Teraz jest 19 kwi 2024, o 07:55


Metal Gear Solid 3 - wrażenia

Wszystko co dotyczy produkcji na bestsellerową konsolę japońskiego giganta elektronicznego.

Moderatorzy: Martinex, gayardo

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Metal Gear Solid 3 - wrażenia

Post16 paź 2004, o 07:01

Niedawno w OGM pojawił sie playtest MGS3. (http://www.consoleo.internauci.pl/ogm/pla-mgs3.html) Mailami czy tez przez gg pytaliscie mnie o wiele rzeczy. Macie jakies watpliwosci? Chcecie czegos sie dowiedziec? Podzielcie sie wrazeniami na temat tego, co juz wiadomo. To jest odpowiednie miejsce.
Offline
Avatar użytkownika

Benny Blanco

wyjadacz

  • Posty: 149
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 10:23
  • Lokalizacja: krk

Post16 paź 2004, o 10:34

widziałem, nawet grałem (powiedzmy) :wink:

nic ciekawego :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Mario

guru

  • Posty: 885
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 19:40

Post16 paź 2004, o 20:25

No ja mam pytanko. Napisałeś ze obszary są ograniczone i sie doczytują. To nie ma pełnej swobody ze mozesz sobie isc gdzie chcesz???
Offline
Avatar użytkownika

tekken

wyjadacz

  • Posty: 158
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 00:31

Post16 paź 2004, o 21:26

Kiedy premiera PAL??
Offline
Avatar użytkownika

Słoik

wyjadacz

  • Posty: 143
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 21:32

Post16 paź 2004, o 21:54

tekken napisał(a):Kiedy premiera PAL??


Chyba dopiero na poczatku 2005. Z tego co wiem to:
USA - listopad
Japonia - grudzien
Europa - I Q 2005
ale moge sie mylic

----

Jeszcze co do tematu.. To ja bym sie chetnie dowiedział jak długo przechodzi sie taki jeden obszar o ktorym Baron Ski wspominał w playtescie no i ile takich obszarów ma byc w full grze??
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Post16 paź 2004, o 22:18

Już odpowiadam :).

Napisałeś ze obszary są ograniczone i sie doczytują. To nie ma pełnej swobody ze mozesz sobie isc gdzie chcesz???"


No nie bardzo. Szczerze mowiac od poczatku nie wierzyłem w tą zapowiadaną swobode. Wyglada to tak naprawde podobnie do poprzednich czesci, tyle ze tutaj zamiast drzwi mamy sciezke i tyle. Obszary nie są co prawda jakies bardzo małe, ale pojsc gdzie chcesz na pewno nie mozesz. Z drugiej strony nie jest to takie złe rozwiazanie bo mi sie nie usmiecha krecic po dżungli bez celu, wole wiedziec w ktorą strone mam isc ;)

To ja bym sie chetnie dowiedział jak długo przechodzi sie taki jeden obszar o ktorym Baron Ski wspominał w playtescie no i ile takich obszarów ma byc w full grze??


Wiesz, mozesz pedzic i zaliczać je w kilka minut. Ale mozesz tez poznac kazdy kąt i spedzic w jednym z nich kilkanaście. Nieznana jest ilosc obszarow wystepujacych w pelnej wersji poki co (aczkolwiek dla porownania w MGS1 było ich jesli dobrze pamietam rowno 52)
Offline
Avatar użytkownika

cycek

wymiatacz

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): 17 paź 2004, o 08:57

Post17 paź 2004, o 09:33

A powiedzcie cos wiecej o grafie. Czy naprawde jest tak rewelacyjna, czy nie ma zwolnien i czyu screeny ktorymi karmilo nas konami nie kłamały ?
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Post17 paź 2004, o 14:48

Grafika naprawde jest rewelacyjna, i screeny nie były żadną podpuchą. Duzo tez zalezy od telewizora - na plazmie po prostu sznurowki same sie rozwiązują 8) Raz udało mi sie dostrzec zwolnienie - podczas przejscia przez jeden fragment z duzym nawarstwieniem szczegółów (ptaki, bujna roslinnosc, słonce przedzierajace sie przez konary drzew), ale ogolnie mozna powiedziec ze zasuwa w 60fpsach bez wiekszych problemow. No i udało mi sie też dostrzec jedną "złamaną" teksture - ciekawe czy poprawią to w pelnej wersji :D. Ogolnie jednak to jest jedna z najpiekniejszych (o ile nie najpiekniejsza) gier na PS2.
Offline
Avatar użytkownika

Mario

guru

  • Posty: 885
  • Dołączył(a): 16 paź 2004, o 19:40

Post20 paź 2004, o 22:53

na innym forum kilka osob spekulowało, ze to moze byc jakies wczesne demo, a gra moze sie jeszcze sporo zmienic w pelnej wersji (chodzi o swobode itd). To jak to jest naprawde?
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Post22 paź 2004, o 13:29

Śmiać mi sie chce z ludzi, ktorzy wierzą w cuda pokroju zmiany nagle połowy silnika gry.. Tak to bedie wyglądało w pełnej wersji i jestem tego w 99,99% pewny. To demo ma być dołączone do grudniowego numeru playstation magazine w USA, a wiec już po premierze pełnej wersji (ktora ma miec miejsce pod koniec listopada). Czy Konami dawałoby jakies demo z maja po wydaniu pelnej wersji? Jaaaaaasne. Jestem pewny ze to demo to jest już początek właściwej gry.
Offline
Avatar użytkownika

Yaxa

bywalec

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 17 paź 2004, o 10:16
  • Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post22 paź 2004, o 16:01

Nie gralem w demko mgs3 ale chyba nie mozna przyjac na 100% ze niebylo w nim ograniczen, mozliwe ze konami specjalnie "zablokowalo" czesc gry zeby niemozna bylo dowiedziec sie za duzo. No coz nie znam sie, nie spekuluje wszystko okaze sie juz w krotce. Czy bedzie vice city w dzungli czy nie jedno jest dla mnie pewne, to bedzie hit.
Some live, some die in the way of the samurai
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Post22 paź 2004, o 18:17

Dlatego przyjmuje na 99,99% a nie na 100 :D. Ja jestem pewny ze to jest początek włąściwej gry i nic tu nie zostało specjalnie zablokowane. Tu nie ma tak, ze masz niewidzialne sciany i nie mozesz przejsc dalej. Jest to ograniczone np. wzniesieniem, czy drzewami, wiec tak tez na pewno bedzie w pełnej grze. Zresztą pamiętacie sytuacje z demkiem MGS1 na PSX'a? Czy cos w nim było zablokowane? Wrecz przeciwnie - moizna było odkryć bronie niedostepne w ten sam sposob w full wersji. Na GTA w dżungli raczej nie ma co liczyć.
Następna strona

Powrót do PlayStation 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron