Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilość wiadomości: 8310
Ilość artykułów: 1798
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Sly 2: Band of Thieves PlayStation 2

Pierwszą część Sly Racoon wspominam bardzo dobrze. W swoim czasie była to jedna z platformówek "wielkiej trójki", najlepszych na rynku (razem z Jak & Daxter i Ratchet & Clank). Był to taki "Crash nowej generacji", gra świetna, lecz nieco za krótka... O tym, że powstanie sequel wiedzieli wszyscy, którzy ukończyli "jedynkę" (wynikało to niejako z outra). Kwestią sporną było tylko: kiedy? Sucker Punch (developer) nad drugą częścią pracuje już od 18 miesięcy. Możecie spodziewać się "więcej, ładniej, lepiej", i to dosłownie...

Akcja toczyć ma się dwa lata po wydarzeniach z pierwszej części. Z poziomów potwierdzono na razie Paryż, Pragę i Kanadę. Zniknąć ma system lokacji bazowych, podobnych do warp-room'ów z serii Crash Bandicoot. Przygoda ma mieć charakter bardziej ciągły, jednocześnie twórcy podkreślają, że będzie mniej liniowa niż "jedynka". Cóż, te dwie sprawy niejako na razie się wykluczają i nie wiadomo dokładnie co autorzy mają na myśli... Developer mówi też, że duże wrażenie zrobiła na nim m.in. GTA - czy możemy się więc spodziewać podobnego systemu misji? Być może...

Podobnie jak w pierwszej części, Sly nie będzie jedyną grywalną postacią. Pokierujemy także jego kumplami - żółwiem Murray'em i hipopotamem Bentle'yem. Każdy z nich będzie miał inne umiejętności i inaczej będzie się nim sterować. Na przykład Bentley nie grzeszy zręcznością, jednak potrafi podkładać bomby, by torować sobie drogę. Plotki mówią, że będzie posiadał też pistolet na strzałki usypiające kopiując nieco z jednego takiego "węża", ale nie jest to jeszcze potwierdzone. Z kolei Murray występuje głównie w roli kierowcy - prawdopodobnie znajdzie się w grze także kilka "jeżdżonych" etapów. Poza tym obeznany jest w sztukach walki, więc prostego chodzonego mordobicia też tu nie powinno zabraknąć:).

Sly dostanie oczywiście pakiet nowych ruchów, oraz gadżetów. Jednym z nich ma być np. specjalna szpiegowska kamera. Przemodelowany zostanie także system walki. Każda z postaci będzie miała oddzielne sekwencje - Murray będzie najbardziej agresywny, Bentley dostanie atak o dużej sile rażenia, a Sly będzie opierał się na szybkości i sprycie. Dodane zostaną też paski energii, zniknie więc znany z poprzedniej części system pojedynczych "szans", gdzie czasami jeden cios wystarczał do powtarzania całego etapu od początku... Możecie spodziewać się także zagadek wymagających współpracy poszczególnych bohaterów. Będzie to przypominało trochę Primala, czy The Lost Vikings, gdzie zgranie całej drużyny było niezbędne do posunięcia się dalej. Będą etapy, w których wystartujemy np. Murray'em i Bentley'em razem i będziemy mogli się między nimi przełączać "w locie".

Gra będzie trudniejsza niż poprzednia część. Przeciwnicy staną się bardziej agresywni, nieprzewidywalni i będą mieć większe pole widzenia. Będą mogli wykorzystywać elementy otoczenia, tak samo jak i ty możesz to robić. Będą także reagować na dźwięki, więc gdy narobisz za dużo hałasu, pójdą sprawdzić co to było. Oczywiście można wykorzystywać to także na swoją korzyść, próbując odwracać ich uwagę, np. rzucając czymś o ścianę.

Oprawa graficzna ma być jeszcze bardziej usprawniona w stosunku do poprzedniej części. Cały czas mamy do czynienia z grafiką typu cel-shading, jednak autorzy podkreślają, że napisali zupełnie nowy, bardziej wydajny engine. Ma umożliwić on generowanie większych przestrzeni, bardziej dopakowanych w detale. Ja tylko mam nadzieję, że uda uniknąć się rwania animacji, którego nie brakowało w "jedynce"...

Co warte podkreślenia, twórcy zapowiadają dwukrotne wydłużenie całej rozgrywki względem "jedynki". To ważna informacja, bo prequel nie grzeszył długością i była to jedna z głównych jego wad. Gra cały czas nie ma ustalonej daty premiery, jednak spodziewać możemy się jej pod koniec tego roku, a grywalna wersja na pewno zagości na E3... Wg mnie to będzie jedna z najlepszych platformówek tego roku, warto czekać!

Baron Ski

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 0
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
Brak komentarzy

UID: 584
Okładka/art:
Tytuł:
Sly 2: Band of Thieves
Developer: Sucker Punch
Gatunek: platformówka
Data wydania:
EUR: 29/10/04
USA: 14/09/04
JAP: 16/06/05
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!