Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilość wiadomości: 8310
Ilość artykułów: 1798
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Pro Evolution Soccer 2008 - recenzja wersji dedykowanej Wii Wii

Długo przyszło posiadaczom Wii czekać na swoją wersję Pro Evolution Soccer 2008. W końcu jednak najnowsza odsłona piłki Konami się ukazała, więc mogliśmy ją dokładnie przetestować i sprawdzić jak nowe, rewolucyjne sterowanie sprawdza się tej brnącej nieco w ślepą uliczkę serii. Jednego możecie być pewni – PES na stacjonarnej konsoli Nintendo to pozycja bardzo specyficzna, nie przypominająca żadnej dotychczas wydanej gry piłkarskiej. Z początku pewnie każdy będzie zaskoczony dziwacznym sterowaniem i trochę odrzucającymi wieloma randomowymi elementami, ale z czasem okazuje się, że tytuł ten ma w sobie więcej głębi, niż można się było tego spodziewać. Trzeba tylko dać mu szansę.

Chwilę po odpaleniu PES-a na Wii zapomnicie o wszystkich grach piłkarskich, w jakie graliście do tej pory. Myślicie, że zawodnikami będziecie poruszać się przy pomocy gałki Nunchuka? Błąd! Tytuł ten przypomina w zasadzie... przygodówkę point & click lub strategię czasu rzeczywistego. Na ekranie umieszczono kolorowy kursor, który kontroluje się machając Wii-mote’em. Jeśli więc chcecie, aby Wasz zawodnik pobiegł w upatrzone miejsce, powinniście skierować w nie kursor i wcisnąć przycisk „A” na pilocie. Podania? Zaznaczacie wybranego kolegę z zespołu (bądź miejsce na boisku – jeśli chcecie podać „na dojście”) i wciskacie „B”. Najbardziej kontrowersyjne są jednak strzały, które są niesłychanie randomowe. Otóż by oddać strzał w kierunku bramki należy... potrząsnąć Nunchukiem! To wszystko. Nie ma żadnego wybierania kierunku strzału (chyba, że idziecie akurat w daną stronę), nie ma ustalania mocy... Po prostu potrząsacie „gruszką” i obserwujecie efekt. Jest to o tyle śmieszne, że na przykład rzuty wolne sprowadzają się jedynie do potrząśnięcia wspomnianym kontrolerem – reszta zależy wyłącznie od statystyk danego zawodnika i... szczęścia. Cóż, nie da się ukryć, że PES 2008 na Wii nie jest tytułem, który gracz jest w stanie w pełni kontrolować. Wiele zależy tu od „widzi mi się” konsoli, bo czasami można zmarnować kilka sytuacji „sam na sam”, a innym razem trafić z bardzo nietypowej pozycji.



Z początku wydaje się to wszystko niedopracowane, bardzo losowe i nieprzystępne – przynajmniej dla fanów poprzednich, standardowych odsłon Pro Evolution Soccer. Powyższy opis to oczywiście czyste podstawy, których na początku nauczycie się przechodząc przez obowiązkowy tutorial. Szybko okazuje się, że to dopiero początek, bo ruchów jest tu do opanowania bardzo dużo. Trzeba w końcu wiedzieć jak się bronić (wystarczy wcisnąć „A” na zawodniku przeciwnej drużyny posiadającym piłkę, choć jest też możliwość dokładniejszego krycia), wykonywać pułapki offside’owe (podbijając Wii-mote’a w górę w stosownym momencie), główkować (potrząsanie Nunchukiem), czy choćby wykonywać one-two. Na wstępie trudno się w tym wszystkim połapać, ale oczywiście trening czyni mistrza.

