|
|
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[14.07.2010] WRC – temat zdawaÅ‚oby siÄ™ gorÄ…cy, a jednak zaniedbany w ostatnich latach. Po serii gier na PlayStation 2, Sony zrezygnowaÅ‚o z licencji na ten serial, oddajÄ…c jÄ… w rÄ™ce ludzi z wÅ‚oskiego studia Milestone. DÅ‚ugo musieliÅ›my czekać, ale już niebawem pierwsza oficjalna gra ukaże siÄ™ na PS3, Xboxa 360 oraz PC. Sprawdźmy co majÄ… do powiedzenia twórcy i jak zapowiada siÄ™ ich dzieÅ‚o na kilka miesiÄ™cy przed premierÄ…. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360 Zapowiedzi |
|
[12.07.2010] Nie wiem jak Wy, ale ja od wielu lat czekaÅ‚em na klasycznÄ… część Mortal Kombat. Od czasu „czwórki” (1998 rok!) seria przeszÅ‚a w 3D i od tej pory – przynajmniej moim zdaniem – straciÅ‚a swój dawny blask i klimat. Pewnie, odrodzenie na PS2 i Xboxie byÅ‚o bardzo dobre, bo MK: Deadly Alliance zbieraÅ‚ bardzo dobre noty (także u nas), jednak jeÅ›li miaÅ‚bym skupić siÄ™ na tych odsÅ‚onach, które wspominam najlepiej, bez wahania wskazaÅ‚bym wydania dwuwymiarowe, sprzed piÄ™tnastu lat. PrzejÅ›cie w 3D byÅ‚o kontrowersyjne i nawet jeÅ›li twórcom udaÅ‚o siÄ™ skonstruować zupeÅ‚nie niezÅ‚Ä… mechanikÄ™, to nie mogÅ‚a siÄ™ ona równać z tym, co pamiÄ™tamy z MK2 czy MK3. Tam o jakimkolwiek przypadku nie byÅ‚o mowy – system walki byÅ‚ tak skonstruowany, że premiowaÅ‚ doÅ›wiadczenie i nie można byÅ‚o „szczęśliwie” wygrać. Co bardzo mnie ucieszyÅ‚o, w dopiero co zapowiedzianej nowej części na PS3 i Xboxa 360 twórcy zamierzajÄ… wrócić do korzeni! Czeka nas wiÄ™c powrót do mechaniki rodem z odsÅ‚on 2D, choć oprawa bÄ™dzie oczywiÅ›cie przystosowana do obecnych standardów. |
|
|
|
[19.06.2010] Killzone 2 budzi oczywiste wspomnienia. SÅ‚awny trailer (a raczej render) z 2005 roku byÅ‚ twórcom wytykany przez dÅ‚ugie lata, aż do premiery "dwójki". Potem już wszyscy krzykacze zamilkli bo ludzie z Guerilla Games faktycznie dostarczyli coÅ›, co wczeÅ›niej nazywali swojÄ… wizjÄ…. ByÅ‚ to poziom bardzo zbliżony do kontrowersyjnego rendera, a niektórzy twierdzili nawet, że wyższy. Teraz zadanie przed twórcami jest teoretycznie Å‚atwiejsze, bo przecież majÄ… znakomitÄ… technologiÄ™, mogÄ… korzystać z wielu elementów wykorzystanych w drugiej części, pozostaÅ‚o wiÄ™c wszystko jeszcze bardziej dopracować i zaprojektować nowe, genialne poziomy. Czy autorom siÄ™ to uda, przekonamy siÄ™ za kilka miesiÄ™cy, ale już teraz widać, że "trójeczka" zapowiada siÄ™ bardzo obiecujÄ…co. