Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
The Getaway: Black Monday PlayStation 2

Pierwsza część The Getaway jako jedyna z gier "gangsta-style" zdołała mnie solidnie wciągnąć. Myślę, że to przez dobrze podaną, "dorosłą" fabułę, realizm rozgrywki i ciekawe misje. Także świetnie odwzorowane miasto (Londyn) robiło swoje. "Dwójka" już od jakiegoś czasu powstaje w studiach Team Soho (developer) i wygląda na to, że warto na nią czekać!

TG2, podobnie jak "jedynka", będzie się toczyć w Londynie. Oczywiście nie będzie tak, że dostaniemy dokładnie to samo miasto co w prequelu. Autorzy zapowiadają dorzucenie wielu miejsc, a także usprawnienie tych wcześniejszych. Główny bohater się zmieni. Tym razem będzie to widoczny na screenach Eddie O'Connor - zwykły gangster i antybohater w najmocniejszym tego słowa znaczeniu. Jak pamiętamy w "jedynce" były dwie postaci i dwie linie scenariusza. Autorzy zapowiadają, że TG2 rozwinie jeszcze bardziej ten motyw. Czy możemy spodziewać się jeszcze większej liczby postaci grywalnych? Wszystko na to wskazuje...

Pierwsza część zdecydowanie stawiała na realizm. Brak pasków energii czy jakichkolwiek wskaźników to tylko dwa przykłady. Wygląda na to, że "dwójka" będzie jeszcze bardziej rozwijać ten motyw. Autorzy planują wprowadzenie bardziej interaktywnego otoczenia, większych obszarów w których będą rozgrywać się misje, podrasowana zostanie też inteligencja przeciwników (która zresztą już w "jedynce" stała na dobrym, wysokim poziomie). Będzie też więcej rodzajów broni, w tym wiele "ulicznych", wykorzystywanych w bójkach. Także lista samochodów ulegnie powiększeniu. Oczywiście wszystkie będą licencjonowane i wszystkie da się zniszczyć. Cały czas prowadzone są rozmowy z wieloma producentami - nie ma więc jeszcze pełnej listy.

Głównym grzechem "jedynki" była zbyt mała ilość sekretów. Po skończeniu głównych scenariuszy właściwie nie było po co do niej wracać. Autorzy chcą poprawić ten błąd w drugiej części. Do odkrycia ma być wiele więcej rzeczy, bonusowe misje... Silnik graficzny ma zostać jeszcze usprawniony. Możemy spodziewać się większej liczby postaci i samochodów naraz na ekranie, a także bardziej szczegółowego otoczenia. Miasto ma być bardziej "żywe". Także scenki przerywnikowe mają zostać jeszcze bardziej usprawnione!

Wygląda na to, że warto czekać. Autorzy podkreślają, że biorą pod uwagę liczne komentarze graczy w stosunku do pierwszej części i że w sequelu postarają się wyeliminować wszelkie niedoskonałości. W połączeniu ze świetnym klimatem, doskonałymi scenkami przerywnikowymi przy użyciu montion capture i "dorosłym" klimatem to nie może się nie udać! Premiera wstępnie planowana jest na czwarty kwartał 2004.

Baron Ski

Strona artykułu: [1]        

UID: 1184
Okładka/art:
Tytuł:
The Getaway: Black Monday
Developer: Team Soho
Gatunek: free-roaming
Data wydania:
EUR: 12/11/04
USA: 11/01/05
JAP: 10/11/05
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!