Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Tokio Game Show 2005 PlayStation 3Xbox 360WiiPlayStation 2XboxGameCubePSP
Project Gotham Racing 3 [X360]




Z samego rana na TGS 2005 Blizzard Ceations zaprezentowało PGR 3, który zapowiedziany jest na listopad, zaraz po oficjalnym starcie nowego cuda Microsoftu. Pierwsze co dało się zauważyć podczas pokazu PGR3 to menu, oraz dostępne w nim tryby: 'Gotham Career', 'playtime' i 'Gotham TV options'. Tryb kariery będzie dość znacząco różnił się od tego znanego z poprzedniej części. Nie ma już wyścigów opartych tylko i wyłącznie na klasach samochodów. Teraz na początku gry dostajemy sumę pieniędzy, którą możemy wydać na kupno jednego z ponad 180 dostępnych w grze modeli fur. Należy jednak dodać, że każdy samochód kosztować będzie tyle, ile w prawdziwym świecie, a na każdy z pojazdów przypadać będzie ponad 80 000 polygonów (40 000 na wnętrze i drugie tyle na "zewnątrz" auta), co jest dosyć niezłym wynikiem.

Sam charakter wyścigów niewiele się zmieni: przejeżdżanie przez chechpointy, lub pobijanie rekordu czasowego na danej trasie to standard. Poza samotną karierą, w której do przejścia będziemy mieli ponad 23 mistrzostwa, dostaniemy także tryb multiplayer, oraz online. Lokacje po których przyjdzie nam się ścigać będą ponad 3 razy większe od tych dostępnych w PGR2. Na wzmiankę zasługuje model widowni, jaka będzie obserwować nasze zmagania na trasach - każdy pojedyncza osoba będzie modelem 3D ze świetną animacją (motion-capture) co spowoduje, że każdy ruch będzie niezwykle realistyczny. Oczywiście ich zachowanie będzie różniło się od tego, jak będzie szedł nam wyścig, np.: gdy będziemy wygrywać, będą wiwatować, czy nawet robić zdjęcia.

W opcjach tras będziemy mogli dowolnie ustawiać sobie trasę co niektórych wyścigów, dzięki czemu w nasze ręce zostanie oddane ponad 2 miliony różnych kombinacji tras (!). Wszystkie samochody w Projekt Gotham Racing 3 są licencjonowane. Podczas wyścigów dla jednego gracza będziemy mogli robić zdjęcia naszego auta, co przypomina trochę 'Photo Mode' z Gran Turismo4, a naszymi fotkami będziemy mogli wymieniać się z graczami z całego świata dzięki usłudze Xbox Live.

Project Gotham Racing3 pokazał się z jak najlepszej strony podczas targów Tokio. Na pewno żaden z fanów serii nie pozwoli sobie na to, aby przegapić szansę ponownego wyścigu w "projekcie gotham", tym razem jednak na konsoli nowej generacji. [Nelson]


Devil May Cry 4 [PS3]



Capcom powoli odkrywa swoje karty w temacie gier na PS3. Po ukazaniu się na łamach Famitsu pierwszych screenów z czwartej części DMC gracze z niecierpliwością wyczekiwali na pojawienie się pierwszego trailera z tejże właśnie pozycji. Dzięki Tokyo Game Show czas oczekiwania skrócił się momentalnie. Capcom nie zawiódł swoich klientów i do stolicy Japonii przybył z pierwszym oficjalnym filmem prezentującym grę "czwórkę" w pełnej okazałości. Niespełna półtora-minutowy filmik może i nie jest tym na co wyczekiwaliśmy, jednak sam pokaz Dantego w akcji robi niemałe wrażenie.