PES na Wii nie jest niestety dobrze przystosowany do małych telewizorów. Myślę, że odbiornik 29’’ to niezbędne minimum, aby móc cieszyć się tą grą. Wszystko przez masę różnego rodzaju kursorów, strzałek, czy okręgów, które ogląda się na ekranie podczas zabawy. Bieg zawodnika sygnalizowany jest niebieską strzałką. Ponarańczowa z kolei odpowiada za podanie, natomiast można jeszcze nakazać zawodnikom nie będącym przy piłce, aby wychodzili na czystą pozycję – wykonuje się to metodą „drag & drop” (mając kursor na danym zawodniku należy wcisnąć „A” i przeciągnąć go w żądane miejsce). Z czasem okazuje się, że na ekranie telewizora naprawdę dużo się dzieje (strzałki / linie / okręgi zaznaczające piłkarzy), a często wymagana jest spora precyzja we wskazywaniu konkretnych zawodników. Dość powiedzieć że na 32’’ odbiorniku często zaznacza się nie tego, kogo się chce, a co dopiero mówić o mniejszych formatach.



Zastanawiałem się przez dłuższą chwilę do kogo tak naprawdę najnowsza piłka Konami ma trafić. Z jednej strony pod wieloma aspektami jest prosta i losowa, a to by wskazywało, że twórcy chcą trafić ze swoim tytułem do tych, którzy do tej pory nie mogli wgryźć się w gry sportowe z powodu ich dużego skomplikowania. Doświadczonych graczy może zniechęcić to, że strzały wykonuje się jedynie poprzez potrząsanie Nunchuka – nie można kontrolować siły strzału, a i z kierunkiem też bywa różnie. Główkowanie odbywa się w podobny sposób, bo wystarczy potrząsnąć kontrolerem i czekać na efekty. Dochodzi do sytuacji, że wrzutki w pole karne są niemal kompletnie randomowe, bo rola gracza sprowadza się tu do wskazania mniej więcej kierunku lotu piłki, a napastnik skaczący „do główki” robi to już automatycznie i albo trafi w światło bramki albo nie – decyduje o tym konsola. Bardzo denerwująca jest też gra w obronie, bo niestety również i tutaj niezbyt wiele zależy od naszych umiejętności. Wystarczy wskazać zawodnika drużyny przeciwnej będącego przy piłce, a defensor automatycznie będzie za nim podążał i próbował odebrać mu piłkę. Gracz nie ma żadnego wpływu na to, kiedy jego obrońca wystawi nogę i będzie próbował wyłuskać futbolówkę spod nóg oponenta. Można wprawdzie posyłać kilku defensorów naraz, by zwiększyć szanse, ale wiadomo, że ma to swoje plusy i minusy (jednocześnie odkrywany jest dzięki temu inny zawodnik drużyny przeciwnej).



Niby więc rozgrywka jest w dużej mierze automatyczna, ale z drugiej strony ilość ruchów do opanowania jest na tyle duża, że pewnie skutecznie zniechęci wszystkich początkujących. To, co może się w PES 2008 na Wii podobać, to bez wątpienia ogromne możliwości w konstruowaniu ataków. Przy odrobinie zręczności i znajomości systemu możecie wyczyniać tu cuda, które byłyby nie do wykonania w pojedynkę w poprzednich częściach ze standardowym systemem sterowania. Chodzi mi tu głównie o nakazywanie zawodnikom biorącym udział w akcji o przemieszczanie się we wskazanym kierunku. Możecie dla przykładu biec środkowym pomocnikiem z piłką w środku pola, a jednocześnie przeciągnąć napastników w dwie różne strony i tym samym mieć duże możliwości do zagrania piłki prostopadłej. Nie da się ukryć, że gra jest dużo wolniejsza od „normalnego” PES-a – bieg nie odgrywa tu tak dużej roli, więc jest więcej czasu na przemyślenie akcji i posłanie zawodników gdzie tylko będziecie chcieli. Szybko więc spostrzeżecie, że konstruowanie akcji w ataku jest bardzo satysfakcjonujące. Jak już pisałem, w obronie gra się już dużo gorzej i trzeba dużo Konami wybaczyć, by czerpać pełną przyjemność z zabawy.



Strona artykułu: [1]  [2]      
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 25
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
x
czwartek, 22 maj 2008r.
Choc jestem fanem tej serii! Nie mam najmniejszej ochoty zagrc w PES na Wii:|
at0m
poniedziałek, 19 maj 2008r.
