Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Liczba artykułów: 955
Sortuj:
[04.11.10] Podejrzewam, że większość z Was Metroida kojarzy jedynie z serii Prime, którą zapoczątkowało na Gamecube Retro Studios. Warto jednak pamiętać, że było to jedynie rozwinięcie, bo Metroid triumfy święcił także na poprzednich konsolach Nintendo. Starszym fanom bardzo dobrze kojarzą się edycje znane ze SNES-a, kiedy to przecież akcję obserwowaliśmy z boku (2D) i mechanika była zupełnie inna od tego, co pamiętamy z GC czy Wii. Właśnie do starego wizerunku z konsoli Super Nintendo japońska firma postanowiła powrócić, a prace nad najnowszym Metroidem powierzyła ludziom z Team Ninja (mającym na swoim koncie m.in. Ninja Gaiden). Jak się później miało okazać, nie bez powodu, bowiem Retro Studios pochłonęło tworzenie nowego Donkey Konga na Wii. O tym jak nowy developer poradził sobie z odświeżeniem Metroida, przekonacie się już za chwilę.


Enslaved: Odyssey To The West - recenzja

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje

[19.10.2010] W dzisiejszych czasach trudno jest stworzyć grę, w której bohater samotnie przemierzałby kolejne krainy w drodze do celu. Modna stała się kooperacja, czy też pomoc drugiej postaci w wędrówce. Mieliśmy więc Elikę w Prince of Persia, ostatnio jakiegoś Indianina w Tomb Raiderze, czy całą gamę platformówkowych gwiazd biegających ze swoimi towarzyszami (nawet Mario ma u boku Lumę…). Nic zatem dziwnego, że najnowsza produkcja studia Ninja Theory również stawia na parę głównych bohaterów, podczas gdy poprzednia ich gra obsadzała w roli protagonisty tylko Nariko (Heavenly Sword). Mamy więc przed sobą kolejny motyw opieki nad drugą postacią, chociaż tym razem nieco bardziej oryginalny niż w dotychczasowych produkcjach.


Medal of Honor - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[16.10.2010] Chociaż seria Medal of Honor debiutowała na rynku dobrych kilkanaście lat temu, to od czasu wydanego w 2007 roku Medal of Honor: Airborne, fani serii musieli uzbroić się w cierpliwość. Twórcy uznali, że pewien etap dla tego cyklu dobiegł końca i czas podjąć się nowego tematu, odświeżając tym samym swoją markę. Nie bez powodu zresztą najnowsza odsłona nie otrzymała żadnego numerka przy tytule, jako że po raz pierwszy zrezygnowano z realiów II wojny światowej, przenosząc nas do współczesnego konfliktu. Wiadomo było, że w dobie dominującej serii Call of Duty i zdobywającego sobie coraz więcej fanów Battlefielda, nie będzie łatwo panom z Electronic Arts się przebić. Sprawdźmy więc, czy im się udało...


F1 2010 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[15.10.2010] W ostatnich latach nie byliśmy rozpieszczani jeśli chodzi o wydawanie oficjalnych gier opartych na licencji Formuły 1. Od czasu Formula One Championship Edition na PlayStation 3 nie mogliśmy doczekać się żadnej nowej produkcji tego typu. O przerwanie posuchy postarała się firma Codemasters, która nabyła odpowiednie prawa i w poprzednim roku wypuściła F1 2009 na Wii oraz PSP. Ta odsłona była jednak typową arcade'ówką i nikt od początku nie ukrywał, że to zmierzające na zdecydowanie mocniejsze sprzęty F1 2010 jest priorytetową odsłoną. Gdy prawdziwy sezon najbardziej prestiżowego serialu wyścigowego na świecie powoli się kończy, my dostaliśmy w końcu upragnioną grę.


WRC: FIA World Rally Championship - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[13.10.2010] Aż dziw bierze, że od ładnych kilku lat nie dostaliśmy żadnej gry podejmującej temat WRC – najsłynniejszego obok F1 sportu motorowego na świecie. Gdy licencja na tę markę trafiła do rąk Milestone, wiele osób obawiało się efektu końcowego. Developer ten specjalizuje się wprawdzie w wyścigach (w tym roku dostarczył już między innymi SBK X oraz Superstars V8 Next Challenge), ale raczej nie przebijał się do pierwszej ligi racerów. Teraz, gdy doczekaliśmy się wreszcie pełnej wersji WRC: Word Rally Championship, najwyższa pora na ostateczną ocenę.


