Ja tam w Splinter Cell Chaos Theory zagram z przyjemnością.Sprawdze przy okazji czy nagroda za najlepszą oprawę graficzną nie została przyznana zbyt pochopnie...
Silnik został ten sam, natomiast napisali nowy render grafiki. Teksturki mają podobno być świetne. Zaimplementowali coś w stylu efektu schnięcia mokrych ubrań albo moknięcia stroju podczas stania na deszczu. Bomba.
damek82 napisał(a):Silnik został ten sam, natomiast napisali nowy render grafiki. Teksturki mają podobno być świetne. Zaimplementowali coś w stylu efektu schnięcia mokrych ubrań albo moknięcia stroju podczas stania na deszczu. Bomba.
Tak to wszystko będzie Oprócz tego ciekawie zapowiada się również możliwość rozcięcia ciękiej powierzchni(folii)Inny element to lekkie ruchy klatki piersiowej ukazujące, że Sam oddycha
Czym wy sie podniecacie. to tylko detale ktore musza byc wprowadzone zeby developer nie byl posądzony o zbytnią wtornosc. Pograc pogram z braku laku. premiera w marcu?
Mario napisał(a):Czym wy sie podniecacie. to tylko detale ktore musza byc wprowadzone zeby developer nie byl posądzony o zbytnią wtornosc. Pograc pogram z braku laku. premiera w marcu?
Niby detale, jednak jakby nie patrzył wprowadzają jakąś innowacje
A mnie się wydaje, że Sam lubi "pląsać przed lustrem w majtach swojej babci, wysmarowany masłem orzechowym..."
"(...) pozostało mi do przeżycia od dwóch dni do dwóch miesięcy. Wszystko to czcze spekulacje, na które reaguję uśmiechem. Wybaczcie mi, proszę, moją lekkomyślność. Nie jestem w stanie traktować śmierci serio. Wydaje mi się niedorzeczna."
R. A. Wilson
Hehe pewnie masz racje, ale i tak do raydena to mu daleko. Ja z checia pogram w trojeczke. Zauwazcie ze daty wyjscia splinterow i mgsow nigdy sie nie pokrywaja mnie ciekawi co by wygralo w bezposredniej walce tzn co by sie lepiej sprzedawalo. Stawiam na mgsa
Taka ciekawostka:
Na ign.com znalazłem małe porównanie graficzne Splinter Cell 3, ukazujące różnicę pomiędzy wersją na Xboxa, a tą na PS2 i GCN :
http://www.republika.pl/wszoli/images/Chaos2.jpg http://www.republika.pl/wszoli/images/Chaos1.jpg Różnica w oteksturowaniu i efektach jednak jest spora, ja postaram się jakoś pograć w obie wersje (na PS2 i jakimś mocnym PieCu), co by móc obiektywnie ocenić te wszystkie różnice w ruchu...
no roznica jest wyrazna ale tak bylo z kazdą czescia. no ale przeciez nie grafa jest najwazniejsza a rozgrywka a w niej (imo) splinter zawsze odstawal od mgsa