Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow XboxPC

Splinter Cell Pandora Tomorow przez same Ubisoft (wydawca) uczciwie określane jest jako Splinter Cell 1.5, a nie pełnoprawna część druga. Możemy więc PT traktować raczej jako dodatek, nowe misje do "jedynki" niż pełen innowacji sequel. Inna sprawa, że już teraz SC:PT określane jest za jedną z najlepszych (a raczej najlepiej zapowiadających się) gier 2004 i czeka na niego pół growego świata. Nie ukrywajmy - my także, szczególnie, że na screenach widać zmianę klimatu względem pierwszej części. Zmianę (IMO) na lepsze!

Pierwsza część była w wielu momentach bardzo frustrująca. Najgorsze w tym wszystkim było to, że często porażki gracza wynikały z błędów gry. "Dwójka" ma być bardziej dopracowana, jeśli chodzi o różnego rodzaju bugi, poza tym ma też więcej wybaczać. Gra zawierać będzie specjalny system, który będzie niejako rozpoznawał umiejętności gracza i sam dostosuje do nich poziom trudności! "Jeśli nie będziesz mógł czegoś zrobić 20 razy z rzędu, system odpowiednio dostosuje się i ułatwi Ci pokonanie danego elementu" - mówi developer.

Czego możemy się spodziewać? Na pewno kilku nowych ruchów. Tzw. "Split Jump" (zaparcie się o dwie sąsiednie ściany) znany z poprzedniej części zostanie rozwinięty (będzie można jeszcze wyżej się zaprzeć), i jak mówi sam developer - odegra dużo większą rolę w sequelu niż w "jedynce", gdzie można go było właściwie w ogóle nie używać. Główny bohater dostanie też kilka ruchów charakterystycznych dla oddziałów SWAT - m. in. charakterystyczne wchodzenie przez drzwi. Także inteligencja przeciwników ma zostać usprawniona. Będą reagować na nietypowe źródła światła (np. zapalonego przez Ciebie), na laser na ich ubraniu (po użyciu broni z celownikiem laserowym przez Ciebie), będą też wzajemnie sobie pomagać, osłaniać się i wzywać wsparcie. Każda z broni ma mieć dwa tryby strzału, poza tym teraz będzie można zmienić broń czy gadżet w "locie", bez zatrzymywania gry. Developer zapowiada też, że wrzuci kilka tzw. "czasówek", gdzie trzeba będzie spieszyć się przed upływającym czasem... Wszystko po to, by uczynić rozgrywkę jeszcze bardziej emocjonującą.

Największą innowacją (niestety, w naszych realiach już nie tak istotną) będzie możliwość gry online. Do 4 graczy cooperative i deatchmatch to na razie tyle co wiadomo. Do wyboru twórcy oddaną nam kilka postaci różniących się parametrami i umiejętnościami. Co ciekawe, wydawca zapowiada też możliwość gry online na Gamecube! Tymczasem wersje na PS2 i Xbox'a tradycyjnie otrzymają możliwość komunikacji głosowej przy użyciu headsetu.

W kwestii oprawy nie spodziewajcie się cudów - gra chodzi na lekko podrasowanym silniku z "jedynki". Daje się słyszeć głosy o jeszcze większym wykorzystaniu w sequelu roli światła i cienia, ale jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć. Podobać się może za to zmiana klimatu - levele w dżungli, wielkiej, wysokiej trawie mogą się podobać. Premiera ustalona została na 26 marca.

Baron Ski

PS. W ostatnich dniach premiery wersji na PS2 i GCN zostały przesunięte na czas bliżej nieokreślony. Developer tłumaczy to chęcią uczynienia SC:PT jak najbliższą pod względem graficznym do wersji Xbox'owej. Pozostałe wersje (Xbox, PC) ukażą się zgodnie z planem - pod koniec marca.

Strona artykułu: [1]        

UID: 735
Okładka/art:
Tytuł:
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Developer: Ubisoft
Gatunek: skradanka
Data wydania:
EUR: 26/03/04
USA: 23/03/04
JAP: 07/04/05
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!