5 lip 2009, o 18:16
co mi ten filmik pokazuje? juz pierwsza Forza miala podobne filmiki krecone z profesjonalnymi kierowcami wyscigowymi. GT5 Prologue ma wciaz fizyke z pierwszego GT, poza tym Prologue ma kiepskie AI(w zasadzie to go nie ma, bo samochody zawsze jezdza tak samo). jesli uwazasz, ze Prologue to najlepszy racing sim to najwyrazniej grales tylko w ta gre - nie zdziwie sie jesli jeszcze bys napisal, ze grasz w tego typu gry na padzie lub klawiaturze. Race Pro, Forza 2, Richard Burns Rally to zdecydowanie lepsze gry pod tym wzgledem - nadchodzace Superstars V8 Racing tez sie lepiej zapowiada(niestety podobno nie ma obslugi kierownic co ja automatycznie skresla). o pecetowych tytulach nawet nie bede pisal, bo 10 letnie symulatory maja lepsza fizyke i model jazdy od Prologue - idealne przyklady to GT Legends oraz Grand Prix Legends. o takich grach jak Arca Sim Racing, serii GTR, LFS, serii Race(do ktorej nalezy Race Pro), rFactor, iRacing, STCC The Game itd. juz nawet nie wspominam, bo one zjadac beda pewnie i Gran Turismo 10 kiedy wyjdzie na PS11 po tym jak przelozyli premiere gry o 10 lat.
GT5 to co najwyzej obok symulatorow lezalo na polce w sklepie(jak to napisal kiedys pewien uzytkownik simracing.pl). na konsolach tak naprawde jest tylko Richard Burns Rally(jesli ktos bawi sie w wsteczna kompatybilnosc), Forza 2 oraz Race Pro. serii GT blizej do arcadeowych symulatorow jak Grid czy PGR niz do Race Pro, ktore sa rasowymi symulatorami.
Forza 3 zostala uznana za pierwszy pelnoprawny odpowiednik pecetowego racing sim'a na konsolach przez Inside Sim Racing(zobaczymy jak bedzie z Race Pro, bo powinni pewnie zrecenzowac w przyszlym sezonie ta gre po wprowadzeniu latki przez simbin). Forzie 2 brakowalo odrobine, a Race Pro mialo troche bledow, ale F3 pokazuje klase - mam nadzieje, ze zachowaja telemetrie w 3ce, bo to cholernie pomaga w monitorowaniu ustawien samochodu.