Strona 1 z 2

TEKKEN 5: Dark Ressurection. Moja głowa się rozpada...

PostNapisane: 11 sie 2006, o 16:13
przez Sonial13
... tak to w skrócie wygląda. Pisałem już wcześniej.

Grafika... Filmiki PO_WA_LA JĄ!!!!!
Grafika samych walk powala. Areny - co ja będę dużo politykował - to trzeba zobaczyć, i tyle (różowe serduszka i pluszowe tygryski rulzzz!).
Oprawa graficzna reszty - tła, statystyki, czytelność (cała graficzna reszta) - jest debeściarska (też powala). Pojawiają się miiiniiimalne zwolnienia przy kozakowaniu przed walkami ("Złamię ci kark, gnojku"), szczególnie na arenie w kosmosie (już nie ma tam Pac Mana).

Muza... Jest zaj*bista. I w czasie walk, i na filmikach ("Opening AC Version"... brak mo słów, tyle). Koniec jęków. Po prostu zaj*bista.

Gejmplej... Miodność megaogromna, ale "nie do samego końca fiuta...", jak mawia mąż Eltona Johna. No niestety. Tu już nie jest tak dobrze. Krzyżak z PSP nie nadaje się do skosów. Amatorzy klepania (hmmm...) kombosów muszą się zastanowić nad zmianą taktyki.
Czy rozwiązaniem kłopotów okażą się nakładki? Nie wiem, nie testowałem (czekam na znak - jak to się sprawdza). Gdyby nie ten felerek, też bym się zachwycał - jak całą resztą.
Ja jestem od kilku dni "wcięty", nie ma mnie dla nikogo, hi hi hi. Tekken DR mnie pożarł.

Z innych zmian, które zauważyłem: więcej erotyki - panienki mają frywolniejsze ciuszki do założenia (i zdjęcia, he he). Kamera pokazuje więcej majtek (nadal brak opcji korygowania kamery, wy starzy onaniści), "od środka".
Przeprogramowanie kilku ciosów (mówię o Jinie, gram nim). U innych to samo. Gra jest chyba szybsza jakby. Niektóre ciosy zostały spowolnione, niektóre przyspieszone - ale o ilości klatek animacji niech nawija Kazama Fanatic (a proposik, gdzie On jest???).

Na koniec tej kulawej bajery to co mnie najmniej ucieszyło. W DRessurection dostaję baty za sprawą JUGGLE'i. Tak, moi Drodzy. Juggle są tam tak dopasione, że dopiero DR pokazał mi moc jugglemasterów. Większość walk przegrywam w ten sam sposób: FAJT!!! Wybitka w górę, jugglik, 3/4 energii wykoszone zanim spadnę, jeden kop i KO. Znajomi, co nie znają bijatyk są w szoku, jak widzą takie akcje. A ta nowa Lili (nie wiem jak Ty, Majonez, ale ja to bym jej zrobił STRASZNE rzeczy, hłe hłe hłe...) to w ogóle tylko w locie leje.

Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę. Walcie coś od siebie, ludzie...

PostNapisane: 11 sie 2006, o 18:53
przez Gość
To żeś sie kuna Sonial napocił. hehehe Jak czytam takie posty to już sie poprostu nie moge doczekać swojego "plejstejszyna przenośnego" (wyląduje u mnie już za dwa tygodnie). Sam płacze, że jeszcze tej giery w akcji nie zobaczyłem, no ale - as you requested - napisze coś od siebie.
Z tego co słyszałem gra wymiata:) hehehe
POZDRO

PostNapisane: 11 sie 2006, o 20:29
przez Sonial13
Velios napisał(a):To żeś sie kuna Sonial napocił. (...)

Nie, a czemu niby???
Że ciepło jest? Takie są prawa natury... Jest lato, musi być ciepło, he he he.
A skoro już fakt, mam być spocony, to uwierz mi, stary, dla tej gry mooożna się spocić.
Ta giera mogłaby być "system - seller'em", jakby była gotowa na starcie PSP.
Jeżeli Namco Bandai wypuści tego Tekkusia na duże konsolki to ma u mnie duuuże buzi, a nie każdy może dostąpić takiego zaszczytu. Jak wszyscy wiedzą, Sonial tani i łatwy nie jest, i trzeba o niego ostro walczyć...
Prawda Moja Ukochana Małżonko...?
Koniec offtopa.