Na początku ukazane są budynki, a dokładniej szersza uliczka, a pomiędzy nią wspomniane zabudowania. W tle widać szare niebo i kolejne domy. Nastrój nieco żałobny, a sama okolica wydaje się być opuszczona. Wszystko ukazane z kamery leżącej na ziemi. Po chwili można usłyszeć kroki zbliżającej się postaci, która w mgnieniu oka wyłania się z tła. Ów delikwent staje, po czym podchodzi, schyla się i przykucając chwyta kamerę. Naszym oczom ukazuje się znajoma, acz nieco "dziwna" twarz. Na pierwszy rzut oka lico człowieka ukazane przed kamerą do złudzenia przypomina rysy Dantego. Nasz bohater częstuje z pieści sprzęt, przez co ten ukazuje rozmyty i nieco niewyraźny obraz. Niespełna po kilku sekundach Dante zrezygnowany odsuwa głowę i wstaje, po czym odchodzi... Jak się okazuje tylko na chwilę! Szybki zamach mieczem w stronę sprzętu, lecące iskry z przecinanych kabli, tudzież uderzeń w odbiornik... Kamera jakby się przewraca ukazując tym samym niewyraźny obraz. Po obróceniu obraz się dostraja, a naszym oczom ukazuje się po raz kolejny znajoma postać trzymająca dwa pistolety w dłoniach. Seria strzałów w stronę obiektywu, po czym kolejny obrót obrazu w stronę prowadzącego ostrzał Dantego. Ostatni strzał któryś już z kolei raz zmienia pozycję kamery. W czasie obrotu widać wznoszącego się w górę jasnowłosego, który w szybkim tempie wyjmuje z pochwy miecz, po czym oddaje serię uderzeń w stronę filmującego go urządzenia. Po kilku "razach" Dante unosi się w górę (za nim w tle słońce) i wykonuje ostateczny cios neutralizując tym samym sprzęt. Po całej akcji bohater staje w miejscu trzymając miecz w dłoni, a w obłożonej ciosami kamerze pęka ekran, po czym wszystko łącznie z herosem przybiera kolorów. Na koniec napis Devil May Cry 4 i pewność, że diabeł zapłacze po raz czwarty, już na konsoli PS3! [Gayardo]



[PS3] Brothers In Arms 3 w produkcji!
Ubi Soft i Gearbox Software potwierdzili dziś oficjalnie, że Brothers In Arms 3 ukaże się na konsolę PS3! Więcej informacji w tym temacie niestety nie wyjawiono. [Gayardo]

[PS3] Nowy Alone in the Dark!
Sony potwierdziło, że na PS3 powstaje kolejna część kultowej serii Alone in the Dark. Detali póki co brak. Czekamy na oficjalne oświadczenie Atari, które odpowiada za ten projekt. [Ski]


Lineup Sony
Niestety, po raz kolejny grywalnych gier na PS3 nie mogliśmy uświadczyć na TGS, jednak Sony prócz kolejnych trailerów zaprezentowało bogaty lineup 3rd party developerów. 102 gry, 71 wydawców. Robi wrażenie? Powinno. Cieszą zapowiedzi kolejnych części znanych hitów. Alone in the Dark, czy nowa część Drivera, to największe działa Atari. Konami to oczywiście MGS 4, kolejna część Gradius (;/), oraz... "soccer game", a więc z pewnością nowa odsłona Winning Eleven! Namco także nie odpuszcza i zapowiada duże wsparcie. Nowy Tekken, oraz 3 nienazwane jeszcze gry (sportowa, RPG, shooter). Brakuje tylko Ridge Racera - czyżby seria miała przeskoczyć na Xboxa? Aha - warte zauważenia jest to, że niewiele firm póki co zapowiada tytuły równocześnie na dwa next-geny dwóch największych rywali. W zasadzie z większych pozycji tylko Resident Evil 5 i Armored Core 4 potwierdzono i na PS3 i na 360'tkę. [Ski]


Sega Rally 2006 [PS2]


Sega odkurzyła swój sztandarowy tytuł, grę która przez wielu graczy uchodziła za najlepszy arcade'owy szuter wszechczasów. Mowa oczywiście o Sega Rally z której grywalne demko zaprezentowano na TGS. Dostępne były cztery trasy: w Europie, Afryce i Skandynawii. Przeciwnicy od początku znacznie wolniej poruszali się od naszego wozu, nie podejmowali także walki o jakieś znaczące miejsce w wyścigu. Ten element jest do poprawienia i to w znaczącym stopniu [Ski: czyli nic nie nauczyli się od czasów E3 :/ - tam było to samo. Ja rozumiem, że takie są tradycje tej serii - od czasów "jedynki" w mistrzostwach (główny tryb) mijało się rywali dość prosto, zaczynając od 15tego miejsca - ale w dzisiejszych czasach obawiam się, że to nie przejdzie...]. Z trybów gry dostaniemy Time Attack, Carrier oraz Acrade Mode. Kariera ma być bardzo rozbudowana. Zaczynamy jako nowicjusz za kółkiem zwykłego samochodu produkcyjnego. Za wygrane wyścigi otrzymujemy kasiorkę, którą będzie można później wydać na ulepszenie naszej fury. W czasie postępu w grze będą zgłaszali się do nas sponsorzy, którzy bardzo chętnie oblepią nasze auto swoimi logosami i równie chętnie wrzucą nam trochu kasy za tę przyjemność. Jeżeli okaże się, że radzimy sobie wystarczająco dobrze, wtenczas otrzymamy propozycję aby jeździć w danym teamie.

