Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13708
Ilość wiadomości: 8226
Ilość artykułów: 1794
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykułów: 43
Sortuj:


Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360Wii
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[14.01.2011] Nie powiem, że ostatnia moda na odświeżanie klasyków nie przypadła mi do gustu. Wręcz przeciwnie – czekam na remake’i oraz kolejne części starych serii. Sonic, jedna z maskotek gier video lat dziewięćdziesiątych, w ostatnim czasie niespecjalnie jest w stanie się odnaleźć. Chociaż trójwymiarowych odsłon niebieskiego jeża powstało już sporo, tylko nieliczne prezentowały wysoki poziom. Fani jednak cały czas z utęsknieniem wspominają klasyczne części Sonic the Hedgehog jeszcze z Sega Mega Drive. „Niebiescy” postanowili zatem wbrew wszelkim standardom i aktualnej modzie, stworzyć oficjalną część czwartą StH w 2D i wypuścić ją tylko w sklepikach sieciowych. Jaki jest efekt tej całej operacji?


Lara Croft and the Guardian of Light - recenzja [PS Store / Xbox Live / Steam]

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[12.09.2010] Nie jestem i nigdy nie byłem zagorzałym fanem Lary Croft. Nie przemawiała do mnie koncepcja gry, gdzie strzelanie przetykane jest „zagadkami” o poziomie skomplikowania tak żałosnym, że nawet widzowie MiniMini poradziliby sobie z ich rozwiązaniem. Jednak o nowej przygodzie pani archeolog usłyszałem dwie rzeczy, które mnie zachęciły do zakupu. Po pierwsze, że to wcale nie jest Lara Croft, co związane jest m.in. z tym, że teraz najsłynniejsza angielka w grach wideo, jest własnością Japończyków (mowa o SquareEnix). Po drugie, że świetnie sprawuje się w kooperacji i to kooperacji prawdziwej, czyli z kompanem siedzącym obok nas na kanapie, nie jakiejś tam kooperacji przez sieć. Zaopatrzony w piwo i zwerbowawszy brata, przygotowany do eksploracji ruin – rozpocząłem nową przygodę.


LostWinds: Winter of the Melodias - recenzja [WiiWare]

Wii
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[14.10.2009] Dzięki takim pozycjom jak LostWinds wypuszczanie gier dedykowanych platformom sieciowym (WiiWare, PS Store, Xbox Live) ma sens. Oczywiście crapów jest pewnie z dziesięć razy tyle, jednak czasami zdarzają się perełki, które mimo skromnego budżetu zawstydzają twórców wielkich, "pudełkowych" gier. Pierwszą część dzieła Frontier Developoments wspominam bardzo ciepło - recenzowałem ją rok temu i nie mogłem wyjść z podziwu nad jakością tej produkcji. Nie dostała "dziewiątki" właściwie tylko dlatego, że była króciutka (na 3 godziny), jednak odcisnęła się w mej pamięci niezwykle mocno. LostWinds zebrał wiele pozytywnych opinii i odniósł wielki sukces, toteż stworzenie drugiej części było pewne, a ja czekałem z niecierpliwością. Teraz mogę już odetchnąć z ulgą, bo kontynuacja wylądowała w wirtualnym sklepie Nintendo i jest nie gorsza niż "jedynka". Wreszcie!


Fat Princess - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[14.09.2009] Ciasto nie jest kłamstwem. Fat Princess zadebiutował na rynku już jakiś czas temu, dokładnie 30 lipca, okazując się sporym sukcesem. Gra wylądowała w topce najlepiej sprzedających się gier na PSN, zgarnęła dobre recenzje, poszerzając bazę ekskluzywnych gier na PS3 o kolejny tytuł. Czy warto się połakomić na słodycz Fat Princess? Titan Studios, developer przygód Grubej Księżniczki, to mało znana marka w gameingowym świecie. Jednak wystarczy powiedzieć, że w zespole znajdują się (doświadczeni) eks-pracownicy takich studiów jak Epic Games, Ubisoft, Blizzard czy Lionhead i momentalnie każdy nastawia uważniej ucha.


