Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - porady PlayStation 2
Ocelot
Przepaść dzieliła będzie Ocelota i Snake'a, więc z CQC nici. Rewolwer będzie strzelal do was ze swoich dwóch rewolwerów (można próbować trafić go w trakcie przeładowywania jego broni, ale prawie zawsze włącza się cut scenka). Jego taktyka polega na bieganiu z miejsca na miejsce i atakowaniu z ukrycia. Trafić można go jedynie, gdy przebiega z jednej kryjówki do drugiej lub wychyla się, aby oddać strzał. Nie polecam chowania się za skałami, bo dostaniecie rykoszetem. Kiedy Ocelot straci siedemdziesiąt procent życia jego żołnierze co jakiś czas będą strzelać do Węża. Granaty nie sa najlepszym sposobem na tego. Jeśli Rewolwer schowa się w odpowiednim miejscu możecie strzelić w gniazdo szerszeni - skutek oczywisty.  


The Pain
Pan kochający szerszenie (chyba – nie wiem czy to szerszenie) wbrew pozorom daje się łatwo pokonać. Walka toczy się na przeciwległych skałach umieszczonych w jaskini, wystających górną częścią ponad powierzchnię wody. Pan Ból będzie atakował was granatami, pszczołami oraz strzelał z pistoletu. Aby uniknąć ataków Pszczelarza należy wskakiwać do wody - prawie wszystkie ataki da się uniknąć w ten sposób, jedynie granaty ( gdy lecą razem z niosącymi je szerszeniami w naszą stronę, najlepiej od razu zestrzelić - jeśli zrobicie to w miarę szybko, to wybuch zrani Pain’a) nas "dosięgają". Gdy Ból straci około trzydziestu procent życia zmieni taktykę. Pszczoły rzadziej będą atakowały a coraz częściej zaczną was oblepiać. Jedyna rada to jump do wody. Gdy zostaniecie oblepieni przez pszczoły, przez chwilę nie będziecie mogli się ruszać, w tym czasie Pain będzie do nas strzelał. Z odrobiną życia nasz oprawca wpadnie w prawdziwą furię – z ust wydobywać się będą pszczoły, których atak będzie równał się strzałowi z pistoletu. Co jakiś czas będzie się on przenosił na skałę na której znajduje się Snake i uderzał kolbą pistoletu. Aby tego uniknąć znowu musicie zanurzyć się w wodzie. Zranić Obolałego możecie strzelając z guna, gdy ten się odsłoni (prawie zawsze po ataku). Przez pszczeli kombinezon naboje nie przenikną. Usunąć go (kombinezon) można granatem dymnym, lub zapalającym. Pain zawsze wykrzykuje polecenia dla swoich towarzyszy, więc bardzo łatwo można się zorjentować, czym teraz nas zaatakuje.  


The Fear
Boicie się? Zapewniam, że nie ma czego. Zarówno boss, jak i las, w którym przyjdzie stoczyć nam pojedynek nie jest straszny. The Fear ma kusze z zatrutymi strzałami, więc zawsze gdy was trafi polecam zajrzeć do menu "cure", aby sprawdzić czy przypadkiem nie zostaliście zatruci. Fear skacze po drzewach wyszukując odpowiedniego miejsca na atak. Ja używałem widoku z pierwszej osoby i śledziłem skoki 'Strachu'. Gdy ten się zatrzymał, strzelałem do niego z broni maszynowej zanim ten zaczął robić to samo kuszą. Gdy pan Straszny stracił jakieś siedemdziesiąt procent energii życiowej zaczął skakać odrobinę szybciej i na zmianę zbierać jedzenie lub strzelać. Pod koniec zdarzyło się mu nawet pofatygować na ziemię i uderzyć (dość ciężko uniknąć) mnie osobiście. Zapomniałem dodać, że Fear podczas tego całego skakania był niewidzialny. Zaistniała, więc potrzeba nałożenia termo gogli, które pozwalały na odkrycie jego obecności, a także pułapek, które na mnie czekały.  


