Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Most Wanted 2005 PlayStation 2XboxGameCubePC

.

.

20. THE GODFATHER [PS2, Xbox, PC]

O The Godfather zrobiło się głośno stosunkowo niedawno. Gra oparta na najlepszym filmie wszechczasów z Marlonem Brando w roli głównej ("Ojciec Chrzestny") była bez dwóch zdań hitem ostatnich tygodni. Akcja gry przeniesie nas do Nowego Jorku z lat świetności Mafii. Jako członek rodziny Carleone będziemy musieli wykonywać szereg zadań, by móc po jakimś czasie przebywać u boku samego Capo di tutti capi. Gra przypomina po części Mafię i to nie tylko pod względem fabuły, ale również swobody i klimatu. Screeny prezentują się znakomicie. Design twarzy bohaterów i lokacji, po których przyjdzie nam się poruszać budzi podziw. EA przywiązuje dużo uwagi do systemu AI, zaimplementowane zostaną też głosy prawdziwych aktorów. Premiera najwcześniej w okolicach gwiazdki AD 2005. [Gayardo]

19. CONKER: LIVE & RELOADED [Xbox]

RareWare - jedna z najlepszych grup developerskich, jeszcze jakiś czas temu tworzyła pod szyldem Nintendo. Ale Bill nie czekał długo i Rare stało się własnością Microsoftu. Co to oznaczało dla graczy? Dotychczas jedynie słabe Grabbed by the Ghoulies i zapowiedzi. Jedną z nich jest Kameo: Elements of Power, a drugą opisywany dziś przede Conker. Czym on jest? To nic innego jak konwersja hitu z Nintendo 64. Miałem przyjemność grać w demo i powiem, że i grafika i humor zawarty w grze stoją na naprawdę wysokim poziomie. Gracz wciela się w postać wiewiórki, której zadaniem jest zwalczać pluszowe misie :). Wszystko to okraszono nieziemską dawką humoru. Zatem zapowiada się przednio. W demie pokazana jedną z map, w której celem jest przejęcie wrogich bunkrów. Akcja identyczna do lądowania w Normandii w 1944 r. Takich aluzji z pewnością znajdzie się tu więcej. Premiera pod koniec marca. [ThaNaturat]

18. PROJECT: SNOWBLIND [PS2, Xbox, PC]

Killzone wydane ostatnio na PS2 trochę minęło się z hucznymi zapowiedziami typu "Halo-killer" itp. Teraz inną strategię podejmuje Crystal Dynamics (developer), które jakoś swojego nadchodzącego dzieła - Project: Snowblind - za specjalnie nie wychwala, a patrząc na ten tytuł, można oczekiwać naprawdę bardzo dobrej pozycji! Fabuła przenosi nas w przyszłość (2065 rok), a więc można się spodziewać klimatów zgoła odmiennych od Killzone. Wcielasz się w postać Nathana Frosta, członka LCA (Liberty Coalition Army). Sama specyfika gry nie będzie specjalnie odbiegać od Halo, czy też produkcji od Guerilla Games - w głównej mierze będziesz przedzierał się przez kolejne lokacje, eliminując przeciwników i przy okazji wykonując jakieś cele misji. Pomoże ci w tym liczny arsenał broni z alternatywnym typem amunicji - przykładowo będzie można normalnie strzelać z shotguna, albo wyrzucać z niego małe bomby w stronę przeciwników. Ciekawym patentem wydają się być implanty, które będzie można używać w trakcie rozgrywki, każdy o różnym efekcie - zapowiadane jest między innymi spowolnienie czasu, niewidzialność, czy specjalna ochronna bariera. A wszystko oczywiście z wykorzystaniem odpowiednich efektów graficznych. Potwierdzony jest też tryb online do 16 graczy jednocześnie (zarówno na PS2, jak i na Xboxie) ze standardowymi do tego trybami, a każdy z graczy będzie musiał wybrać klasę postaci przed potyczką - między innymi snajper czy zwiadowca. Szykuje nam się kolejny bardzo dobry FPS. Ale czy zdoła konkurować z Halo? Przekonamy się już w marcu, kiedy miejsce mieć będzie premiera gry. [Sarge]