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[27.02.2010] Wydany pod koniec 2008 roku Prince of Persia zdobyÅ‚ sobie tylu zwolenników, co i przeciwników. Nie każdemu spodobaÅ‚y siÄ™ zmiany, które uproÅ›ciÅ‚y rozgrywkÄ™ - niektórzy wrÄ™cz przypisali tej części metkÄ™ gry, która "przechodzi siÄ™ sama". Jest to oczywiÅ›cie mocne nadużycie, ale nie da siÄ™ ukryć, że ówczesna produkcja zostaÅ‚a stworzona także pod kÄ…tem graczy niedzielnych, którzy stroniÄ… od wymagajÄ…cych pozycji. Prince of Persia: The Forgotten Sands ma być już jednak bardziej powrotem do korzeni, a konkretnie do idei trylogii wydawanej w latach 2003-2005. Choć gra ukaże siÄ™ w tym samym miesiÄ…cu co film z KsiÄ™ciem Persji w roli gÅ‚ównej, to twórcy wyraźnie zaznaczajÄ…, że nie bÄ™dzie ona miaÅ‚a tak naprawdÄ™ z nim zbyt wiele wspólnego, opowiadajÄ…c zupeÅ‚nie innÄ… historiÄ™. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[16.02.2010] Seria Medal Of Honor za czasów poczciwego PsOne wywoÅ‚aÅ‚a na rynku niemaÅ‚e zamieszanie. Po raz pierwszy twórcom udaÅ‚o siÄ™ przenieść w tak sugestywny sposób klimat zmagaÅ„ II Wojny Åšwiatowej do Å›wiata elektronicznej rozgrywki. MijaÅ‚y lata i na rynku pojawiaÅ‚y siÄ™ kolejne odsÅ‚ony. Niestety, poza Medal Of Honor: Allied Assault, seria tak naprawdÄ™ staÅ‚a w miejscu, a jak wiadomo, kto stoi w miejscu ten siÄ™ cofa. Ostatnia gra z serii, wydana pod koniec 2007 roku, czyli MOH: Airborne potwierdza jedynie tÄ™ teoriÄ™. LukÄ™, jaka w ten sposób powstaÅ‚a wykorzystaÅ‚y m.in. takie marki jak Call Of Duty czy choćby Brothers In Arms. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[12.09.2009] JeÅ›li mam być szczery to grupa Pandemic (developer The Saboteur) bardzo ostatnimi czasy nadszarpnęła moje zaufanie. O ile w poprzedniej generacji konsol radzili sobie bardzo dobrze, tak już w ostatnich latach nie byÅ‚o najlepiej. Kulminacyjnym punktem byÅ‚o wypuszczenie sÅ‚abego Mercenaries 2, na którym wiÄ™kszość mediów siÄ™ przejechaÅ‚a. Koncern Electronic Arts daÅ‚ jednak twórcom jeszcze jednÄ… szansÄ™ i oto majÄ… oni szansÄ™ odgryźć siÄ™ za sprawÄ… The Saboteur, gry z otwartym Å›wiatem w realiach drugiej Wojny Åšwiatowej. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[11.08.2009] Studio Bizarre Creations to jeden z najbardziej zasÅ‚użonych dla Xboxa zespoÅ‚ów. DziÄ™ki ich Project Gotham Racing Microsoft zyskaÅ‚ rewelacyjne wyÅ›cigi i system-sellera w jednym. Tym wiÄ™ksza strata dla amerykaÅ„skiej korporacji, że w zeszÅ‚ym roku (wkrótce po ukoÅ„czeniu PGR4) ludzie z Bizarre postanowili odciąć siÄ™ od giganta z Redmond. Stwierdzili, że nie byli do koÅ„ca zadowoleni z dotychczasowej wspóÅ‚pracy, bo Microsoft za bardzo naciskaÅ‚ na dotrzymywanie terminów, podczas gdy twórcy wielokrotnie potrzebowali wiÄ™cej czasu na kilka ostatnich szlifów. Tak oto marka Project Gotham Racing zostaÅ‚a w rÄ™kach producenta konsoli z zielonym X-em, jednak prawdziwi ojcowie serii przeszli do obozu Activision, by tam w spokoju popracować na nowym tytuÅ‚em. |
