Teraz jest 28 mar 2024, o 20:15


Regulamin

Wszystko, co dotyczy forum - rangi, regulamin, problemy z działaniem.

Moderator: gayardo

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Baron Ski

Site Admin

  • Posty: 538
  • Dołączył(a): 13 paź 2004, o 22:49
  • Lokalizacja: Płock

Regulamin

Post15 paź 2004, o 15:47

Każdy użytkownik forum powinien zapoznać się z poniższym regulaminem.

Obowiązki i ograniczenia użytkowników
1. Zabronione jest używanie słów powszechnie uznawane za obraźliwe/wulgarne. Jeśli już koniecznie musisz to zrobić, wy***suj (wyiksuj) je zgodnie z tym wzorem.
2. Zabronione jest poniżanie oraz obrażanie innych osób.
3. Należy unikać postów nie wnoszących nic do dyskusji.
4. Zanim założysz nowy temat sprawdź czy pasuje on do tematyki danego działu.
5. Staraj się pisać poprawnie gramtycznie/stylistycznie. Twoje posty przecież kierowane są do innych ludzi, więc szanuj ich czas.
6. Nie dubluj tematów! Zanim założysz nowy, sprawdź czy ktoś już wcześniej Cię nie uprzedził z podobnym problemem.
7. Staraj się, by nazwa tematu odpowiadała w głównej mierze jego treści. Ułatwisz tym samym życie innym użytkownikom.
8. Nie wolno podawać linków do stron lub programów naruszających prawo. Złamanie tego punktu może się wiązać z ukaraniem użytkownika.
9. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta - nieważne czy pisał to on, czy przypadkiem chomik przebiegł po klawiaturze ;).
10. Treści antysemickie, rasistowskie lub zdecydowanie szowinistyczne, a także nawoływanie do przemocy są zabronione.
11. Zabronione jest zakładanie tematów jako "Ogłoszenie" i "Przyklejony" - takie przywileje mają tylko administor oraz moderatorzy. Założenie takiego tematu przez zwykłego ożytkownika zaowocuje zablokowaniem tego tematu, oraz późniejszym jego usunięciem.


Prawa użytkowników
1. Każdy użytkownik ma prawo do własnych opinii i poglądów oraz do tego, by traktowano go z szacunkiem.
2. Każdy użytkownik ma prawo wypowiadać się swobodnie na forum, zakładać tematy i pisać posty o ile jego wypowiedzi nie łamią regulaminu.
3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi na stronniczego jego zdaniem lub niesprawiedliwego moderatora do administratora. Skarga taka powinna zostać przesłana w postaci PW (prywatnej wiadomości) lub mailem do administratora.
4. W interesie każdego użytkownika forum jest dbanie o aktualność (i poprawność działania) podanego w swoim profilu adresu e-mailowego. Aktualność adresu e-mailowego jest jedyną możliwością odzyskania hasła do forum.
5. Użytkownik w trakcie korzystania z forum otrzymuje rangi. Są one zależne od jego aktywności. Użytkownik za szczególne zasługi może otrzymać rangę specjalną (indywidualną - wedle własnego uznania).


Moderatorzy i Administrator
1. Moderatorzy i Administrator mają prawo zamykać, kasować lub edytować tematy lub posty, jeśli w jakikolwiek sposób naruszają one regulamin.
2. Moderatorzy mają prawo wnioskować o ukaranie danych użytkowników forum. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze administrator.


Kary
1. Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownikom grożą kary, o których decyduje administrator.
2. W zależności od stopnia naruszenia regulaminu stosuje się następującą gradację kar:
- Upomnienie PW (prywatną wiadomością) od moderatora lub administratora
- Uzyskanie tytułu Kandydata Do Bana. Użytkownik taki jest pod wnikliwą obserwacją - za kolejne łamanie regulaminu może zostać całkowicie zbanowany.
- Całkowite zbanowanie. Użytkownik może stracić możliwość wysyłania swoich postów na forum. Bana cofnąć może tylko administrator i zależy to tylko i wyłącznie od jego dobrej woli.



Administratorzy, moderatorzy i inne osoby sprawujące funkcje administracyjne nie odpowiadają za treści publikowane na forum

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron