Teraz jest 28 mar 2024, o 17:44


Czego Wam brakuje w grach video ? - konkretne pomysły

Dyskusje na tematy związane z grami video. Porozmawiajmy na temat gier używanych, pracy w branży, polskich magazynach o grach, czy growych zboczeniach.

Moderator: Martinex

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Post30 lip 2005, o 09:25

mdwoods napisał(a):Wiecie co z tym realizmem to niech lepiej nie przesadzają.
Jak gra bedzie za bardzo oddawała realizm to to juz nie będzie zabawa tylko mordęga.
Chyba że ktoś lubi się męczyć zamiast po prostu bawić.


Wiadomo, niech poziom trudności zostanie na obecnym poziomie. Jakos nie wyobrazam sobie, zeby główny bohater dostał kulke na początku gry w noge a potem kulał przez całą grę :roll:

Ale realizm to także interakcja z otoczeniem, fizyka, brak niewidzialnych ścian, nieliniowość, dobra AI itd... Muszą to poprawic na next-genach.
Offline
Avatar użytkownika

damek82

Drugi po Bogu

  • Posty: 563
  • Dołączył(a): 4 lut 2005, o 10:05
  • Lokalizacja: Wieś tańczy i śpiewa !!

Post30 lip 2005, o 11:02

Jak dla mnie to fizyka jest do poprawienia i efekty cząsteczkowe. Cała reszta jak na razie spox. Co do ograniczenia, to ciekaw jestem, czy grał ktoś z Was w MorrowWind`a?
Oficjal Wieś Plejers Grup Prezes
Offline
Avatar użytkownika

Hareez

początkujący

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 4 maja 2005, o 19:05

Post5 sie 2005, o 11:10

damek82 napisał(a): Co do ograniczenia, to ciekaw jestem, czy grał ktoś z Was w MorrowWind`a?


Moi.
Ograniczenia (a właściwie brak ograniczeń) - Spox.
Grafika - Spox. Questy - OK, gorzej z ich oryginalnością.

Ale drewnianych dialogów im nie podaruję! :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Słoik

wyjadacz

  • Posty: 143
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 21:32

Post4 sty 2006, o 22:02

mi brakuje... nowości. masa sequeli zalewa ostatnio rynek i zaczyna mnie to już powoli nudzic. revolution moze wbrew pozorom troche zamieszac bo np. dla mnie nie tak bardzo obchodzi grafa jak własnie innowacje ktore revolution ma wedlug nintendo wprowadzic. z drugiej strony trudno byloby mi sie rozstac z seriami ktore kocham z ps3, wiec pewnie nabędę i ps3 i revo...
Offline
Avatar użytkownika

cycek

wymiatacz

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): 17 paź 2004, o 08:57

Post5 sty 2006, o 13:27

Mi brakuje wiekszego realizmu. Zbyt wiele gier jest jeszcze "umownych", niestety ciągle musimy liczyc sie z ograniczeniami i ustepstwami... Kiedy w koncu Metal Gear Solid naprawde bedzie trudne na tyle, ze ciezko bedzie przejsc jednego straznika? Kiedy nie będą mieli ograniczonego pola widzenia (co uwazam za nonsens), kiedy w Gran Turismo bede mogl doszczetnie skasowac fure? Nie mowie ze wszystkie gry nagle mają byc na maxa realistyczne ale wiecie o co mi chodzi ;)
Offline
Avatar użytkownika

bandi

wyjadacz

  • Posty: 148
  • Dołączył(a): 12 wrz 2005, o 11:21
  • Lokalizacja: Wrocław

Post11 cze 2009, o 18:49

...Oprócz wspaniałej animacji przeładowywania, jest nam dane zobaczyć jak nasza postać jest zestresowana i wystraszona. Przeładowywując nie trafia np. dwa razy w "wejście" w karabinie na magazynek lub nerwowo "szura" magazynkiem po spodzie karabinu. A temu wszystkiemu toważyszy własnie przyśpieszony oddech i wibracje...


Tu kłania się Opatentowany przez Nintendo system - Sanity, którego pokaz dali w Eternal Darkness, a zostanie zaimplementowany w większym stopniu w najnowszych tytułach. Ciekawe tylko, czy się zgodzą na korzystanie z niego przez konkurencyjne firmy, czy na maszynach konkurencji...

Jak wiadomo pewna gra która miała się pojawić na PC jakiś czas temu, w której najważniejszą rolę odgrywała sztuczna inteligencja świata w grze nagle zapadła się pod ziemię i nic o niej nie wiadomo konkretnego. - Czyżby twórcy nie dostali zgody od Ninny? :-)
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Piotrek

guru

  • Posty: 531
  • Dołączył(a): 1 lis 2004, o 22:24

Re: Czego Wam brakuje w grach video ? - konkretne pomysły

Post3 lis 2009, o 11:01

Ja bym chciał ogólnie rzecz biorąc więcej możliwości w gameplayu. Ta generacja konsol jest troche rozczarowująca pod tym względem. Twórcy mają możliwości dużo większe a tymczasem nowe gry oprócz grafy niewiele się różnią od wcześniejszych części. Zamiast dodawać setki postaci na ekranie twórcy mogliby usiąść i dać nam większe możliwości. Żeby w FPSach nie było ciasnych korytarzy, żeby nie było niewidzialnych ścian czy fizyki rodem z PS2.
Poprzednia strona

Powrót do Tematy okołogrowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron