Kontroler do Xboksa mógł posiadać kartę pamięci z wyświetlaczem przypominającą VMU od DreamcastaXbox
0000-00-00 00:00:00
7:48 | Microsoft rozważaÅ‚ prace nad pierwszym Xboksem już w 1999 roku, gdy na rynku od kilku miesiÄ™cy dostÄ™pna byÅ‚a konsola Dreamcast. Teraz designer Seamus Blackley pokazaÅ‚ Å›wiatu jedne z pierwszych konceptów kontrolera do klasycznego Xboksa. Pad byÅ‚ dość mocno zbliżony do pada od konsoli zakrÄ™conym logiem.
UkÅ‚ad prawych przycisków zostaÅ‚ zachowany, natomiast gaÅ‚ki miaÅ‚y przypominać ukÅ‚ad z Dualshocka. Natomiast pad miaÅ‚ zawierać port na karty pamiÄ™ci, które z kolei przypominajÄ… memorki VMU od konsoli DC. Również miaÅ‚y zawierać maÅ‚y wyÅ›wietlacz i przyciski. Można byÅ‚o jej używać zarówno w kontrolerze jako dodatkowy wyÅ›wietlacz lub oddzielnie dla minigierek - no niemal kopia pomysÅ‚u z Dreamcasta:) Jednak wycofano siÄ™ z tego pomysÅ‚u. - GdzieÅ› nawet czytaÅ‚em, że Xbox Classic miaÅ‚ mieć kompatybilność z grami na Dreamcast, tylko gigant z Redmond nie mógÅ‚ siÄ™ dogadać z SegÄ…:). [Martin]
Malo prawdopodobna ta
informacja odnosnie
kompatybilnosci z grami
dla DC.
Xbox byl na X86 gdzie DC
to PowerPC. Chocby skaly
sraly by tego nie zrobili
bez zawarcia kluczowych
ukladow z DC w konsoli
Microsoftu.
Jest jeszcze opcja
emulacji softowej, tak
jak ma to miejsce w
przypadku X360 czy Xone.
Hardware\'owÄ… emulacjÄ™
miałeś na PS2 czy
GBA/DS, natomiast konsole
Microsoftu nie miały
emulacji hardware\'owej,
przez co nie ma pełnej
kompatybilności. MS
nawet długo sie bronił
przed emulowaniem X360 na
XO.|
Mniej realne było, że
to sÄ… dwie oddzielne
firmy, a MS dopiero
wchodził na rynek. To
była tylko plotka, nic
potwierdzonego.
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!