Autor recenzji chyba nie za długo grał w PES\'a na wii, skoro twierdzi że obrona jest losowa i ogranicza się do wskazania który zawodnik ma być zaatakowany. Opcji w obronie jest całkiem sporo: możemy wskazać dowolnego zawodnika z obrony i nakazać mu atak na zawodnika przy piłce (normalny/agresywny/wślizg) możemy kazać mu pokryć dowolnego zawodnika bez piłki (od bramki/od piłki), możemy nakazać zawodnikowi przemieszczenie w dowolne miejsce na boisku, możemy podwajać/potrająć krycie, atakować zawodnika z piłką kilkoma zawodnikami naraz, przecinać podania, lub po prostu \"chwyć\" zawodnika i sterować nim starając sie przejąć piłkę jak w starym PES\'e. Co do strzałów to tez autor zapomniał wspomnieć że oprócz machnięcia nunchakiem można machnąć w góre wiimotem i w ten sposób przelobować wychodzącego bramkarza.
Ski
poniedziałek, 19 maj 2008r.
at0m - nie wiem dlaczego oszukujesz sam siebie. Wiem o wszystkim, co tu opisałeś, tylko że to w ogóle nie zmienia stanu rzeczy. Obrona jest losowa, bo jak inaczej nazwać to, że nie decydujemy o tym kiedy nasz defensor bedzie próbował odbierać piłkę (tzn wystawiać nogę)? Co mi po tych wszystkich opcjach w obronie, które opisałeś skoro, wszystkie sprowadzają się tak naprawdę do zaznaczania zawodnika drużyny przeciwnej i czekania na efekt...? / Atak i strzały - przecież nie chodziło mi o ograniczone techniki strzału tylko to, że nie jesteśmy w stanie wskazać kierunku strzału - wszystko dzieje się automatycznie. / Całkowicie podtrzymuję swoje zdanie - zagrać warto, ale na dłuższą metę polecam wersję na Xboxa 360, którą da się w dużo większym stopniu kontrolować.
binio
wtorek, 20 maj 2008r.
a ja nie zagrałbym ani w wersje na wii ani na xbox360 ja kocham pes6 oczywiście na xbox360 a pes2008 to chłam i tylko leży
at0m
środa, 21 maj 2008r.
Oczywiście ze decydujemy kiedy odebrać piłkę! Za pomocą \"Z\" robimy agresywny atak a za pomocą \"Z\"+machniecie gruchą robimy wślizg. Wersja na wii ma rewelacyjne sterowanie, dziś już nie wyobrażam sobie by grać w starym stylu ... to byłby duży krok do tyłu. W końcu gra z symulatora pojedyńczego piłkarza przerodziła sie w symulator drużyny. Nie jest to tylko moje zdanie ale większości recenzenów, którzy nie mają uprzedzenia do wszystkiego co wychodzi na Wii.
Ski
niedziela, 18 maj 2008r.
at0m - dalej chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Nie decydujemy o tym kiedy nasz obrońca będzie odbierał piłkę - decydowałbym, jeśli wcisnąłbym przycisk i DOKŁADNIE W TYM SAMYM MOMENCIE mój zawodnik wystawiłby nogę. Tymczasem tu jest tak, że wciskam przycisk no i czekam jak za jakiś czas (sekunda do kilku sekund) mój defensor zareaguje. Tobie się to może podobać, mi nie do końca. To nie jest pełna kontrola nad grą w obronie, a jak nie od dzisiaj wiadomo PES najwięcej frustracji powoduje zawsze w obronie. // "Wersja na wii ma rewelacyjne sterowanie, dziś już nie wyobrażam sobie by grać w starym stylu ... to byłby duży krok do tyłu." - no i tylko cieszyć się, że ci się podoba. Ja poprawiłbym jeszcze sporo, co zresztą opisałem w recenzji. Między innymi strzały, które również są maksymalnie losowe. // Co do zdania innych recenzentów, to... mało mnie ono obchodzi, w ogóle się nim nie sugeruję (w innym wypadku, nie miałaby sensu ta recenzja?). I sorry, kto jak kto, ale my w ogóle nie mamy uprzedzenia do Wii. Mało który serwis polski (a nawet pisma papierowe) są tak dobrze nastawieni do Wii jak my.
