Strona 2 z 2

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 4 lip 2009, o 09:51
przez Piotrek
I to jest właśnie spory minus. Różne drogi do celu jak najbardziej na plus ale szczerze mówiąc mi QTE się już bardzo przejadło i jak tylko widze to w jakimś tytule to chcę żeby jak najszybciej się skończyło. A tu wygląda na to, że cała gra będzie na tym oparta...

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 15 paź 2009, o 11:01
przez Marlon
Hmm te ciągłe QTE naprawdę zniechęcają. Wierze w cud że w pełnej wersji będą też inne fragmenty gameplayu bo inaczej nie będzie rewelacyjnie.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 18 paź 2009, o 10:51
przez Piotrek
Twórcy tłumaczą się że to niesprawiedliwe żeby tak zarzucać im te QTE bo do celu prowadzi wiele dróg itd. No tak ale na razie nie pokazali jakiegokolwiek innego gameplayu oprócz QTE. Nie siedzę tak bardzo w temacie tej gry więc może czegoś nie wiem ale czy kiedykolwiek była mowa o innych fragmentach gameplayu oprócz tych QTE na każdym kroku?

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 20 paź 2009, o 09:16
przez Tony
Widzę, że nie graliście w Fahrenheit'a. Rozgrywka ma prezentować się podobnie, więc nie ma mowy o ciągłych QTE.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 21 paź 2009, o 10:56
przez Mario
No właśnie nie bardzo. Ja grałem w fahrenheita, nawet go ukończyłem i bardzo mi się podobał. Zwłszcza początek bo końcówka z ufokami już była słaba. Ale nie o tym miałem. Gameplay w fahrenheit był inny niż w heavy rain. Tutaj mamy tylko i wyłącznie qte, a tam była to raczej przygodówka z szukaniem przedmiotów i rozwiązywaniem zagadek, jeśli by to zostało powtórzone w heavy rain to byłbym jak najbardziej za, ale chyba nie zanosi się na to.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 3 lis 2009, o 15:57
przez Luke
Dla mnie mogą być i QTE. Zawsze lubiłem filmowe gry. Jeśli tylko inne aspekty gry będą wykonane z należytą dbałością to Heavy Rain jest grą którą muszę mieć.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 3 lis 2009, o 16:18
przez czort
Liczę na to, że Heavy Rain będzie grą, która da znak innym developerom, że gracze nie są bezmózgami, chcącymi tylko strzelać i zabijać i że historia w grze też jest ważna(jeśli nie najważniejsza). Ten tytuł ma szansę na przedefinowanie całej branży(wiem, marzyciel ze mnie :wink: ). Mam nadzieję, że Quantic Dream tego nie zepsuje.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 3 lis 2009, o 16:36
przez Sarge
Oby im się udało, bo całkiem mocno liczę na ten tytuł. Niektórzy nie lubią gier, w których jest za dużo przerywników filmowych używając argumentów, że jeśli chcą oglądać film to idą do kina :P . Ja to szanuję, bo każdy ma swoje gusta, ale ja mam wręcz odwrotnie - lubię widzieć w grach świetnie zrealizowane filmiki, oglądając które mam wrażenie jakbym oglądał właśnie prawdziwą produkcję kinową. Na Heavy Rain czekam więc przede wszystkim licząc na ciekawą historię, jednocześnie również trochę obawiając się o gameplay... Poczekam jednak do premiery, bo dla mnie to teraz jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów początku przyszłego roku.

Tak na marginesie to Heavy Rain będzie kolejną grą w pełni spolszczoną przez Sony - co o tym myślicie? Po dobrze zrealizowanym od tej strony Uncharted 2 jestem umiarkowanym optymistą, ale mimo wszystko trochę się boję, bo dobry dubbing to będzie podstawa w budowaniu klimatu... Ewentualnie jednak zawsze będzie można włączyć angielskie głosy i polskie napisy (taka możliwość o ile dobrze pamiętam już została potwierdzona).

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 3 lis 2009, o 17:35
przez Luke
Jeśli polonizacja Heavy Rain będzie trzymać poziom Uncharted 2 to ja jestem raczej spokojny. Zawsze jednak trzeba wziąć pod uwagę, że HR jak i U2 to gry o innym klimacie, więc dubbing wymaga automatycznie zupełnie innego podejścia. Mam nadzieję, że się nie zawiodę jak w przypadku gry Naughty Dog.

Re: Heavy Rain

PostNapisane: 3 lis 2009, o 21:32
przez Abe
Heavy Rain w tym momencie jest przeze mnie najbardziej wyczekiwaną grą na PS3. Już wcześniej śledziłem każdą informację na jej temat. Jednakże mam nadzieję, że twórcy nie będą podniecać się bez przerwy sekwencjami QTE i przed premierą dadzą chociaż jeden filmik prezentujący gameplay nie opierający się tylko i wyłącznie na wciskaniu kilku przycisków naprzemiennie. W takich grach filmowość jest rzeczywiście ważna, ale gra to gra i chciałbym mieć jednak trochę większy wpływ na to co robi główny bohater.