Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilość wiadomości: 8310
Ilość artykułów: 1798
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow XboxPC

Splinter Cell Pandora Tomorow przez same Ubisoft (wydawca) uczciwie określane jest jako Splinter Cell 1.5, a nie pełnoprawna część druga. Możemy więc PT traktować raczej jako dodatek, nowe misje do "jedynki" niż pełen innowacji sequel. Inna sprawa, że już teraz SC:PT określane jest za jedną z najlepszych (a raczej najlepiej zapowiadających się) gier 2004 i czeka na niego pół growego świata. Nie ukrywajmy - my także, szczególnie, że na screenach widać zmianę klimatu względem pierwszej części. Zmianę (IMO) na lepsze!

Pierwsza część była w wielu momentach bardzo frustrująca. Najgorsze w tym wszystkim było to, że często porażki gracza wynikały z błędów gry. "Dwójka" ma być bardziej dopracowana, jeśli chodzi o różnego rodzaju bugi, poza tym ma też więcej wybaczać. Gra zawierać będzie specjalny system, który będzie niejako rozpoznawał umiejętności gracza i sam dostosuje do nich poziom trudności! "Jeśli nie będziesz mógł czegoś zrobić 20 razy z rzędu, system odpowiednio dostosuje się i ułatwi Ci pokonanie danego elementu" - mówi developer.

Czego możemy się spodziewać? Na pewno kilku nowych ruchów. Tzw. "Split Jump" (zaparcie się o dwie sąsiednie ściany) znany z poprzedniej części zostanie rozwinięty (będzie można jeszcze wyżej się zaprzeć), i jak mówi sam developer - odegra dużo większą rolę w sequelu niż w "jedynce", gdzie można go było właściwie w ogóle nie używać. Główny bohater dostanie też kilka ruchów charakterystycznych dla oddziałów SWAT - m. in. charakterystyczne wchodzenie przez drzwi. Także inteligencja przeciwników ma zostać usprawniona. Będą reagować na nietypowe źródła światła (np. zapalonego przez Ciebie), na laser na ich ubraniu (po użyciu broni z celownikiem laserowym przez Ciebie), będą też wzajemnie sobie pomagać, osłaniać się i wzywać wsparcie. Każda z broni ma mieć dwa tryby strzału, poza tym teraz będzie można zmienić broń czy gadżet w "locie", bez zatrzymywania gry. Developer zapowiada też, że wrzuci kilka tzw. "czasówek", gdzie trzeba będzie spieszyć się przed upływającym czasem... Wszystko po to, by uczynić rozgrywkę jeszcze bardziej emocjonującą.

Największą innowacją (niestety, w naszych realiach już nie tak istotną) będzie możliwość gry online. Do 4 graczy cooperative i deatchmatch to na razie tyle co wiadomo. Do wyboru twórcy oddaną nam kilka postaci różniących się parametrami i umiejętnościami. Co ciekawe, wydawca zapowiada też możliwość gry online na Gamecube! Tymczasem wersje na PS2 i Xbox'a tradycyjnie otrzymają możliwość komunikacji głosowej przy użyciu headsetu.

W kwestii oprawy nie spodziewajcie się cudów - gra chodzi na lekko podrasowanym silniku z "jedynki". Daje się słyszeć głosy o jeszcze większym wykorzystaniu w sequelu roli światła i cienia, ale jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć. Podobać się może za to zmiana klimatu - levele w dżungli, wielkiej, wysokiej trawie mogą się podobać. Premiera ustalona została na 26 marca.

Baron Ski

PS. W ostatnich dniach premiery wersji na PS2 i GCN zostały przesunięte na czas bliżej nieokreślony. Developer tłumaczy to chęcią uczynienia SC:PT jak najbliższą pod względem graficznym do wersji Xbox'owej. Pozostałe wersje (Xbox, PC) ukażą się zgodnie z planem - pod koniec marca.

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 0
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
Brak komentarzy

UID: 499
Okładka/art:
Tytuł:
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Developer: Ubisoft
Gatunek: skradanka
Data wydania:
EUR: 26/03/04
USA: 23/03/04
JAP: 07/04/05
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!