Strona 2 z 2

PostNapisane: 30 lip 2005, o 09:25
przez Baron Ski
mdwoods napisał(a):Wiecie co z tym realizmem to niech lepiej nie przesadzają.
Jak gra bedzie za bardzo oddawała realizm to to juz nie będzie zabawa tylko mordęga.
Chyba że ktoś lubi się męczyć zamiast po prostu bawić.


Wiadomo, niech poziom trudności zostanie na obecnym poziomie. Jakos nie wyobrazam sobie, zeby główny bohater dostał kulke na początku gry w noge a potem kulał przez całą grę :roll:

Ale realizm to także interakcja z otoczeniem, fizyka, brak niewidzialnych ścian, nieliniowość, dobra AI itd... Muszą to poprawic na next-genach.

PostNapisane: 30 lip 2005, o 11:02
przez damek82
Jak dla mnie to fizyka jest do poprawienia i efekty cząsteczkowe. Cała reszta jak na razie spox. Co do ograniczenia, to ciekaw jestem, czy grał ktoś z Was w MorrowWind`a?

PostNapisane: 5 sie 2005, o 11:10
przez Hareez
damek82 napisał(a): Co do ograniczenia, to ciekaw jestem, czy grał ktoś z Was w MorrowWind`a?


Moi.
Ograniczenia (a właściwie brak ograniczeń) - Spox.
Grafika - Spox. Questy - OK, gorzej z ich oryginalnością.

Ale drewnianych dialogów im nie podaruję! :twisted:

PostNapisane: 4 sty 2006, o 22:02
przez Słoik
mi brakuje... nowości. masa sequeli zalewa ostatnio rynek i zaczyna mnie to już powoli nudzic. revolution moze wbrew pozorom troche zamieszac bo np. dla mnie nie tak bardzo obchodzi grafa jak własnie innowacje ktore revolution ma wedlug nintendo wprowadzic. z drugiej strony trudno byloby mi sie rozstac z seriami ktore kocham z ps3, wiec pewnie nabędę i ps3 i revo...

PostNapisane: 5 sty 2006, o 13:27
przez cycek
Mi brakuje wiekszego realizmu. Zbyt wiele gier jest jeszcze "umownych", niestety ciągle musimy liczyc sie z ograniczeniami i ustepstwami... Kiedy w koncu Metal Gear Solid naprawde bedzie trudne na tyle, ze ciezko bedzie przejsc jednego straznika? Kiedy nie będą mieli ograniczonego pola widzenia (co uwazam za nonsens), kiedy w Gran Turismo bede mogl doszczetnie skasowac fure? Nie mowie ze wszystkie gry nagle mają byc na maxa realistyczne ale wiecie o co mi chodzi ;)

PostNapisane: 11 cze 2009, o 18:49
przez bandi
...Oprócz wspaniałej animacji przeładowywania, jest nam dane zobaczyć jak nasza postać jest zestresowana i wystraszona. Przeładowywując nie trafia np. dwa razy w "wejście" w karabinie na magazynek lub nerwowo "szura" magazynkiem po spodzie karabinu. A temu wszystkiemu toważyszy własnie przyśpieszony oddech i wibracje...


Tu kłania się Opatentowany przez Nintendo system - Sanity, którego pokaz dali w Eternal Darkness, a zostanie zaimplementowany w większym stopniu w najnowszych tytułach. Ciekawe tylko, czy się zgodzą na korzystanie z niego przez konkurencyjne firmy, czy na maszynach konkurencji...

Jak wiadomo pewna gra która miała się pojawić na PC jakiś czas temu, w której najważniejszą rolę odgrywała sztuczna inteligencja świata w grze nagle zapadła się pod ziemię i nic o niej nie wiadomo konkretnego. - Czyżby twórcy nie dostali zgody od Ninny? :-)

Re: Czego Wam brakuje w grach video ? - konkretne pomysły

PostNapisane: 3 lis 2009, o 11:01
przez Piotrek
Ja bym chciał ogólnie rzecz biorąc więcej możliwości w gameplayu. Ta generacja konsol jest troche rozczarowująca pod tym względem. Twórcy mają możliwości dużo większe a tymczasem nowe gry oprócz grafy niewiele się różnią od wcześniejszych części. Zamiast dodawać setki postaci na ekranie twórcy mogliby usiąść i dać nam większe możliwości. Żeby w FPSach nie było ciasnych korytarzy, żeby nie było niewidzialnych ścian czy fizyki rodem z PS2.