Halo: Reach - recenzja

Xbox 360
Recenzje
[07.10.2010] Z Halo: Reach jest o tyle ciekawa sytuacja, że przed zagraniem fani wiedzą już mniej więcej jak ten tytuł się zakończy. Przypomnę - akcja rozgrywa się przed wydarzeniami z Halo: Combat Evolved, co już powinno dać Wam do myślenia. A jeśli nie daje? Tym lepiej, przynajmniej będziecie mogli zagrać bez przeczucia, że i tak wiecie już wszystko.


Kung Fu Rider - recenzja

PlayStation 3
Recenzje
[05.10.2010] Raz na tysiąc trafia się gra, która po słabym pierwszym wrażeniu jest w stanie pozytywnie zaskoczyć przy dłuższym posiedzeniu. Jeśli czytaliście nasz playtest Kung Fu Rider, wiecie zapewne, iż nie byliśmy tym tytułem zachwyceni (i to łagodnie mówiąc). Muszę niestety rozczarować wszystkich, którzy liczyli na coś lepszego w przypadku pełnej wersji - sytuacja z pierwszego zdania wstępu absolutnie nie ma tu miejsca. Powiem więcej - niekorzystne wrażenie z testowania grywalnej wersji nie tylko potwierdziło się w "pełniaku", ale nawet pogłębiło się. Chcecie dowiedzieć się dlaczego? Zapraszam zatem do pełnej recenzji Kung Fu Rider.


Mafia II - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[16.09.2010] Lata czterdzieste to dalej wdzięczny temat dla gier video. Stare samochody, wiekowe miasta, ludzie rządzący się innymi zasadami niż dzisiaj, świat chwilę po wojnie... Aż dziwne, że tak mało eksploatuje się te realia w dzisiejszych produkcjach. Najwidoczniej taka obecna moda. Fajnie więc, że twórcy Mafia II pozostali przy tym, co wyróżniło pierwszą część z natłoku sandboxowych pozycji w stylu GTA. Cieszę się również, że gra stawia w dużo większym stopniu na fabułę niż takie Grand Theft Auto - tam nacisk został położony na rozbudowanie i ogrom zadań do wykonania. Tutaj mamy do czynienia z bardziej liniowym rozwojem wydarzeń, ale dzięki temu scenariusz jest ciekawszy niż w produkcji Rockstar. Jeśli nie graliście w pierwszą część Mafii, "dwójka" będzie dla Was czymś w rodzaju The Getaway tej generacji. Przyznam, że czekałem na taki tytuł.


Kane & Lynch 2: Dog Days - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje
[29.08.2010] Zacznę może z grubej rury, bo szkoda tracić czas na marne opowiastki o tym, czym Kane & Lynch 2: Dog Days miał być. Dla mnie to w chwili obecnej jedno z większych rozczarowań tego roku. Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, obiecywano nam złote góry, a rzeczywistość okazała się bolesna. Twórcy niestety nie wyciągnęli wniosków po krytyce pierwszej części, co zapewne się na nich zemści. „Jedynka” już w momencie swojej premiery pozostawała w tyle za konkurencją i wiało od niej schematami rodem z poprzedniej generacji konsol, a sequel niestety tego nie poprawia. Chcecie znać szczegóły? Zapraszam do recenzji.

[11.08.2010] Przed zagraniem w Super Mario Galaxy 2 przygotowałem się należycie. Naszło mnie na odświeżenie sobie trójwymiarowych odsłon przygód hydraulika, toteż zaliczałem sobie po kolei Super Mario 64, Super Mario Sunshine, by zakończyć na pierwszej części Super Mario Galaxy. Uświadomiłem sobie przy tym, że Shigeru Miyamoto stworzył platformówkę, która się nie starzeje. Jasne, może i część rozwiązań z takiego SM64 wydaje się już przestarzała (na czele z pracą kamery, która - jak na dzisiejsze standardy - daje się mocno we znaki), ale są to gry idealne dla każdego, jak to się mówi: "od lat 5 do 105".