Piotrek
niedziela, 18 maj 2008r.
Ja zagrać bym chciał ale jeśli miałbym wybierać to postawiłbym na wersję na Xboxa360.
narkoman
wtorek, 03 czerwiec 2008r.
w pes-a na wii będę grał dopiero za kilka dni bo jedzie, ale co do nastawienia do wii tegoż serwisu narzekać nie można. są obiektywni a szczególnie baron. btw. zamówiłem pes-a właśnie po przeczytaniu tej recenzji:)
Mario
wtorek, 03 czerwiec 2008r.
narkoman - nie można mówić o obiektywnej recenzji, bo wszystkie są subiektywne ;).
narkoman
wtorek, 03 czerwiec 2008r.
niby tak, ale ja mówię o obiektywności serwisu i newsów pisanych na nim, przez barona także. recenzja to inna sprawa:P
momo
piątek, 27 czerwiec 2008r.
Gra jest bardzo dobra a im dłużej gram tym bardziej mi się podoba. Rozumiem, że recenzent może mieć swoje zdanie, jednak w moim odczuciu pewne sprawy, o których pisze wyglądają inaczej. Po kolei. Strzały nie są tak losowe jak opisał autor, po prostu filozofia strzelania jest inna niż na innych platformach i trzeba się nauczyć dobrze strzelać. Ważne są umiejętności strzelckie zawodnika, ale trzeba zwracać uwagę na natępujące sprawy: - kierunek w jakim jest zwrócony zawodnik (na bramkę) - ogólna sytuacja w jakiej znajduje się zawodnik (odległość od bramki, obrońcy, kierunek w jakim jest zwrócony zawodnik, podanie - generalenie należy ocenić czy dana sytuacja jest odpowiednia do strzału) - prędkość, jeśli biegniemy na \"sprincie\", trudniej jest strzelić bramkę i należy strzelać trochę wcześniej - podania, które są bardzo ważne w tej grze. Odpowiednie podanie to połowa sukcesu, dzięki możliwości kontroli wszystkich zawodników można czynić cuda - machnięcie gruchą, nie można precyzyjnie określić siły i kierunku strzału, ale strzały są \"lepsze\" jeśli machnięcie wykonujemy w momencie, w którym piłka jest tuż przy zawodniku. Po chaotycznym machaniu zawodnik też strzela, raz lepiej, raz gorzej, ale jeśli poćwiczymy trochę to z czasem precyzyjne ruchy gruchą w odpowiednim momencie przyniosą odpowiednie efekty. Autor wspomina, że wrzutki w pole karne są randomowe. Nie do końca tak jest, chociaż zdarza się za silna lub za słaba wrzutka (jak w prawdziwej piłce). Bardzo istotne jest z jakiej pozycji jest dośrodkowanie, czy są obrońca przy zawodniku i na jakiej prędkości się to odbywa, ale najważiejsze to miejsce podania. Dzięki kontroli wszystkich zawodników, możemy np. rozrzucić obronę (rozbiegamy się dwoma napastnikami w różnym kierunku) i wbiec w pole karne nie krytym napastnikiem. Jeśli precyzyjnie dośrodkujemy czyli np. kilka metrów przed wbiegającego zawodnika to o żadnej losowości nie ma tu mowy. Wymaga to oczywiście dużej wprawy i precyzji, ale da się zrobić. Nie zgodzę się też, że gra jest wolna. Jeśli gramy z dobrym \"żywym\" przeciwnikiem to naprawdę nie ma wiele czasu na konstrukcję akcji, decyzje trzeba podejmować naprawdę szybko, ale jest dużo większa frajda z udanej akcji. Właściwie żadna inna piłka nie daje takiej kontroli w konstruowaniu akcji ofensywnych, tutaj naprawdę wszystko może zależeć od gracza. Na koniec sprawa obrony. Muszę przyznać, że przez jakiś czas nie mogłem się przekonać do obrony w tej grze. Przyzwyczajenia zrobiły swoje. Polecam zupełnie