Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
TGS 2006 część III - raport z pokazów gier PlayStation 3Xbox 360

Ridge Racer 7 - wrażenia [PS3]

Czym byłby launch kolejnej konsoli Sony bez Ridge Racera? Namco nie zamierza stracić kolejnej okazji i na start PS3 przygotowuje już siódmą część swojej flagowej serii. Na TGS zaprezentowano oczywiście grywalną wersję i mimo, że w dużej mierze przypominała ona poprzednie części z serii, znalazło się tu kilka niespodzianek.

Model jazdy oczywiście bazuje na poprzednich odsłonach, a w szczególności na RR6, który ukazał się na Xboxa 360. Spodziewajcie się znajomego slajdowania po zakrętach z przerażającą prędkością i arcade'owej fizyki. Oczywiście poślizgi to najprostszy sposób na załadowanie boosta (Nitro), który tak jak poprzednio będzie liczony w trzech "butlach". Po załadowaniu jednej z nich można od razu odpalić przyspieszenie, ale czasami warto poczekać na zapełnienie się dwóch, a nawet trzech pasków, by dopałka zadziałała jeszcze bardziej efektywnie. Kluczową sprawą w "siódemce" ma też być wykorzystywanie zalet "tunelu powietrznego". Wreszcie jadąc za inną furą będzie można mknąć szybciej w skutek pokonywania mniejszego oporu powietrza. Podobno ma to być często ważną sprawą w odnoszeniu zwycięstw na wyższych poziomach trudności.

Kolejnym nowym elementem mają być duże możliwości w kustomizacji - zarówno kierowcy, jak i samochodu (tuning wizualny). Autorzy chwalą się, że możliwych jest ok. 375,000 różnych kombinacji, którymi naturalnie będzie można chwalić się w trybach online i dzielić z innymi graczami. W ogóle tryb online ma odgrywać dużą rolę w RR7. Przygotowuje się go jako drugą część całej gry, a nie prosty dodatek. Będzie można ścigać się indywidualnie, a nawet zakładać odpowiednie teamy i umawiać się na kolejne terminy wyścigów.




W kwestii oprawy graficznej jest dobrze, ale jak ktoś oczekiwał niemożliwego, to się zawiedzie. Dostaniemy raczej bardzo ładnego racera, niż rzucającą na kolana oprawę video. Wygląda to po prostu trochę lepiej niż "szóstka" z Xboxa 360. Świetnie prezentują się przede wszystkim ogromne przestrzenie i spora ilość szczegółów nagromadzonych na ekranie, ale już bitmapowe drzewa z pewnością nie świadczą o autorach najlepiej. Dostaniemy za to dla równowagi ultrapłynne 60 fps'ów. O muzyce trudno cokolwiek napisać, bo raz że Namco jeszcze nie dostarczyło wystarczająco reprezentatywnej wersji, a poza tym huk na halach nie pozwalał wsłuchać się w to wystarczająco dobrze. Biorąc jednak pod uwagę świetną robotę przy okazji poprzednich części (no, w "szóstce" było lekko słabiej, prawda), raczej nie musicie się specjalnie obawiać.




RR7 nie zapowiada się może na największego killera launchu PLAYSTATION 3, ale na pewno będzie ważnym tytułem dla Sony (szczególnie w Japonii). Ja mimo wszystko spodziewałem się trochę lepszej prezencji, bo zaprezentowane demo było ledwie na dobrym poziomie, a od PS3 oczekiwać należy więcej. Mimo wszystko z pewnością znajdą się chętni by sprawdzić ponad 20 nowych tras w dobrze znanych z poprzednich części mechanizmach. [Ski]

 

Coded Arms: Assault - wrażenia [PS3]

Na tegorocznych targach Tokio Game Show pokazano nareszcie grywalną wersję świetnie zapowiadającego się shootera FPP Coded Arms: Assault (trailer z ostatniego E3 zapowiadał nam dosyć obiecującą pozycję). Jakie są wrażenia graczy po obcowaniu z tym tytułem? Czy kontynuacja pozycji z przenośnego systemu (prosta, ale całkiem udana) sprosta wymaganiom wyjadaczy "stacjonarnych"? Developerzy zapewniają, że tak. Zobaczmy jednak z czym będziemy mieć do czynienia.