Red Dead Redemption - recenzja

PlayStation 3Xbox 360
Recenzje

[31.07.2010] Tematykę westernu podejmowano w grach video wielokrotnie. Osobiście najlepiej wspominam chyba Gun, choć ubiegłoroczny (polski!) Call of Juarez również był całkiem niezły. Wszystkie tytuły cechowało jednak to samo – najczęściej niska żywotność i małe możliwości w eksploracji Dzikiego Zachodu. Kiedy jednak za robotę zabrał się sam Rockstar, wiadomo było, że można spodziewać się gry sandboxowej z prawdziwego zdarzenia. I choć developer napotykał na wiele trudności przy tworzeniu tej produkcji, w końcu udało się ją skończyć, a RDR nie schodzi z list najlepiej sprzedających się gier w Europie i USA. Za chwilę przekonacie się czy zasłużenie.

[09.07.2010] Musieliśmy czekać długo, ale PSP wreszcie dostało prawdziwego MGS-a.  Wcześniej seria gościła już wprawdzie na handheldzie Sony, jednak nie były to pełnoprawne nowe części Metala, raczej "skoki w bok" ze strony Hideo Kojimy. O Peace Walker japoński wizjoner od początku wypowiadał się bardzo poważnie - według niego można spokojnie przyjąć, że to nieoficjalna piąta część serii. Jak zatem wypadła? Świetnie, choć trzeba chwili, by się do niej na serio przekonać.
[13.06.2010] Podobał się Wam poprzedni, „bajkowy” Prince of Persia? Mi bardzo. Ubisoft poszedł wówczas wprawdzie nieco w stronę niedzielnych graczy (co objawiało się niskim poziomem trudności), ale wspaniały design oraz pomysły twórców spokojnie to rekompensowały. Gra zbierała bardzo wysokie noty (jeśli chcecie, przypomnijcie sobie naszą recenzję), jednak hardcore’owcy narzekali, że „to już nie to”. Najwyraźniej francuski wydawca postanowił ich wysłuchać i zapowiedział nową odsłonę POP, tym razem idącą w stronę starszych części, jeszcze z konsol poprzedniej generacji. Malkontenci dostali więc to co chcieli, tylko czy rzeczywiście wyszło to serii na dobre?


Lost Planet 2 - recenzja

PlayStation 3Xbox 360PC
Recenzje

[07.06.2010] Zasada przy tworzeniu kontynuacji jest prosta – developer powinien założyć, że sequel będzie lepszy, a wszelkie niedociągnięcia oryginału zostaną usprawnione. Pierwsza część Lost Planet nie zachwyciła w trybie singleplayer, jednak nadrobiła straty w opcjach wieloosobowych. Ukazywała się w czasie, gdy Xbox 360 dopiero pokazywał co oznacza obecna generacja konsol, nie było jeszcze zbyt wielu tytułów, które mogły konkurować z produkcją Capcomu. Dzisiaj konkurencja jest dużo większa, a developer jakby zatrzymał się w miejscu, a w kilku aspektach nawet się cofnął. Największą zaletą drugiej części jest to, że kampanię można spokojnie przejść w kooperacji we cztery osoby, ale czy zrekompensuje to Wam niedociągnięcia, o których za chwilę, musicie odpowiedzieć sobie sami.


ModNation Racers - recenzja

PlayStation 3
Recenzje

[06.06.2010] Brakuje mi na tej generacji porządnych wyścigów gokartów. Poza świetnie sprawdzającym się na domowych imprezach Mario Kart Wii, dla fana tego typu produkcji nie ma właściwie żadnych interesujących propozycji. Ostatnio ukazało się wprawdzie niezłe Sonic & Sega All-Stars Racing, ale nie jest to jeszcze to, czego bym oczekiwał. ModNation Racers miało odświeżyć nieco ten gatunek. Oprócz wciągającej rozgrywki twór studia United Front Games miał bowiem zaoferować także mnóstwo możliwości społecznościowych z rozwiniętym trybem online i edytorem, w którym mieliśmy stworzyć swoją wymarzoną trasę, postać, czy gokart. Innymi słowy, tytuł ten miał być tym dla wyścigów, czym LittleBigPlanet było dla platformówek.
‹  Poprzednia
Następna  ›
Strona:  ...  [9]  [10]  [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  ...  /  64
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!