17. SHADOW OF ROME [PS2]

Capcom słynie z wydawania świetnych gier, i tym razem z pewnością nie zawiedzie graczy swoim najnowszym dziełem - Shadow of Rome - którego premiera zbliża się wielkimi krokami. Akcja gry rozgrywa się około roku 48 p.n.e w starożytnym Rzymie, w którym panuje chaos i bezprawie. W tym czasie młody wojownik Agrippa przybywa do tego miasta dowiedziawszy się o zabójstwie Cezara. Wszystko wskazuje na to, że to jego ojciec był odpowiedzialny za morderstwo Juliusza... Wraz z przyjaciółmi Agrippa musi dowieść się kto tak naprawdę zamordował władcę. Tak pokrótce przedstawia się fabuła. Misje poszczególnych bohaterów będą znacznie różniły się od siebie, bo trzeba wspomnieć, że dane nam będzie pokierować także przyjaciółmi Agrippy, m.in. Octaviusem, którego zadania polegały będą na cichym eliminowaniu wroga (jednym słowem – skradankowe). Agrippa natomiast zmuszony będzie walczyć na arenie, a wtedy nie ma litości dla wroga... Jednak twórcy z Capcomu postawili raczej na ostrą sieczkę, bo Shadow of Rome jest grą przeznaczoną dla starszych graczy (hehe :)). Krew leje się strumieniami, a odcięte kończyny podczas walki na arenie mogą posłużyć jako broń. Ważną rolę odgrywała będzie także widownia, która niekiedy nagrodzi gracza owacjami za efektowne zabójstwo, innym razem zaś ktoś z publiki wrzuci na arenę nową broń. Mogą domagać się także wpuszczenia na arenę zwierząt, aby zrobiły z naszym bohaterem "porządek". Świetna grafika, dźwięk w DPLII, zapowiada się prawdziwy hit. Już na dniach premiera i recenzja w OGM. [Diuk]

16. TOM CLANCY'S SPLINTER CELL: CHAOS THEORY [Xbox, PC, PS2, GCN]

Serii SC nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Wydane dotychczas Splinter Cell i Splinter Cell: Pandora Tomorrow były grami naprawdę dobrymi. Kolejna część o podtytule "Chaos Theory" zapowiadana jest jako absolutna rewolucja w grach typu stealth. Pierwszym co rzuca się w oczy jest oszałamiająca grafika i świetne algorytmy AI. Według zapowiedzi twórców gry, przeciwnicy w Chaos Theory mają nie tylko ukrywać się za przeszkodami (to już standard), ale też np. osaczać gracza lub atakować znienacka. Fabuła także powinna stać na wysokim poziomie, choć cudów raczej nie należy się spodziewać. Nowością mają być też zmienne warunki atmosferyczne (deszcz) wpływające na rozgrywkę. Pewnie dostaniemy więcej tego samego, ale mimo wszystko i tak warto czekać. Premiera pod koniec marca. [TheNaturat]

15. ENTHUSIA PROFESSIONAL RACING [PS2]

Konami zdecydowało się podjąć walkę z Polyphony o tytuł najbardziej realistycznej symulacji wyścigów na konsole obecnej generacji. Przede wszystkim ma zaskoczyć wszystkich tzw. "Visual Gravity System" (VGS). Po raz pierwszy w grze video mają bowiem zostać zobrazowane siły odśrodkowe działające na samochód. W dolnej części ekranu (patrz pierwszy screen) ma znajdować się specjalny wskaźnik, który odpowiednio pokaże przeciążenia (np. podczas przyspieszania czy skręcania). Nie wiadomo jeszcze dokładnie na czym będzie ów patent polegał, ale szykuje się coś naprawdę ciekawego. Poza przyciskiem odpowiedzialnym za gaz, twórcy zamierzają wrzucić także ten "robiący" za sprzęgło... Oprócz wspomnianych nowości model jazdy będzie bardzo zbliżony do Gran Turismo. Nie jest znana dokładna liczba pojazdów, ale autorzy zapewniają, że będzie wahała się w granicach ok. 200 modeli od ponad 40 producentów. W temacie tras także niewiele wiadomo. Na pewno znajdą się zarówno opracowane na podstawie rzeczywistych odpowiedników, jak i wymyślone przez programistów. Oprócz terenów miejskich będzie można także poszaleć na bezdrożach. W temacie oprawy Enthusia nie może konkurować z Gran Tuirsmo 4, ale i tak nie można narzekać. Autorzy koncentrują się na zachowaniu stałych 60 klatek oraz braku dorysowywania się otoczenia, i za to im chwała. Potwierdzono obecność ok. 40 licencjonowanych piosenek, ale brak szczegółów na ten temat. Premiera w marcu. Warto czekać. [Ski]

14.THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION [PC]

