Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Relacja z konferencji Cenegi: Max Payne 3, XCOM: Enemy Unknown oraz Spec Ops: The Line PlayStation 3Xbox 360PC

19:10 | Pod koniec ubiegłego miesiąca – 28-ego marca dzięki firmie Cenega odbyło się zamknięte spotkanie dla przedstawicieli mediów z ludźmi z firmy Rockstar Games oraz 2K Games. Na imprezie za prezentowano takie gry jak Xcom: Enemy Unknown, Spec Ops: The Line i przede wszystkim trzecią część Max Payne'a. Zaprezentowano co prawda tylko w formie wideo, ale jednak sporo można było się dowiedzieć na temat wspomnianych produkcji. Zacznę od najbardziej interesującej mnie gry – trzeciej odsłony Maxa.



Max Payne – gliniarz z Nowego Jorku, tutaj już nieco starszy, doświadczony życiem człowiek. Zastosowano tutaj manewr znany z takich gier jak Splinter Cell czy MGS z postarzaniem głównej postaci. I tak, Max również zyskał kilka dodatkowych latek. Widać to po jego głosie, jak i po samym wyglądzie. Nie przypomina już młodzieniaszka z dwóch pierwszych części cyklu, aczkolwiek nadal nie jest dziadkiem chodzącym o lasce. Jednym koncepcja starszego Maxa może się podobać, innym nie. Ja wolałem jednak młodego Maxa, chociaż dzięki takiemu zabiegowi mamy nieco świeżości w serii.



Fabuła gry zaczyna się od - jak to zwykle bywa - problemów. Max nadal przebywa na terytorium Nowego Jorku, po pewnym czasie odzywa się do niego stary znajomy składając mu pewną propozycję pracy - najemnika. Jednak wiąże się to z wyjazdem w inne rejony, dokładniej mówiąc „Maksiu” wyjeżdża do Sao Paolo – super pomysł z lokacją, gdy mamy dość już Nowych Jorków, Los Angeles i innych oklepanych miejscówek.



W dalszym ciągu to jest nadal stary dobry Max Payne, jednak ze sporym odświeżeniem. Nadal mamy sporo strzelania, różnych pukawek czy tryb bullet time znany z poprzednich części, jednak tutaj nieco to wszystko zmieniono. Chociażby brakiem autoregeneracji zdrowia i polowaniem na painkillery. W prezentowanych dwóch poziomach tej gry pokazano nam w sumie cztery bronie. Od shotguna przez snajperkę, uzi czy na zwykłym gnacie kończąc. W pełnej wersji gry z pewnością znajdą się też inne narzędzia do odbierania życia złym ludziom, którzy staną na naszej drodze. Będzie także możliwość zabierania broni tym, którzy swoje życie już zakończyli.

Bullet time jest podobny do tego co pamiętamy, a jednak nieco inny. Po odpaleniu tego trybu czas spowalnia i wyraźnie widać pęd powietrza. Zmieniono nieco animację – Max wysuwa łokieć tak by nieco zamortyzować upadek i sobie nie zrobić krzywdy od zabawy w Rambo.



Gra działa na silniku RAGE, graficznie oferuje znacznie wyższy poziom niż poprzednie części. Nie ujrzymy dorysowującego się terenu, aczkolwiek pewne błędy jeszcze się pojawiały. Myślę jednak, że do wydania finalnej wersji zostanie to wyeliminowane. Autorzy gry przywiązali dużą uwagę do szczegółowości grafiki pokazując to na przykładzie bałaganu w pokoju Maxa w jednej z misji. Payne może jest bałaganiarzem, ale szczegółowość było widać. I to w wersji na konsolę Xbox 360, którą przedstawiono. Na PC może być jeszcze lepiej. Zapowiada się ciekawy szpil, który ukaże się na PC, Xboxa 360 oraz PlayStation 3.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Spec Ops: The Line jest tytułem podobnym do serii Gears of War głównie za sprawą systemu osłon i podobieństwem samej rozrywki. Kryć się za osłonami i strzelać we wszystko co żyje i się rusza. Jednakże tutaj mamy nieco inną historię.




Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 6667
Okładka/art:
Tytuł:
Relacja z konferencji Cenegi: Max Payne 3, XCOM: Enemy Unknown oraz Spec Ops: The Line
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR: -
USA: -
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!