The End
Anihilacji ' Końca' będziecie musieli dokonać na kilku lokacjach, gdyż nasz cel będzie się przemieszczał i to dość często. Walka z The End’em to pojedynek na snajperki (bynajmniej z założenia) i tu już więcej wyjaśniać nie trzeba (snajperkę można zdobyć w małym domku/pomieszczeniu w lokacji z tym bossem). Powiem wam tylko jak go zlokalizować w tym gąszczu. Mikrofon pozwoli wam usłyszeć oddech i kroki End’a, termo gogle pokażą ślady stóp, na mapie zaznaczone są miejsca, w których przypuszczalnie może znajdować się 'Koniec'. Szukanie błysków jego lunety również jest bardzo przydatne. Jeśli nie będziecie potrafili go odnaleźć przez dłuższą chwilę, to gra ułatwi wam sprawę i od czasu do czasu będzie pokazywać widok z jego lunety – zazwyczaj ze Snake'em na celowniku. End ma papugę, która przynosi mu żywność oraz informuje naszej pozycji. Wystarczy ją zabić (bardzo się zdenerwuje) a ' Koniec' o wiele wolniej będzie odzyskiwał staminę, trudniej także będzie mu nas zlokalizować. Papuga siedzi zazwyczaj na pobliskich drzewach. Super sposobem na pokonanie End’a jest zapisanie gry, zresetowanie konsoli przestawienie w "system coniguraction" daty o tydzień do przodu i ponowne włączenie MGS’a. Po wczytaniu save’a dostaniecie telefon, który poinformuje was, że ' The End' umarł ze starości. Drugim super sposobem jest zastrzelenie (macie na to tylko kilka sekund) go po scence przerywnikowej (tej po wyjściu z jaskini i przejściu przez rzekę). Gdy strażnik będzie odprowadzał go do budynku szybko wyjmijcie snajperkię (do znalezienia w pobliskiej lokacji) i celujcie w głowę. Nie polecam strzelania do niego, gdy macie mało życia. Jeśli wam się to uda to wózek inwalidzki End’a wybuchnie i trafi was koło od tegoż właśnie wózka powodując w ten sposób dość spore obrażenia oraz alarm oczywiście.  


The Furry
Kanały jako miejsce walki sprawują się znakomicie. W takim miejscu zazwyczaj powinno być ciemno jednak tym razem tak nie będzie. I nie dlatego, że jest tam dużo świateł. Furry ubrany jest w kombinezon kulo/ognio- odporny, na plecach nosi gigantyczny miotacz ognia z silnikiem odrzutowym, który pomaga mu w przemieszczaniu się (od czasu do czasu lata na płomieniach). Jasno będzie, dlatego że Furry w furii gniewu będzie podpalał wszystko wokoło (Snake included) – zapewniam, że paliwa mu nie zabraknie. Jedynym sposobem na ukaranie naszego rozrabiaki jest strzelanie (broń boże wyrzutnią rakiet – broń automatyczna przynosi o wiele większe rezultaty) mu w plecy, kiedy nie patrzy. Ja polecam biegać przy przepaści, bo kamera jest wtedy najlepiej ustawiona i pozwala na szybkie sprawdzanie korytarzy. Jeśli chcecie możecie próbować strzelać do beczek z benzyną, gdy Furry znajdzie się w ich pobliżu.  
 

The Sorrow
Zawalczyć nam przyjdzie stojąc, a właściwie idąc rzeką. Co najciekawsze z nim wcale nie trzeba walczyć, wystarczy iść (nie wolno płynąć bo duchy nam n a to nie pozwolą) przed siebie, omijać dusze zmarłych i wystrzały jakiejś energii Sorrow’a. Jeśli już zostaniecie postrzeleni przez Sorrow’a to przyglądajcie się bardzo uważnie temu, co pojawi się na ekranie, są to zdjęcia autorów gry. Gdy już dotrzecie do końca wycieczki po zaświatach, podejdźcie do Sorrow’a stojącego na szkielecie. Zapewne wielu z was się zdziwi, że właśnie umarło... Nic bardziej mylnego, teraz wystarczy wziąć revival pill i powrócić do świata żywych.  


Volgin
Na pewno wielu z was zauważyło, że Elektryk zwany Volginem jest BARDZO podobny do Bryana Furry z serii "Tekken"… Winda towarowa opuszczona o jakieś dziesięć metrów to właśnie miejscówka, w której przyjdzie nam zawalczyć. Ocelot znajduje się ponad areną i co jakiś czas rzuca nam amunicję. Elektryk używa jakiejś kuloodpornej tarczy energetycznej. Są dwa sposoby, dzięki którym można trafić Volgin'a. Pierwszy z nich to strzał w plecy. Drugi zaś to moment, w którym Elektryk pobiera energię z pobliskiego źródła prądu – wtedy jego tarcza jest wyłączona. Volgin będzie atakował wiązkami energii elektrycznej oraz zwykłymi nabojami wystrzeliwanymi z rąk. Najlepszym wyjściem jest bieganie blisko (byle nie za blisko) Psychopaty (normalny człowiek tak się nie zachowuje), unikanie jego „piorunów” i czekanie na moment, w którym się odwróci. Im więcej życia straci tym szybsze będą jego ataki, coraz częściej zacznie atakować własnym rękami (jedyna rada na ten atak to ucieczka).  