Czy można stworzyć coś większego nad ideał? Okazuje się, że tak, a dowodzi temu Bethesda Softworks, która to ujawniła na światło dzienne kilka konkretnych informacji popartych porcją renderowanych screenów, na temat The Elder Scrolls IV: Oblivion. W moim uznaniu Oblivion to najgorętsza gra RPG przyszłego roku i najbardziej realistyczna ze wszystkich zapowiedzianych w ogóle! Po pierwsze zniewalająca oprawa graficzna, której kręgosłup (szkielet) stanowi nowoczesny silnik stworzony specjalnie na potrzeby gry, w pełni korzystający z Shader Model 3.0 zawartego w bibliotekach Direct X 9 (10?). Animacja ruchów twarzy i warg, przeogromna wręcz dbałość o szczegóły, antyalasing, bumpmapping, porażające efekty świetlne i zaawansowana fizyka to tylko cześć tego, czym naszpikowane jest The Elder Scrolls IV Oblivion. Nieliniowa warstwa fabularna, a co za tym idzie możliwość podążania własnymi ściażkami, swobodne poruszanie się po obszarze prowincji Cyrodill (region Tamriel) i wykonywanie pobocznych zadań to jej kolejna zaleta. W grze wprowadzony zostanie nowy innowacyjny system sztucznej inteligencji o nazwie "Radiant AI". Pozwoli on postaciom niezależnym (NPC) prowadzić własny, zróżnicowany tryb życia, a także podejmować decyzje w jaki sposób mają postępować. Można powiedzieć jedno- realizm ponad miarę! Dzieło Bethesdy zasługuje w pełni na miano nadziei roku 2005, kto myśli inaczej niech się przyjrzy screenom... Ja czekam na Oblivion zacierając już ręce i modernizując powoli swój sprzęt... Przewidywana premiera nie jest jeszcze znana, ale chodzą słuchy o IV kwartale 2005 roku... [Gayardo]

13. AREA 51 [PS2, Xbox]

Area 51 to jeden z bardziej obiecujących FPS-ów na konsole. Wcielicie się w Ethana Cola, który to jako dowodzący jednostką HAZMAT wyrusza w głąb znajdującej się na pustyni w Nevadzie, tytułowej strefy 51. Zamierza sprawdzić co jest powodem braku łączności z rządem USA. Okazuje się, iż głównym winowajcą jest złowrogi wirus, a w szczególności przybysze z kosmosu. Wszechobecny panujący w grze mrok, wyłaniające się z niego krwiożercze bestie, wędrówka przez zaciemnione korytarze bazy na której to wysiadło zasilanie, rozprzestrzeniający się w szybkim tempie wirus, do tego kapitalna (patrząc przez pryzmat konsol) grafika, a także możliwość prowadzenia ostrzału z dwóch broni jednocześnie do całej hordy złowrogich kreatur - bez dwóch zdań ten tytuł nie zawiedzie. Już w kwietniu. [Gayardo]

12. FORZA MOTORSPORT [Xbox]

Jest to chyba ostatnia szansa na stworzenie naprawdę godnego przeciwnika dla Gran Turismo na tę generację konsol. Forza na pewno będzie w wielu rozwiązaniach podobna do GT, ale żeby je przebić potrzeba czegoś więcej. I Forza ma mieć to "coś więcej". Znaczną przewagą jest na pewno obiecany przez twórców, podzielony na kilka stopni - np. lekki, średni, mocny, realistyczny - model zniszczeń. I w demie prezentuje się to naprawdę dobrze - lakier zostaje na bandach, auto powoli zamienia się w ruinę na kółkach. Do tego dochodzi jeszcze tryb on-line i masa bonusów obiecanych przez developerów. Trasy obiecano niezwykle dopracować, ale w demie dostępna była tylko jedna (Laguna Seca) i wywołała we mnie mieszane uczucia. Data premiery jest ciągle przekładana i obecnie oscyluje w okolicach maja. [TheNaturat]

11. JADE EMPIRE [Xbox]

BioWare, twórcy KotOR'a I i II, już dawna chcieli stworzyć jakąś "własną" grę, nie opartą na licencji. Teraz, gdy wreszcie ich portfele zwiększyły swoją objętość, mogą sobie na to pozwolić. Zafascynowani kulturą wschodu postanowili stworzyć RPG w starożytnych Chinach. Jade Empire ma być tytułem zrobionym z rozmachem godnym mistrzów. Wystarczy dodać: doświadczenie BioWare w tworzeniu RPG'ów i ich ambicje, by gra stała się niedoścignionym wzorem. Autorzy obiecują (a oni rzadko rzucają słowa na wiatr), że świat przedstawiony w Jade Empire będzie oszałamiający. Kierowany przez gracza bohater będzie w stanie opanować kilka, jak nie kilkanaście sztuk walki ze wschodu, a po zgłębieniu i olśnieniu będzie nawet w stanie zamienić się w wielką bestię i walczyć w jej postaci. Pozostaje czekać. Do kwietnia. [TheNaturat]

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  

UID: 4107
Okładka/art:
Tytuł:
Most Wanted 2005
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR: -
USA: -
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!