No i w końcu, po ponad dwóch latach ciszy w temacie, mamy prawdziwy trailer z Killzone 2 w real-time! Ah te E3 ...
Trailer w zwykłej jakości:
http://download.gametrailers.com/gt_vau ... _e32k7.wmv
Trailer w HD:
http://download.gametrailers.com/gt_vau ... 7_h264.wmv
Ja tym trailerem przekonałem się do Killzone, że jednak można zrobić coś, co śmiało może konkurować z akcją zaprezentowaną na renderze - spójrzcie tylko na animację, grę światła i cienia i dynamikę! Nie powiedziałbym, żeby ten nowy filmik ustępował bardzo mocno temu sprzed dwóch lat - jestem pozytywnie zaskoczony i teraz z niecierpliwością będę czekał na kolejne informacje!
EDIT PO PARU CHWILACH:
No i proszę, mamy już kolejny filmik, tym razem z gameplaya w jakości HD :
http://download.gametrailers.com/gt_vau ... d_h264.wmv
Ja go wprawdzie sprawdzić nie mogę (za słaby komp), ale obejrzałem to samo w jakości SD i... jestem tak samo optymistycznie nastawiony, jak byłem po prezentacji trailera. Jeszcze raz radzę zwrócić uwagę nie tylko na samą oprawę, ale i na dynamikę starć, wszystko to co dzieje się dookoła (wystarczy popatrzeć na niebo i te wszystkie latające maszyny) - właśnie takich akcji oczekuję od next-genów! Chociaż wiem, że znajdą się i spokojniejsze misje, to jednak teraz ufam bardziej Guerilla Games, że mogą zrobić przynajmniej coś widowiskowego. A czy będzie z tego coś więcej? Prawdopodobnie przekonamy się dopiero po premierze .
P.S.: Jak myślicie, czemu GG zaprezentowali nam level, który akurat mocno przypomina lokacje i akcję z rendera ?
HEHE, KOLEJNY EDIT :
Pojawiło się ciekawe porównanie rendera z 2005 roku i trailera z obecnego poziomu oprawy gry.
Tu w zwykłej jakości SD:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/..._comparison.wmv
A tutaj w HD:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/...arison_h264.wmv
Najbardziej rzucającą się w oczy różnicą są wybuchy - te z gameplay'a nie dorównują tym, które widzieliśmy dwa lata temu. I chciałbym, żeby do premiery jeszcze ten element (i w ogóle efekt ognia) GG poprawiło - o resztę się nie martwię, bo różnice nie są aż tak znaczne, żeby robić z tego tragedię. Porównania w stylu "ta tekstura wygląda tutaj słabiej niż tam" pozostawiam innym . No offense .