Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Kul - wywiad
- Jakie jest Twoje zdanie o przemocy w grach? M.in. przez to w MGS2 znaleźliśmy pistolet na strzałki usypiające... Czy było to dobre posunięcie ze strony Konami ?

Więcej przemocy niż w grach oglądamy na co dzień w TV, czy nawet na własnych podwórkach. Gry skrajnie brutalne, typu Postal czy Manhunt powinny być przeznaczone dla osób umiejących odróżnić rzeczywistość od fikcji, bo w przeciwnym wypadku tylko kwestią czasu są kolejne morderstwa pod wpływem jakiejś gry. Tylko, że tak naprawdę to nie gry zmuszają ludzi do przemocy, bo przemoc siedzi w nas wszystkich i tylko czeka na jakiś pretekst by się wydostać.

Co do pistoletu na strzałki, pewnie wielu ludziom podpadnę, ale trudno. Jedną z rzeczy, które są mówione na początku każdej części sagi to, żeby Snake dostał się gdzieś niezauważony, to nie jest maszynka do zabijania (wbrew temu co mówi Liquid), to przede wszystkim tajny agent, mający się skradać, usypianie przeciwników jest o wiele bardziej humanitarne, może trochę za bardzo ułatwiło nam grę, ale moim zdaniem to był dobrych ruch ze strony Kojimy.

- Pewnie pytanie retoryczne;), ale "Splinter Cell vs MGS". Dlaczego jedna jest lepsza od drugiej:)?

Wiadomo, że MGS :). A dlaczego? Przede wszystkim ze względu na fabułę. MGS ma tą głębie, przekaz jak żyć, co się w życiu tak naprawdę liczy, pokazuje nam ból i cierpienie, ale także radość, miłość. A Splinter Cell? Dla mnie to zwykłe przechodzenie poszczególnych plansz, niby jakaś fabuła, ale prosta jak konstrukcja cepa, nikt się nad nią nie zastanawia za bardzo, tylko brnie dalej. Może i SC w porównaniu do MGS1 ma wspaniałą grafikę, ale to przecież nie wszystko.

- Przyszłość MGS'a według Kula :)... Jak zapatrujesz się na wszystkie nowości jakie niesie ze sobą zbliżająca się wielkimi krokami "trójka"?

Na pewno seria zmierza w kierunku coraz to większego realizmu. Już mamy kamuflaże, limit pojemności plecaka, zdobywanie pożywienia, brak radaru i parę innych rzeczy. W końcu kamuflowanie nie będzie ograniczać się do kartonowego pudła, wiadra i stroju przeciwnika. Kamuflaże zapewne okażą się bardzo przydatne i pomocne. Zawsze zarzucano MGS brak realności przez te wszystkie bronie, które Snake nosił ze sobą. Teraz wprowadzono limit ilości tego sprzętu - co prawda resztę będziemy trzymać w plecaku, ale jest to już duży krok naprzód. Jedzenie, żeby utrzymać poziom wytrzymałości, to jest całkowita nowość [Ski: ostatnio zerżnięte przez GTA:SA :)]. Mam nadzieję, że to się przyjmie i będzie wykorzystane w innych grach. Brak radaru - MGS zawsze był kojarzony z radarem, może sonar, wykrywacz ruchu i nowe ustawienia kamery zastąpią radar. Na wszystkie nowości czekam z niecierpliwością, bo jeżeli Konami wszystko to dobrze wykona, to będzie to kolejny krok w urealnieniu rozgrywki, czego chyba wszyscy oczekujemy.

- 3 rzeczy za które kochasz MGS'a...

Przede wszystkim za fabułę, której nie ma żadna inna gra. Za przekaz, ukazanie prawdziwych wartości. Za stworzenie gry składankowej.

- Ulubiona część? Dlaczego?

MGS1, chociaż im bardziej wgłębiam się w MG1 i MG2 tym lepiej widzę ile pomysłów właśnie z tych dwóch części zostało wykorzystane w MGS1 i MGS2... Dlaczego właśnie MGS1? Ponieważ to była dla mnie pierwsza część sagi, wciągnęła mnie fabuła, zafascynowała rozgrywka, bossowie, którzy mieli swoją historię, jakiś swój powód w byciu złymi. Dla mnie był to zupełnie nowy rodzaj rozgrywki, zupełnie nowy rodzaj gry. Coś co pokochałem.

- Coś, czego nie powiedziałeś jeszcze nikomu na świecie...

Kaixo, bo nie wiem jak to wypowiedzieć ;)

- Dzięki za wywiad i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu serwisu.

Nie ma sprawy :) Powodzenia z OGMagiem, pierwsze poważne wyróżnienie dostaliśmy właśnie od Was, za co jesteśmy bardzo wdzięczni :)


Wywiad przeprowadził Baron Ski
Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 3148
Okładka/art:
Tytuł:
Kul - wywiad
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR: -
USA: -
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!