Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
TGS 2006 część III - raport z pokazów gier PlayStation 3Xbox 360

Ridge Racer 7 - wrażenia [PS3]

Czym byÅ‚by launch kolejnej konsoli Sony bez Ridge Racera? Namco nie zamierza stracić kolejnej okazji i na start PS3 przygotowuje już siódmÄ… część swojej flagowej serii. Na TGS zaprezentowano oczywiÅ›cie grywalnÄ… wersjÄ™ i mimo, że w dużej mierze przypominaÅ‚a ona poprzednie części z serii, znalazÅ‚o siÄ™ tu kilka niespodzianek.

Model jazdy oczywiÅ›cie bazuje na poprzednich odsÅ‚onach, a w szczególnoÅ›ci na RR6, który ukazaÅ‚ siÄ™ na Xboxa 360. Spodziewajcie siÄ™ znajomego slajdowania po zakrÄ™tach z przerażajÄ…cÄ… prÄ™dkoÅ›ciÄ… i arcade'owej fizyki. OczywiÅ›cie poÅ›lizgi to najprostszy sposób na zaÅ‚adowanie boosta (Nitro), który tak jak poprzednio bÄ™dzie liczony w trzech "butlach". Po zaÅ‚adowaniu jednej z nich można od razu odpalić przyspieszenie, ale czasami warto poczekać na zapeÅ‚nienie siÄ™ dwóch, a nawet trzech pasków, by dopaÅ‚ka zadziaÅ‚aÅ‚a jeszcze bardziej efektywnie. KluczowÄ… sprawÄ… w "siódemce" ma też być wykorzystywanie zalet "tunelu powietrznego". Wreszcie jadÄ…c za innÄ… furÄ… bÄ™dzie można mknąć szybciej w skutek pokonywania mniejszego oporu powietrza. Podobno ma to być czÄ™sto ważnÄ… sprawÄ… w odnoszeniu zwyciÄ™stw na wyższych poziomach trudnoÅ›ci.

Kolejnym nowym elementem majÄ… być duże możliwoÅ›ci w kustomizacji - zarówno kierowcy, jak i samochodu (tuning wizualny). Autorzy chwalÄ… siÄ™, że możliwych jest ok. 375,000 różnych kombinacji, którymi naturalnie bÄ™dzie można chwalić siÄ™ w trybach online i dzielić z innymi graczami. W ogóle tryb online ma odgrywać dużą rolÄ™ w RR7. Przygotowuje siÄ™ go jako drugÄ… część caÅ‚ej gry, a nie prosty dodatek. BÄ™dzie można Å›cigać siÄ™ indywidualnie, a nawet zakÅ‚adać odpowiednie teamy i umawiać siÄ™ na kolejne terminy wyÅ›cigów.




W kwestii oprawy graficznej jest dobrze, ale jak ktoÅ› oczekiwaÅ‚ niemożliwego, to siÄ™ zawiedzie. Dostaniemy raczej bardzo Å‚adnego racera, niż rzucajÄ…cÄ… na kolana oprawÄ™ video. WyglÄ…da to po prostu trochÄ™ lepiej niż "szóstka" z Xboxa 360. Åšwietnie prezentujÄ… siÄ™ przede wszystkim ogromne przestrzenie i spora ilość szczegóÅ‚ów nagromadzonych na ekranie, ale już bitmapowe drzewa z pewnoÅ›ciÄ… nie Å›wiadczÄ… o autorach najlepiej. Dostaniemy za to dla równowagi ultrapÅ‚ynne 60 fps'ów. O muzyce trudno cokolwiek napisać, bo raz że Namco jeszcze nie dostarczyÅ‚o wystarczajÄ…co reprezentatywnej wersji, a poza tym huk na halach nie pozwalaÅ‚ wsÅ‚uchać siÄ™ w to wystarczajÄ…co dobrze. BiorÄ…c jednak pod uwagÄ™ Å›wietnÄ… robotÄ™ przy okazji poprzednich części (no, w "szóstce" byÅ‚o lekko sÅ‚abiej, prawda), raczej nie musicie siÄ™ specjalnie obawiać.




RR7 nie zapowiada siÄ™ może na najwiÄ™kszego killera launchu PLAYSTATION 3, ale na pewno bÄ™dzie ważnym tytuÅ‚em dla Sony (szczególnie w Japonii). Ja mimo wszystko spodziewaÅ‚em siÄ™ trochÄ™ lepszej prezencji, bo zaprezentowane demo byÅ‚o ledwie na dobrym poziomie, a od PS3 oczekiwać należy wiÄ™cej. Mimo wszystko z pewnoÅ›ciÄ… znajdÄ… siÄ™ chÄ™tni by sprawdzić ponad 20 nowych tras w dobrze znanych z poprzednich części mechanizmach. [Ski]

 

Coded Arms: Assault - wrażenia [PS3]

Na tegorocznych targach Tokio Game Show pokazano nareszcie grywalną wersję świetnie zapowiadającego się shootera FPP Coded Arms: Assault (trailer z ostatniego E3 zapowiadał nam dosyć obiecującą pozycję). Jakie są wrażenia graczy po obcowaniu z tym tytułem? Czy kontynuacja pozycji z przenośnego systemu (prosta, ale całkiem udana) sprosta wymaganiom wyjadaczy "stacjonarnych"? Developerzy zapewniają, że tak. Zobaczmy jednak z czym będziemy mieć do czynienia.

Konami na swoich standach zaserwowaÅ‚o nam projekt daleki jeszcze od ukoÅ„czenia. Widać pewne graficzne niedoróbki, jest kilka bÅ‚Ä™dów, ale majÄ… one zostać wyeliminowane w finalnej wersji. Jak na razie w sumie źle nie jest, ale na next-genowÄ… grafikÄ™ bÄ™dziemy musieli jeszcze trochÄ™ poczekać. OdnoÅ›nie oprawy wspomnieć muszÄ™ jeszcze o tym, że silnik tegoż softu to Unreal Engine, który twórcom gier pozwala na naprawdÄ™ wspaniaÅ‚e rzeczy, wiÄ™c o graficznÄ… stronÄ™ raczej nie ma co siÄ™ martwić.




SpecyficznÄ… rzeczÄ… w CA jest niewÄ…tpliwie Å›wiat w jakim toczy siÄ™ akcja, a jest to cyberprzestrzeÅ„. Posiadacze PSP miÄ™li już pewnie okazjÄ™ zasmakować tego specyficznego klimatu, jaki przyniosÅ‚a ze sobÄ… pierwsza część, ale na dużym ekranie prezentuje siÄ™ to jeszcze lepiej. Wszystkie zniszczone elementy otoczenia i zabici przeciwnicy po krótkim czasie rozpadajÄ… siÄ™ na atomy i znikajÄ… nam z oczu (wszak to wirtualna rzeczywistość). Levele także ociekajÄ… w przeróżne cybernetyczne smaczki, takie jak choćby dane przesuwajÄ…ce siÄ™ po niektórych powierzchniach, itp.

W wersji prezentowanej na TGS zmierzyć można siÄ™ byÅ‚o jedynie z dwoma rodzajami przeciwników. Pierwsi to zwykli żoÅ‚nierze, dzierżący w swoich Å‚apach standardowe karabinki, drudzy zaÅ› (znacznie wiÄ™ksi) to atakujÄ…ce z bliska bestie bardzo podobne do maÅ‚p. Czym z owymi oponentami dane Wam bÄ™dzie walczyć? W demku w rÄ™ce gracza wpadÅ‚y jedynie pistolet i karabin. BroÅ„mi można dowolnie „zumować” w celu uzyskania wiÄ™kszej celnoÅ›ci. Aha, w tym tytule nie uÅ›wiadczycie paska z życiami, a miernika, który pokaże Wam siÅ‚Ä™ Waszego poÅ‚Ä…czenia do sieci. JeÅ›li zostanie ono zerwane (poprzez damage wyrzÄ…dzony przez przeciwników), ujrzycie napis 'Game Over'.