Shagahood
Shagahood porusza się na czymś przypominającym wiertła. Dlaczego o tym pisze? Bo żeby go zniszczyć najpierw musicie go zatrzymać. Używając wyrzutni rakiet strzelajcie w "gąsienice" shagahooda. Spowoduje to zatrzymanie machiny - teraz wystarczy poczekać aż Eva zajedzie go od tyłu, strzelić w dziurę w obudowie i gotowe. Powtarzajcie tą procedurę aż do skutku.
 
 
Shagahood & Volgin
Volgin stojący na Shagahoodzie to twój kolejny przeciwnik. Technika jest identyczna jak poprzednia strzelamy w gąsienice, biegniemy za shagahooda (nie siedzimy już na motorze) i wbijamy w plecy Volginowi rakietę. Oprócz tego musicie unikać ataków machiny, a są ich trzy rodzaje. Pierwszy to strzały z broni maszynowych, drugi zaś to strzał z broni „hiper maszynowych” (extremalna ilość/szybkość wystrzeliwanych naboi), trzeci i ostatni zarazem atak to rakiety naprowadzające. Pierwsze dwa da się uniknąć ucieczką, "kocim skokiem" (X) do przodu unikniecie rakiet. Kiedy już trafimy Volgina musimy unikać jego ataków dopóki dopóty Eva nie zwróci na siebie uwagi Elektryka (jeśli tego nie zrobi nie możemy zacząć procedury ataku). Dodam jeszcze tylko, że na arenie rozmieszczone są działka, które zadają zwiększoną ilość obrażeń, niestety bardzo łatwo je zniszczyć.
 

The Boss
Swojego mentora, bo nim właśnie jest The Boss, zabijesz na przepięknej polanie pełnej białych kwiatów. Walka z Szefową jest najtrudniejszą potyczką w całej grze. Nie liczcie na CQC bo jest ona w tym o wiele lepsza od Snake’a. Boss ubrana jest w biały kombinezon, co czyni ją prawie niewidoczną (termo gogle bardzo ułatwiają sprawę). Zranić Bossa możecie tylko wtedy, gdy szarżuje ona w stronę Snake’a. Jeśli Boss nie biegnie w Kierunku Węża, polecam schowanie się (jeżeli nie atakuje to strzela z broni palnej) i czekanie na moment w którym zacznie atak. W trakcie biegu w kierunku Snake'a robiła będzie ona szybkie uniki, które bardzo utrudnią wam celne strzelanie. Jeżeli zostaniecie dopadnięci przez Boss’a zada ona dość bolesny chwyt (można spróbować się wyrwać używając analogów) i wyrzuci twoją aktualnie używaną broń. Na drzewach znajdują się trzy węże (sprawdźcie ich imiona w ekwipunku) odnawiające sporą ilość energii.
 

 
Przydatne informacje:
- dokładnie przeszukuj wszystkie lokacje a zapewne znajdziesz coś interesującego
- przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z CQC (menu specjal)
- zawsze wciskaj R1 podczas scenek przerywnikowych – dzięki temu można zobaczyć wiele ciekawych żeczy
- kamuflaż bossa możecie zdobyć przez odebranie mu/jej staminy (aby to zrobić strzelaj z broni usypiającej lub użyj CQC)
- znajdź wszystkie gumowe żaby porozmieszczane w grze (wystarczy do nich strzelić) a po ukończeniu gry dostaniesz stealh (niewidzialność)
- po ukończeniu gry dostaniesz aparat, garnitur, rewolwer, zachowasz również wszystkie zdobyte wcześniej kamuflaże i farby
- możesz kręcić rewolwerem tak jak robi to Ocelot, wystarczy, że włączysz widok z pierwszej osoby i zaczniesz kręcić prawym analogiem
- strażnicy maja bardzo wiele do powiedzenia – wystarczy, że ich przesłuchasz.


Kazama Fantatic
Strona artykułu: [1]        

UID: 26594
Okładka/art:
Tytuł:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - porady
Developer: Konami
Gatunek: skradanka
Data wydania:
EUR: -
USA: -
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!