W grze ma znaleźć się 200 tras! Wszystkie będziemy mogli przejechać o różnych porach dnia i nocy, jak i też w różnych warunkach pogodowych. Zaprezentowana na targach wersja wspaniale współpracowała z kierownicą GT Force. Poczucie pędu było imponujące i bardzo dobrze odczuwalne na którejkolwiek z kamer. Najnowsza odsłona tego kultowego racera zostanie wydana w Japonii w styczniu. Data wypuszczenia go za oceanem nie została jeszcze ustalona. [Majonez]


Vision Gran Turismo ver. 2 [PS3]




Gdy na E3 Sony zaprezentowało 'Vision GT' wszyscy uznali to za wstępny pokaz możliwości PS3. Co jednak robi "druga część" na TGS? Tego nikt nie wie. Ale prześledźmy wszystko razem...

Kamera majestatycznie biegnie po karoserii Mazdy RX7. Widać cudownie odbijające się otoczenie, wspaniale zrobione światła i przednią maskę samochodu. Po chwili ujęcie przeskakuje na białego Nissana Skyline (patrz screen 1), który prezentuje się równie "tłusto". W tle można dostrzec jedną ze scenerii znanych z 'Photo Mode' z GT4 (nie można było po niej jeździć, tylko ustawiać tam samochody do zdjęć). Parę sekund później kamera przyspiesza i widać niebieską RX7 wyjeżdżającą na Grand Valley (screen 2). Szybkie ujęcia ukazują nam kolejne samochody w różnych sceneriach. Nie brakuje też śnieżnej, i to właśnie ona zaciekawiła mnie najbardziej. Zwróćcie uwagę na screen nr 3, który udało mi się złapać w odpowiednim momencie - czyżby wreszcie widok z wnętrza pojazdu? Wszystko na to wskazuje. Być może nie widać jeszcze pełnej deski rozdzielczej, ale i tak to jakiś postęp. Następnie kilka ujęć ukazujących większe połacie terenu i kilkanaście samochodów naraz na ekranie (vide screen 4), po czym całość (dość szybko) się kończy.

Co można wynieść po tym krótkim trailerku? Sony zapewne chciało nam przekazać, że cały czas pracuje nad tym tytułem. Z drugiej strony trudno mi uwierzyć, że był to poziom jaki zaprezentuje pełna wersja. No, przynajmniej ja oczekuję czegoś więcej. W przypadku samochodów widać było co prawda większą szczegółowość względem pierwszego 'Vision Gran Turismo', ale to chyba i tak jeszcze nie to... A jeśli, to skok graficzny wcale nie jest taki duży. Z kolei trasy również do arcydzieł nie należą. Prezentują po prostu jak na razie bardzo zbliżony poziom do tych znanych z "czwórki" z PS2. Od Playstation 3 oczekuję czegoś więcej... Nie wiem, może chociażby trawki, czy drzew kołyszących się na wietrze na poboczach a nie zwykłych (ostrych, ale jednak tylko) tekstur. Na razie musimy czekać na dalszy rozwój wydarzeń. Sony cały czas nie oznacza 'Vision GT' jako Gran Turismo 5, więc myślę, że "piątka" jest jeszcze w dość wczesnej fazie developingu. Żadnych dat premier, czy też szczegółów na temat rozgrywki póki co nie ujawniono. [Ski]


Call of Duty 2 [X360]



Popyt na FPS'y w realiach Drugiej Wojny Światowej jest cały czas dość duży. Activision na TGS zaprezentowało sequel ich bardzo dobrego wojennego schootera - Call of Duty. Demo gry można porównać do tego, co oglądać mogliśmy na E3. Z tą różnicą, że teraz umożliwiono nam własnoręczne pokierowanie poczynaniami naszego dzielnego żołnierza. Akcja zaczęła się podczas jazdy wraz z resztą oddziału w jeepie do El Duby, w Egipcie - miasteczka, które jest utrzymywane przez żołnierzy Trzeciej Rzeszy. Gdy chłopaki w końcu docierają do bram miasta, od razu zaczyna się ostra wymiana ognia, podczas której zostajemy przyparci do muru przez ogień nieprzyjacielskiego gniazda karabinów maszynowych. Później zaczyna się już ciężka przeprawa w głąb miasta.