Sterowanie zostaÅ‚o oczywiÅ›cie zmienione w stosunku do poprzedniej części z handhelda Sony i teraz chodzić i rozglÄ…dać siÄ™ bÄ™dziecie mogli za poÅ›rednictwem obu gaÅ‚ek analogowych, strzelać trierami, a zmieniać bronie na D-padzie (za resztÄ™ odpowiadajÄ… przyciski geometryczne). Typowe sterowanie dla FPS-ów.

Mimo kilku niedoróbek Coded Arms: Assault ma szansÄ™ stać siÄ™ bardzo dobrym shooterem. Specyficzny klimat i kilka nowych pomysÅ‚ów, które majÄ… siÄ™ pojawić w finalnej wersji na pewno pozwolÄ… tej grze na choć chwilÄ™ uwagi. [Velios]

 

Gry na start i dalej w Japonii - news [PS3]

Tokyo Game Show miaÅ‚o odsÅ‚onić trochÄ™ detali na temat tego, które tytuÅ‚y bÄ™dÄ… dostÄ™pne w dniu japoÅ„skiej premiery. Sony podaÅ‚o wiÄ™c najnowsze informacje odnoÅ›nie tego, co gotowe bÄ™dzie na launch PS3 oraz tego, co aktualnie jest przygotowane. SpodziewaliÅ›my siÄ™ takiego obrotu spraw od dawna i teraz te domysÅ‚y znalazÅ‚y potwierdzenie - nie spodziewajcie siÄ™ wysypu gier na start. Nie od dziÅ› bowiem wiadomo, że wiele z zapowiadanych pozycji jest jeszcze dalekich od ukoÅ„czenia.

Na pewno zdążą na start w Japonii:





Oprócz ogÅ‚oszenia na TGS piÄ™ciu caÅ‚kowicie nowych tytuÅ‚ów (Ninja Gaiden Sigma, Sega Golfclub, flOw, Wangan Midnight, Shirokishi) japoÅ„ski gigant poinformowaÅ‚, że na dzieÅ„ launchu PS3 w Japonii (11 listopada) bÄ™dÄ… na pewno gotowe nastÄ™pujÄ…ce tytuÅ‚y:
- Genji: Days of the Blade
- Mah-Jong Fight Club Online
- Mobile Suit Gundam: Target In Sight,
- Resistance: Fall of Man,
- Sega Golf Club featuring the Miyazato Family
- Ridge Racer 7
Nietrudno policzyć, że to ledwie 6 pozycji, z czego nas Mah-Jong i Sega Gold Club zapewne niezbyt zainteresuje. Sony potwierdziÅ‚o oprócz tego, że Armored Core 4 zadebiutuje w listopadzie.

GrudzieÅ„ jest zarezerwowany dla trzech kolejnych tytuÅ‚ów: F1 Championship (czyli nasza Formula One 06), Gran Turismo HD (zapewne to demko, o którym wczoraj byÅ‚o gÅ‚oÅ›no), oraz MotorStorm. Oprócz tego na termin "zima 2006" wyznaczone sÄ…: Need for Speed Carbon, Enchant Arm, no i Railfan ("pociÄ…gowy" sim), a na "2006": Sonic the Hedgehog oraz Fatal Inertia.

