Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
WRC 2010 - zapowiedź PlayStation 3Xbox 360PC
WRC – temat zdawałoby się gorący, a jednak zaniedbany w ostatnich latach. Po serii gier na PlayStation 2, Sony zrezygnowało z licencji na ten serial, oddając ją w ręce ludzi z włoskiego studia Milestone. Długo musieliśmy czekać, ale już niebawem pierwsza oficjalna gra ukaże się na PS3, Xboxa 360 oraz PC. Sprawdźmy co mają do powiedzenia twórcy i jak zapowiada się ich dzieło na kilka miesięcy przed premierą.

„Zaczęliśmy od skoncentrowania się na dwóch rzeczach” – mówi Mateo Pezzotti (lead designer). „Po pierwsze chcieliśmy przypomnieć sobie wszystkie dotychczasowe gry podejmujące tematykę WRC. Możesz dużo wynieść dzięki takiemu doświadczeniu. Po drugie – i dla nas bardziej interesujące – chcieliśmy wczuć się w klimat rajdów WRC i poznać ten sport od środka”. Twórcy przyznają, że rozmawiali z wieloma kierowcami, mechanikami oraz inżynierami zespołów biorących udział w wyścigach. Bardzo ważny był też design tras oraz to, by gra była przystępna dla każdego, kto weźmie kontroler w ręce i zacznie jechać.



„Musieliśmy zbalansować wiele aspektów grywalności” – dodaje Irvin Zonca, człowiek odpowiedzialny za fizykę. „Z jednej strony chcieliśmy usatysfakcjonować tych, którzy chcieliby dostać grę łatwą i intuicyjną, powiedziałbym wręcz relaksacyjną. Z drugiej – wiemy, że musimy oddać poczucie prowadzenia tych 300-konnych potworów, które nie są łatwe w okiełznaniu. Wiemy, że nasi fani, którzy są z nami od długiego czasu to wielcy pasjonaci, którzy wymagają najwyższej jakości. Zapewniam, że my też jesteśmy bardzo wymagający podczas procesu developerskiego. Staramy się zapiąć wszystko na ostatni guzik.”



Autorzy przyznają, że najwięcej czasu spędzili na modelu jazdy i tym jak reaguje zawieszenie, jak koła powinny być przyczepne w stosunku do różnego rodzaju nawierzchni i zachowaniu „ciężkości” samochodów. Praca nie ograniczała się jednak tylko do tego, co zastaniemy na drodze, ale bardzo ważne jest też to, co jest poza trasą. Samochody będą oczywiście mogły wypaść poza tor jazdy i nieźle się poobijać. Już teraz widać, że w grze zastosowano realistyczny system zniszczeń, natomiast model jazdy na pierwszy rzut oka przypomina ten zastosowany w starszych grach z serii Colin Mcrae Rally (jeszcze tych z czasów PlayStation 2).



„Tworzenie tak ważnej pozycji jak oficjalnej gry WRC to duże wyzwanie” – przyznaje Fabio Paglianti (game director). Musieliśmy zmierzyć się z dużo większym wyzwaniem niż w przypadku naszych poprzednich gier. Trzeba było oddać między innymi klimat każdego z rajdów biorących udział w serialu WRC, przedstawić ich specyfikę. W prawdziwych rajdach cały weekend podzielony jest na trzy dni, zawierające 15-20 odcinków do przejechania. Oczywiście w grze nie zdałoby to egzaminu, więc musieliśmy upewnić się, że będziemy w stanie oddać atmosferę każdego kraju w krótszych sesjach. Walczyć będziecie tutaj nie tylko z przeciwnikami, ale także z otoczeniem, które łatwo może uszkodzić Wasz samochód. Zapewniam, że prawdziwym wyzwaniem będzie dojechanie na pierwszym miejscu do końca. Chcemy jednak, by gra była realistyczna, ale równocześnie przystępna dla każdego.”



Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 4279
Okładka/art:
Tytuł:
WRC
Developer: Milestone
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR: 02/10/10
USA: ?
JAP: ?
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!