Charakter gry niewiele się zmienił - CoD2 nadal przypomina to, co mogliśmy oglądać w poprzednich częściach. Pozostały te same manewry (przyklęknięcie, położenie się, wychylenia zza rogu), ekwipunek (nadal można nosić tylko pistolet i dwa rodzaje karabinów), oraz bardzo fajny tryb celowania, podczas którego widzimy "muszkę" broni. Całe demo było niezwykle poskryptowane i liniowe. Trzeba było dojść z jednego miejsca do drugiego, znajdując po drodze jakiś ważny przedmiot, lub przełącznik. To, co jednak wyróżnia Call of Duty 2 od swoich poprzedników, to na pewno grafika. A ta ma prawdziwego powera i nieraz wzbudzała westchnienia podziwu nad kunsztem twórców (zresztą wystarczy spojrzeć na screeny, które pokazują namiastkę tego co można będzie zobaczyć w grze). Otoczenie pełne szczegółów, wysoka rozdzielczość tekstur i bardzo fajnie animowane ruchy - to tylko niektóre z plusów oprawy graficznej. Zdaje się, że niedługo na rynku pojawi nam się nowy król schooterów w realiach wojennych i trzeba przyznać, że nowe Call of Duty podnosi niezwykle wysoko poprzeczkę dla konkurencji. [Nelson]


Kameo: Elements of Power [X360]


Rare za zamkniętymi drzwiami prezentowało grywalną wersję Kameo. Wszyscy zgromadzeni mogli na własne oczy ocenić ewolucję jaka dokonała się od czasów majowego E3. Pierwszy poziom gry to wielki zamek, dobrze znany z licznych screenów, jakie obiegły internet już jakiś czas temu. Kameo dążyła w nim do uratowania członków swojej rodziny. Na starcie dostajemy możliwość transformowania się w 3 postaci: 'Pummelweed', wyglądający jak roślina, 'Chilla' - biało-niebieski goryl, co niektórym kojarzący się z yeti, oraz 'Armadillo', czyli "kulkę z nogami", jak można to najprościej opisać. Każda z nich oczywiście ma unikalne umiejętności. Największym powodzeniem wśród zgromadzonych cieszył się 'Chilla' - zapewne przez ogromną siłę ciosów wyczuwalną na pierwszy rzut oka. Jakość oprawy graficznej została podbita w sposób bardzo zauważalny przez te kilka miesięcy. Liczne sztuczki, więcej postaci w niektórych miejscach, czy nowe animowane elementy (jak np. smoki latające nad zamkiem). Całość wygląda genialnie i z pewnością nikogo nie zawiedzie pod tym względem. Autorzy zapowiadają 20-30 godzin zabawy do jednorazowego ukończenia. Pozostaje czekać, ale zapewniam, że jest na co. Rysuje się najlepsza platformówka na starcie X'a 360. [Ski]


Dead or Alive 4 [X360]



Mimo, że na tegorocznym TGS nie można było sprawdzić w akcji najnowszej odsłony tej kultowej serii, to autorzy przygotowali specjalny wieczór z pokazem DOA4. Prezentowana wersja była jeszcze w trakcie ostatecznych poprawek, a wiadomo już, że "czwórka" będzie miało podobny start jak część trzecia, czyli pojawi się równo z premierą nowej konsoli Microsoftu. W akcji pokazane zostały następujące postacie: Kasumi, Hayabusa, Elliot, Zack, Jann Lee, Lei Fang, La Mariposa, Chrissie, i Ayane, oraz parę ich alternatywnych strojów (gdy widzi się niektóre z nich, od razu rzuca się w oczy poczucie humoru Tecmo).

System walki został przez autorów bardziej dopracowany, co nadało pojedynkom trochę "świeżości". Wizualnie DOA4 stoi tradycyjnie na bardzo wysokim poziomie - niezwykła animacja ruchów, szczegółowe modele postaci, klimatyczne areny - to jest to do czego przyzwyczaiło nas już Team Ninja. Na pewno na wyróżnienie zasługuje także fajny efekt blur, który pojawia się podczas kluczowych momentów w walce, a same potyczki śmigają nadal w 60 klatkach na sekundę [Ski: dla mnie graficznie to jeszcze nie "to", mimo, że była zauważalna poprawa w stosunku do pokazu z E3]. Ścieżka audio również jest bardzo klimatyczna.

Zanosi się na to, że gra spod skrzydeł Team Ninja nieźle skopie parę tyłków i będzie kolejnym hitem, który stać będzie za najnowszą maszynką Microsoftu i zachęcać do kupna Xbox'a 360 już w dniu premiery. [Nelson]
Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]

UID: 4738
Okładka/art:
Tytuł:
Tokio Game Show 2005
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!