Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Xbox 360

Ubisoft po Ghost Recon Advenced Warfighter wypuszcza na Xboxa 360 kolejną część Rainbow Six o podtytule Vegas. Przygody "tęczowej szóstki" znane są już od czasów PSX'a, więc sądzę, że chyba każdy fan gier FPP kierował kiedyś poczynaniami owych komandosów. Również i teraz nie obeszło się bez politycznych podtekstów, odbijania zakładników oraz zwalczania terrorystów. Ten kto kochał RS będzie robił to nadal. Jeżeli zaś nigdy nie podszedł Ci taki rodzaj zabawy, to zapewne nic się nie zmieni w tej materii. Pełna wersja już niedługo, dzisiaj test grywalnej wersji.

Początek demka to przelot w nocy helikopterem nad pięknie oświetlonym Las Vegas oraz wysłuchanie celów misji. Owa scenka okazała się być bliźniaczo podobna do tego, co można było zobaczyć w GRAW. Nasz team ląduje na dachu kompleksu będącego w trakcie budowy. Przybytek ten zwie się Dante's Hotel & Casino i posiada wielki dzwon mieszczący się w najwyższej kondygnacji. Naszym celem jest odbicie zakładnika znajdującego się w niższych partiach budynku.

To, co zawsze podobało mi się w grach z serii Rainbow Six, czyli w pewnym sensie duża dokładność w realnym odtworzeniu środowiska gry, jest widoczna również tutaj. Dostępny level jest jakby żywcem wyjęty z faktycznego, realnego świata. Miejsce budowy obfituje w liczne skrzynie, rusztowania, stelaże i inne rzeczy tego typu. Nie ma tutaj zbędnych udziwnień lub pomysłów wsadzonych na siłę tak, aby sztucznie podbić miodność. Widok środowiska dosyć znacząco zmienia się po akcji z dzwonem, który spada w dół budynku niszcząc przy tym wszystkie stropy oraz powodując małe pożary w kilku miejscach. Na niższych piętrach, w ciemnościach niezbędnym okazuje się urządzenie, dzięki któremu widzimy wszystko na podczerwień. Później trafiamy na oświetlone już pomieszczenia służbowe oraz wspomniane kasyno.

Co do umiejętności naszych kompanów, to trzeba powiedzieć, że kształcony na przekroju kilku części tej gry, system ich zachowań otrzymuje obecnie już tylko finalne szlify. Standardową umiejętnością jest zaczepienie liny w wyznaczonym miejscu i 'zjechanie' po niej na niższe piętro. Można to samo zrobić schodząc po zewnętrznej ścianie budynku. W tym przypadku dochodzi opcja 'wskoczenia' do pomieszczenia rozbijając przy tym szybę swoim ciałem. Przez cały czas możemy kierować poczynaniami swoich żołnierzy i kazać im np. wspiąć się do góry (mamy tutaj pełną kontrolę). Kolejnym miłym pomysłem są bardzo przydatne warianty ataku, gdy nasz oddział stoi tuż przed zamkniętymi drzwiami. W takiej sytuacji możemy np. tylko otworzyć drzwi, wywarzyć je, otworzyć i wrzucić granat, lub też wpaść tam i zrobić czystkę za pomocą dostępnej aktualnie broni palnej. W pełnej wersji gry takich opcji będzie zapewne jeszcze sporo, wiele będzie zależało także od tego w jakim miejscu się znajdujemy.

Od czasu zapowiedzi Rainbow Six: Vegas oprócz zawartości merytorycznej, gracze zwracali także niewątpliwie uwagę na graficzną stronę tej gry. Czy Ubisoft, który ma na swoim koncie GRAW, mógł popełnić gorszy technicznie tytuł o podobnym charakterze? Otóż z tego co widać to jednak mógł. Testując demko zauważyłem chyba dwa najpoważniejsze błędy, które absolutnie nie miały miejsca we wspomnianym już Advanced Warfighter. Pierwszy z nich to chwilowa czkawka animacji. Zakładając, że 30 fps'ów zapewnia płynny obraz, to w RS: Vegas miejscami oscyluje ona w granicach 20 klatek. Niestety, jest to zauważalne. Druga spawa to "ząbkowane" krawędzie. To zjawisko nie występuje zawsze i wszędzie, ale rozpoczynając grę od razu możemy tego uświadczyć. Patrząc przed siebie (będąc na dachu) na dalsze części tegoż levelu mamy widoczny ten efekt jak na dłoni. Reasumując, technicznie (patrząc na demko) Rainbow Six: Vegas jest gorzej wykonany niż przykład pięknej grafiki jakim jest Ghost Recon Advanced Warfighter.

Nie wiem z jakiego okresu produkcji pochodzi to demko, ani jak wiele developerom udało się usprawnić w kwestii grafiki, ale jeżeli poprawią wspomniane techniczne wady to, fani taktycznych shooterów mogą szykować już portfel. Premiery już niedługo, bo 20 listopada w USA i cztery dni później na Starym Kontynencie.

Majonez

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 3
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
edbaVJCmK
środa, 20 czerwiec 2012r.
I saw the game against rsiusa in windsor in which usa lost.very impressed with keaton thompsons hockey sense he is a very good looking defenseman. hunter miska was a little shaky i thought, but did make some good saves in the third period to keep usa in the game.the rsiusan goalie serebryakov was phenomnal making over 50 saves and was the most valuable player for his team.steve santini had a big open ice hit against huge rsiusan forward valeri nichuskin who is a very good looking power forward with skill and goes hard to the net.another great looking player for rsiusa is little dyanmo sergei tolcchinski who had a end to end highlight reel goal in the first minute to start the game.mike downing the michigan recruit and add on to the team saw very little ice time in the game.usa showed a good compete level and didn\'t give up after going down 3 to 1 after rsiusa came out flying openig up the third period to take a two goal lead.
WrLYaEVWeBHQPM
czwartek, 21 czerwiec 2012r.
FQwUVD gollxofqdkav
cVCjCKqpIgPXgLCAY
piątek, 22 czerwiec 2012r.
5nYah4 bdnlhdytogol

UID: 1479
Okładka/art:
Tytuł:
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Developer: Ubisoft Montreal
Gatunek: tactical-FPS
Data wydania:
EUR: 01/12/06
USA: 20/11/06
JAP: 26/04/07
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!