Re: TEKKEN 5: Dark Ressurection. Moja głowa się rozpada...

PostNapisane: 11 sie 2006, o 23:05
przez Artix
Sonial13 napisał(a):Przeprogramowanie kilku ciosów (mówię o Jinie, gram nim). U innych to samo. Gra jest chyba szybsza jakby. Niektóre ciosy zostały spowolnione, niektóre przyspieszone - ale o ilości klatek animacji niech nawija Kazama Fanatic (a proposik, gdzie On jest???).

Powiedzmy, że teraz to ja jestem redakcyjnym maniakiem Tekkena ;). Jutro ruszam na kolejny turniej :).
Co do klatek itp. - podobno Tekken DR jest jeszcze bardziej zbalansowany niż "piątka". To na pewno dobra wiadomość dla wszystkich, którzy do tej pory nie mogli spać przez postacie top tierowe. Osłabiono najbardziej przegięte ciosy, typu SS+4 Fenga. Póki co trudno powiedzieć, kto jest najbardziej przegięty, ale na pewno do ścisłej czołówki należy Devil Jin (bardzo silna postać w "piątce", która w DR niewiele straciła), a więc postać bardzo skillowa.

Na koniec tej kulawej bajery to co mnie najmniej ucieszyło. W DRessurection dostaję baty za sprawą JUGGLE'i. Tak, moi Drodzy. Juggle są tam tak dopasione, że dopiero DR pokazał mi moc jugglemasterów. Większość walk przegrywam w ten sam sposób: FAJT!!! Wybitka w górę, jugglik, 3/4 energii wykoszone zanim spadnę, jeden kop i KO. Znajomi, co nie znają bijatyk są w szoku, jak widzą takie akcje.

Tak się składa, że juggle to zawsze była kwintesencja tej gry, a swe niemalże apogeum osiągnęły już w zasadzie w "piątce". Taka powietrzna akcja za 3/4 energii (czasem za całą, jeśli w pobliżu przeciwnika jest ściana) to standard. Najwyraźniej tutaj niewiele się zmieniło.

Ja mimo wszystko czekam na europejską wersję, póki co męczę Tekkena 5.

Re: TEKKEN 5: Dark Ressurection. Moja głowa się rozpada...

PostNapisane: 12 sie 2006, o 00:34
przez Sonial13
Artix napisał(a):(...) Powiedzmy, że teraz to ja jestem redakcyjnym maniakiem Tekkena ;) (...)

O, to gicio. Zawsze mam jakieś dziwne pytanie odnośnie Tekkusia. A że bystry nie jestem, to będę Cię zadręczał...



Artix napisał(a):(...) Tak się składa, że juggle to zawsze była kwintesencja tej gry, a swe niemalże apogeum osiągnęły już w zasadzie w "piątce". (...)

Zgadza się, stary, w stu procentach. Jeżeli mówimy o żywym przeciwniku. Vs CPU takich akcji na swe przepiękne oczęta Sonial na PS2 nie widział...



Arix napisał(a):(...) Ja mimo wszystko czekam na europejską wersję, póki co męczę Tekkena 5.

To ma być DRessurection na PS2???

PostNapisane: 13 sie 2006, o 04:05
przez swistak-84
O ile mi wiadomo DR nie mial jeszcze premiery w Europie.

PostNapisane: 13 sie 2006, o 15:22
przez Artix
Dokładnie o to mi chodziło. Aż tak mi się do DR nie spieszy, poza tym pozostaje kwestia zgodności wersji przy grze online. Tekken 5 wciąż daje radę (wczoraj o od 7:00 na nogach, od 9:00 na turnieju do 21:30) :).

PostNapisane: 15 sie 2006, o 12:34
przez Gość
Sonial13 napisał(a):
Velios napisał(a):To żeś sie kuna Sonial napocił. (...)