Konami na swoich standach zaserwowało nam projekt daleki jeszcze od ukończenia. Widać pewne graficzne niedoróbki, jest kilka błędów, ale mają one zostać wyeliminowane w finalnej wersji. Jak na razie w sumie źle nie jest, ale na next-genową grafikę będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Odnośnie oprawy wspomnieć muszę jeszcze o tym, że silnik tegoż softu to Unreal Engine, który twórcom gier pozwala na naprawdę wspaniałe rzeczy, więc o graficzną stronę raczej nie ma co się martwić.




Specyficzną rzeczą w CA jest niewątpliwie świat w jakim toczy się akcja, a jest to cyberprzestrzeń. Posiadacze PSP mięli już pewnie okazję zasmakować tego specyficznego klimatu, jaki przyniosła ze sobą pierwsza część, ale na dużym ekranie prezentuje się to jeszcze lepiej. Wszystkie zniszczone elementy otoczenia i zabici przeciwnicy po krótkim czasie rozpadają się na atomy i znikają nam z oczu (wszak to wirtualna rzeczywistość). Levele także ociekają w przeróżne cybernetyczne smaczki, takie jak choćby dane przesuwające się po niektórych powierzchniach, itp.

W wersji prezentowanej na TGS zmierzyć można się było jedynie z dwoma rodzajami przeciwników. Pierwsi to zwykli żołnierze, dzierżący w swoich łapach standardowe karabinki, drudzy zaś (znacznie więksi) to atakujące z bliska bestie bardzo podobne do małp. Czym z owymi oponentami dane Wam będzie walczyć? W demku w ręce gracza wpadły jedynie pistolet i karabin. Brońmi można dowolnie „zumować” w celu uzyskania większej celności. Aha, w tym tytule nie uświadczycie paska z życiami, a miernika, który pokaże Wam siłę Waszego połączenia do sieci. Jeśli zostanie ono zerwane (poprzez damage wyrządzony przez przeciwników), ujrzycie napis 'Game Over'.




Sterowanie zostało oczywiście zmienione w stosunku do poprzedniej części z handhelda Sony i teraz chodzić i rozglądać się będziecie mogli za pośrednictwem obu gałek analogowych, strzelać trierami, a zmieniać bronie na D-padzie (za resztę odpowiadają przyciski geometryczne). Typowe sterowanie dla FPS-ów.

Mimo kilku niedoróbek Coded Arms: Assault ma szansę stać się bardzo dobrym shooterem. Specyficzny klimat i kilka nowych pomysłów, które mają się pojawić w finalnej wersji na pewno pozwolą tej grze na choć chwilę uwagi. [Velios]

 

Gry na start i dalej w Japonii - news [PS3]

Tokyo Game Show miało odsłonić trochę detali na temat tego, które tytuły będą dostępne w dniu japońskiej premiery. Sony podało więc najnowsze informacje odnośnie tego, co gotowe będzie na launch PS3 oraz tego, co aktualnie jest przygotowane. Spodziewaliśmy się takiego obrotu spraw od dawna i teraz te domysły znalazły potwierdzenie - nie spodziewajcie się wysypu gier na start. Nie od dziś bowiem wiadomo, że wiele z zapowiadanych pozycji jest jeszcze dalekich od ukończenia.

Na pewno zdążą na start w Japonii:





Oprócz ogłoszenia na TGS pięciu całkowicie nowych tytułów (Ninja Gaiden Sigma, Sega Golfclub, flOw, Wangan Midnight, Shirokishi) japoński gigant poinformował, że na dzień launchu PS3 w Japonii (11 listopada) będą na pewno gotowe następujące tytuły:
- Genji: Days of the Blade
- Mah-Jong Fight Club Online
- Mobile Suit Gundam: Target In Sight,
- Resistance: Fall of Man,
- Sega Golf Club featuring the Miyazato Family
- Ridge Racer 7
Nietrudno policzyć, że to ledwie 6 pozycji, z czego nas Mah-Jong i Sega Gold Club zapewne niezbyt zainteresuje. Sony potwierdziło oprócz tego, że Armored Core 4 zadebiutuje w listopadzie.

Grudzień jest zarezerwowany dla trzech kolejnych tytułów: F1 Championship (czyli nasza Formula One 06), Gran Turismo HD (zapewne to demko, o którym wczoraj było głośno), oraz MotorStorm. Oprócz tego na termin "zima 2006" wyznaczone są: Need for Speed Carbon, Enchant Arm, no i Railfan ("pociągowy" sim), a na "2006": Sonic the Hedgehog oraz Fatal Inertia.