przestawić myślenie na takie, że cały czas kontrolujemy obronę całym zespołem a nie tylko jednym zawodnikiem. W porównaniu do piłeczek na inne konsole filozofia gry w obronie jest zupełnie zmieniona i naprawdę można się tego nauczyć i czerpać dużo przyjemności. Od nas zależy czy kryjemy na całym boisku (zaznaczając wszytkich zawodników) czy tylko na swojej połowie (zaznaczając zawodników na własnej połowie), kogo kryjemy bardziej, kogo mniej agresywnie (możemy wysłać jednego lub dwóch zawodników do krycia). Broniąc się nie można zapominać, że mamy możliwość sterowania każdym zawodnikiem na boisku. Każdemu zawodnikowi możemy rozkazać aby biegł w dowolne miejsce na boisku. Do tego możemy w każdej chwili przejąć kierowanie jednym zawodnikiem (podobnie jak w innych piłkach), albo klikając 2 razy szybko w dowolnym miejscu na boisku skierować tam najbliższego zawodnika. Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem zarzutu recenzenta, że wciska przycisk w obronie i czeka kilka sekund na reakcję obrońcy. Jeśli tak ma to chyba graliśmy w inne gry (nie mogłem się powstrzymać :-)). Sprawa wygląda tak, jeśli nasz obrońca jest przy zawodniku drużyny przeciwnej, podświetla się pod nim kółko na czerwono. Wtedy możemy probować przejąć piłkę (wystawić nogę, przepchnąć) klikając Z. W dowolnym momencie możemy natomiast dokonać wślizgu jeśli klikniemy Z i jednocześniemy machniemy gruchą. I dzieje się to od razu, bez żadnego opóźnienia. Ciekawą sprawą jest też próba wyprzedzenia zawodnika, do którego jest podanie. Jeśli kryjemy zawodnika i ktoś do niego podaje to naciśnięcie Z w odpowiednim momencie spowoduje, że nasz obrońca spróbuje wyprzedzić przeciwnika i przechwycić podanie. Wszystko co napisałem o obronie wymaga treningu, ale na pewno nie jest losowe, jak opisał recenzent. Właściwie tylko trzy rzeczy mnie irytują - pierwsza, czasami trzeba się nieźle namęczyć, żeby przejąć bezpańską piłkę bo zawodnik, którego tam skierujesz nieprecyzyjnie przebiega tuż obok niej i jej nie przejmuje. Drugie to wślizgi, robi się je bardzo trudno i w większości przypadków wślizg=faul (być może mam za słabe umiejętności bo praktycznie nie wykonuję wślizgów, zniechęciłem się do nich bardzo szybko). I trzeci rzecz online, nie chodzi mi o jakieś rankingi, tylko o lagi. Praktycznie nie mam możliwości zagrania przez net, chociaż niektórzy znajomi mówią, że u nich zazwyczaj działa dobrze. Zgodzę się, że nie wszystko jest idealnie dopracowane, ale jeśli ktoś szuka świerzości w piłce to nie może przejść obojętnie obok tego tytułu. Żadna piłka nożna w jaką grałem dotychczas nie dawała tak totalnej kontroli całego zespołu zarówno w ofensywie jak i defensywie.
yvdMwZWhYMthhiBEF
czwartek, 06 wrzesień 2012r.
kominek pisze: kominekPf3ł biedy jak było dużo?Cf3ż, może dla cibeie.Mnie kobieta, ktf3ra miała wielu partnerf3w, obrzydza. A już w ogf3le gorzej jest z takimi, ktf3re już wszystko poznały przede mną.Tak, zdecydowanie wolałbym trafić na taką, ktf3ra dużo czyta. Nawet bardzo dużo.Tylko musiałaby wtedy wyrazić chęć zrezygnowania z książek, bo czego jak czego, ale wspf3lnego czytania to ja nie lubię.VN:F [1.9.11_1134](from 4 votes)
ioGjJqBk
piątek, 07 wrzesień 2012r.