Nie, a czemu niby???
Że ciepło jest? Takie są prawa natury... Jest lato, musi być ciepło, he he he.
A skoro już fakt, mam być spocony, to uwierz mi, stary, dla tej gry mooożna się spocić.
Ta giera mogłaby być "system - seller'em", jakby była gotowa na starcie PSP.
Jeżeli Namco Bandai wypuści tego Tekkusia na duże konsolki to ma u mnie duuuże buzi, a nie każdy może dostąpić takiego zaszczytu. Jak wszyscy wiedzą, Sonial tani i łatwy nie jest, i trzeba o niego ostro walczyć...
Prawda Moja Ukochana Małżonko...?
Koniec offtopa.


Źle mnie zrozumiełeś :D Chodziło mi o to, że sporego posta napisałeś, w swoim zadowoleniu. Tak ma Być!! Pozdro

PostNapisane: 16 sie 2006, o 09:39
przez Piotrek
swistak-84 napisał(a):O ile mi wiadomo DR nie mial jeszcze premiery w Europie.


No i co z tego, jak miał w usa :]

Co do gry, to wymiata niepodzielnie. Idealna niemalże konwersja, wyglądaja jak tekken 5. Szkoda, ze tak mało zmian (ja w samym systemie walki nie zauwazyłem żadnych, procz dodaniu kilka nowych ciosów), ale taka bijatyka była potrzebna na psp. Gram w dojo i nie moge sie oderwać :D

PostNapisane: 16 sie 2006, o 14:51
przez swistak-84
Piotrek = drzewo :D

Widac nie zrozumieliscie o co chodzi - nie szkodzi (btw o T5 i T5:DR wiem na parawde duzo)

PostNapisane: 17 sie 2006, o 21:24
przez Artix
Po 1. Świstak, co w ogóle miał oznaczać taki post? Totalny offtop, w dodatku na 2 słowa. Bez przesady.

Po 2. To nie mogła być konwersja, bo na PS2 DR nie wyszedł. Co najwyżej na automatach, gdzie gra NISZCZY graficznie (jest jeszcze ładniejsza niż Tekken 5).

Po 3. Zmian nie ma dużo, bo i to nie pełnoprawna część, tylko dodatek do "piątki", który z założenia miał być tylko na automatach, ale wskoczył na PSP.

Po 4. Zmiany w systemie są, ale dla zwykłego laika po prostu bawiącego się Tekkenem są niezauważalne. Różnice ograniczają się nie tylko do dodania nowych ciosów, ale sporego przemodelowania pod kątem właściwości tych starych uderzeń. Dzięki temu gra jest lepiej zbalansowana. Oprócz tego mamy 2 nowe postacie + powrót Armor Kinga (tiaaa, to nic, że koleś został ponoć zabity; typowe dla fabuły Tekkena)

Po 5. Czekam na europejską premierę, by nie mieć problemów w razie gry przez internet. Tam akurat jest ważnt region, z którego gra pochodzi.

PostNapisane: 18 sie 2006, o 10:22
przez Baron Ski
Ja wiem jedno - Tekken:DR jest świetny, ale d-pad zastosowany w PSP jest słaby. Przekonałem się już o tym boleśnie podczas grania kilka miesiecy temu w Street Fighter Alpha 3 MAX (spróbujcie wykonac "pół kółka" na tym d-padzie: mission imposible).

Kupiłem w związku z tym specjalne stickery/nakładki na "krzyżak" firmy Hori, które już do mnie lecą. Mam nadzieję, że z nimi będzie lepiej. Oczywiście nie jest tak, że na podstawowym d-padzie grać się nie da, ale jeśli dla przykładu taka podcinka Bryanem (dp+LK) wchodzi mi w 30-50% przypadków, to mozna się zdenerwować. Ciekawe czy w ogóle te nakładki coś dadzą, ale wstrzymam się jeszcze do czasu ich przyjścia i przetesowania, nim napiszę recenzję. Sprawozdanie więc wkrótce :) .