Tych pozycji można się więc spodziewać do końca 2006 roku w Japonii (bo mówimy cały czas o japońskim rynku - w końcu TGS to japońska impreza). Definitywnie na 2007 rok potwierdzone są za to:
- Virtua Fighter 5
- Virtua Tennis 3
- Heavenly Sword
- Lair
- Monster Kingdom: Unknown Realms
- The Eye of Judgment
- Wangan Midnight (wiosna)
- Everybody's Golf 5
- Warhawk (lato)
- Afrika (tytuł roboczy)
- Coded Arms: Assault
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

Na koniec tytuły, których daty wydania jeszcze nie określono. Są to: Shirokishi, fl0w (tytuł roboczy), Bladestorm: The Hundred Years' War, Devil May Cry 4, oraz Final Fantasy XIII.

Oczywiście cały czas mówimy tu o Kraju Kwitnącej Wiśni, bo jeśli chodzi o Amerykę czy Europę, z pewnością ta lista ulegnie wydłużeniu. Wiadomo przecież, że kilku wydawców najpierw w USA i na Starym Kontynencie planuje wydać swoje pozycje. Niech wymienię tylko:
- Activision, które dostarczy Call of Duty 3, Marvel Ultimate Alliance i Tony Hawk's Project 8,
- Electronic Arts, które zapowiada ok. 4-5 gier na start,
- Take-Two (co najmniej 3 tytuły do końca roku),
- UbiSoft, które wedle plotek ma zdążyć przynajmniej z jedną pozycją.

Na koniec warto przedstawić Wam listę, która prezentuje wszystkie zapowiedziane na PS3 tytuły wraz z procentem ich ukończenia. To pozwala mniej więcej zorientować się na kiedy dana gra jest tak naprawdę planowana. Daty premier dotyczą japońskiego rynku:

11/11/2006 / Genji: Days of the Blade / 70% complete
11/11/2006 / Mah-Jong Fight Club Online / 60% complete
11/11/2006 / Mobile Suit Gundam: Target In Sight / 80% complete
11/11/2006 / Resistance: Fall of Man / 80% complete
11/11/2006 / Ridge Racer 7 / 80% complete /
11/11/2006 / Sega Golf Club featuring Miyazato Family / 70% complete /

listopad 2006 / Armored Core 4 / 80% complete

grudzień 2006 / F1 Championship (working title) / 60% complete
grudzień 2006 / Gran Turismo HD (working title) / 70% complete
grudzień 2006 / MotorStorm / 60% complete

zima 2006 / Need for Speed Carbon / 70% complete
zima 2006 / Enchant Arm / 70% complete
zima 2006 / Railfan / 30% complete

2006 / Sonic the Hedgehog / 80% complete

2006 / Fatal Inertia / 90% complete

wiosna 2007 / The Eye of Judgment / 70% complete
wiosna 2007 / Heavenly Sword / 65% complete
wiosna 2007 / Lair (tentative for Japan) / 40% complete
wiosna 2007 / Monster Kingdom: Unknown Realms (working title) / 30% complete
wiosna 2007 / Virtua Fighter 5 / 70% complete
wiosna 2007 / Virtua Tennis 3 / 50% complete
wiosna 2007 / Wangan Midnight / N/A

lato 2007 / Everybody's Golf 5 (working title) / 30% complete
lato 2007 / Warhawk / 50% complete

2007 / Afrika (working title) / 30% complete
2007 / Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots / N/A
2007 / Coded Arms: Assault / 40% complete

data nie ustalona / Devil May Cry 4 / N/A
data nie ustalona / Bladestorm: The Hundred Years' War / 60% complete
data nie ustalona / fl0w (working title) / N/A
data nie ustalona / Shirokishi / 10% complete
data nie ustalona / Final Fantasy XIII / N/A
data nie ustalona / Rainbow Six Vegas / N/A

 

Strona artykuu: [1]  [2]  [3]    
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 3
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
seo plugin
wtorek, 03 styczeń 2017r.
Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword....wait there\'s even more Now what if i told you there was a simple Wordpress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That\'s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin seo plugin http://www.SEORankingLinks.us/
seo
środa, 08 luty 2017r.
Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword....wait there\'s even more Now what if i told you there was a simple Wordpress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That\'s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin seo http://www.SEORankingLinks.xyz/
seo plugin
niedziela, 28 maj 2017r.
Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword....wait there\'s even more Now what if i told you there was a simple Wordpress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That\'s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin seo plugin http://www.SEORankingLinks.xyz

UID: 3599
Okadka/art:
Tytu:
TGS 2006 część III - raport z pokazów gier
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudnoci:
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!