J388V3 ezzbdwajzxcf
aVULtsDumGpOtqvPmvh
sobota, 08 wrzesień 2012r.
Hello fellow World of Warcraft pleyras. Are you interested in aquiring free level 80 accounts and gold for doing a simple contest that requires no skill and little effort? Then click my account and watch my Yoggi video for the site that gives it all away for nothing! Its Free EVERYTHING IS FREE so head on over now and get your free World of Warcraft gold and 80 epic accounts!
fIinqZXNVW
sobota, 08 wrzesień 2012r.
pisze: Agnieszka Szarekpowtf3rzę pewnie to co pcpizednroy:szablon bardzo ładny, prosty i przejrzysty ale też elegancki i z klasąpodoba mi się mobilne menu i sposf3b, w jaki przedstawione są zajawki do innych tekstf3wczerwone logo in\' dobrze, że zostałeś przy tym kolorze, bo wg mnie idealnie pasuje do tematyki blogarzeczywiście, gdy wchodzi się w jakąś kategorię widnieje napis: Category Archives: można by to usunąć i zmienić czcionkę kategorii na jakąś milszą dla oka ;)nie ma nic w High Life pokazuje się Not Found\'i oczywiście cudowne połączenie bloga z FB jak dla mnie bardzo interesująceprzydatne byłoby też odświeżanie komentarzy. a co z ich wyrf3żnianiem? będzie taka opcja? podsumowując, nowa odsłona bloga jest niczym wisienka na torcie :)VA:F [1.9.11_1134](from 0 votes)
gFuKLfdMnf
sobota, 08 wrzesień 2012r.
i mean its cool. but if you already have a krobyaed and a mouse. you might just aswell use them -.^ cause that is cool but its gonna be a pain in your ass if you get alot of mobs on you so you have to click stuff quickly
hOMyMKFdlAXHIUklt
sobota, 08 wrzesień 2012r.
1OrU9u albwglqtlbps
NINPqUGaVkiue
sobota, 08 wrzesień 2012r.
jis1wp gyybcnpcxihf
pbAfcFBilX
sobota, 08 wrzesień 2012r.
mOXDeT iofpqmqhtemk
fNxXFpxzzZO
niedziela, 09 wrzesień 2012r.
uT7YqL , [url=http://sijomrzanysv.com/]sijomrzanysv[/url], [link=http://dlhxyflgeosc.com/]dlhxyflgeosc[/link], http://bxpmilfnhieo.com/
wFwZDJkXKeR
niedziela, 09 wrzesień 2012r.
o7DF9W , [url=http://dgglymvsrxzr.com/]dgglymvsrxzr[/url], [link=http://skqvhbaozjxe.com/]skqvhbaozjxe[/link], http://wtnyqamltviy.com/
FJhMkxXDmqySjx
niedziela, 09 wrzesień 2012r.
MKoQZc , [url=http://wbvlmwpomqlm.com/]wbvlmwpomqlm[/url], [link=http://holpgyunmimx.com/]holpgyunmimx[/link], http://miavulgzfwzi.com/
mFVTMcYcnwpeDjEH
poniedziałek, 10 wrzesień 2012r.
EDmqr8 qlftjoliobby
GDApcfczyPIVcOgYQt
poniedziałek, 10 wrzesień 2012r.
75ij3y , [url=http://ucsahnjzmxwl.com/]ucsahnjzmxwl[/url], [link=http://khdjiebmwdbn.com/]khdjiebmwdbn[/link], http://hmvxkhphnzdi.com/
cvBLBUjMmlbBWYKW
poniedziałek, 10 wrzesień 2012r.
923sNu , [url=http://mfulzelggyvx.com/]mfulzelggyvx[/url], [link=http://kdhyoiypoekq.com/]kdhyoiypoekq[/link], http://lyixahjwlkls.com/

UID: 1944
Okładka/art:
Tytuł:
Pro Evolution Soccer 2008
Developer: Konami
Gatunek: sportowa
Data wydania:
EUR: 28/03/08
USA: 18/03/08
JAP: 21/02/08
Poziom trudności:
średni (3/5)
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!