Tony napisał(a):Jak byś posiadał zdolność czytania ze zrozumieniem to przeczytałbyś zapewne we wcześniejszych moich postach, że mój brat miał Xkloca lecz już go sprzedał. Grałem zatem na nim często i gęsto. Dla mnie spusty w X'ie są zwalone. Jakieś takie wąskie i wbijające się w palce. Ostatnio specjalnie męczyłem pada od PS3 na różne sposoby i nap[rawdę nie wiem co Wy macie z tymi łapskami. Trigery są ok i działają płynnie (analogowo). W grach, które je wykorzystują jest wszystko ok no ale przecież wszystko wiedzący mr. Piotrek wie najlepiej. Przecież on czyta w myślach producentów, którzy "specjalnie" ustawiają domyślnie strzały pod R1.
Co do Gran Turismo - nie gadajcie takich rzeczy jak "GT wygląda ładnie tylko na replay'ach" bo replay'e są liczone w czasie rzeczywistym i prócz delikatnej różnicy w rozdziałce prezentują tą samą jakość grafy co podczas jazdy. Swoją drogą nie oceniajcie też tej gry skoro na targach prezentowany był wczesny kod. Ja miałem na myśli głównie grafikę a ta prezentuje się oszałamiająco. Oczywiście nie wiem po co Piotrek dał screena z trasy z PS2, która pewnie albo będzie lepiej wykonana albo w ogóle jej nie będzie, ale czymś trzeba się podeprzeć. Widziałeś trasy z GT5? W oknach widać lampy itp. - rzeczywiście, brak detali.
No i po co taka dyskusja. Tak, zawsze możesz napisać że dla ciebie spusty w padach od Xboxa są zwalone. Jak przystało na rasowego fanboya PS3. Niestety, you are wrong. I nie broń tych od PS3 skoro nawet w uncharted 2 umieszczono strzelanie pod R1. Heh o czymś to świadczy ale dla ciebie przecież o niczym.
Co do GT5 to już mnie nie bawi z tobą dyskusja bo wracasz do tego co było w tym temacie kilka stron temu. Jak można się podniecać grafą na replayach. Po co wrzucać ujecia z replayów? Przecież oczywiśste że już pierwsze GT robiło większe wrażenie jak sie go ogladało na replayach. Ujęcia z gry już takie super duper nie są, a grafa nie wybija się niczym spośród najważniejszych racerów na rynku (choćby forza 3, PGR4, Dirt, Shift itd).