałem juz
S.T.A.L.K.E.R\'a jak i
Dirt\'a 2 w DX11 i
DX10.1. Były screeny
porównawcze i tylko
tekstury były
ciemniejsze. Jeżeli
chcesz wykorzystać w
pełni funkcje Cuda i
PhysX, które ja także
mam, a które w prawie
żadnej grze nie są
wykorzystywane trzeba
mieć kompa, który
jeszcze nie wyszedł bo
zabierają do 25 klatek.
Obraz jest stanowczo
poprawiony lecz nawet jak
będziesz mial w grze
60klatek po włączeniu
tych cud nowinek bedziesz
miał 35 także wątpie
aby ktokolwiek to
włączał, ale to
zapewne wiesz. Testowali
to na dwóch GeForce\'ach
GTX295 i mieli na
pokładzie 6GB RAM-u. I
tak nic nie pomogło.
Też to słyszałem, że
nVidia blablabla. Z tego
co widziałem Crysis\'a
nie pokona. W sumie mają
szczęście, że
CryEngine3 jak i
Crysis\'a 2 robią na
konsole. GTA 4 to też
port z konsol i co? I
nikomu na max nie chodzi
także skończ. Robią to
z nVidia dlatego zapewne
w zalecanych jest nVidia
GTX480 jak i Intel Core
i7. Trzeba napędzać
sprzedaż tego sprzętu.
Aaa odnosiłeś się do
X\'a w tej grze. Więc
wiedz, że na DX9 ta gra
wyglądałaby lepiej niz
na X\'a. Aha z moim
sprzetem nie odnosiłem
się do pożal się Boże
Metra2033, które ma
wymagania zawyżone i
grafika nie będzie tego
odzwierciedlała (mogę
się założyc) tylko do
gier stosunkowo nowych,
które chodzą na moim o
wiele wiele gorszym
kompie na MAX, a ta gra
chodziłaby mi na LOW?Kto
wie. Jak znam życie to
ta gra będzie częściej
piracona niż kupowana.
Crytek też sie na tym
przejechał. Aaaa i
jeszcze jedno. Nie wiem
jak poznasz która grafa
jest lepsza. Bo w ciemnym
metrze za dużo nie
zobaczysz natomiast w
Crysis jest przyroda.
Tylko te fragmenty
widziałem. Było ciemno
i wąsko. Nie wiem nie
siedze w tej grze. Ona
będzie liniowa? Będzie
gdzieś jasno? Wyjdzie
się na powietrze? Pozdro
:)
W sumie to nie to
chciałem pisać. Piszesz
mi o i7, a ja chcę ci
udowodnić, że sama
nazwa i7 to nie znaczy,
że to super procesor.
Podałem przykład dwa
posty wyżej. Nehalem
jest bezkonkurencyjny
jeżeli chodzi o
wydajność ogólną.
Bije wszystkie procki o
blisko połowę,
natomiast w grach jest co
najmniej b.dobry
ponieważ najlepszy z
Quadów czyli wspomniany
przeze mnie Q9650 jest
nieznacznie gorszy
wydajnościowo w grach od
Nehalema taktowanego na
3.0. Jest znacznie
droższy od Q9650, ale
tak naprawdę niewiele
lepszy. Problem w tym,
że i7 to S-1366,
natomiast Q9650 to S-775
i wszystko zmierza
właśnie do S-1366.
Niestety sądzę, że
jest to wymuszone
ponieważ Intel myślał,
że wszyscy się rzuca na
nowe \"bezkonkurencyjne\"
procki, a w
rzeczywistości nie
okazały się takie super
naj naj tylko trochę
lepsze od najmocniejszego
Quada. To na pewno nie
był strzał w dychę. Za
jakieś 2 lata będzie
opłacało się kupić i7
lecz nie teraz. Tylko
stracisz kase bo nie są
wykorzystywane w żaden
porządny sposób. Bo
jakieś 5 gier to
wykorzystuję. To bzdura
i tyle jest. Z DX11
zgodzę się, ale do
wykorzystania potencjału
DX11 nie jest potrzebny
Core i7, który na chwile
obecną jest gówno wart
i producenci gier
wpychają go na siłę.
Jeżeli tego nie widzisz
to trudno. Namawiać cię
nie będe. Pozdro :)
x sobota, 13 marzec 2010r.
ALE WARON WIE LEPIEJ!! :)
Nie kluc sie z nim.
Vamp sobota, 13 marzec 2010r.
Dajmy chłopakowi
odpocząć, bo argumenty
mu się skończyły.
Zapomniałem jeszcze o
tesalacji. Ci, którzy
nie wiedzą niech
zobaczą. Świetna rzecz.
Praktycznie z płaskich
ścian gdzie widać
cegły po włączeniu
owej tesalacji cegły
wychodzą. Widać szparki
miedzy nimi. Bajer na 102
lecz także pobiera 25-30
klatek. Razem z Cudą i
Physx bo zapomniałem
dopisać. Ową tesalację
sprawdzali na najwowszym
Radeonie i takie cuda im
wyszły, że specjaliści
jednogłosnie przyznali,
iż jeszcze nie czas na
te cudo techniki.
