12 lis 2005, o 23:14
Też grałem w demo, tyle że na PS2 i mam całkiem ciekawe wrażenia z niego wyniesione, co jest tym bardziej cenne, że jakoś Undergroundy nieszczególnie mi podchodziły (w każdym razie, nie zbliżały się nawet do Burnouta moim zdaniem).
Ucieczka przed policją całkiem sporo daje rozgrywce, przyciąga jeszcze bardziej niż w NFS: Hot Pursuit 2. Na pewno możliwość odpalenia Nitro dodaje sporo radochy w czasie takich pościgów, też wydaje mi się że uczucie prędkości jest jeszcze lepsze niż w Undegroundach. Dość szeroko reklamowane zwolnienie czasu raczej nie będzie miało zbyt częstego zastosowania w wyścigach - właściwie użyłem go tylko raz, żeby zobaczyć jak działa, bo poza tym nie było mi potrzebne. Choć trzeba przyznać, że na ostrym zakręcie można zarzucić slow-motion, dzięki czemu można łatwiej dany łuk pokonać.
Niestety, animacja zwalnia i to dość często, widać w dalszym ciągu oddział w EA odpowiedzialny z NFS'y nie do końca okiełznał PS2. Nie sądzę żeby coś się w tym elemencie drastycznie poprawiło (raczej kosmetyczne poprawki), bo do premiery zostały dwa tygodnie. Jeśli ktoś oczekiwał poziomu dużo wyższego od ostatnich NFS'ów, to lepiej niech sobie odpuści, bo to raczej więcej tego samego co w NFS:U, tylko zmodyfikowana została otoczka (wyścigi za dnia, dodane pościgi policyjne...).