|
|
WiiPlayStation 2PSP Zapowiedzi |
|
[31.07.2009] Silent Hill to jedna z najbardziej zasÅ‚użonych horrorowych serii na konsolach, której niestety najnowsze odsÅ‚ony odstajÄ… nieco od Å›wietnoÅ›ci poczÄ…tkowych części sagi. W pamięć zapadÅ‚y nam zwÅ‚aszcza „jedynka” i „dwójka”, odpowiednio na PSone i PS2. DokÅ‚adnie dziesięć lat temu (1999 rok) poznaliÅ›my historiÄ™ Harry’ego Masona, który w poszukiwaniu swojej córki Cheryl zapuÅ›ciÅ‚ siÄ™ w gÅ‚Ä…b miasteczka na tytuÅ‚owym Cichym Wzgórzu. Rewelacyjne lokacje, niekonwencjonalne zagadki, przerażajÄ…ce projekty potworów, czy wreszcie pomysÅ‚ na dwie wersje miasta – normalnÄ… (zamglonÄ…) i tÄ™ z piekÅ‚a rodem, wÅ‚Ä…czanÄ… po przeraźliwym dźwiÄ™ku syren... Ja szczególnym sentymentem darzÄ™ wÅ‚aÅ›nie część pierwszÄ…, bo to wÅ‚aÅ›nie od niej wszystko siÄ™ zaczęło, a gra jakby nie byÅ‚o zrewolucjonizowaÅ‚a gatunek survival-horrorów. Tym bardziej cieszÄ™ siÄ™ wiÄ™c, że ludzie z Climax Studios (Brytyjczycy majÄ…cy na swoim koncie niezÅ‚ego Silent Hill: Origins na PSP) zabrali siÄ™ za – jak to okreÅ›lajÄ… – „powtórne wyobrażenie” sobie „jedynki”. |
|
|
|
[26.07.2009] Co byÅ› zrobiÅ‚ gdyby okazaÅ‚o siÄ™, że coÅ› dla czego poÅ›wiÄ™ciÅ‚eÅ› caÅ‚e swoje życie nie jest takie jak Ci siÄ™ do tej pory zdawaÅ‚o? Osoby, którym ufaÅ‚eÅ› i pokÅ‚adaÅ‚eÅ› w ich rÄ™kach bezpieczeÅ„stwo swoje i swoich bliskich, traktowaÅ‚y CiÄ™ jak marionetkÄ™ i wykorzystywaÅ‚y do nieczystych gierek zasÅ‚aniajÄ…c siÄ™ wyższym dobrem? W dokÅ‚adnie takim poÅ‚ożeniu znalazÅ‚ siÄ™ Sam Fisher, bohater nadchodzÄ…cego wielkimi krokami Splinter Cell Conviction. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[05.07.2009] Wyobraźmy sobie, że marka Call of Duty jest czÅ‚owiekiem. CaÅ‚e doÅ›wiadczenie, sÅ‚awÄ™, odpowiedzialność i rzeszÄ™ fanów dźwigajÄ… na sobie dwie nogi: Infinity Ward i Treyarch. Seria porusza siÄ™ jednak w dziwaczny sposób, bowiem tylko pierwsza koÅ„czyna robi krok do przodu, druga po jakimÅ› czasie do niej równa i wtedy dopiero nadchodzi pora na zrobienie kolejnego ruchu naprzód. Teraz nadchodzi pora na krok Infinity Ward – twórców serii, caÅ‚a rzesza graczy nie może siÄ™ już tego doczekać. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[28.06.2009] Pytanie. Co sprawiÅ‚o, że Max Payne przeszedÅ‚ do historii gier komputerowych? Odpowiedź. Bullet-time, klimat brudnego i ciemnego Nowego Jorku oraz mroczna, dojrzaÅ‚a historia. Czy Max Payne 3 bez ciemnego i brudnego Nowego Jorku dorówna swoim poprzedniczkom? |
|
|
|