Odnośnie GeForce GTX480.
Czytałem, że karta jest
zapowiedziana na ten rok,
ale dokładnie nikt nie
wie kiedy będzie
premiera. Tak więc
pytam. Żeby pograć na
max detalach trzeba mieć
GTX\'a480, który jeszcze
nie wyszedł? Ja tu
widzę jedno. nVidia robi
na tej grze mały interes
i nie zdziwiłbym się
gdyby to było zagranie
marketingowe ze strony
nVidia. Firmy, która nie
raz miała takie czy inne
zagrania żeby promować
swój sprzęt.
Zaangażowanie firmy
nVidia w tą grę może
mieć czysto -
marketingowy charakter.
Pozdro :)
ktosik sobota, 13 marzec 2010r.
HMM, i znow twoja wiedza
\"powala\" te wszystkie
bajery, ktore tak(wedlug
ciebie) spowalniaja gre
sa wlasnie w tej
produkcji i to jest
powodem tego, ze gra
wymaga 6rdzeniowego
procka oraz karty
graficznej z DX11(Radeony
chyba nie dzialaja w
przypadku Metro 2033 albo
maja jakies problemy z
tego co slyszalem).
6 rdzeniowego? To Core i7
ma 6 rdzeni? LOL. Chyba
nie mamy o czym gadać
ktosik sobota, 13 marzec 2010r.
HMM, no chyba nie mamy o
czym gadac. widac sam nie
masz pojecia o czym
piszesz skoro najpierw
mowisz o 12mega cache w
prockach i7, a potem
twierdzisz, ze nie ma
6rdzeniowych i7 mimo, ze
wlasnie tylko 6rdzeniowe
i7 maja 12mega cache.
zreszta od poczatku bylo
mowione, ze aby osiagnac
maksimum z Metro 2033
trzeba miec najnowszy
i7-980x, ktory MA 6
rdzeni. kolejny raz
piszesz chlopie bzdury w
odpowiedzi na fakty,
ktore podaje i udajesz,
ze to co piszesz ma
jakikolwiek zwiazek z
prawda.
A wiesz czemu Radeon źle
chodził? No właśnie.
Sorry, ale osoba
mówiąca, że Core i7 ma
6 rdzeni raczej takich
rzeczy nie będzie
wiedziała. Wiesz? Nie
mam tendencji do
udzielania komentarzy gdy
czegoś nie wiem,
natomiast ty masz
całkiem odwrotnie. Ja ci
pisze jedno, a ty drugie.
Powiedz kto kupi tą
kartę graficzną dla tej
jednej gry? Hmm...?
Jacyś napaleńcy co
mają zapewne dużo kasy.
I znów będzie mase
filmików tak jak z
Crysis-em. Już pod
news-em z wymaganiami
można przeczytać
komentarze (z 90%), że w
życiu nie kupią tego
gówna. Ja sądze
podobnie, ale cóż. Ze
swoim 4xMSAA też
wyleciałeś po
przeczytaniu kilku
wiadomości, a konkretnie
to nie wiesz o co tam
chodzi. Teraz jest tak
samo. Życzę udanej
niedzieli :)
Eeee sorry chłopie. Czy
w wymaganaich pisze Core
i7 980x czy samo Core i7?
Może zaraz Core i9? No
sorry gadamy ogólnie o
Core i7 a nie Core i7
980x. Widać sporo
czytałeś bo post o 12mb
pamięci był już dawno,
a ty teraz dopiero na
niego odpisujesz. Dobrze,
że jest internet co nie?
Widziałeś ile ten proc
kosztuje? Sądzę, że
twórcy tej gry mają
coś z głową, ale jak
promować sprzęt to
tylko ten najdroższy
hehehe. Zaraz doczytasz
dlaczego Radeon jest
gorszy od GTX480 i znowu
będziesz świecił co
nie? Już były przypadki
w historii gdzie twórcy
chcieli zrobić coś
więcej, ale po roku
sprzedaż danej gry nie
dochodziła nawet do
500tyś, a sprzęt
wymagany do danej gry
prawie w ogóle się nie
sprzedawał. Trzeba byc
chorym żeby dla jednej
gry ( na dodatek
badziewnej ) kupować
taki sprzęt. Tego Core
i7 980x będzie mógl po
skończeniu tej gry
zachować na pamiątke
ponieważ zanim zwykłe
porty z konsoli zaczną
być programowane na 6
rdzeni to komputer, o
którym teraz gadamy
będzie zabytkiem. Pozdro
I really like your blog..
very niŃĐľ Ńolors
& theme.Did you crtaee
this website
yĐžurŃelf or diÔ
you hire someonĐľ to do
Ńt for you? Plz
respond as I\\\'m looking
to design my own blog and
would like to find out
where u got this from.
thanksFeel free to surf
my page
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!