WipEout HD Fury Pack - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[26.08.2009] WipEout HD to moim zdaniem jedna z najlepszych gier dostępnych za pośrednictwem cyfrowej dystrybucji. Ma to też swoje minusy - na pewno nie wszyscy mogli ten tytuł sprawdzić, choćby nawet bardzo chcieli. W każdym razie ci, którzy dokonali zakupu na pewno nie żałowali. Na Fury, czyli dodatek rozszerzający grę o nową kampanię musieliśmy czekać długo, ale już teraz mogę napisać, że było warto. Do jednej z najlepszych gier z PS Store dostaliśmy jeden z najlepszych add-onów. Dodając do tego fakt, że twórcy nie przesadzili z ceną, wychodzi nam DLC, którego po prostu nie sposób nie kupić.


Battlefield 1943 - recenzja [PS Store / Xbox Live]

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[28.07.2009] Battlefield 1943 jest sequelem Battlefield 1942 wydanego w 2002 roku. Od tamtego roku ukazało się kilka gier z tej serii, jednak żadna z nich nie była "prawdziwą" kontynuacją tego wojennego FPS-a. Siedem długich lat później DICE postanowiło uraczyć nas nowym tytułem, sprzedawanym tylko za pośrednictwem platform sieciowych PlayStation Network i Xbox Live.


Burn Zombie Burn - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[24.05.2009] Pod koniec marca koncern Sony ogłosił, że zamierza wspierać niezależne studia developerskie, które tworzą swoje tytuły z myślą o PlayStation Network. Ma to polegać na tym, że najlepszym developerom japoński gigant będzie zwracał koszty produkcji gier, a w zamian za to takowe produkcje będą ukazywać się wyłącznie za pośrednictwem PS Store. W ten oto sposób Sony chce skuteczniej konkurować z Xbox Live, która to platforma jest dużo bardziej bogata w pozycje od niezależnych zespołów. Czas pokaże czy ta strategia przyniesie oczekiwane rezultaty, ale pierwszą produkcją, którą objął program refundacji jest właśnie Burn, Zombie, Burn! od ludzi z Doublesix Games (odłam Kuju Entertainment). Już jednak po tym jednym tytule widać, że było warto.


Flower - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[12.05.2009] W ostatnich latach w większości recenzji narzekamy na wtórność w grach. Nie bez powodu, bo świeże idee można policzyć na palcach jednej ręki, natomiast jesteśmy zasypywani sequelami i kolejnymi klonami strzelanin na jedną modłę, co pewnie wielu z Was zaczyna przyprawiać o mdłości. Nie ukrywam, że dużą nadzieję wiązałem w platformach sieciowych największych gigantów (PS Store / Xbox Live, WiiWare), bowiem to właśnie one wydawały się idealnym środowiskiem dla niekonwencjonalnych pomysłów, które w normalnej, "pudełkowej" wersji niekoniecznie sprzedałyby się dobrze. Takim innowacyjnym projektem jest właśnie Flower od ludzie z Thatgamecompany. Czy zastanawiałeś się kiedyś o czym śnią kwiaty? Opisywana produkcja próbuje nam to przedstawić.


Magic Ball - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[06.05.2009] Kojarzycie Arkanoid lub Breakout? Nie wierzę, że nie - te klasyczne pozycje towarzyszą nam od kilkudziesięciu lat. W skrócie: na dole macie kładkę, a po planszy toczy się kula / piłka czy cokolwiek innego. Wasze zadanie polega na tym, by nie dopuścić do tego, aby kula wleciała na sam dół planszy, to znaczy kładką musicie ją odbijać. Idea prosta i skutecznie stosowana przez wiele lat, w których dostawaliśmy setki klonów wspomnianych tytułów. Czy więc kolejna wersja tego samego jest w stanie zaciekawić w 2009 roku?