[06.06.2009] Forza Motorsport 3 to tytuÅ‚ dla wielbicieli czterech kóÅ‚ek - takie przesÅ‚anie próbuje wbić nam do gÅ‚owy zespóÅ‚ Turn 10, który w pocie czoÅ‚a pracuje nad grÄ…. Cóż to oznacza? Otóż to, że choć twórcy stawiajÄ… na symulacyjne podejÅ›cie do tematu, to nie chcÄ… tworzyć swojej produkcji wyÅ‚Ä…cznie dla hardcore'owych graczy. "Trójka" ma być przystÄ™pna dla każdego - obojÄ™tnie czy jest to kilkuletnie dziecko, gracz hardcore'owy, czy dziadek w kwiecie wieku. Czasy siÄ™ zmieniajÄ…... |
|
|
|
[06.06.2009] Heavy Rain to bez żadnych wÄ…tpliwoÅ›ci jeden z najważniejszych tytuÅ‚ów na PlayStation 3. Produkcja ludzi z Quantic Dream szokuje nie tylko znakomitÄ… oprawÄ… graficznÄ…, nieliniowoÅ›ciÄ… rozgrywki i znakomitÄ… fabuÅ‚Ä…, ale przede wszystkim możliwoÅ›ciami różnego zakoÅ„czenia gry. Tu nie jest tak, że jeÅ›li jedna z grywalnych postaci zginie, to zobaczycie napis "game over" i powtórzycie danÄ… sekwencjÄ™ - bÄ™dziecie mogli grać dalej i rozwiÄ…zać zagadkÄ™, ale z nieco innym zakoÅ„czeniem oraz z udziaÅ‚em innych bohaterów. |
|
|
PlayStation 3Xbox 360PC Zapowiedzi |
|
[18.05.2009] Wydany niemal dwa lata temu pierwszy BioShock odniósÅ‚ wielki sukces i już wtedy byÅ‚o wiadomo, że twórcy po prostu muszÄ… pokusić siÄ™ o wydanie sequela. Specyficzna atmosfera towarzyszÄ…ca rozgrywce, ciekawe rozwiÄ…zania i genialnie wykreowany Å›wiat podwodnego miasta Rapture zÅ‚ożyÅ‚y siÄ™ na to, że gra oprócz wysokich not w prasie zostaÅ‚a też doceniona przez samych graczy. Od czasu pierwszej oficjalnej zapowiedzi drugiej odsÅ‚ony do pojawienia siÄ™ wiÄ™kszej iloÅ›ci konkretnych informacji na jej temat musieliÅ›my czekać wiele miesiÄ™cy. Gdy jednak rzeczywiÅ›cie wiemy już coÅ› wiÄ™cej, warto zebrać te wszystkie wieÅ›ci w jednÄ… caÅ‚ość, by przekonać siÄ™, że naprawdÄ™ jest na co czekać... |
|
|
PlayStation 3Xbox 360 Zapowiedzi |
|
[26.04.2009] Wydawać by siÄ™ mogÅ‚o, że stawać w szranki z God of War nie ma wiÄ™kszego sensu - produkcja Sony przyzwyczaiÅ‚a nas bowiem do jakoÅ›ci, o której inni developerzy mogÄ… tylko pomarzyć. Część trzecia przygód Kratosa jest z wielkim rozmachem przygotowywana dla PlayStation 3, ale oto wyrósÅ‚ nam z podziemi konkurent: Dante. W zeszÅ‚ym roku jednÄ… z najlepszych nowych marek byÅ‚a bez wÄ…tpienia produkcja zespoÅ‚u EA Redwood Shores - Dead Space. ZbieraÅ‚a bardzo wysokie noty (także i u nas - sprawdźcie naszÄ… recenzjÄ™), dziÄ™ki czemu twórcy zyskali spory szacunek u graczy. Ten sam team przygotowuje w chwili obecnej Dante's Inferno, nowego slashera w klimtach "Boskiej komedii". Postaram siÄ™ Was przekonać, że warto na ten tytuÅ‚ czekać. |
|
|
Strona: [ 1] [ 2] [ 3] [ 4] [ 5] [ 6] [ 7] ... / 13 |
|