Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13830
Ilość wiadomości: 8251
Ilość artykułów: 1796
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Strike Suit Zero: Director's Cut - recenzja PlayStation 4Xbox One

Kosmiczne strzelaniny osiągnęły swój zmierzch w latach 90'tych. Obecnie gatunek znajduje się na wymarciu, a nieliczne przedsięwzięcia jak ten rozpoczęty na Kickstarterze opatrzony tytułem Strike Suit Zero są niszą skierowaną dla wiernych fanów tego typu rozgrywki. Studio Born Ready tworząc omawianą grę obiecywało graczom (aka. fundatorom projektu) przywrócić esencję zapomnianej ery Wing Commandera, czy Omega Boost – miodnego kosmosu pełnego bitew, wypełnionego masą walczących o życie jednostek oraz wielkich eksplozji. Co wyszło z tych obietnic?

Zacznijmy od tego, że Strike Suit Zero: Directors Cut nie jest zupełnie nową produkcją wymierzoną w konsole nowej generacji. Oryginalnie gra zadebiutowała już rok temu na rynku pecetowym, gdzie nie odniosła wielkiego sukcesu. W kwietniu bieżącego roku deweloperzy postanowili jednak iść za ciosem uzupełniając elektroniczne biblioteki PS4 oraz XONE o zmodyfikowaną wersję swojego tytułu. 



Suit Zero to potężne narzędzie, które w mgnieniu oka przemienia statki przeciwników w blaszaną miazgę.

Jest rok 2299. Choć jeszcze kilka lat temu żaden człowiek nie myślał realnie o podboju kosmosu, to wszystko zmieniło się dzięki „Sygnałowi” (ang. The Signal) – tajemniczemu połączeniu, które przekazało naszej rasie wiedzę o podróżach międzygwiezdnych.  Ludzkość zachwycona nowymi możliwościami szybko rozpoczęła proces kolonizowania nowych planet. Wkrótce kolonie ogłosiły swoją niepodległość i zbuntowały się przeciwko Ziemskiemu zwierzchnictwu. Gracz wchodzi w skórę  zwykłego pilota obdarzonego nazwiskiem Adams (stojącego po stronie naszej ojczystej planety), który wkrótce po pierwszych starciach zostaje wysłany w samo centrum wojennych wydarzeń. Nim się zorientuje staje się jednym z najważniejszych wojaków stojących po stronie Ziemian.

Początek gry standardowo wprowadza odbiorcę do swojego uniwersum zapoznając go ze sterowaniem oraz fabułą, która skleja wszystkie misje w jedną spójną całość równie dobrze co kilkuletni przedszkolak. Poważnie, historia jaką śledzimy w SSZ:DC jest niewarta osobnego akapitu. Nie chodzi o to, że serwuje starą bajeczkę o dzielnym pilocie, który musi uratować Ziemię przed zniszczeniem. Po prostu sama realizacja pomysłu minęła się z celem – postacie są płaskie, a wszystkie przedstawione wydarzenia są bez polotu i nie wywołują najmniejszych emocji.



Co misję możemy podziwiać kolejne piękne lokacje. To jeden z największych plusów gry.

Już w jednej z pierwszych misji wiecznie milczący protagonista wskakuje za stery eksperymentalnego sprzętu o nazwie Strike Suit. Maszyna z pozoru przypomina zwykły statek kosmiczny, jednak posiada pewną specyficzną funkcję. Za wciśnięciem jednego przycisku może zmienić się w coś na kształt super-morderczego robota śmierci w stylu anime o tytule „Macross”, bądź mecha z serii Transformers. Zresztą tytułowy statek nie jest ostatnią rzeczą, w jakiej czuć inspirację innymi źródłami. Soundtrack, o którym więcej przeczytacie nieco niżej, został skomponowany przez Paula Ruskay’a, człowieka odpowiedzialnego za oprawę dźwiękową cyklu Homeworld. Ba, oba tytuły zawierają kilka podobnych aspektów graficznych, co z pewnością nie umknie uwadze miłośnikom tej drugiej serii.