[27.04.2009] The Lost and Damned to pierwszy z dwóch zaplanowanych dodatków do Grand Theft Auto IV. Jego premiera odbyła się 16 lutego i jest od tego czasu dostępny do ściągnięcia przez Xbox Live za 1600 MS Points. Wnosi on do gry całkowicie nową fabułę wraz z głównym bohaterem, nowe bronie i pojazdy. Za chwilę dowiecie się, czy szumnie zapowiadany DLC jest wart ściągnięcia i wyłożenia na niego niemałych w końcu pieniędzy.


Outrun Online Arcade - recenzja [PS Store / Xbox Live]

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[26.04.2009] Outrun to seria, która jest mi szczególnie bliska. Gdy kilkanaście lat temu włóczyłem się po objazdowych wozach z automatami, bardzo dużo żetonów przepadało właśnie w czeluściach maszyny z flagowymi wyścigami Segi. Tytuł ten to kwintesencja arcade'owych racerów - natychmiastowa rozgrywka, maksymalnie zręcznościowy model ajzdy i niesamowita przystępność. Trzy lata temu firma Sonica wydała na PS2 i Xboxa grę Outrun 2006: Coast 2 Coast, którą zresztą recenzowaliśmy w naszym serwisie i oceniliśmy wysoko. Czy trzy lata to nie za mało na wydawanie reedycji? Mówcie co chcecie, ale ja wznowienie tej pozycji w HD przyjąłem z otwartymi ramionami.


WipEout HD - recenzja [PS Store]

PlayStation 3
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[13.12.2008] WipEout to jeden z tytułów, dla których kilkanaście lat temu tłumy kupowały pierwszą PlayStation. Kolejne części pojawiały się na następujących po sobie platformach od Sony, ale ostatnio fenomen tej marki jakby nieco przygasł. Przez ostatnie lata jedynie posiadacze PSP mogli cieszyć się nowymi (fakt, że naprawdę świetnymi!) odsłonami, więc najwyższa pora, aby także użytkownicy maszynek stacjonarnych mogli zasmakować znowu najsłynniejszych futurystycznych wyścigów. Japoński gigant zdecydował się na dość ryzykowny krok, bo WipEout HD sprzedawany jest wyłącznie za pośrednictwem PlayStation Store. Z drugiej strony pozwoliło to ograniczyć koszty produkcji i sprzedawać grę za jedyne 65 złotych.


LostWinds - recenzja [WiiWare]

Wii
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[18.08.2008] Gdy startowała platforma WiiWare wiele osób było nastawionych negatywnie. W założeniach miała to być usługa konkurująca choćby z Xbox Live Arcade, gdzie małe zespoły developerskie mogłyby pokazać się i sprzedawać swoje produkcje za (relatywnie) niewielkie pieniądze. Rysował się jednak jeden podstawowy problem - jak wszyscy wiemy, koncern Nintendo wpakował do Wii jedynie 512MB na przechowywanie save'ów i plików ściągniętych z sieci. To bardzo mało, zwłaszcza jeśli ktoś chciałby kupić sobie kilka tytułów z WiiWare, a do tego dołożyć co nieco z Virtual Console. Wiadomo więc, że pozycje udostępniane na platformie sieciowej "Wielkiego N" nie mogą zajmować dużo, a to rodzi obawy, że będziemy mieć tu do czynienia jedynie z prostymi, niskich lotów mini-gierkami. Najnowsze dzieło zespołu Frontier Developments pokazuje jednak, że nawet 43MB-owy tytuł może wyraźnie zaznaczyć swoją obecność. Powiem więcej - LostWinds swoją jakością przewyższa przynajmniej 80% gier sprzedawanych jako pełnoprawne tytuły, wydawane na płytach.
‹  Poprzednia
 
Strona: [1]  [2]  [3]  /  3
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!