Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Sleeping Dogs - recenzja PlayStation 3Xbox 360PC

Kiedyś gier z otwartym światem w stylu GTA mieliśmy na pęczki. Dzisiaj mało który wydawca chce się porywać na teren opanowany przez Rockstar - wielu już bowiem przekonało się, że nie jest to takie proste zadanie. Trzeba zapewnić wielki świat (najlepiej jak najmniej zabugowany), zróżnicowane zadania i wyróżnić się czymś z natłoku innych tytułów. O Sleeping Dogs wcale nie mówiło się głośno przed premierą. Ludzie ze Square Enix zorganizowali jedynie skromną akcję marketingową, ale dzięki temu nikt nie oczekiwał gry zrywającej kask razem z głową. Finalna wersja jest jednak na tyle dobra, że można tu chyba mówić o jednej z największych (i najmilszych) niespodzianek w tym roku.

Głównym bohaterem jest Wei Shen, człowiek pochodzący z Hong Kongu, który wraca do swojego miasta po kilku latach pobytu w Stanach. Chcąc pomścić śmierć swojej siostry, decyduje się na bardzo trudne zadanie – jako gliniarz pod przykrywką, ma przeniknąć do gangu (a właściwie triady, czyli chińskiej podziemnej organizacji) Sun On Yee. Zaczyna oczywiście od najniższego szczebla gangsterskiej drabiny i wypełniając kolejne zadania pnie się w górę. Czasami jest podejrzewany przez swoich nowych kolegów o to, że tak naprawdę jest wtyczką; innym razem policja ma zastrzeżenia do jego pracy, bo zaczyna coraz bardziej wczuwać się w rolę. W końcu trafi też pod skrzydła „szefa wszystkich szefów” i wtedy rozpocznie się prawdziwa gra…



Sleeping Dogs to dość typowa historyjka o gliniarzu pod przykrywką – dość przewidywalna i bez większych niespodzianek, ale dzięki solidnej grze aktorów i niezłym ujęciom podczas scenek przerywnikowych, całość jest ciekawa i potrafi wciągnąć. To trochę tak jakby wyjąć fabułę jakiegoś filmu z Johnem Woo – mniej więcej tego typu akcji możecie się tu spodziewać.

Do najnowszej produkcji studia United Front Games można mieć tak naprawdę jeden, podstawowy zarzut – brak tu oryginalności. Twórcy nie wysilili się i nie wprowadzili nowych rozwiązań, które popchnęłyby gatunek do przodu. Zamiast tego mamy bardzo dopracowaną grę, w której poszczególne elementy wyciągnięto z najlepszych przedstawicieli gatunku. Każdy szczegół jest na tyle dopracowany, że przynajmniej nie przeszkadza w zabawie, a pięta achillesowa niemal wszystkich gier z otwartym światem, czyli strzelaniny, zostały wykonane po pierwsze znośnie, a po drugie – nie ma ich znowu tak dużo, jak można by się spodziewać. Pod tym względem gra mnie pozytywnie zaskoczyła, bo główny bohater broń do ręki bierze mniej więcej dopiero po zaliczeniu ok. 30% głównej kampanii. Wcześniej jego podstawową bronią są… pięści.



Tak, system walki to zdecydowanie jeden z największych plusów w Sleeping Dogs. Dopracowano go należycie i nawet potyczki z wieloma przeciwnikami naraz nie wypadają sztucznie. Autorzy sprytnie poradzili sobie z podstawowym problemem gier akcji, w których to najczęściej atakuje tylko jeden przeciwnik, a reszta biernie się przygląda (przypomnijcie sobie tylko Assassin’s Creed). Wei po pierwsze posiada podstawowe ataki i combosy, które wykonuje się wciskając „kwadrat” (PS3) lub „X” (X360) na padzie. Kilkukrotne wciśnięcie tego klawisza odpala combo, a można je modyfikować poprzez przytrzymywanie w odpowiednim momencie przycisku. Dla przykładu dwukrotne krótkie wciśnięcie to dwuciosowe combo, natomiast przytrzymanie „kwadratu”/”X-a”, a potem krótkie wciśnięcie to już coś w rodzaju podcinki unieruchamiającej na chwilę oponenta. Do tego mamy możliwość łapania przeciwników i przewracania ich na ziemię, wykonywania ciosów w biegu, czy kontrowania ich ataków. To ostatnie udało się developerowi szczególnie sprawnie, bo wciskając „trójkąt”/”Y” odpalicie szybką kontrę, która wykonana w odpowiednim momencie pozwoli zawsze zareagować na atak przeciwnika. Trudno to może wszystko zrozumieć „na sucho”, czytając tekst, ale możecie mi wierzyć, że system walki jest bardzo przyjemny i wcale nie męczy, nawet po stoczeniu kilkudziesięciu pojedynków i „przegraniu” na tym kilku godzin.