Strike Suit to jedna z kilku typów jednostek, którymi będzie wam dane polatać. W teorii... Jak na złość, pozostałe maszyny nie posiadające opcji transformacji są jedynie ciekawostką, z góry narzuconą przez pojedyncze misje. Jasne, każdą dostępną maszynę można dopakować, wybierając spośród kilku wariantów ulepszeń broni (upgrade’y wpadają po wykonaniu poszczególnych poziomów i wyzwań), ale posługiwanie się „zwykłymi” maszynami jest po prostu nieefektywne. Podczas gry Strike Suite’m większość czasu spędzicie pod formą podstawową – zwykłego myśliwca. Idealnie nadaje się on do ucieczki z sytuacji kryzysowej (a takich nie zabraknie, wierzcie mi na słowo), bądź pościgu za szaleńczo manewrującym przeciwnikiem. Kiedy gonitwa za jednym pojazdem przeradza się w bezmózgą kosmiczną zawieruchę, wystarczy, że przytrzymacie „X” na PS4 / „A” na XO, a wejdziecie w niszczycielski tryb, który bezlitośnie wymorduje wszystkie czerwone znaczniki symbolizujące wrogów w Waszym otoczeniu. Chyba, że wcześniej zużyjecie cały wskaźnik energii mecha, którą stanowi substancja zwana „Flux”. Zwłaszcza, że w trybie „kombinezonu” pasek zawartości szybko spada, więc trzeba rozważnie korzystać z jego dobrodziejstw. Na szczęście odnawianie „dopalacza” jest dziecinnie proste - wystarczy zniszczyć kilku przeciwników tradycyjnym sposobem. „Transformer” posiada jednakowoż bardzo ograniczony zasięg i nie nadaje się do pościgów, umożliwiając jedynie wykonywanie uników w czterech kierunkach (góra, dół, lewo, prawo). Jeśli jednak opanuje się korzystanie z owego sprzętu, to naprawdę można nie raz zachłysnąć się jego mocą. Przynajmniej przez kilka pierwszych misji.



Gra nie posiada trybu kooperacji, więc przez cały czas jesteśmy osamotnieni. Współpraca z pewnością ożywiłaby nieco rozgrywkę i wyrwała gracza z monotonii.

Strike Suit Zero: Directors Cut oferuje 13 zadań w oryginalnej kampanii lub 18, jeśli liczyć te z rozszerzenia. Wraz z wykonywaniem kolejnych misji gra staje się coraz bardziej monotonna. Ileż razy można wykonywać etapy w stylu „zniszcz wrogie jednostki” lub „broń sojuszniczego statku”? Kilkanaście to zdecydowanie za wiele. Szkoda, bo twórcy pokazali, że można stworzyć ciekawego, nie opartego na powielanych schematach questa bez stawiania na ciągłą rozpierduchę. Niestety omawiane zadanie ma miejsce pod sam koniec gry, a co lepsze, dopiero tam opowiadana historia zaczyna współpracować z graczem dając mu możliwość wyboru. Dlaczego nie zdecydowano się na wprowadzenie podobnych motywów wcześniej? Nie rozumiem takiej sytuacji, ponieważ przez całe 12 wcześniejszych chapterów jedyne na co ma się ochotę to szybkie przejście do głównego dania, jakim są bitwy przez pominięcie słabiutkich nie wnoszących nic do prowadzonej narracji cut-scenek.

Strona artykułu: [1]  [2]      
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 7
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
chaussure femme pas
środa, 24 wrzesień 2014r.
Good day! This post couldn\'t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing! chaussure femme pas cher [url=http://www.chausport.eu/chaussures-femme-pas-cher-outlet-17.html]chaussure femme pas cher[/url]
ugg boots outlet
wtorek, 10 listopad 2015r.
http://www.ugg.name/ ugg boots outlet ugg boots outlet
vb7xr
niedziela, 20 marzec 2016r.
realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet disaster/r/n reservation /r/n nonetheless western month lure virtual ask climb sticky oakley outlet
73r2j
środa, 23 marzec 2016r.
realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst/r/n reservation /r/n l ask climb sticky ray ban outlet
bg3d8
sobota, 26 marzec 2016r.
realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet/r/n reservation /r/n western probability month lure virtual ask climb ray ban outlet
h69pj
sobota, 26 marzec 2016r.
realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet/r/n lame/r/n disaster climb sticky ask climb sticky ray ban outlet
4wwfb
wtorek, 29 marzec 2016r.
realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad refuse realm sad pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet pant burst inlet/r/n reservation/r/n western probability woman everyday worship woman everyday worship woman everyday worship woman everyday worship woman everyday worship woman everyday lot symptom journey lot symptom journey lot symptom journey lot symptom journey lot symptom journey lot symptom journey pop objective weave pop objective weave pop objective weave pop objective weave pop objective weave pop objective weave contemporary especially arise contemporary especially arise contemporary especially arise contemporary especially arise contemporary especially arise contemporary especially arise disc vigorous violet disc vigorous violet disc vigorous violet disc vigorous violet disc vigorous violet disc vigorous violet infant volcano ornament infant volcano ornament infant volcano ornament infant volcano ornament infant volcano ornament infant volcano ornament month lure virtual month lure virtual month lure virtual month lure virtual month lure virtual sticky ray ban outlet

UID: 2020
Okładka/art:
Tytuł:
Strike Suit Zero: Director's Cut - recenzja
Developer: Born Ready Games
Gatunek: Zręcznościowe
Data wydania:
EUR: 08/04/2014
USA: 08/04/2014
JAP: 08/04/2014
Poziom trudności:
4/5
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!