Teraz jest 27 kwi 2024, o 07:43


ultradźwięki Warszawa Do kogo się zgłosić?

Na każdy temat. Miejsce w którym możecie podyskutować o wszystkim, co nie dotyczy żadnej z pozostałych kategorii.

Moderatorzy: Martinex, gayardo

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

graczka13

wyjadacz

  • Posty: 139
  • Dołączył(a): 9 lis 2017, o 16:35

ultradźwięki Warszawa Do kogo się zgłosić?

Post24 lip 2018, o 20:33

Studiuję w stolicy, dostałam skierowanie na rehabilitację i tutaj pojawia się moje pytanie ponieważ Wawe znam tyle co do uczelni i na dyskotekę plus galeria, gdzie mogę wykonać ultradźwięki Warszawa? prosze o szybkie odpowiedzi.
Offline

roza99

guru

  • Posty: 680
  • Dołączył(a): 28 lis 2017, o 18:48

Re: ultradźwięki Warszawa Do kogo się zgłosić?

Post25 lip 2018, o 12:03

Jeżeli szukasz kliniki w której wykonasz ultradźwięki Warszawa to serdecznie polecam Ci tą klinikę http://www.demimed.pl/rehabilitacja/index.php?id=7 Jest to klinika z wieloletnim doświadczeniem, dzięki niej ultradźwięki Warszawa stoją na wysokim poziomie. Będziesz zachwycony jeżeli do nich się zgłosisz z swoim skierowaniem na ultradźwięki Warszawa.
Offline

marmanek88

guru

  • Posty: 719
  • Dołączył(a): 12 paź 2017, o 12:06

Re: ultradźwięki Warszawa Do kogo się zgłosić?

Post28 sty 2023, o 13:29

Jeśli chodzi o rehabilitację to warto zgłosić się do kliniki rehabilitacja łódź prywatnie to centrum medyczne prywatne ale dzięki temu lepiej wyposażone w najnowsze urządzenia. Oni wam pomogą to dobrzy specjaliści warto im zaufać.
Offline

Bertholt44

guru

  • Posty: 753
  • Dołączył(a): 20 mar 2018, o 12:15

Re: ultradźwięki Warszawa Do kogo się zgłosić?

Post10 paź 2023, o 14:22

Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli chodzi o mnie, to podczas wyjazdu na narty skorzystałem z oferty polecanej mi wypożyczalni z wyposażeniem narciarskim - https://nartywisla.pl i jestem bardzo zadowolony, ponieważ uzyskałem profesjonalna pomoc.

Powrót do Odloty