Tych pozycji można siÄ™ wiÄ™c spodziewać do koÅ„ca 2006 roku w Japonii (bo mówimy caÅ‚y czas o japoÅ„skim rynku - w koÅ„cu TGS to japoÅ„ska impreza). Definitywnie na 2007 rok potwierdzone sÄ… za to:
- Virtua Fighter 5
- Virtua Tennis 3
- Heavenly Sword
- Lair
- Monster Kingdom: Unknown Realms
- The Eye of Judgment
- Wangan Midnight (wiosna)
- Everybody's Golf 5
- Warhawk (lato)
- Afrika (tytuł roboczy)
- Coded Arms: Assault
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

Na koniec tytuÅ‚y, których daty wydania jeszcze nie okreÅ›lono. SÄ… to: Shirokishi, fl0w (tytuÅ‚ roboczy), Bladestorm: The Hundred Years' War, Devil May Cry 4, oraz Final Fantasy XIII.

OczywiÅ›cie caÅ‚y czas mówimy tu o Kraju KwitnÄ…cej WiÅ›ni, bo jeÅ›li chodzi o AmerykÄ™ czy EuropÄ™, z pewnoÅ›ciÄ… ta lista ulegnie wydÅ‚użeniu. Wiadomo przecież, że kilku wydawców najpierw w USA i na Starym Kontynencie planuje wydać swoje pozycje. Niech wymieniÄ™ tylko:
- Activision, które dostarczy Call of Duty 3, Marvel Ultimate Alliance i Tony Hawk's Project 8,
- Electronic Arts, które zapowiada ok. 4-5 gier na start,
- Take-Two (co najmniej 3 tytuły do końca roku),
- UbiSoft, które wedle plotek ma zdążyć przynajmniej z jednÄ… pozycjÄ….

Na koniec warto przedstawić Wam listÄ™, która prezentuje wszystkie zapowiedziane na PS3 tytuÅ‚y wraz z procentem ich ukoÅ„czenia. To pozwala mniej wiÄ™cej zorientować siÄ™ na kiedy dana gra jest tak naprawdÄ™ planowana. Daty premier dotyczÄ… japoÅ„skiego rynku:

11/11/2006 / Genji: Days of the Blade / 70% complete
11/11/2006 / Mah-Jong Fight Club Online / 60% complete
11/11/2006 / Mobile Suit Gundam: Target In Sight / 80% complete
11/11/2006 / Resistance: Fall of Man / 80% complete
11/11/2006 / Ridge Racer 7 / 80% complete /
11/11/2006 / Sega Golf Club featuring Miyazato Family / 70% complete /

listopad 2006 / Armored Core 4 / 80% complete

grudzień 2006 / F1 Championship (working title) / 60% complete
grudzień 2006 / Gran Turismo HD (working title) / 70% complete
grudzień 2006 / MotorStorm / 60% complete

zima 2006 / Need for Speed Carbon / 70% complete
zima 2006 / Enchant Arm / 70% complete
zima 2006 / Railfan / 30% complete

2006 / Sonic the Hedgehog / 80% complete

2006 / Fatal Inertia / 90% complete

wiosna 2007 / The Eye of Judgment / 70% complete
wiosna 2007 / Heavenly Sword / 65% complete
wiosna 2007 / Lair (tentative for Japan) / 40% complete
wiosna 2007 / Monster Kingdom: Unknown Realms (working title) / 30% complete
wiosna 2007 / Virtua Fighter 5 / 70% complete
wiosna 2007 / Virtua Tennis 3 / 50% complete
wiosna 2007 / Wangan Midnight / N/A

lato 2007 / Everybody's Golf 5 (working title) / 30% complete
lato 2007 / Warhawk / 50% complete

2007 / Afrika (working title) / 30% complete
2007 / Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots / N/A
2007 / Coded Arms: Assault / 40% complete

data nie ustalona / Devil May Cry 4 / N/A
data nie ustalona / Bladestorm: The Hundred Years' War / 60% complete
data nie ustalona / fl0w (working title) / N/A
data nie ustalona / Shirokishi / 10% complete
data nie ustalona / Final Fantasy XIII / N/A
data nie ustalona / Rainbow Six Vegas / N/A

 

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]    

UID: 4857
Okładka/art:
Tytuł:
TGS 2006 część III - raport z pokazów gier
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!