Gra rozwija się oczywiście stopniowo i przez pierwsze dwie godziny będziecie tak naprawdę poznawać kolejne jej tajniki. Zacznie się od prostego wymuszania haraczu, a skończy na efektownych pościgach, strzelaninach i akcjach na otwartym morzu. Już sam prolog pokazuje, że twórcom udał się jeden element i będą się nim chwalić – chodzi o pościgi piesze za uciekającym oponentem. Kilka ładnych razy znajdziecie się w sytuacji, w której będziecie musieli gonić uciekającego złodzieja lub szefa jakiejś grupy przestępczej. Najczęściej tego typu gonitwy odbywają się przez mieszkania lub rynek, w każdym razie często są to miejsca mocno uczęszczane przez przypadkowych ludzi. Biegnąc za takim delikwentem i odpowiednio wciskając klawisz odpowiedzialny za skok, główny bohater wykonuje piękny parkour – przeskakuje nad stołami, wywarza drzwi, zeskakuje z murków, wspina się po ścianach, czy skacze na dużą odległość. Cały tego typu pościg wygląda bardzo efektownie i można mieć duży szacunek do twórców, że udało im się wykonać te fragmenty tak dobrze.



Strona artykuu: [1]  [2]  [3]    
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 8
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
binio
środa, 29 sierpień 2012r.
Ta gierka to spore zaskoczenie. (lubię takie prezenty) gierka jest genialna gameplay na najwyższym poziomie jazda furami to zajebista sprawka a nie denerwujące toczenie kartonów choć typowo arcadowa to w otwartym terenie daje niezłą przyjemność i te efekty typowo z wheelmana jest super! soundtrack rzeczywiście wpasowany klimatyczny jest bosko! niezła nawalanka, ciosów mnóstwo! eh mistrzostwo świata! Już Saints Row3 utarło nocha gta Ale Sleeping Dogs? no pozamiatało i to mocno. Co do oprawy graficznej to na konsolach jest bieda i wyraźnie odstaje od pc tu widać że zmowa molochów zaczyna pękać w szwach i lada chwila się rozpadnie mam tylko nadzieję że pod koniec tego roku będą już oficjalne wieści o potrzebnej na gwałt nowej generacji! Bo to co jest dziś to jawne kpiny! Jednym słowem Sleeping Dogs to mistrzowskie rzemiosło POLECAM!
Piotrek
środa, 29 sierpień 2012r.
Wow zdziwiłem się że ta gra jest taka dobra. Spodziewałem się niszowego tytułu a wyszedł jak widzę hit. Szkoda że square enix nie promuje tak dobrej gry bo skonczy się jak zwykle - sprzedaż będzie słaba i o sequelu będzie można pomarzyć...
mKMLtyishEIRDKxyPNj
wtorek, 20 listopad 2012r.
ciuchcia pisze: ciuchciaJeśli cozhdi o kobiety: łatwiej obarczyć winą za zdradę powf3d niezależny od nas ( jestem brzydka, dlatego mnie zostawił ) rodzicf3w się nie wybiera, niż przyznać się przed samym sobą że ma się jakiś problem ( jestem słaba w łf3żku, kapryśna, infantylna etc.). Dlatego kobiety wolą być zdradzane z ładniejszymi, niż z pasztetami, ktf3re nie daj buk, są w czymś innym od nas lepsze.VA:F [1.9.11_1134](from 0 votes)
tsYmyVsUoqMRmjthJn
czwartek, 22 listopad 2012r.
tVXXGF bbwtcrcwvynd
URSwGxFaqgmXGa
piątek, 23 listopad 2012r.
eWPz1b , [url=http://eozsopwddtmi.com/]eozsopwddtmi[/url], [link=http://ocrzdpqpmlrl.com/]ocrzdpqpmlrl[/link], http://cgnwrpraexhr.com/
ka[pi
niedziela, 02 grudzień 2012r.
ksksds
aja
poniedziałek, 11 marzec 2013r.
wajna gra
gucci handbags outle
poniedziałek, 04 listopad 2013r.
don\'t make sense lyrics gucci mane Sleeping Dogs - recenzja | Onlygames.pl gucci handbags outlet

UID: 3843
Okadka/art:
Tytu:
Sleeping Dogs
Developer: United Front Games
Gatunek: akcja/TPP
Data wydania:
EUR: 17/08/12
USA: 14/08/12
JAP: 27/09/12
Poziom trudnoci:
średni (3/5)
8.8/10
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!