Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Wizyta firmy Naughty Dog w Warszawie - relacja z konferencji PlayStation 3

Wczoraj w warszawskiej Arkadii odbyło się spotkanie z twórcami gry Uncharted 2, która na dniach ukaże się w polskiej wersji językowej na konsoli PlayStation 3. Przyjechali Arne Meyer (Senior Studio Manager) i Justin Richmond (Lead Multiplayer Designer) z firmy Naughty Dog - developera gry. Studio jest znane także z takich serii jak Jax & Daxter czy Crash Bandicoot na pierwszą PlayStation. Przybyli na miejsce mogli przetestować pełną polską wersję gry Uncharted 2 na jednym z czterech przygotowanych standów (na jednym brakowało płyty z grą;)). Hostessy tylko zachęcały do gry.



Można było również zdobyć autograf obu panów - na specjalnie przygotowanych plakatach z Uncharted 2 lub jeśli ktoś chciał na czymś innym (np. na pudełku z pierwszą częścią gry) to taka możliwość również się pojawiła. Plakatów jednak nie przygotowano w odpowiedniej ilości i, jak to zwykle bywa, „wyszły”. Ale pechowcy nie musieli płakać nad rozlanym mlekiem, bo firma im te plakaty z autografami podeśle pocztą.



Podczas spotkania Richmond zademonstrował (na angielskiej wersji przeznaczonej do demonstracji) grę Uncharted 2 w ruchu. Był pokazywany poziom z pociągiem, gdy główny bohater gry skacze z samochodu na pędzący pociąg i następnie porusza się po nim eliminując coraz to kolejnych przeciwników. Porusza się po dachu ścianach, a czasem i wewnątrz pociągu (towarowego); do kolekcji brakowało tylko poruszania się pod pociągiem przy kołach wśród snopów iskier (ale mieliśmy już taki motyw w Splinter Cell). Na koniec przylatuje helikopter, który robi użytek z działa oraz wyrzutni rakiet, więc mamy wybuchy etc. Całość robi wrażenie, a gra przypomina film, twórcy zresztą nie ukrywają, że wzorowali się na filmach akcji.



Wcześniej odbyła konferencja prasowa z której dowiedzieliśmy się kilku rzeczy dotyczących Uncharted 2, jak i samego studia Naughty Dog. Obecnie wspomniana firma liczy ok. 110 pracowników, od 1996 silnie współpracuje z Sony. Co za tym idzie wszystkie gry developera lądują na konsolach japońskiego giganta. Justine powiedział, że według nich konsola PlayStation 3 ma duży potencjał i nie zamierzają w najbliższym czasie tworzyć gier na innych platformy. Łączna sprzedaż wszystkich gier od Naughty Dog to ponad 40 milionów sztuk.

Na konferencji został poza tym został zaprezentowany level z pociągiem oraz panowie podzielili się pewnymi informacjami odnośnie omawianego tytułu. Produkcja opiera się o zaktualizowany silnik do wersji 2.0, dodatkowo dodano Havoca. Uncharted 2 wykorzystuje 100 % mocy drzemiącej w konsoli PlayStation 3, co nie znaczy że po optymizacji engine'u nie można wycisnąć jeszcze więcej. Dla nas graczy ma to oczywiście wiadome plusy (jeszcze więcej efektów).



Od jakiegoś czasu jest do pobrania wersja demo gry z trybem Multi. Złośliwcy twierdzą, że demko jest tak dobre, że nie trzeba kupować pełnej wersji produktu. Justine skomentował to tak, że to tylko kropla w morzu tego co nas czeka w pełnej wersji gry. Tryb Multiplayer ma nam do zaoferować 7 map oraz 9 trybów rozrywki (co-op, competitive). Już teraz możemy się spodziewać download content dla trybu wieloosobowego. Jeszcze co prawda nie wiemy co w nim będzie, ale na pewno takowy się ukaże. Na chwilę obecną nie ma zaś planów wydania DLC dla trybu singleplayer.



Tryb kampanii dla jednego gracza również zapowiada się ciekawie, szczególnie po obejrzeniu levelu z pociągiem, gdzie dużo się działo. Takiej akcji nie powstydziłby się niejeden film. Twórcy zaznaczali nie raz, że wzorowali się na filmach akcji, dzięki czemu możemy być pewni, że nie będziemy się nudzić. W grze znajdzie się pięć poziomów trudności, przy czym ostatni będzie do odkrycia. Wyższe poziomy będą się głównie charakteryzowały wyższym AI dla przeciwników i będą skierowane raczej do graczy hardcore'owych niż casuali.



W Uncharted 2 będzie dużo checkpointów, które będą uśmiechem dla graczy niedzielnych, aczkolwiek nie do końca. Twórcy tłumaczą ten fakt tym ,że gra będzie mniej odrzucająca (czyt. jak skusisz, nie musisz zaczynać od początku poziomu, jak za starych czasów). Punkty kontrolne nie będą w żaden sposób oznakowane, ale będzie ich sporo i mają po prostu ułatwiać nam życie.



Gra otrzymała 20 nagród (w tym na imprezie Gamescom w Kolonii), w Polsce dostaniemy wersję w pełni zlokalizowaną (co najważniejsze z możliwością wyboru: polska/oryginalna angielska). Tytuł u nas zawita już 14 października tylko na konsoli PlayStation 3. Czekamy.

 Marcin "Martinex" Sławiński

Strona artykuu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 0
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
Brak komentarzy

UID: 1570
Okadka/art:
Tytu:
Wizyta firmy Naughty Dog w Warszawie
Developer:
Gatunek:
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudnoci:
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!